adixi1 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Tak wszystko zostaje. Oczywiscie jak ma sie wersje z vtd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 A tego to czy mam vtg czy nie nawet najstarsi gorale nie wiedza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Jak nie wiedzą. Jak masz wersję eu to jest 90% szans, że masz VTD, a jak masz bezpiecznik pod maską "diff lock" to masz na pewno. Jak nie masz pokrywki do bezpieczników to wsadź ten brakujący, powinna zapalić Ci się kontrolka Diff albo lock na zegarach (dokładnie już nie pamiętam), a jak będziesz miał jeszcze jakieś wątpliwości to znajdź kawałek luźniejszej nawierzchni i spróbuj ruszyć dynamiczniej. Jak zaboksują przednie koła no to nie masz VTD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 aspius - możesz wsadzić za to 4.44 albo inny automat z Imprezy/Forka/Legacy EU do około 2000 roku (Phase I) Obawiam się, że przełożenie samego kompa od wersji z VTD nie zapewni Ci kompatybilności ze skrzyniami VTD - przynajmniej tak twierdzą Amerykanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k379 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Czy te automaty o których mowa są lepsze od seryjnego? Lepsze w sensie trwalsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Skrzynie 4.44 z imprez czy innych pewnie sa takie same jak svxowe albi slabsze w srodku. Skrzynia z gtb oprocz samego przelozenia ktore sprawia ze skrzynia ma lzej i wytwarza mniej ciepla ma jeszcze najmocniejsze bebechy z automatow Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Tak czy inaczej, 4.44 - z racji krótszych przełożeń i generowania przez to mniejszych ilości ciepła - uważana jest w US & A za znacznie trwalszą od standardowej skrzyni SVX'owej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k379 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Gdzie takie skrzynie można dostać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Trzeba szukać. Nie jest to proste zajecię bo sa ro skrzynie jedynie z wersji jdm a jedyne 3 jakie przez ostatni rok się pojawiły wykupiliśmy. Szymon napisz numer skrzyni jak masz gdzies zapisany to łatwiej bedzie k379 szukać ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
h22a Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Witam, nie jestem "techniczny" ale kocham SVX'y. Były ze mną dwa. W obu padła skrzynia i tak Kupię kolejnego..../ Dodam tylko do tematu zmiany skrzyni w wersji us. Miałem takiego SVX'a. Oczywiście padła w nim skrzynia. W Józefowie pod W-wą wymienili w aucie skrzynię z wersji EU wraz z dyfrem. Inż. Grabowski/Piaseczno wykonał speed sensor (o ile czegoś źle nie zapamiętałem to był speedsensor) dla tej hybrydy. Dodałem chłodnicę ATF'a i tak wskrzesiłem mojego USdma i jego automat. Polecam zatem serwis skrzyń aut w Józefowie p. W-wą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Trzeba szukać. Nie jest to proste zajecię bo sa ro skrzynie jedynie z wersji jdm a jedyne 3 jakie przez ostatni rok się pojawiły wykupiliśmy. Szymon napisz numer skrzyni jak masz gdzies zapisany to łatwiej bedzie k379 szukać ☺ TZ102BABA-CF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) kilka fot mojego... P.S. skrzyni TZ102BABA-CF nie wypluwa zadna wyszukiwarka. nr na pewno dobry? Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez ppmarian 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Szukaj TZ102BABA, wtedy chociaż ruskie strony wypluwają A Alcyone piękne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Fajna ta twoja śliwka ☺ gratuluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 a propo kolorow to jakie byl w SVX bialy czarny srebrny sliwka zolty niebieski czerwony zielony cos jeszcze? pytanie jeszcze w sparwie skrzyni zakladajac ze nie znajdzie sie 4.44 od lagacy twin turbo to jak wyglada sparwa z instalacja skrzyni 4eat 4.44 od forka lub outbacka (mowa o skrzyniach z pzred 2000r) tez jest p&d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Według moich informacji, to może być problem - to są skrzynie MPT, nie VTD. Według amerykanów są niekompatybilne. W tym zresztą cały dowcip - EU SVX'y mają VTD, więc skrzynia-zamiennik musi być VTD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Czyli tylko legacy twin turbo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilka_liter Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Niekoniecznie. moje legacy 2.5 NA ma VTD, drugie które znam (MY03) również ma VTD. Może więc taka skrzynia też podejdzie, pytanie tylko czy jest w stanie wytrzymać większą moc w SVX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Mozesz podeslac oznaczenie skrzyni.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Nie podejdzie bo to juz nowsze skrzynie po 2000 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 z tego co czytam ale byly outbacki 99 z VTD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Ale to tez juz pewnie nowsza skrzynia. W twin turbo skrzynie pasujace wychodzily bodajze do 98 roku a od 98 szly juz nowszego typu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k379 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Mam problem z zamkiem centralnym, nie działa. Może ktoś coś podpowie, gdzie go szukać itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Poszukam schematow w pn to Ci podesle. Pytanie jak wyjac szuflade oryginalnego radia? Trzeba zdejmowac caly panel od klimy? Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Nie trzeba. Musisz tylko dobrze podwarzyc. Wychodzi calosc z klapka.najlepiej wyjac wczesniej popielniczke i zapalniczke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się