Azrael Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Jak postudiujesz historię rajdów i przepisów rajdowych to sprawy staną się jasne. Zbyt wysokie koszty, zbyt małe zyski, złe nastawienie społeczne dla aut tego typu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Kiedyś było więcej HS'ów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Azrael: postaram sie dowiedziec czegos wiecej nt. sprawy tego zawiasu A co do tego, ze w tej klasie jest tylko Eeee wo i STI to to sie moze zmieni niedlugo. PRzeciez teraz jest moda na szybkie hatchbaki (CTR, GTI itp.), a wiele marek przekonuje sie do napedu na cztery lapy. Moze niebawem postanowia to polaczyc i zrobic "konkurencje" Imprezie i Lancerowi? P.S. istnieje cos takiego jak GOlf R32....... P.S.2 w Japonii widzialem strasznie duzo samochodow z AWD, niektore ewidentnie ze stalym (bo mialy napisane "permanent") inne chyba z dolaczanym. A byly to zwykle osobowki - nawet taka Primera jak nasza miala AWD :shock: Wiec teoretycznie sie da... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Azrael: postaram sie dowiedziec czegos wiecej nt. sprawy tego zawiasu A co do tego, ze w tej klasie jest tylko Eeee wo i STI to to sie moze zmieni niedlugo. PRzeciez teraz jest moda na szybkie hatchbaki (CTR, GTI itp.), a wiele marek przekonuje sie do napedu na cztery lapy. Moze niebawem postanowia to polaczyc i zrobic "konkurencje" Imprezie i Lancerowi? Nie sądzę, białę tarcze zegaró i chromowane obwórki lewarka zmainy biegów się lepiej sprzedają i mniejsze sa koszty R&D. Jets konkurencyjna Mazda ale zero promocji... P.S. istnieje cos takiego jak GOlf R32....... Po 2 pętli rajdu Jurajskiegow yeliminownay przez urwanie miski olejowej Hehe żadna konkurencja, i ma haldexa...czyli napęd na przód ;-) P.S.2 w Japonii widzialem strasznie duzo samochodow z AWD, niektore ewidentnie ze stalym (bo mialy napisane "permanent") inne chyba z dolaczanym. A byly to zwykle osobowki - nawet taka Primera jak nasza miala AWD :shock: Wiec teoretycznie sie da... Od lat japońce robią cywile z AWD ale to nie daje im jeszcze technologii do zrobienia auta typu Impreza/Lancer Evo. Osobiście sądzę że jedyne szanse na konkurencje w segmencie to uporanie się Forda z trudnościami finansowymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 7 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 A ma ktoś zdjęcia sprt-a? Różni się czymś z zew? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Z zewnątrz się niczym nie różni poza naklejkami i czarnym spoilerem przedniego zderzaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Osobiście sądzę że jedyne szanse na konkurencje w segmencie to uporanie się Forda z trudnościami finansowymi Zostaje jeszcze Audi z quatro, fakt w S i RS postawili na pojemnosc bez turbo, ale jakby popuscili wodze fantazji, to moglo by cos ciekawego wyjsc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Zostaje jeszcze Audi z quatro, fakt w S i RS postawili na pojemnosc bez turbo, ale jakby popuscili wodze fantazji, to moglo by cos ciekawego wyjsc. Jest nowe S3, normalne 4x4, 265 KM, 2.0TFSI - i cena - 31000 €. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 7 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Z zewnątrz się niczym nie różni poza naklejkami i czarnym spoilerem przedniego zderzaka. A wnętrze jest całe czarne, czy niebiesko czarne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Wnętrze standart STi oprócz galki zmiany biegów i plakietki z numerem na konsoli środkowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 A nie ma na fotelach napisu "SPRT", zamiast "STI"? :roll: Co do wyglądu zewnętrznego: uważam, że żarówiaste naklejki "SPRT" wielkości patelni wok są moooocno nieteges . Ten dodatkowy spojer jest rodem z STI - można go kupić w sklepie SIP. Tak jak to zrobił np. blue76 (wygląda zajefajnie) [EDIT] Tj. spojler wygląda zajefajnie, nie Blue. Chociaż Aga mówi, że on też. Tj. Blue, nie spojler . