Skocz do zawartości

Outback h6 LPG (opinia od ludzi w temacie)


xyz

Rekomendowane odpowiedzi

Przejechałem na V generacji  6 tys  km.

Mam  do wymiany   wtryski   bo  po  nocnym  postoju    niektóre    puszczają   i  sa  nieszczelne.

Oczywiście    naprawa  gwarancyjna.

Objaw: cięzko  odpala  rano  na  PB   bo  jest  zbyt  bogata  mieszanka.

Poza  tym spalanie   jak  w FXT  2.0    13.5 ltr/100km.

Jeżdżę    dla  przyjemności tym autem, czasami  z butem w podłodze, nie  wyliczam   każdego  litra LPG.

Nie potrafię   zejść   poniżej 13  na  codzień  uzywam  trybu  "S"  i sporadycznie ale  regularnie   "#S".

Najmniejszej   róznicy   nie ma   między jazdą   na PB  a  na  LPG.

Pompę  w   zbiorniku wygłuszyłem  dodatkową  izolacją      filcem technicznym POROSO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2,5 MT palil mi 13 litrow LPG na 100 km jezeli H6 pali 13 L LPG to jest za ubogo wyregulowany i predzej czy pozniej dojda dodatkowe koszty i cala oszczednosc diabli wezma. 13 litrow to H6 pali ale benzyny

 

mam wkleić fotkę z mapą B)  ?

Instalację sprawdzam co 2-3 miesiące, czasem delikatnie coś korygując, na przeglądach mówią, że jest idealnie. W Subaru z racji czułego EOBD dłuższa jazda na zbyt ubogiej mieszance lub bogatej zazwyczaj owocuje checkiem. Przy okazji uboga mieszanka to nie znaczy niskie spalanie.

 

NoPb nigdy nie udało mi się przekroczyć 13l i to wyłącznie w Warszawie, średnie notowałem znacznie mniejsze.

Jeżdzę normlanie, już nie kombinuje z I i S, cały czas mam S, sporadycznie S#.

Nie widzę też przesłanek, dlaczego H6 w dość lekkim jak na swoją wielkość aucie miałby palić więcej.

Edytowane przez sherif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moj 2.5 pali 20

 

Takie licytacje w nieporownywalnych warunkach ktory ile pali sa bezcsensu

to może dopisze

wcześniej miałem 2,5 legacy bez wiatraka

te same trasy, zbliżone prędkości choć obecnie więcej wyprzedzeń  ;)

leguś - średnia 12 - 12,.5

obk - średnia 13

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, w H6 spalanie stymuluje głównie miasto, a właściwie korki. Na trasie, żeby dobić do tych wartości, to mówiąć kurtuazyjnie udało mi się to w Niemczech na autostradach :).

W H4 turbo, imho jeszcze bardziej będziesz miał zależne spalanie od butowania, w mieście przy spokojnych przelotach nie powinno być znacznie więcej niż H4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam gazu, ani OBK;) ale sherif ma 100% racji. H6 boli miasto i korki/krótkie przejazdy, w takich warunkach pali ok 13-14 litrów benzyny na każde 100km. Na trasie trzeba się postarać żeby spalić średnio więcej niż 10l/100 km :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H6 boli miasto i korki/krótkie przejazdy, w takich warunkach pali ok 13-14 litrów benzyny na każde 100km. 

u mnie 2.0 NA AT w mieście bez korków ale na bardzo krótkich trasach (2-3km maks 5km) spala około 12-13,5 l/100 km, H6 w takich warunkach spalił by pewnie 15~16 l/100 km. Tylko przy takich krótkich odcinkach i LPG nie ma sensu, za to zmiana auta na rower już tak ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

H6 boli miasto i korki/krótkie przejazdy, w takich warunkach pali ok 13-14 litrów benzyny na każde 100km.

u mnie 2.0 NA AT w mieście bez korków ale na bardzo krótkich trasach (2-3km maks 5km) spala około 12-13,5 l/100 km, H6 w takich warunkach spalił by pewnie 15~16 l/100 km. Tylko przy takich krótkich odcinkach i LPG nie ma sensu, za to zmiana auta na rower już tak ;)

Zgadza się, byłem nieprecyzyjny ;) Cały bak w Warszawie to ok 13-14l/100 km, jazda na bardzo krótkich odcinkach to wspomniane 15l/100km no ale często tak nie jeżdżę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej gazownicy!

 

może i Wam się przyda pomysł na latające po bagażniku koło zapasowe.

Opisałem tutaj http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/26261-co-dzisiaj-zrobi%C5%82emam-przy-swoim-subaraczku/page-291#entry2226893

 

P.S.

co ile wymieniacie filtry w instalacji gazowej w H6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej gazownicy!

 

może i Wam się przyda pomysł na latające po bagażniku koło zapasowe.

Opisałem tutaj http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/26261-co-dzisiaj-zrobiłemam-przy-swoim-subaraczku/page-291#entry2226893

 

P.S.

co ile wymieniacie filtry w instalacji gazowej w H6?

W V generacji nie ma filtrów. Stosuję filtr zewnętrzny przy tankowaniu.

Nie wożę zapasu, mam zestaw naprawczy w sprayu  i komfortową przestrzeń  w bagażniku.

Kiedyś też nie woziłem- do czasu, kiedy kawałek blachy z jezdni rozciął mi oponę. Zestaw naprawczy nie pomógł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na koło mam lepszy patent, położyłem je w garązu i też mi nie lata :)

Od awarii to jest assistance + ew zestaw.

Filtry powinno się wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta. Ja wymieniam co przegląd (zykle co 15kkm), fazy ciekłej i co drugi fazy lotnej. Chyba że ten pierwszy jest mocno uwalony to wymieniają i drugi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na koło mam lepszy patent, położyłem je w garązu i też mi nie lata :)

Od awarii to jest assistance + ew zestaw.

Filtry powinno się wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta. Ja wymieniam co przegląd (zykle co 15kkm), fazy ciekłej i co drugi fazy lotnej. Chyba że ten pierwszy jest mocno uwalony to wymieniają i drugi.

Ale na assistance czasem długo trzeba czekać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej gazownicy!

 

może i Wam się przyda pomysł na latające po bagażniku koło zapasowe.

Opisałem tutaj http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/26261-co-dzisiaj-zrobi%C5%82emam-przy-swoim-subaraczku/page-291#entry2226893

 

P.S.

co ile wymieniacie filtry w instalacji gazowej w H6?

też nie wożę koła i jakby policzyć oba auta to zrobiłem jakieś 300 tyś km i odpukać nie odczułem jego braku  ;)

filtry gazu wymieniam co 15 tyś - wszystkie 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Na koło mam lepszy patent, położyłem je w garązu i też mi nie lata :)

Od awarii to jest assistance + ew zestaw.

Filtry powinno się wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta. Ja wymieniam co przegląd (zykle co 15kkm), fazy ciekłej i co drugi fazy lotnej. Chyba że ten pierwszy jest mocno uwalony to wymieniają i drugi.

Ale na assistance czasem długo trzeba czekać.

 

Zazwyczaj tyle co wymiana koła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

kawałek blachy z jezdni rozciął mi oponę. Zestaw naprawczy nie pomógł.
 

 

A w jaki sposób pomoże assistance w takiej sytuacji o północy w Koziej Wólce? Popędzą do 24h sklepu z oponami?

Ja z reguły mam jeszcze dziecko w samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...