arosiak Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Czemu dziwny vin? normalny Wysłane z mojego PSP5550DUO przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kade Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Normalny dla Imprezy, ale nie dla SVX-a . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Bo to chyba rzeczywiscie jest vin od mojego gtka. Zdjecie jest w zlym folderze. Jak wroce do PL to cykne fotke vinu. Wysłane z mojego PSP5550DUO przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Pany niech mi ktos jak krowie na rowie wytlumaczy jak dziala tryb manual (guzik kolo wybieraka) w skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Bo to chyba rzeczywiscie jest vin od mojego gtka. Zdjecie jest w zlym folderze. Jak wroce do PL to cykne fotke vinu. Wysłane z mojego PSP5550DUO przy użyciu Tapatalka Vin to JF1CXWAL0EH002869Jest ktos chetny do zakupu? Wysłane z mojego PSP5550DUO przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Pany niech mi ktos jak krowie na rowie wytlumaczy jak dziala tryb manual (guzik kolo wybieraka) w skrzyni. Niepotrzebnie się tym interesujesz, chyba, że Ci się skrzynia znudziła A tak na serio to bez sensu zabawa. Wciskasz manu, wrzucasz na 1 i jedziesz sobie zmieniając manualnie 1-2-3-4(D). Pozwala to na przeciąganie biegów, ale i tak przy za dużych obrotach sam Ci zmieni na wyższy bieg. Jak dla mnie bez sensu opcja, używałem jej chyba tylko raz, żeby sprawdzić o co chodzi i zapomniałem o tym przycisku. Niektórzy twierdzą, że zbyt częste używanie skraca żywotność skrzyni, ale z drugiej strony co nie skraca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 A w dol? Wybierajac 3 i manual to powinien redukowac przy bucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 (edytowane) Jak wybierasz manual i dojdziesz do 3 to przy bucie powinien jechać na 3 aż osiągnie maksymalne obroty i zmieni na 4. W manualnu nie bardzo mozesz zbijac wlasnie w dół, tzn mozesz sobie dzwignia zmienic np z 4 na 3 ale do tego nie potrzebujesz wciskania manu. Jak chcesz zbic na 2 to musisz wcisnąć przycisk na dzwigni, ale to raczej do chamowania silnikiem na zjazdach. Edytowane 26 Lipca 2015 przez adixi1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 chodzi o cos innego powiedzmy jade 60km/h mam wybrany tryb manual i 3 na wybieraku, czy przy pelnym bucie powienien nadal przypieszac na 3 biegu czy zredukuje do 2 tak jak bez wybrania funkcji manual? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Jak jedziesz od 1 to tak jak napisalem powinien ciagnac do max obrotow. Nie powinien redukowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) Juz wszystko chyba wiem Bez trybu (przycisk) manual: D wiadomo zmienia biegi 1234 i w dol w/g potrzeb 3 mamy 123 i w dol jw. 2 mamy 1 i 2 i w dol jw. 1 mamy tylko 1 Z trybem manual D rusza z 2 potem 3 i 4 redukcja w/g potrzeb ale bez 1 3 rusza z 2 zmienia na 3 redukcja na 2 tylko przy min predkosci albo jak sie zatrzymamy 2 tylko w 1 tylko 1 Edytowane 27 Lipca 2015 przez ppmarian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Ale w opcji manu, tak jak wyżej napisałem chodzi o zupełnie co innego. Wciskasz manu jak stoisz w miejscu ustawiasz dzwignię na 1 i lecisz po kolei biegami przeciągając do tak wysokich obrotów jak Ci potrzeba. Nie powinien wtedy redukować kick-down'em. Opcja ogólnie bez sensu, taki ot bajer bezuzyteczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Wg ma sens szczegolnie w gorach dajemy np 3 z manu i nie miesza caly czas biegami 2 3 2 3 Zima gdy chcemy ruszyc z 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Z trybem manual D rusza z 2 potem 3 i 4 redukcja w/g potrzeb ale bez 1 3 rusza z 2 zmienia na 3 redukcja na 2 tylko przy min predkosci albo jak sie zatrzymamy 2 tylko w 1 tylko 1 Powiem szczerze ze nigdy czegos takiego nie doczytalem a w ksiazce jest napisane tylko tyle ile wczesniej napisalem. Ale skoro przetestowales