WojtekK Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Przejechałem na V generacji 6 tys km. Mam do wymiany wtryski bo po nocnym postoju niektóre puszczają i sa nieszczelne. Oczywiście naprawa gwarancyjna. Objaw: cięzko odpala rano na PB bo jest zbyt bogata mieszanka. Poza tym spalanie jak w FXT 2.0 13.5 ltr/100km. Jeżdżę dla przyjemności tym autem, czasami z butem w podłodze, nie wyliczam każdego litra LPG. Nie potrafię zejść poniżej 13 na codzień uzywam trybu "S" i sporadycznie ale regularnie "#S". Najmniejszej róznicy nie ma między jazdą na PB a na LPG. Pompę w zbiorniku wygłuszyłem dodatkową izolacją filcem technicznym POROSO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 (edytowane) 2,5 MT palil mi 13 litrow LPG na 100 km jezeli H6 pali 13 L LPG to jest za ubogo wyregulowany i predzej czy pozniej dojda dodatkowe koszty i cala oszczednosc diabli wezma. 13 litrow to H6 pali ale benzyny mam wkleić fotkę z mapą ? Instalację sprawdzam co 2-3 miesiące, czasem delikatnie coś korygując, na przeglądach mówią, że jest idealnie. W Subaru z racji czułego EOBD dłuższa jazda na zbyt ubogiej mieszance lub bogatej zazwyczaj owocuje checkiem. Przy okazji uboga mieszanka to nie znaczy niskie spalanie. NoPb nigdy nie udało mi się przekroczyć 13l i to wyłącznie w Warszawie, średnie notowałem znacznie mniejsze. Jeżdzę normlanie, już nie kombinuje z I i S, cały czas mam S, sporadycznie S#. Nie widzę też przesłanek, dlaczego H6 w dość lekkim jak na swoją wielkość aucie miałby palić więcej. Edytowane 24 Marca 2015 przez sherif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 A ja jestem bardzo ciekawy ile 2.5T bedzie wciagac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 A moj 2.5 pali 20 Takie licytacje w nieporownywalnych warunkach ktory ile pali sa bezcsensu to może dopisze wcześniej miałem 2,5 legacy bez wiatraka te same trasy, zbliżone prędkości choć obecnie więcej wyprzedzeń leguś - średnia 12 - 12,.5 obk - średnia 13 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Ja tez mam 2.5 n/a i zeby 13 zdoil na trasie trzeba dosc gleboko wciskac lub autostrada +140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Zgadza się, w H6 spalanie stymuluje głównie miasto, a właściwie korki. Na trasie, żeby dobić do tych wartości, to mówiąć kurtuazyjnie udało mi się to w Niemczech na autostradach . W H4 turbo, imho jeszcze bardziej będziesz miał zależne spalanie od butowania, w mieście przy spokojnych przelotach nie powinno być znacznie więcej niż H4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Nie mam gazu, ani OBK;) ale sherif ma 100% racji. H6 boli miasto i korki/krótkie przejazdy, w takich warunkach pali ok 13-14 litrów benzyny na każde 100km. Na trasie trzeba się postarać żeby spalić średnio więcej niż 10l/100 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 H6 boli miasto i korki/krótkie przejazdy, w takich warunkach pali ok 13-14 litrów benzyny na każde 100km. u mnie 2.0 NA AT w mieście bez korków ale na bardzo krótkich trasach (2-3km maks 5km) spala około 12-13,5 l/100 km, H6 w takich warunkach spalił by pewnie 15~16 l/100 km. Tylko przy takich krótkich odcinkach i LPG nie ma sensu, za to zmiana auta na rower już tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 H6 boli miasto i korki/krótkie przejazdy, w takich warunkach pali ok 13-14 litrów benzyny na każde 100km. u mnie 2.0 NA AT w mieście bez korków ale na bardzo krótkich trasach (2-3km maks 5km) spala około 12-13,5 l/100 km, H6 w takich warunkach spalił by pewnie 15~16 l/100 km. Tylko przy takich krótkich odcinkach i LPG nie ma sensu, za to zmiana auta na rower już tak Zgadza się, byłem nieprecyzyjny Cały bak w Warszawie to ok 13-14l/100 km, jazda na bardzo krótkich odcinkach to wspomniane 15l/100km no ale często tak nie jeżdżę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaiM Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 hej gazownicy! może i Wam się przyda pomysł na latające po bagażniku koło zapasowe. Opisałem tutaj http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/26261-co-dzisiaj-zrobi%C5%82emam-przy-swoim-subaraczku/page-291#entry2226893 P.S. co ile wymieniacie filtry w instalacji gazowej w