zyga Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 filmik z dachowania http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... B823E8DCC7 Zdjęcia waszego (chyba) pupila z logiem STT wkrótce. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 filmik z dachowaniahttp://www.yousendit.com/transfer.php?a ... B823E8DCC7 Zdjęcia waszego (chyba) pupila z logiem STT wkrótce. pozdro przy jakiej ca predkosci sie to stalo, i jaki to samochod? czy moze to kijanka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 To zdecydowanie KIA :-) W tym zakręcie to ile mogło być ? z 70-80? Swoja drogą oglądający mogą zobaczyć dlaczego się mówi że Kielce to taki nasz Nuerburgring Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 To zdecydowanie KIA :-) W tym zakręcie to ile mogło być ? z 70-80? Swoja drogą oglądający mogą zobaczyć dlaczego się mówi że Kielce to taki nasz Nuerburgring hm, czy te samochody jada na seryjnym zawiasie?? mialem podobne wpadki gdzie przy okolo 85-90km/h lecialem pelnym bokiem (na torze czy lotnisku) i jakos odpukac dacha nie strzelilem, mogli sie bardziej postarac z przygotowaniem zawiasu w trosce o bezpieczenstwo zawodnikow. masz na mysli te "betonowe plyty"? w sumie wygladaja jak na Nuerburgringu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Pechowo z tym kerbem wyszło. Gdyby nie ucieczka tyłu pewnie nic by się nie stało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 To zdecydowanie KIA :-) W tym zakręcie to ile mogło być ? z 70-80? Swoja drogą oglądający mogą zobaczyć dlaczego się mówi że Kielce to taki nasz Nuerburgring hm, czy te samochody jada na seryjnym zawiasie?? mialem podobne wpadki gdzie przy okolo 85-90km/h lecialem pelnym bokiem (na torze czy lotnisku) i jakos odpukac dacha nie strzelilem, mogli sie bardziej postarac z przygotowaniem zawiasu w trosce o bezpieczenstwo zawodnikow. One lataja na zestawie Bilstein B6 + eibach, ale takim powiedziałbym na nierówne rajdy ;-) masz na mysli te "betonowe plyty"? w sumie wygladaja jak na Nuerburgringu Mam na myśli bariery, las i ogólnie klimat ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Why Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 hm, czy te samochody jada na seryjnym zawiasie?? Specyfikacja pucharowego Kia Picanto silnik o pojemności 999 ccm, 4- cylindrowy, 12- zaworowy maksymalna moc - ok. 67 KM, maksymalny moment obr. - powyżej 100 Nm modyfikacja sterownika silnika: V-Tech klatka bezpieczeństwa, zgodna z załącznikiem „J” MKS FIA: Ireco Motorsport / Power B Sport Service homologowane otuliny na klatkę bezpieczeństwa: Sparco kierownica sportowa: Toora mocowanie kierownicy fotel sportowy: Toora 6-cio punktowe pasy bezpieczeństwa: Toora siatka zabezpieczająca dla kierowcy: Toora nakładki na pedały: Toora zapinki zabezpieczające pokrywę silnika oraz bagażnika: Toora ucho holownicze przód i tył: V-Tech plastikowe elementy zastępujące przednie reflektory: V-Tech gaśnica 2 kg modyfikacje tapicerki drzwi: Ireco Motorsport wyłącznik prądu: V-Tech bezbarwna antyodpryskowa folia na szyby: V-Tech modyfikacja układu dolotowego powietrza: V-Tech modyfikacja układu wydechowego: V-Tech modyfikacja zawieszenia silnika: V-Tech felgi aluminiowe: Dotz Imola 6x14 opony: Pirelli P6000, 175/60 R14 klocki hamulcowe: Carbone Lorraine sprężyny zawieszenia, przód i tył: Eibach amortyzatory zawieszenia, przód i tył: Bilstein obowiązkowe naklejki reklamowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 no dach byl bo jak czlek bryke postawil bokiem to niestety o treline kola przednie zachaczyly to byl chyba powod dacha nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Definitywnie dachował przez kerba. A bokiem postawił bo mu się zachciało trailbrakować w zakręcie z górki. A jak się ktoś tak bawi przy odciążonym tyle, to przy pomyłce nie ma przebacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 no tak, teraz zwrocilem na to uwage ze zahaczyl przednim prawym o kerba ale chyba tuz przed tym kijanka podniosla oba kolka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autko jest całkiem stabilne z tego co mogłem zobaczyć jadąc nim w miarę spokojnie po drodze, ale tam jest naprawdę solidnie z górki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autko jest całkiem stabilne z tego co mogłem zobaczyć jadąc nim w miarę spokojnie po drodze, ale tam jest naprawdę solidnie z górki. mam nadzieje ze kiedys sam sprawdze te gorki, szkoda ze tor jest tak daleko od mojej wsi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 I że jest to tylko 2/3 toru :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 link coś nie działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Przekroczony limit sciagniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moniqa Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 no wlasnie..prosilam..czekalam..a teraz nie moge zobaczyc? 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 no wlasnie..prosilam..czekalam..a teraz nie moge zobaczyc? 8) prosię jeszcze tu: http://rapidshare.de/files/31042539/dac ... .mpeg.html obiecane zdjęcia też będą, może jutro a jeśli chodzi o ten dach, to: 1. źle "wzięty" zakręt 2. za szybko 3. źle dohamowany 4. nierozgrzane opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moniqa Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 gracias Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 2. za szybko predkosc byla ok tylko zakret za ciasny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ost Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 hm, czy te samochody jada na seryjnym zawiasie?? mialem podobne wpadki gdzie przy okolo 85-90km/h lecialem pelnym bokiem (na torze czy lotnisku) i jakos odpukac dacha nie strzelilem, mogli sie bardziej postarac z przygotowaniem zawiasu w trosce o bezpieczenstwo zawodnikow. Kijanki mają bardzo dobrze dobrane zawieszenie. Prowadzą się świetnie. Zawias i hamulce to największe zalety tych autek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 hm, czy te samochody jada na seryjnym zawiasie?? mialem podobne wpadki gdzie przy okolo 85-90km/h lecialem pelnym bokiem (na torze czy lotnisku) i jakos odpukac dacha nie strzelilem, mogli sie bardziej postarac z przygotowaniem zawiasu w trosce o bezpieczenstwo zawodnikow. Kijanki mają bardzo dobrze dobrane zawieszenie. Prowadzą się świetnie. Zawias i hamulce to największe zalety tych autek. widzialem tylko relacje w TViku katem oka i zwocilem uwage ze sie mocno przechylaja na zakretach i sa dosc niestabilne ale moze wynikalo to z ferworu walki na torze. z tego co piszesz miales z Kijankami do czynienia wiec wierze na slowo ze zawias jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 OST startuje KIAnką Mąćku - ja bym powiedział (też jechałem chociaz niewiele) że mają świetnie dobrany zawias do opon. Przy lepszej oponie byłyby zdecydowanie za miekkie, ale taki miękki stosunkowo zawias daje bardzo przewidywalne i spokojne prowadzenie na tak kijowej oponie. W ogóle KIAnki są fajne, tez chcę :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 OST startuje KIAnką Mąćku - ja bym powiedział (też jechałem chociaz niewiele) że mają świetnie dobrany zawias do opon. Przy lepszej oponie byłyby zdecydowanie za miekkie, ale taki miękki stosunkowo zawias daje bardzo przewidywalne i spokojne prowadzenie na tak kijowej oponie. W ogóle KIAnki są fajne, tez chcę :-( Po Poznaniu jedna będzie na sprzedaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Czyja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Czyja? Srebrny Kliller. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się