WOJO Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Znam przypadek forka ej20 2007 ktory po 2 latach walki z dziura w obrotach i checkiem otrzymal lpg i problemy na lpg znikly.... Czyli co, wtryskiwacze benzyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sputnik Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Znam przypadek forka ej20 2007 ktory po 2 latach walki z dziura w obrotach i checkiem otrzymal lpg i problemy na lpg znikly.... U mnie tak było - silnik EJ20F. Już na gwarancji pojawił sie problem mulenia (ok rok od kupienia samochodu). Wtedy serwis jakoś sobie radził, mówili że robią update softu i pomagało na ok rok / pół roku. Po gwarancji ratowałem się resestem kompa, też pomagało na jakiś czas, w sumie to ASO pewnie robiło dokładnie to samo, bo problemu nie udało im się rozwiązać w moim forku. Po ok 5 latach użytkowania auta założyłem LPG i problem zniknął jak ręką odjął. Jeździłem prawie 2 lata na LPG i cisza, ani razu nie zamulił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pompik Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Obawiam sie, ze nie mozna tez wrzucac wszystkiego do jednego worka, tak jak kolega napisal powyzej. 2007 a 2010 to jednak inne sterowanie itp. W starszych modelach faktycznie tylko knock sensor mogl zalogowac stukowe, a teraz jest to bardziej skomplikowane. Mam nadzieje, ze wymiania wtryskiwaczy pomoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 No i jak? Pomogła wymiana wtryskiwaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pompik Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Hej, Wciąż czekam na wtryskiwacze, są trudno dostępne i jeden jest jeszcze w produkcji, a w międzyczasie walczę z pompą wtórnego powietrza która padła... Będę relacjonował jak coś się zmieni na bieżąco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Cześć Jutro Kwiecień, wtryskiwacze pomogły, czy dalej kicha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzarr Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Czesc pompik Zapodaj jakis apdejt. Cos ruszylo w temacie? czy poporostu pozbyles sie problemu/sprzedales auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pompik Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Hej, Sorry, ze sie nie odzywalem, ale nie bylo mnie w kraju i zarobiony jestem generlanie, co nie oznacza, ze sprawy nie zglebialem intensywnie. Problem jest prawie ogarniety poprzez dwa niezalezne rozwiazania, ale nie zostaly one przeze mnie do konca przetestowane, dlatego tez nie chce wychodzic przed szereg i obwieszczac zwyciestwa. Definitywnie poznalem zrodlo i nature problemu dzieki wielu pomocnym ludziom, ale nie jestem jeszcz pewny remedium. Obawiam sie rowniez, ze piszac tutaj wiecej zlamalbym regulamin niniejszego forum i dostal bana, czego nie chce, tak wiec prosze o cierpliwosc i obiecuje, ze podziele sie wnioskami jak tylko bede ich pewien. Jest duza szansa na 100% sukces, a problem nie jest na tyle unikatowy, zeby nie bylo go mozna zidentyfikowac i rozwiazac, dlatego tym bardziej jestem zaskoczony postawa Subaru. Tak czy siak glowy do gory i prosze o troche cierpliwosci. Zainwestowalem duzo czasu i wlasnych pieniedzy w "dochodzenie", wiec obiecuje ze nie odpuszcze. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Proszę Państwa ! Czy w żadnym ASO nie ma starego fachowca, który po przejechaniu się samochodem jest w stanie powiedzieć: silnik jest "twardy" i pracuje na granicy spalania stukowego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pompik Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Odsyłam do głównego wątku zajmującego się problemem: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-d%C5%82awienie-20-na-2-3-tys-rpm-co%C5%9B-nowego/page-36 Aby wszystko bylo w jednym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się