Jump to content

SVX Alcyone


Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gdyby ktoś jeszcze nie widział to mój SVX miał wczoraj sesję zdjęciową u mojego ulubionego fotografa... i jest przeciąg Wiecej fotek tutaj: https://www.facebook.com/skowronekmillenium/photos/?ta

Kwa, na mojego to by 202 napraw zabrakło...

witam! Minęło już trochę czasu od zakupu svx'a, trochę już w nim zrobiłem i pozamawiałem części, chciałem się jednak podzielić odkryciem- może komuś się przyda. Łączniki stabilizatora przód tak bardzo

Posted Images

Jak nie wiedzą. Jak masz wersję eu to jest 90% szans, że masz VTD, a jak masz bezpiecznik pod maską "diff lock" to masz na pewno. Jak nie masz pokrywki do bezpieczników to wsadź ten brakujący, powinna zapalić Ci się kontrolka Diff albo lock na zegarach (dokładnie już nie pamiętam), a jak będziesz miał jeszcze jakieś wątpliwości to znajdź kawałek luźniejszej nawierzchni i spróbuj ruszyć dynamiczniej. Jak zaboksują przednie koła no to nie masz VTD ;) 

Link to post
Share on other sites

aspius - możesz wsadzić za to 4.44 albo inny automat z Imprezy/Forka/Legacy EU do około 2000 roku (Phase I)

 

Obawiam się, że przełożenie samego kompa od wersji z VTD nie zapewni Ci kompatybilności ze skrzyniami VTD - przynajmniej tak twierdzą Amerykanie

Link to post
Share on other sites

Skrzynie 4.44 z imprez czy innych pewnie sa takie same jak svxowe albi slabsze w srodku. Skrzynia z gtb oprocz samego przelozenia ktore sprawia ze skrzynia ma lzej i wytwarza mniej ciepla ma jeszcze najmocniejsze bebechy z automatow Subaru.

Link to post
Share on other sites

Tak czy inaczej, 4.44 - z racji krótszych przełożeń i generowania przez to mniejszych ilości ciepła - uważana jest w US & A za znacznie trwalszą od standardowej skrzyni SVX'owej.

Link to post
Share on other sites

Trzeba szukać. Nie jest to proste zajecię bo sa ro skrzynie jedynie z wersji jdm a jedyne 3 jakie przez ostatni rok się pojawiły wykupiliśmy.

Szymon napisz numer skrzyni jak masz gdzies zapisany to łatwiej bedzie k379 szukać ☺

Link to post
Share on other sites

Witam, nie jestem "techniczny" ale kocham SVX'y. Były ze mną dwa. W obu padła skrzynia i tak Kupię kolejnego..../

Dodam tylko do tematu zmiany skrzyni w wersji us. Miałem takiego SVX'a. Oczywiście padła w nim skrzynia. W Józefowie pod W-wą wymienili w aucie skrzynię z wersji EU wraz z dyfrem. Inż. Grabowski/Piaseczno wykonał speed sensor (o ile czegoś źle nie zapamiętałem to był speedsensor) dla tej hybrydy. Dodałem chłodnicę ATF'a i tak wskrzesiłem mojego USdma i jego automat. Polecam zatem serwis skrzyń aut w Józefowie p. W-wą

Link to post
Share on other sites

Trzeba szukać. Nie jest to proste zajecię bo sa ro skrzynie jedynie z wersji jdm a jedyne 3 jakie przez ostatni rok się pojawiły wykupiliśmy.

Szymon napisz numer skrzyni jak masz gdzies zapisany to łatwiej bedzie k379 szukać ☺

TZ102BABA-CF

Link to post
Share on other sites

a propo kolorow to jakie byl w SVX

 

bialy

czarny

srebrny

sliwka

zolty

niebieski

czerwony

zielony

 

cos jeszcze?


pytanie jeszcze w sparwie skrzyni

 

zakladajac ze nie znajdzie sie 4.44 od lagacy twin turbo

 

to jak wyglada sparwa z instalacja skrzyni 4eat 4.44 od forka lub outbacka (mowa o skrzyniach z pzred 2000r)

 

tez jest p&d

Link to post
Share on other sites

Według moich informacji, to może być problem - to są skrzynie MPT, nie VTD. Według amerykanów są niekompatybilne.

 

W tym zresztą cały dowcip - EU SVX'y mają VTD, więc skrzynia-zamiennik musi być VTD.

Link to post
Share on other sites

Niekoniecznie. moje legacy 2.5 NA ma VTD, drugie które znam (MY03) również ma VTD. Może więc taka skrzynia też podejdzie, pytanie tylko czy jest w stanie wytrzymać większą moc w SVX.

Link to post
Share on other sites

Ale to tez juz pewnie nowsza skrzynia. W twin turbo skrzynie pasujace wychodzily bodajze do 98 roku a od 98 szly juz nowszego typu.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Poszukam schematow w pn to Ci podesle.

 

Pytanie jak wyjac szuflade oryginalnego radia? Trzeba zdejmowac caly panel od klimy?

 

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...