aponhill Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Czesc witam, orientuje sie ktos jaki jest mniej wiecej kosz zrobienia zapobiegawczej upg w lanosie? Auto w serii nic nie dlubane, przebieg w okolicach 140 tys moc 230 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remi Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 5-6k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aponhill Opublikowano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 To chyba zakuc lepiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 To chyba zakuc lepiej? jeśli na prawdę tego potrzebujesz .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remi Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Do zakucia, to chyba potrzebujesz "jedynkę" dostawić przed 5 lub 6 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usa Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Ja też zaraz po kupnie zastanawialem się nad taką profilaktyką w wrx. Ale jednak zebrałem więcej opinii za tym, że jak się silnika nie przegrzewa, to nie ma sensu robić, chyba, że od razu z kuciem. I na razie 50 tys. przejechane od zakupu i wszystko OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 (edytowane) Aktualnie jestem w temacie, więc samo UPG na uszczelce cosworth i szpilkach ARP to koszt rzędu 5k pln. Cała operacja tj. UPG + kute tłoki mahle i panewki acl to koszt 10k pln. Ja zdecydowałem się na full pakiet, będzie z głowy na przyszłość. Dodatkowo przy zmianie turbiny oraz IC można auto wystroić na sporo ponad 300KM i rozsądne 430Nm a to już jedzie . Oczywiście nie liczę kompletnego wydechu, który już mam. Ale ceny mocno się wahają w zależności od warsztatu. Niektórzy każą sobie płacić prawie drugie tyle. Zbierałem oferty, więc trochę się orientuję. Ja też zaraz po kupnie zastanawialem się nad taką profilaktyką w wrx. Ale jednak zebrałem więcej opinii za tym, że jak się silnika nie przegrzewa, to nie ma sensu robić, chyba, że od razu z kuciem. I na razie 50 tys. przejechane od zakupu i wszystko OK. U mnie też się nie przegrzewał, temperatura idealnie w punkt. Także nie ubywało płynu. Za to w płyn w kolorze ciemno szarym i w zbiorniczku wyrównawczym bąbelkuje po ostrzejszej jeździe. Test CO2 rozwiał wątpliwości. Objawy zależą w którym miejscu uszczelka puści. Oczywiście profilaktycznie też bym nie zmieniał, bez sensu. Wydmucha, to się zrobi. Edytowane 7 Października 2014 przez Matsil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 ale test na co2 ponoć nie daje 100% odpowiedzi czy to upg, czy może coś innego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 U mnie przy 35 tys. UPG była wlasnie profilaktycznie wymieniona. Koszt około 3 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 ale test na co2 ponoć nie daje 100% odpowiedzi czy to upg, czy może coś innego... Jak się ma 130k km przebiegu bez ingerencji w głowicę i test CO2 wychodzi na obydwu głowicach, dodatkowo objawy jakie opisałem, to raczej nie powinno być zdziwienia . Gdyby auto miało nikły przebieg, to test warto powtórzyć gdzie indziej i sprawdzić kilka rzeczy, które czasem objawami mogą sugerować UPG a tak nie jest. U mnie przy 35 tys. UPG była wlasnie profilaktycznie wymieniona. Koszt około 3 tys. Profilaktyka na gratach ASO nie ma sensu, bo tak czy inaczej znów padnie. Trzeba zastosować koniecznie szpilki ARP i dobrą uszczelkę, choć niektórzy wkłądają OEM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aponhill Opublikowano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Dzieki bardzo za INFo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Profilaktyka na gratach ASO nie ma sensu, bo tak czy inaczej znów padnie. Trzeba zastosować koniecznie szpilki ARP i dobrą uszczelkę, choć niektórzy wkłądają OEM. Przejechałem już 136 tys. km i nic nie padło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 (edytowane) Profilaktyka na gratach ASO nie ma sensu, bo tak czy inaczej znów padnie. Trzeba zastosować koniecznie szpilki ARP i dobrą uszczelkę, choć niektórzy wkłądają OEM.Przejechałem już 136 tys. km i nic nie padło... Może nie, może tak. Albo spokojnie jeździsz, albo masz najzwyczajniej szczęście . W takim razie po co profilaktycznie wymieniałeś? Równie dobrze teraz jeszcze raz możesz to zrobić. Edytowane 7 Października 2014 przez Matsil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 W takim razie po co profilaktycznie wymieniałeś? Zrobił to mój kolega, który był pierwszym właścicielem i dogadał się z ASO na taką operację. (jest wpis do książki serwisowej) Albo spokojnie jeździsz, albo masz najzwyczajniej szczęście . Raczej to drugie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 (edytowane) zamknijcie już ten temat bo posiwieję Profilaktyka na gratach ASO nie ma sensu, bo tak czy inaczej znów padnie. Trzeba zastosować koniecznie szpilki ARP i dobrą uszczelkę, choć niektórzy wkłądają OEM.Przejechałem już 136 tys. km i nic nie padło... Może nie, może tak.Albo spokojnie jeździsz, albo masz najzwyczajniej szczęście . W takim razie po co profilaktycznie wymieniałeś? Równie dobrze teraz jeszcze raz możesz to zrobić. zamknijcie ten temat bo posiwieję Edytowane 8 Października 2014 przez Mont Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 zakuwać samochód do cywilnej jazdy ?? a po co ? dla szpanu czy czego ? totalnie nie rozumiem 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 zakuwać samochód do cywilnej jazdy ?? a po co ? dla szpanu czy czego ? totalnie nie rozumiem A np. żeby mieć 320KM, a nie 270. Bo tej pierwszej wartości OEM graty długo nie wytrzymają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 zakuwać samochód do cywilnej jazdy ?? a po co ? dla szpanu czy czego ? totalnie nie rozumiem A co to jest dla Ciebie jazda cywilna? Bo jak po bulki to po co kupować imprezę turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz111222 Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Bo jak po bulki to po co kupować imprezę turbo? Żeby bułki były ciepłe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Tylko pamiętajcie że kute tłoki wytrzymają więcej, ale któcej. Tak samo sportowy olej czy sportowy płyn hamulcowy, wytrzymuje więcej, ale trzeba go cześciej wymieniać Nie w każdym przypadku kute tłoki są optymalnym sposobem naprawy silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyndz Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 (edytowane) Przypadkiem do WRXa nie było jakiegoś fajnego i taniego kompletu tłoków nie-kutych do wykorzystania w takiej sytuacji czy to tylko do EJ20 było? Gdzieś tu na forum kiedyś o tym czytałem. Edytowane 8 Października 2014 przez nyndz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usa Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Matsil, gdzie robiłeś test CO2 i zakucie w tej cenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Matsil, gdzie robiłeś test CO2 i zakucie w tej cenie? Poszło PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas312 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 hmmmmm..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się