Jump to content

SVX Alcyone


Recommended Posts

Widziałem tylko w internecie. W tym czasie, o ile dobrze pamiętam, miałem na oku obecne auto jbonda.

Ten VIN jakiś dziwny jest ?

 

https://www.dropbox.com/sh/sm5zwnkfexan4qz/AADH0l1wUbVzwzloRkS3FATSa?dl=0&preview=2015-01-12+12.37.18.jpg

Edited by kade
Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gdyby ktoś jeszcze nie widział to mój SVX miał wczoraj sesję zdjęciową u mojego ulubionego fotografa... i jest przeciąg Wiecej fotek tutaj: https://www.facebook.com/skowronekmillenium/photos/?ta

Kwa, na mojego to by 202 napraw zabrakło...

witam! Minęło już trochę czasu od zakupu svx'a, trochę już w nim zrobiłem i pozamawiałem części, chciałem się jednak podzielić odkryciem- może komuś się przyda. Łączniki stabilizatora przód tak bardzo

Posted Images

Bo to chyba rzeczywiscie jest vin od mojego gtka. Zdjecie jest w zlym folderze. Jak wroce do PL to cykne fotke vinu.

 

Wysłane z mojego PSP5550DUO przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Bo to chyba rzeczywiscie jest vin od mojego gtka. Zdjecie jest w zlym folderze. Jak wroce do PL to cykne fotke vinu.

 

Wysłane z mojego PSP5550DUO przy użyciu Tapatalka

Vin to JF1CXWAL0EH002869

Jest ktos chetny do zakupu?

 

 

Wysłane z mojego PSP5550DUO przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Pany niech mi ktos jak krowie na rowie wytlumaczy jak dziala tryb manual (guzik kolo wybieraka) w skrzyni.

Niepotrzebnie się tym interesujesz, chyba, że Ci się skrzynia znudziła ;)

A tak na serio to bez sensu zabawa. 

Wciskasz manu, wrzucasz na 1 i jedziesz sobie zmieniając manualnie 1-2-3-4(D). Pozwala to na przeciąganie biegów, ale i tak przy za dużych obrotach sam Ci zmieni na wyższy bieg. Jak dla mnie bez sensu opcja, używałem jej chyba tylko raz, żeby sprawdzić o co chodzi i zapomniałem o tym przycisku. Niektórzy twierdzą, że zbyt częste używanie skraca żywotność skrzyni, ale z drugiej strony co nie skraca :P

Link to post
Share on other sites

Jak wybierasz manual i dojdziesz do 3 to przy bucie powinien jechać na 3 aż osiągnie maksymalne obroty i zmieni na 4. W manualnu nie bardzo mozesz zbijac wlasnie w dół, tzn mozesz sobie dzwignia zmienic np z 4 na 3 ale do tego nie potrzebujesz wciskania manu. Jak chcesz zbic na 2 to musisz wcisnąć przycisk na dzwigni, ale to raczej do chamowania silnikiem na zjazdach. 

Edited by adixi1
Link to post
Share on other sites

chodzi o cos innego

 

powiedzmy jade 60km/h mam wybrany tryb manual i 3 na wybieraku, czy przy pelnym bucie powienien nadal przypieszac na 3 biegu czy zredukuje do 2 tak jak bez wybrania funkcji manual?

Link to post
Share on other sites

Juz wszystko chyba wiem

 

Bez trybu (przycisk) manual:

D wiadomo zmienia biegi 1234 i w dol w/g potrzeb

3 mamy 123 i w dol jw.

2 mamy 1 i 2 i w dol jw.

1 mamy tylko 1

 

Z trybem manual

D rusza z 2 potem 3 i 4 redukcja w/g potrzeb ale bez 1

3 rusza z 2 zmienia na 3 redukcja na 2 tylko przy min predkosci albo jak sie zatrzymamy

2 tylko w

1 tylko 1

Edited by ppmarian
Link to post
Share on other sites

Ale w opcji manu, tak jak wyżej napisałem chodzi o zupełnie co innego. Wciskasz manu jak stoisz w miejscu ustawiasz dzwignię na 1 i lecisz po kolei biegami przeciągając do tak wysokich obrotów jak Ci potrzeba. Nie powinien wtedy redukować kick-down'em. Opcja ogólnie bez sensu, taki ot bajer bezuzyteczny. 

