Skocz do zawartości

Moje Subaru


jako

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Zmieniłbym jedynie te fele, gdyż nie konweniują mi one za bardzo. Ktoś mi ostatnio opowiadał o komplecie felg alu (identyczne, jak w moim forku) za ...400 PLN. Czyli mielonka, tj. gorzej jak pasztet :mrgreen:

No właśnie,musimy się spotkać - mam coś dla Ciebie. :mrgreen:

I o felgach pogadamy i obejrzałbym Twoje.

 

Gdzie w Warszawie oddać felgi do lakierowania???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne autko :). kolor jedyny słuszny (mój przy takiej aurze jak ostatnio strasznie się brudzi :neutral: )
PS felgi z MY99? :wink:

też mi się jako pierwsze rzuciło w oczy + "szwajcarska" końcówka Remusa

a mi sie od razu rzucilo w oczy to, ze nie ma nalepki "Impreza GT AWD" - myslalem, ze wszystkie GT'eki taka maja (przynajmniej te MY'99-00, ktore widzialem, mialy takie nalepki)

czyzby byly tzw. badgeless wersje? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekiedy zdarza sie ze dziecko pyta sie taty/mamy co to za samochod patrzac na mojego gtka. Rodzic podchodzi do przedniego znaczka (rozowe "i") i mowi nie wiem

 

bo to "i" jak "iniemamocni" :twisted:

 

czarne brzydkie

 

prysnie sie na zloto i bedzie git :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi sie od razu rzucilo w oczy to, ze nie ma nalepki "Impreza GT AWD" - myslalem, ze wszystkie GT'eki taka maja

Zauważyłem , że większość ze Szwajcarii nie ma.

Mój GT 98 też nie miał.

ile widzialem w Szwajcarii GT'ekow MY'99-00 (a widzialem tego troche :razz: ), to akurat prawie wszystkie mialy...

tak czy inaczej badgeless (sleeper) look w przypadku GT imho jest troche bez sensu - nie da sie zamaskowac tego, co jest nie do zamaskowania :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając do tematu :)

dzisiaj odebrałem nowe - stare subaru po strojeniu na kutych gratach na nowym bulgocie wydechowym (dane w podpisie) i znowu trzeba wprowadzić poprawki w prowadzeniu i dostosować do nowych mocy :) chciałem mieć górę, której STI US spec nie mają ze względu na małe turbo (które aktualnie jest już na emeryturze), no i udało się auto - przyspiesza równo od 2500 do 7000

na wiosnę muszę zmienić tylko FMIC żeby wystroić powyżej 400 KM i chyba pomyśleć o lepszych hamulcach

przed zmianami słyszałem silnik z przodu - teraz słyszę z tyłu :lol:

na mokrym i śniegu dużo lepiej sprawiają się ręczne ustawienia DCCD :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając do tematu :)

dzisiaj odebrałem nowe - stare subaru po strojeniu na kutych gratach na nowym bulgocie wydechowym (dane w podpisie) i znowu trzeba wprowadzić poprawki w prowadzeniu i dostosować do nowych mocy :) chciałem mieć górę, której STI US spec nie mają ze względu na małe turbo (które aktualnie jest już na emeryturze), no i udało się auto - przyspiesza równo od 2500 do 7000

na wiosnę muszę zmienić tylko FMIC żeby wystroić powyżej 400 KM i chyba pomyśleć o lepszych hamulcach

przed zmianami słyszałem silnik z przodu - teraz słyszę z tyłu :lol:

OZ wrzucaj zdjecia tego swojego kukuryznika :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...