Fortis Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 A trzymając się tematu ile oleju "bierze" przy takiej prędkości ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Forester wziął litr od 0 do 4500 km, potem zalałem go millersem i teraz bierze 0.5 litra na 10000 km. XV od nowego jeździ na millersie i na razie 0.25 litra na 3000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Zatem szacun. Forka rozpędziłem w D do 180 km/h (wg GPS) i to był chyba jego max, to i tak nieźle biorąc pod uwagę kształt zbliżony do pianina. Za to mój XV pewnie by się rozpadł przy tej prędkości więc nie zaryzykuję moj sie nie rozpadl twoj tez nie powinien aczkolwiek jazda z wiekszymi predkosciami xv nie nalezy do przyjemnych ze wzgledu na glosnosc w kabinie ( W skodzie yeti jest ciszej ) spoboj stestowac v max jadac w trybie manualnym-sterujac cvt manetkami kazdy bieg do czerwonego pola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellrazor Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Tak czytam i czytam i oczom nie wierzę. W moim Forku 2.0XT przez 8 tys.km., czyli od wymiany do wymiany, poziom oleju na bagnecie nawet nie drgnął. Zalałem tyle samo, co poprzednio. Olej to Millers 5W40 XF Longlife. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 nie przestanie mnie ten XV 2.0 NA zaskakiwac na autostradzie pali jak diesel lub mniej rozpedza sie do 200 km/h wg liczznika co jak widze jest tez bariera dla XV SBD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) <p>ketiv musialbys sie spotkac / wymienic informacjami z innym uzytkownikem XV sbd- wlasciwie to najwiecej xv wlasnie z sbd widuje na drogach szkoda ze uzytkownicy nie udzielaja sie na forum. dla sbd osiagniecie 200 nie powinno byc zadnym problemem -pierwszy lepszy filmik z netu</p> <p> (przy pomyslnych wiatrach pewnie poszedlby wiecej bo widac ze jest moc )</p><p>(tu akurat forek ktory ze wzgledu na gabaryty powinien miec osiagi gorsze niz xv )<br /> <p>co do spalania to twoj cos chyba za duzo pali chociaz wiem ze zdarza sie ze auto autu nie rowne . Jak bede jechal jakas autostradka to tez nagram jakis filmik. Tak czy siak osiagi i spalanie (8,5- 9 litrow na 100km przy jezdzie ze stala 140km/h) w XV jak na 150 konnego kompkata ( XV to przeciez podniesiona impreza czyli auto segmentu Hondy civic itp) sa raczej mocno srednie. Nie zebym narzekal bo rozumiem ze staraty na napedzie oraz wieksze opory ze wzgledu na podwyzszone nadwozie moga zabierac osiagi ale xv moglby sie lepiej zbierac - taki 2.0dit bylby rewalacyjnym autkiem. Sory za OT Edytowane 27 Listopada 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 prześwit ma bardzo duży wpływ na spalanie przy wyższych prędkościach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 @@ketivv,Ale jak dobrze pamiętam to ty masz demo które kopiłeś już z problemami tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 tak, ale co do spalania mam już wyrobiona opinie i jednak okolice 9 l /100 km przy licznikowych 145 km/h to nic nadzwyczajnego czy to OBK, Forek czy XV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) a co do xv 2.0i jadacego 200km/h to filmiki w necie sa - i to w dodatku z cvt Edytowane 27 Listopada 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 a co do xv 2.0i jadacego 200km/h to filmiki w necie sa - i to w dodatku z cvt Cholewcia faktycznie poszedł i jak cicho w kabinie Mój od 150 wpada w straszny rezonans i dudni deska. Nawet na dobrych niemieckich ałtobanach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 a przy manualnej skrzyni lepiej to to sie rozpedza -kazdy bieg krecisz do odcinki i przelaczajac na kolejny masz wieksza predkosc i wyzsze obroty na danym biegu przez co silnikowi latwiej jest sie wkrecic na wysokie obroty przy ktorych ma moc i na ktorych uzyskuje v maxa .U mnie zaden rezonans nie wystepuje ( moze dlatego ze mam dopiero troszke wiecej niz 10k km ) - moze warto udac sie z tym do ASO??? dobra koniec OT bo to temat o olejach jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejka69 Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 No to się off zrobił. Kończąc z mojej strony. Nie wrzuciłem tematu dlatego, że mi się nudzi albo mam jakieś imaginacje. W ciągu ostatnich 12 lat 5-cioma różnymi samochodami zrobiłem w sumie 600-700 tys. km. Żaden nie brał oleju między przeglądami na tyle żebym musiał dolewać. Wszystkimi jeździłem od początku ich życia i tylko dlatego stwierdziłem, że taka sytuacja w nowym samochodzie jest (przynajmniej dla mnie) dziwna. Dzięki za opinie i uwagi. Widocznie Subaru Forester tak ma, że bierze więcej oleju niż inne auta, albo ma na tyle niski poziom standard, że łatwo go przekroczyć. Swoją drogą jest to pierwszy samochód od dawna, który prosi o serwis raz na 15 tys. km. Poprzednia Insignia była serwisowana raz na 30 tys. km i nigdy żadnego oleju ponad normę nie brała O ile wiem nie ma potrzeby serwisowania Forka raz na 8 000 km, chyba że ktoś tyle robi w roku Być może dlatego nie stwierdził ubytku. Ja w roku robię 40-50 tys. Forkiem 90% w trasach z prędkościami 100-160 kmh, a więc jak najbardziej książkowymi, nie wymagającymi chyba jakiś wyjątkowych smarowań, bez żyłowania, bo uważam, że to nie do tego samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Do jednego silnika PSA w tym samym aucie są 2 różne bagnety. Różnią się długością pomiędzy min i max. Ten "dłuższy" jest opisany w serwisówce jako "serwis olejowy longlife co 30.000 km", ten krótszy: "serwis olejowy 15.000 km" ;-) Może trzeba nalać więcej oleju, wtedy nie zabraknie pomiędzy wymianami ;-) I jak widać 1 cm oleju więcej nie szkodzi sinikowi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się