kubasti Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Hej moze ktos cos podpowie gdzie szukac i czy tak ma byc????dzisiaj troche popadało więc jezdnia była mokra i śliska, ruszyłem gwałtownie ze skrzyżowania skrecajac w lewo i w tym momencie koła zaboksowały wraz z kręceniem sie kół zaczął mi podskakiwać przód auta, jakby brakowało przyczepności, myślałem że mi sie buda rozleci tak telepało wszystko działo sie na trybie autopoduchy pod silnikiem mam wymienione co sprawdzic????pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon WRC Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Ja bym powiedział, że standard przy niektórych oponach na mokrym. Mam tak w służbówce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remi Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Za mało ognia było Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubasti Posted July 12, 2014 Author Share Posted July 12, 2014 opona 18 225/40.18 bridgestone adrenalin re002????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_isza Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 opona szukala przyczepnosci, jak dla mnie standard Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Jeśli to nie przy kazdym ruszaniu to rezonans opon ,zawiechy,poduszek i budy przy konkretnej przyczepności i obciążeniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavok Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Pamiętam jak miałem którąś z kolei przednionapedówkę i chciałem przykozaczyć przy kumplu robiąc właśnie odejście ze świateł - a że było trochę mokro to samochód zaczął podskakiwać jak by miał się zaraz rozlecieć Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaTM Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 (edited) chyba nie ma się czym przejmować, ma mokrym tak jak koledzy pisali, koła szukają przyczepności i mogą podskakiwać. Zrób tak jak blondynka po telefonie do serwisu gdy zaświeciła się kontrolka oleju , na hasło mechanika -"to olej" po prostu to olała Edited July 12, 2014 by KaTM Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubasti Posted July 12, 2014 Author Share Posted July 12, 2014 Jak startuje prosto brak podskakiwania ,przy skreconych kołach ten efekt,próba na trawie tez podskakuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mont Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 (edited) A to nie jest tak, że skręcone koło daje większy opór i stąd utrata przyczepności ? Edited July 12, 2014 by Mont Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paula Kuhn Daniel Chmielewski Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 (edited) Ja latam w kjs i te starsze subaru tez tak maja.szuka przyczepnosci.pozdrawiam Edited July 12, 2014 by Paula Kuhn Daniel Chmielewski Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Przypłużyłeś najprawdopodoniej przodem na śliskiej nawierzchni trzymając gaz,stąd takie efekty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
badyl Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 wiecej żaru i nie bedzie skakać Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonnt Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Oj tam oj tam clio 1.2 i punto tez tak fikaly Link to comment Share on other sites More sharing options...
wujek19922 Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 ja mam podobnie, autko szuka przyczepności i tyle, bardziej się dało to odczuć na starszych bardziej zużytych oponkach. Też miałem 225/40 r18, wymieniłem ostatnio na nowe i efekt się zmniejszył bo więcej przyczepności Link to comment Share on other sites More sharing options...
zubru Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 nawet litrowy suzuki swift tak ma jak ruszy sie z vervą Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 puść gaz i wyprostuj koła, a jak złapiesz przyczepność - to wtedy ogień .... będzie dobrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 civic tez tak skacze na mokrym Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubasti Posted July 19, 2014 Author Share Posted July 19, 2014 (edited) czyli normalna sprawa myslałem ze sie juz cos konczy Edited July 19, 2014 by kubasti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzyndzel Posted July 19, 2014 Share Posted July 19, 2014 Jak startuje prosto brak podskakiwania ,przy skreconych kołach ten efekt,próba na trawie tez podskakuje Sprawdż dla pewności przeguby zewnętrzne z przodu Link to comment Share on other sites More sharing options...
darth Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 A jak ruszasz powoli, ze skręconymi kołami to też przeskakuje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubasti Posted August 17, 2014 Author Share Posted August 17, 2014 A jak ruszasz powoli, ze skręconymi kołami to też przeskakuje? nic nie przeskakuje jak jade normalnie jak człowiek w kapeluszu Jak startuje prosto brak podskakiwania ,przy skreconych kołach ten efekt,próba na trawie tez podskakuje Sprawdż dla pewności przeguby zewnętrzne z przodu jak sie sprawdza????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryjeks Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 Tak jak już wyżej napisano ale często też jest to objaw nie do końca sprawnych amortyzatorów, pomimo tego, że na "trzepakach" jest igła Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now