Skocz do zawartości

Subaru Impreza SPRT 1


huzar105

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 241
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Azrael: postaram sie dowiedziec czegos wiecej nt. sprawy tego zawiasu

 

A co do tego, ze w tej klasie jest tylko Eeee wo i STI to to sie moze zmieni niedlugo. PRzeciez teraz jest moda na szybkie hatchbaki (CTR, GTI itp.), a wiele marek przekonuje sie do napedu na cztery lapy. Moze niebawem postanowia to polaczyc i zrobic "konkurencje" Imprezie i Lancerowi?

 

P.S. istnieje cos takiego jak GOlf R32.......

P.S.2 w Japonii widzialem strasznie duzo samochodow z AWD, niektore ewidentnie ze stalym (bo mialy napisane "permanent") inne chyba z dolaczanym. A byly to zwykle osobowki - nawet taka Primera jak nasza miala AWD :shock: Wiec teoretycznie sie da...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael: postaram sie dowiedziec czegos wiecej nt. sprawy tego zawiasu

 

A co do tego, ze w tej klasie jest tylko Eeee wo i STI to to sie moze zmieni niedlugo. PRzeciez teraz jest moda na szybkie hatchbaki (CTR, GTI itp.), a wiele marek przekonuje sie do napedu na cztery lapy. Moze niebawem postanowia to polaczyc i zrobic "konkurencje" Imprezie i Lancerowi?

 

 

Nie sądzę, białę tarcze zegaró i chromowane obwórki lewarka zmainy biegów się lepiej sprzedają i mniejsze sa koszty R&D. Jets konkurencyjna Mazda ale zero promocji...

 

 

P.S. istnieje cos takiego jak GOlf R32.......

 

Po 2 pętli rajdu Jurajskiegow yeliminownay przez urwanie miski olejowej ;) Hehe żadna konkurencja, i ma haldexa...czyli napęd na przód ;-)

 

P.S.2 w Japonii widzialem strasznie duzo samochodow z AWD, niektore ewidentnie ze stalym (bo mialy napisane "permanent") inne chyba z dolaczanym. A byly to zwykle osobowki - nawet taka Primera jak nasza miala AWD :shock: Wiec teoretycznie sie da...

 

Od lat japońce robią cywile z AWD ale to nie daje im jeszcze technologii do zrobienia auta typu Impreza/Lancer Evo.

 

 

Osobiście sądzę że jedyne szanse na konkurencje w segmencie to uporanie się Forda z trudnościami finansowymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie ma na fotelach napisu "SPRT", zamiast "STI"? :roll:

 

Co do wyglądu zewnętrznego: uważam, że żarówiaste naklejki "SPRT" wielkości patelni wok są moooocno nieteges :twisted:.

 

Ten dodatkowy spojer jest rodem z STI - można go kupić w sklepie SIP. Tak jak to zrobił np. blue76 (wygląda zajefajnie)

 

[EDIT] Tj. spojler wygląda zajefajnie, nie Blue. Chociaż Aga mówi, że on też. Tj. Blue, nie spojler :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaje jeszcze Audi z quatro, fakt w S i RS postawili na pojemnosc bez turbo, ale jakby popuscili wodze fantazji, to moglo by cos ciekawego wyjsc.

 

Jest nowe S3, normalne 4x4, 265 KM, 2.0TFSI - i cena - 31000 €.

 

A3 ma haldexa przecio, chyba ze wyjatkiem jest wlasnie S3, quattro rozpoczyna sie od A4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie ma na fotelach napisu "SPRT", zamiast "STI"? :roll:

 

Widzialem już 3 STi SPRT i żaden tego nie mial.

 

I co wyprzedały Cię, czy odwrotnie ? ;)

 

Ani to pierwsze, ani to drugie.

 

Przemeq, zgadza się - też co o tym kiedyś slyszelem ale jak widać się nie zdecydowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POdczas testowania roznych ustawien Leszek K. i Padre doszli do wniosku, ze nie ma sensu pakowac do tego samochodu kompletu zawieszenia z STI, bo wtedy prowadzi sie jak EVO - czyli jak po szynach, prosto do celu, nudno.

 

TJ prowadziels evo ze wiesz czy nudno czy nie, pozatym brak zawieszenia STI raczej nie jest spowodowany kaprysem L.K i Padre tylko tego ze cena auta by wzrosla i wtedy bylo by jeszcze mniej chetnych na zakup tego auta ;)

 

 

Gdy sie jednak zostawi z tylu bodajze seryjne amortyzatory (pisze bodajze, bo nie pamietam o ktory element dokladnie chodzilo!), to samochod jest taki przyjemnie nadsterowny = wiecej frajdy, przy zachowaniu bezkompromisowego charakteru (po co tworzyc drugiego miska?).

 

Nikt nikomu nie kazal tworzyc drugiego miska ;)

 

 

Wniosek: jak ktorys z wlascicieli SPRT1 bedzie chcial miec samochod szybszy na torze od EVO i dajacy rownie malo frajdy co EVO ( <- celowa prowokacja :twisted: :wink: ) to moze sie pewnie zglosic do dealera po ta czesc, o ktorej pisalem (sadze, ze nie powinno to stanowic problemu).

 

 

co do twoich wywod o tym jak prowadzi sie evo to skomentuje ostatni raz jak zrobisz evo chociaz 100km to sie wypowiadaj

 

a co do ceny zawieszenia to mozna wiedziec mniej wiecej ile??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gr1zly: wiedzialem, ze Ty sie odezwiesz :twisted:

 

Masz racje, nie jechalem EVO, dlatego tez powtarzam to, co mowili tworcy tego samochodu.

 

A jesli uwazasz, ze znasz lepiej okolicznosci wyboru takiego rozwiazania z zawieszeniem, a nie innego, to spoko, nie bede sie wyklocal. Powiedzialem tylko to, co mowil mi Padre.

 

P.S. "nudno" to celowa prowokacja. Jeden - zero dla mnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje, nie jechalem EVO, dlatego tez powtarzam to, co mowili tworcy tego samochodu.

 

Rozmawiałeś z inżynierami Mitsubishi..? Ja też tak chcę!

 

A co do dyskusji - zrobiłem mała trasę w deszczu EVO IX GT340 - i jak mi ktoś powie, że ten samochód nie daje frajdy z jazdy - to jedyne, co mogę zrobić - to go wyśmiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...