Link to post
Share on other sites

Z trybem manual

D rusza z 2 potem 3 i 4 redukcja w/g potrzeb ale bez 1

3 rusza z 2 zmienia na 3 redukcja na 2 tylko przy min predkosci albo jak sie zatrzymamy

2 tylko w

1 tylko 1

Powiem szczerze ze nigdy czegos takiego nie doczytalem a w ksiazce jest napisane tylko tyle ile wczesniej napisalem. Ale skoro przetestowales i mowisz ze tak to dziala to calkiem spoko ☺ moze mniej sie bedzie grzać skrzynia w górskich terenach

post-10011-0-11410700-1438071549_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Właśnie nie wiem, ciekawa sprawa, pytanie jak to wygląda z perspektywy całego auta, ale może dawać fajny efekt zespolonych reflektorów. ;)

Link to post
Share on other sites

Cześć, czy jest na forum ktoś, kto ma już za sobą swap na manuala w svx i może służyć radą? Jaka skrzynia nadaje się najlepiej? Stoję właśnie przed decyzją - czy naprawiać automat, czy postawić wszystko na jedną kartę i wrzucić manual. Z góry dziękuję za sugestie. Pozdrawiam wszystkich. :)

Link to post
Share on other sites

jest jeden z 6MT

 

ale niech sie sam ujawni :)


jak zmieniac to moze na automat z legacy 4.44 (mocniejsza skrzynia i krotsze pzrelozenie)

 

duzo mniej roboty niz przy MT

Link to post
Share on other sites

Na przyciskach są takie małe diodki, żaróweczki, ale dokładnych oznaczeń Ci nie podam. Trzeba wyjąć i dobrać. 

@Aspius jest też jeden z 6mt w Konstancinie, ale tak jak ppmarian napisał, o wiele tańszym rozwiązaniem jest jednak AT z Legacy Gtb, sam mam i jest Ok ;) Na pewno jest to o wiele tańsze rozwiązanie i wg. mnie o wiele lepiej pasujące do specyfiki SVXa. 

Edited by adixi1
Link to post
Share on other sites

Napisz cos wiecej jak odbyla sie zmiana skrzyni na ta od legacy. To jest p&p? Czy trzeba cos zezbic. Oczywiscie tylny dyfer tez do wymiany? Ja odczucia podczas jazdy ?

Link to post
Share on other sites

Padł wybór na skrzynkę od wrxa z MY02. Za dwa tyg. powinien być gotowy - opiszę wrażenia :).  Automat zachowam na przyszłość bo jestem jednak zwolennikiem serii. To już druga wymiana niestety. Mam amerykańską wersję. Niestety skrzynia się zmieliła razem z dyfrem, mechanik sprowadził europejską. Po wymianie okazało się, że jakoś słabo współpracuje - szarpała przy ruszaniu strasznie, a przy wyłączaniu silnika przy skręconych kołach czułem straszne walnięcie jakby ktoś młotem kowalskim częstował. Stąd decyzja. Na szczęście odwracalna - jak kiedyś namierzę dobry automat z U.S. SPEC. to wsadzę z powrotem. Póki co pomajtam wajchą :)

Edited by aspius
Link to post
Share on other sites

Uuu no to jak masz usdm to nie wsadzisz skrzynki z gtb. Mt z wrxa to 5? Jesli tak to oszczedzaj ja bo i ona kleknie.

Ppmarian skrzynia z gtb jest prakrycznie p&p, mocowania, elektryka itp. Wiadomo ze trzeba dostosowac tylny dyfer. Poza tym zero komplikacji. A jak tym się jeździ? Prawie tak samo. Zbiera sie zapewne troche lepiej ze względu na krótsze o 20% przelozenie i ma troche wyzsze obroty na trasie. Jak ma się przedlifta tak jak i oryginalnie nie ma czujnika predkosci w skrzyni to wskazania licznika sa zawyzone o różnice w przełożeniu.

Aspius. Ja bym na twoim miejscu kupil sterownik do skrzyni svxa eu i sprawdzil czy skrzynia nie zacznie dobrze dzialac. A skoro jestes. Otwocka to moge podjechac i mozemy zrobic podmianke testową☺

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...