Skocz do zawartości

SVX Alcyone


pegi

Rekomendowane odpowiedzi

Bo to chyba rzeczywiscie jest vin od mojego gtka. Zdjecie jest w zlym folderze. Jak wroce do PL to cykne fotke vinu.

 

Wysłane z mojego PSP5550DUO przy użyciu Tapatalka

Vin to JF1CXWAL0EH002869

Jest ktos chetny do zakupu?

 

 

Wysłane z mojego PSP5550DUO przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany niech mi ktos jak krowie na rowie wytlumaczy jak dziala tryb manual (guzik kolo wybieraka) w skrzyni.

Niepotrzebnie się tym interesujesz, chyba, że Ci się skrzynia znudziła ;)

A tak na serio to bez sensu zabawa. 

Wciskasz manu, wrzucasz na 1 i jedziesz sobie zmieniając manualnie 1-2-3-4(D). Pozwala to na przeciąganie biegów, ale i tak przy za dużych obrotach sam Ci zmieni na wyższy bieg. Jak dla mnie bez sensu opcja, używałem jej chyba tylko raz, żeby sprawdzić o co chodzi i zapomniałem o tym przycisku. Niektórzy twierdzą, że zbyt częste używanie skraca żywotność skrzyni, ale z drugiej strony co nie skraca :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wybierasz manual i dojdziesz do 3 to przy bucie powinien jechać na 3 aż osiągnie maksymalne obroty i zmieni na 4. W manualnu nie bardzo mozesz zbijac wlasnie w dół, tzn mozesz sobie dzwignia zmienic np z 4 na 3 ale do tego nie potrzebujesz wciskania manu. Jak chcesz zbic na 2 to musisz wcisnąć przycisk na dzwigni, ale to raczej do chamowania silnikiem na zjazdach. 

Edytowane przez adixi1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz wszystko chyba wiem

 

Bez trybu (przycisk) manual:

D wiadomo zmienia biegi 1234 i w dol w/g potrzeb

3 mamy 123 i w dol jw.

2 mamy 1 i 2 i w dol jw.

1 mamy tylko 1

 

Z trybem manual

D rusza z 2 potem 3 i 4 redukcja w/g potrzeb ale bez 1

3 rusza z 2 zmienia na 3 redukcja na 2 tylko przy min predkosci albo jak sie zatrzymamy

2 tylko w

1 tylko 1

Edytowane przez ppmarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w opcji manu, tak jak wyżej napisałem chodzi o zupełnie co innego. Wciskasz manu jak stoisz w miejscu ustawiasz dzwignię na 1 i lecisz po kolei biegami przeciągając do tak wysokich obrotów jak Ci potrzeba. Nie powinien wtedy redukować kick-down'em. Opcja ogólnie bez sensu, taki ot bajer bezuzyteczny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z trybem manual

D rusza z 2 potem 3 i 4 redukcja w/g potrzeb ale bez 1

3 rusza z 2 zmienia na 3 redukcja na 2 tylko przy min predkosci albo jak sie zatrzymamy

2 tylko w

1 tylko 1

Powiem szczerze ze nigdy czegos takiego nie doczytalem a w ksiazce jest napisane tylko tyle ile wczesniej napisalem. Ale skoro przetestowales i mowisz ze tak to dziala to calkiem spoko ☺ moze mniej sie bedzie grzać skrzynia w górskich terenach

post-10011-0-11410700-1438071549_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, czy jest na forum ktoś, kto ma już za sobą swap na manuala w svx i może służyć radą? Jaka skrzynia nadaje się najlepiej? Stoję właśnie przed decyzją - czy naprawiać automat, czy postawić wszystko na jedną kartę i wrzucić manual. Z góry dziękuję za sugestie. Pozdrawiam wszystkich. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przyciskach są takie małe diodki, żaróweczki, ale dokładnych oznaczeń Ci nie podam. Trzeba wyjąć i dobrać. 

@Aspius jest też jeden z 6mt w Konstancinie, ale tak jak ppmarian napisał, o wiele tańszym rozwiązaniem jest jednak AT z Legacy Gtb, sam mam i jest Ok ;) Na pewno jest to o wiele tańsze rozwiązanie i wg. mnie o wiele lepiej pasujące do specyfiki SVXa. 

Edytowane przez adixi1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padł wybór na skrzynkę od wrxa z MY02. Za dwa tyg. powinien być gotowy - opiszę wrażenia :).  Automat zachowam na przyszłość bo jestem jednak zwolennikiem serii. To już druga wymiana niestety. Mam amerykańską wersję. Niestety skrzynia się zmieliła razem z dyfrem, mechanik sprowadził europejską. Po wymianie okazało się, że jakoś słabo współpracuje - szarpała przy ruszaniu strasznie, a przy wyłączaniu silnika przy skręconych kołach czułem straszne walnięcie jakby ktoś młotem kowalskim częstował. Stąd decyzja. Na szczęście odwracalna - jak kiedyś namierzę dobry automat z U.S. SPEC. to wsadzę z powrotem. Póki co pomajtam wajchą :)

Edytowane przez aspius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu no to jak masz usdm to nie wsadzisz skrzynki z gtb. Mt z wrxa to 5? Jesli tak to oszczedzaj ja bo i ona kleknie.

Ppmarian skrzynia z gtb jest prakrycznie p&p, mocowania, elektryka itp. Wiadomo ze trzeba dostosowac tylny dyfer. Poza tym zero komplikacji. A jak tym się jeździ? Prawie tak samo. Zbiera sie zapewne troche lepiej ze względu na krótsze o 20% przelozenie i ma troche wyzsze obroty na trasie. Jak ma się przedlifta tak jak i oryginalnie nie ma czujnika predkosci w skrzyni to wskazania licznika sa zawyzone o różnice w przełożeniu.

Aspius. Ja bym na twoim miejscu kupil sterownik do skrzyni svxa eu i sprawdzil czy skrzynia nie zacznie dobrze dzialac. A skoro jestes. Otwocka to moge podjechac i mozemy zrobic podmianke testową☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...