Skocz do zawartości

Obiecałem Monice, więc... (Miedziana Góra)


zyga

Rekomendowane odpowiedzi

filmik z dachowania

http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... B823E8DCC7

 

Zdjęcia waszego (chyba) pupila z logiem STT wkrótce.

 

pozdro

 

przy jakiej ca predkosci sie to stalo, i jaki to samochod? czy moze to kijanka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zdecydowanie KIA :-)

 

 

W tym zakręcie to ile mogło być ? z 70-80?

 

 

 

Swoja drogą oglądający mogą zobaczyć dlaczego się mówi że Kielce to taki nasz Nuerburgring ;)

 

 

hm, czy te samochody jada na seryjnym zawiasie?? mialem podobne wpadki gdzie przy okolo 85-90km/h lecialem pelnym bokiem (na torze czy lotnisku) i jakos odpukac dacha nie strzelilem, mogli sie bardziej postarac z przygotowaniem zawiasu w trosce o bezpieczenstwo zawodnikow.

 

masz na mysli te "betonowe plyty"? w sumie wygladaja jak na Nuerburgringu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zdecydowanie KIA :-)

 

 

W tym zakręcie to ile mogło być ? z 70-80?

 

 

 

Swoja drogą oglądający mogą zobaczyć dlaczego się mówi że Kielce to taki nasz Nuerburgring ;)

 

 

hm, czy te samochody jada na seryjnym zawiasie?? mialem podobne wpadki gdzie przy okolo 85-90km/h lecialem pelnym bokiem (na torze czy lotnisku) i jakos odpukac dacha nie strzelilem, mogli sie bardziej postarac z przygotowaniem zawiasu w trosce o bezpieczenstwo zawodnikow.

 

One lataja na zestawie Bilstein B6 + eibach, ale takim powiedziałbym na nierówne rajdy ;-)

 

 

 

masz na mysli te "betonowe plyty"? w sumie wygladaja jak na Nuerburgringu :)

 

Mam na myśli bariery, las i ogólnie klimat ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm, czy te samochody jada na seryjnym zawiasie??

 

Specyfikacja pucharowego Kia Picanto

 

silnik o pojemności 999 ccm, 4- cylindrowy, 12- zaworowy

maksymalna moc - ok. 67 KM, maksymalny moment obr. - powyżej 100 Nm

modyfikacja sterownika silnika: V-Tech

klatka bezpieczeństwa, zgodna z załącznikiem „J” MKS FIA: Ireco Motorsport / Power B Sport Service

homologowane otuliny na klatkę bezpieczeństwa: Sparco

kierownica sportowa: Toora

mocowanie kierownicy

fotel sportowy: Toora

6-cio punktowe pasy bezpieczeństwa: Toora

siatka zabezpieczająca dla kierowcy: Toora

nakładki na pedały: Toora

zapinki zabezpieczające pokrywę silnika oraz bagażnika: Toora

ucho holownicze przód i tył: V-Tech

plastikowe elementy zastępujące przednie reflektory: V-Tech

gaśnica 2 kg

modyfikacje tapicerki drzwi: Ireco Motorsport

wyłącznik prądu: V-Tech

bezbarwna antyodpryskowa folia na szyby: V-Tech

modyfikacja układu dolotowego powietrza: V-Tech

modyfikacja układu wydechowego: V-Tech

modyfikacja zawieszenia silnika: V-Tech

felgi aluminiowe: Dotz Imola 6x14

opony: Pirelli P6000, 175/60 R14

klocki hamulcowe: Carbone Lorraine

sprężyny zawieszenia, przód i tył: Eibach

amortyzatory zawieszenia, przód i tył: Bilstein

obowiązkowe naklejki reklamowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko jest całkiem stabilne z tego co mogłem zobaczyć jadąc nim w miarę spokojnie po drodze, ale tam jest naprawdę solidnie z górki.

 

 

mam nadzieje ze kiedys sam sprawdze te gorki, szkoda ze tor jest tak daleko od mojej wsi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie..prosilam..czekalam..a teraz nie moge zobaczyc? 8)

prosię

jeszcze tu:

http://rapidshare.de/files/31042539/dac ... .mpeg.html

obiecane zdjęcia też będą, może jutro

 

a jeśli chodzi o ten dach, to:

1. źle "wzięty" zakręt

2. za szybko

3. źle dohamowany

4. nierozgrzane opony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

hm, czy te samochody jada na seryjnym zawiasie?? mialem podobne wpadki gdzie przy okolo 85-90km/h lecialem pelnym bokiem (na torze czy lotnisku) i jakos odpukac dacha nie strzelilem, mogli sie bardziej postarac z przygotowaniem zawiasu w trosce o bezpieczenstwo zawodnikow.

 

Kijanki mają bardzo dobrze dobrane zawieszenie. Prowadzą się świetnie. Zawias i hamulce to największe zalety tych autek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

hm, czy te samochody jada na seryjnym zawiasie?? mialem podobne wpadki gdzie przy okolo 85-90km/h lecialem pelnym bokiem (na torze czy lotnisku) i jakos odpukac dacha nie strzelilem, mogli sie bardziej postarac z przygotowaniem zawiasu w trosce o bezpieczenstwo zawodnikow.

 

Kijanki mają bardzo dobrze dobrane zawieszenie. Prowadzą się świetnie. Zawias i hamulce to największe zalety tych autek.

 

widzialem tylko relacje w TViku katem oka i zwocilem uwage ze sie mocno przechylaja na zakretach i sa dosc niestabilne ale moze wynikalo to z ferworu walki na torze. z tego co piszesz miales z Kijankami do czynienia wiec wierze na slowo ze zawias jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OST startuje KIAnką :)

 

 

Mąćku - ja bym powiedział (też jechałem chociaz niewiele) że mają świetnie dobrany zawias do opon. Przy lepszej oponie byłyby zdecydowanie za miekkie, ale taki miękki stosunkowo zawias daje bardzo przewidywalne i spokojne prowadzenie na tak kijowej oponie. W ogóle KIAnki są fajne, tez chcę :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OST startuje KIAnką :)

 

 

Mąćku - ja bym powiedział (też jechałem chociaz niewiele) że mają świetnie dobrany zawias do opon. Przy lepszej oponie byłyby zdecydowanie za miekkie, ale taki miękki stosunkowo zawias daje bardzo przewidywalne i spokojne prowadzenie na tak kijowej oponie. W ogóle KIAnki są fajne, tez chcę :-(

 

Po Poznaniu jedna będzie na sprzedaż :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...