i mowisz ze tak to dziala to calkiem spoko ☺ moze mniej sie bedzie grzać skrzynia w górskich terenach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 co to za okular na swiatla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Właśnie nie wiem, ciekawa sprawa, pytanie jak to wygląda z perspektywy całego auta, ale może dawać fajny efekt zespolonych reflektorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aspius Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Cześć, czy jest na forum ktoś, kto ma już za sobą swap na manuala w svx i może służyć radą? Jaka skrzynia nadaje się najlepiej? Stoję właśnie przed decyzją - czy naprawiać automat, czy postawić wszystko na jedną kartę i wrzucić manual. Z góry dziękuję za sugestie. Pozdrawiam wszystkich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 jest jeden z 6MT ale niech sie sam ujawni jak zmieniac to moze na automat z legacy 4.44 (mocniejsza skrzynia i krotsze pzrelozenie) duzo mniej roboty niz przy MT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 29 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Nie trzeba się ujawniać. Wszystko jest jawnie opisane w nielegalu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k379 Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 (edytowane) Nie wiece może jakie żarówki mamy na zegarach i przyciskach? Mam pewne braki w oświtleniu. Edytowane 29 Lipca 2015 przez k379 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 (edytowane) Na przyciskach są takie małe diodki, żaróweczki, ale dokładnych oznaczeń Ci nie podam. Trzeba wyjąć i dobrać. @Aspius jest też jeden z 6mt w Konstancinie, ale tak jak ppmarian napisał, o wiele tańszym rozwiązaniem jest jednak AT z Legacy Gtb, sam mam i jest Ok Na pewno jest to o wiele tańsze rozwiązanie i wg. mnie o wiele lepiej pasujące do specyfiki SVXa. Edytowane 30 Lipca 2015 przez adixi1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Napisz cos wiecej jak odbyla sie zmiana skrzyni na ta od legacy. To jest p&p? Czy trzeba cos zezbic. Oczywiscie tylny dyfer tez do wymiany? Ja odczucia podczas jazdy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aspius Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 (edytowane) Padł wybór na skrzynkę od wrxa z MY02. Za dwa tyg. powinien być gotowy - opiszę wrażenia . Automat zachowam na przyszłość bo jestem jednak zwolennikiem serii. To już druga wymiana niestety. Mam amerykańską wersję. Niestety skrzynia się zmieliła razem z dyfrem, mechanik sprowadził europejską. Po wymianie okazało się, że jakoś słabo współpracuje - szarpała przy ruszaniu strasznie, a przy wyłączaniu silnika przy skręconych kołach czułem straszne walnięcie jakby ktoś młotem kowalskim częstował. Stąd decyzja. Na szczęście odwracalna - jak kiedyś namierzę dobry automat z U.S. SPEC. to wsadzę z powrotem. Póki co pomajtam wajchą Edytowane 31 Lipca 2015 przez aspius Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Uuu no to jak masz usdm to nie wsadzisz skrzynki z gtb. Mt z wrxa to 5? Jesli tak to oszczedzaj ja bo i ona kleknie. Ppmarian skrzynia z gtb jest prakrycznie p&p, mocowania, elektryka itp. Wiadomo ze trzeba dostosowac tylny dyfer. Poza tym zero komplikacji. A jak tym się jeździ? Prawie tak samo. Zbiera sie zapewne troche lepiej ze względu na krótsze o 20% przelozenie i ma troche wyzsze obroty na trasie. Jak ma się przedlifta tak jak i oryginalnie nie ma czujnika predkosci w skrzyni to wskazania licznika sa zawyzone o różnice w przełożeniu. Aspius. Ja bym na twoim miejscu kupil sterownik do skrzyni svxa eu i sprawdzil czy skrzynia nie zacznie dobrze dzialac. A skoro jestes. Otwocka to moge podjechac i mozemy zrobic podmianke testową☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 To dobre info ze tak latwo skrzynie podmienic. Czyli potrzebna tylko skrzynia i dyfer. Komp wiazka i reszta zostaje stara? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się