H6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekK Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Nie wożę zapasu, mam zestaw naprawczy w sprayu i komfortową przestrzeń w bagażniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejxx Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 hej gazownicy! może i Wam się przyda pomysł na latające po bagażniku koło zapasowe. Opisałem tutaj http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/26261-co-dzisiaj-zrobiłemam-przy-swoim-subaraczku/page-291#entry2226893 P.S. co ile wymieniacie filtry w instalacji gazowej w H6? W V generacji nie ma filtrów. Stosuję filtr zewnętrzny przy tankowaniu. Nie wożę zapasu, mam zestaw naprawczy w sprayu i komfortową przestrzeń w bagażniku. Kiedyś też nie woziłem- do czasu, kiedy kawałek blachy z jezdni rozciął mi oponę. Zestaw naprawczy nie pomógł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Na koło mam lepszy patent, położyłem je w garązu i też mi nie lata Od awarii to jest assistance + ew zestaw. Filtry powinno się wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta. Ja wymieniam co przegląd (zykle co 15kkm), fazy ciekłej i co drugi fazy lotnej. Chyba że ten pierwszy jest mocno uwalony to wymieniają i drugi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejxx Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Na koło mam lepszy patent, położyłem je w garązu i też mi nie lata Od awarii to jest assistance + ew zestaw. Filtry powinno się wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta. Ja wymieniam co przegląd (zykle co 15kkm), fazy ciekłej i co drugi fazy lotnej. Chyba że ten pierwszy jest mocno uwalony to wymieniają i drugi. Ale na assistance czasem długo trzeba czekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 hej gazownicy! może i Wam się przyda pomysł na latające po bagażniku koło zapasowe. Opisałem tutaj http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/26261-co-dzisiaj-zrobi%C5%82emam-przy-swoim-subaraczku/page-291#entry2226893 P.S. co ile wymieniacie filtry w instalacji gazowej w H6? też nie wożę koła i jakby policzyć oba auta to zrobiłem jakieś 300 tyś km i odpukać nie odczułem jego braku filtry gazu wymieniam co 15 tyś - wszystkie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Na koło mam lepszy patent, położyłem je w garązu i też mi nie lata Od awarii to jest assistance + ew zestaw. Filtry powinno się wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta. Ja wymieniam co przegląd (zykle co 15kkm), fazy ciekłej i co drugi fazy lotnej. Chyba że ten pierwszy jest mocno uwalony to wymieniają i drugi. Ale na assistance czasem długo trzeba czekać. Zazwyczaj tyle co wymiana koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaiM Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 kawałek blachy z jezdni rozciął mi oponę. Zestaw naprawczy nie pomógł. A w jaki sposób pomoże assistance w takiej sytuacji o północy w Koziej Wólce? Popędzą do 24h sklepu z oponami? Ja z reguły mam jeszcze dziecko w samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 w 100% się zgadzam z KaiM ale proszę nie zbaczaj z tematu, rozmawiamy tu o LPG w H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Ciekawe czy ktoś montowal koło na klapie bagażnika w obk? Bo mojemu wreszcie stuknelo 20 tysięcy i będę gaz zakładał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Ciekawe czy ktoś montowal koło na klapie bagażnika w obk? nawet jak się zmieści to w dość znaczący sposób ograniczy widoczność - się mi wydaje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr13 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (niestety wiekszego zdjecia nie widze na szybko) pozdr P 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Widzę że na stelażu zamontowane - ciekawe czy na bok się odchyla czy do dołu jakoś - różne patenty widziałem w jeepach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 gryzli tyle lat go masz a dopiero 20 tys wiec po co gaz? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Bo nadchodzą czasy powrotu do jazd po 50k rocznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Bo nadchodzą czasy powrotu do jazd po 50k rocznie. diesel... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się