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Zostaje jeszcze Audi z quatro, fakt w S i RS postawili na pojemnosc bez turbo, ale jakby popuscili wodze fantazji, to moglo by cos ciekawego wyjsc. Jest nowe S3, normalne 4x4, 265 KM, 2.0TFSI - i cena - 31000 €. A3 ma haldexa przecio, chyba ze wyjatkiem jest wlasnie S3, quattro rozpoczyna sie od A4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 A4 już też ma haldexa. Ale to nie na temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Azrael a to nie zalezy od tego jaki silnik?? jak jest ulozony wzdloz to jest torsen a jak wszerz to HAldex? owoc z S3 to nie wiadomo wszedzie co innego pisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 A nie ma na fotelach napisu "SPRT", zamiast "STI"? :roll: Widzialem już 3 STi SPRT i żaden tego nie mial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 8 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 A nie ma na fotelach napisu "SPRT", zamiast "STI"? :roll: Widzialem już 3 STi SPRT i żaden tego nie mial. I co wyprzedały Cię, czy odwrotnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Azrael a to nie zalezy od tego jaki silnik?? jak jest ulozony wzdloz to jest torsen a jak wszerz to HAldex? Wzdłużne mają Torsena, poprzeczne Haldexa. Nowe A4 jest poprzeczne. Polecam słownik ort. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 A nie ma na fotelach napisu "SPRT", zamiast "STI"? :roll: Widzialem już 3 STi SPRT i żaden tego nie mial. A no to się wycofuję. Z tego, co wiem, w pierwotnym projekcie to miało być... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 A nie ma na fotelach napisu "SPRT", zamiast "STI"? :roll: Widzialem już 3 STi SPRT i żaden tego nie mial. I co wyprzedały Cię, czy odwrotnie ? Ani to pierwsze, ani to drugie. Przemeq, zgadza się - też co o tym kiedyś slyszelem ale jak widać się nie zdecydowali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 POdczas testowania roznych ustawien Leszek K. i Padre doszli do wniosku, ze nie ma sensu pakowac do tego samochodu kompletu zawieszenia z STI, bo wtedy prowadzi sie jak EVO - czyli jak po szynach, prosto do celu, nudno. TJ prowadziels evo ze wiesz czy nudno czy nie, pozatym brak zawieszenia STI raczej nie jest spowodowany kaprysem L.K i Padre tylko tego ze cena auta by wzrosla i wtedy bylo by jeszcze mniej chetnych na zakup tego auta Gdy sie jednak zostawi z tylu bodajze seryjne amortyzatory (pisze bodajze, bo nie pamietam o ktory element dokladnie chodzilo!), to samochod jest taki przyjemnie nadsterowny = wiecej frajdy, przy zachowaniu bezkompromisowego charakteru (po co tworzyc drugiego miska?). Nikt nikomu nie kazal tworzyc drugiego miska Wniosek: jak ktorys z wlascicieli SPRT1 bedzie chcial miec samochod szybszy na torze od EVO i dajacy rownie malo frajdy co EVO ( <- celowa prowokacja :wink: ) to moze sie pewnie zglosic do dealera po ta czesc, o ktorej pisalem (sadze, ze nie powinno to stanowic problemu). co do twoich wywod o tym jak prowadzi sie evo to skomentuje ostatni raz jak zrobisz evo chociaz 100km to sie wypowiadaj a co do ceny zawieszenia to mozna wiedziec mniej wiecej ile?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 wyjasniliscie skąd wzięła sie nazwa 22B, a wie ktos cuś about 44s ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 8 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 wyjasniliscie skąd wzięła sie nazwa 22B, a wie ktos cuś about 44s ? Najlepiej wszystkie wrx,sti,sprt.... [ Dodano: Pią Wrz 08, 2006 8:24 pm ] Czy ma ktoś dokładny opis sprt-a? Osiągi moc itd wszystkie te bzdury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 gr1zly: wiedzialem, ze Ty sie odezwiesz Masz racje, nie jechalem EVO, dlatego tez powtarzam to, co mowili tworcy tego samochodu. A jesli uwazasz, ze znasz lepiej okolicznosci wyboru takiego rozwiazania z zawieszeniem, a nie innego, to spoko, nie bede sie wyklocal. Powiedzialem tylko to, co mowil mi Padre. P.S. "nudno" to celowa prowokacja. Jeden - zero dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Masz racje, nie jechalem EVO, dlatego tez powtarzam to, co mowili tworcy tego samochodu. Rozmawiałeś z inżynierami Mitsubishi..? Ja też tak chcę! A co do dyskusji - zrobiłem mała trasę w deszczu EVO IX GT340 - i jak mi ktoś powie, że ten samochód nie daje frajdy z jazdy - to jedyne, co mogę zrobić - to go wyśmiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Nie, z inzynierami Mitsubishi faktycznie nie Chodzilo mi o tworcow SPRT1. P.S. przeczytaj post scriptum poprzedniego posta. EOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się