Grzegorz Magdziarz Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Ja też zaliczyłem XT-kiem kilka brodów, i dalej jeździ, więc można powiedzieć, że "grupa badana" liczyła przynajmniej dwie sztuki. Co najmniej trzy, a licząc IzoTomów cztery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Jutro pierwszy przegląd daj znać na PW jaki koszt, bo dzwoniłem w kilka miejsc i są bardzo duze rozbieżności Też jestem przez I przeglądem i ustaliłem tyle: ASO Poznań - 1988,00zł brutto ASO Bydgoszcz - 1460,00zł brutto Zatem fakt rozrzut jest spory i warto podzwonić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki2009 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Jutro pierwszy przegląd daj znać na PW jaki koszt, bo dzwoniłem w kilka miejsc i są bardzo duze rozbieżności Też jestem przez I przeglądem i ustaliłem tyle: ASO Poznań - 1988,00zł brutto ASO Bydgoszcz - 1460,00zł brutto Zatem fakt rozrzut jest spory i warto podzwonić Warto zapisać się do klubu dodatkowe zniżki na serwis dostaniesz chyba 20% ja niestety przegapiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Polecam kupic własny olej i filtr kabinowy. Cena bedzie na pewno znacznie niższa. Filtr powietrza i oleju lepiej wziac z subaru wrazie problemów z silnikiem. Edytowane 9 Września 2014 przez pat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ireq Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Koledzy z Trojmiasta, nie wiecie przypadkiem czy u Zdanowicza na placu stoja jakies grafitowe XT-ki, ktore moga byc do wziecia od reki? Dzieki za ewentualne info. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Willy Force Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 W ASO w Radomiu zapłaciłem za pierwszy przegląd po 15tys trochę ponad 800 zł. Za co te ceny w Poznaniu czy Bydgoszczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) czemu chcesz 7,5 x 17 zamiast 7 x 17? co ubezpieczenia, to myślę że jest to ważne jedynie wtedy, gdy taki rozmiar felgi jaką chcesz (a miała by być niezgodna z homologacją) byłby powodem szkody - czyli na etapie ewentualnej odmowy odszkodowania, ale nie wiem taka różnica rozmiaru felgi może być powodem szkody? ale wracając do mojego pytania, po co taka kombinacja skoro możesz założyć 7x17? no chyba że już masz 7,5x17 i wtedy sprawa jasna... ja widzę inny problem 7x17 et48 5x100 to jest bardzo rzadki rozmiar i stąd mały wybór, ale tragedii chyba nie ma? Edytowane 9 Września 2014 przez Tiger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 dziś moje auto miało 1 wymianę oleju: przebieg 3888, koszt 400pln. Nie wiem, czy to dużo czy mało. Oczywiście jeszcze wymienili filtr oleju. a Olej to Lotos Quazar 5w40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreska Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 No wlasnie bo sie napalilem na sparco pro corsa a ona jest tylko w szerokosci 7,5 cala, widzialem na forach UK forka na czarnych takich i wygladal mega fajnie. Dostalem juz jednak dokument ze sparco homologujacy ta fegle pod forka xt wiec chyba jest ok. Swoja droga dziwne jest ze auto wskazuje na inna homologowana szerokosc niz producenci felg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 dziś moje auto miało 1 wymianę oleju: przebieg 3888, koszt 400pln. Nie wiem, czy to dużo czy mało. Oczywiście jeszcze wymienili filtr oleju. a Olej to Lotos Quazar 5w40. Hej! Miałeś jakiś powód żeby robić tą wymianę? Bo wg tabeli przeglądów pierwszy jest po 15 kkm, ale drugie pytanie jeszcze bardziej mnie nurtuje... Czemu zalałeś inny olej niż to wynika z dokumentacji do auta, bo tam jest wskazany o ile pamiętam 5w30? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 - Przy zakupie auta poinformowano mnie, że BARDZO, ale to bardzo! wskazane jest wymienić olej po zakończeniu docierania, a więc w okolicach 3-4tys.km. - jeśli chodzi o specyfikację to też się zdziwiłem, jak zobaczyłem na fakturze, jaki olej mi zalali... i zapytałem doradcę serwisowego "dlaczego?", a ta pani powiedziała, że 5w40 jest do silników turbodoładowanych lepszy...Dziwne, wygląda na to, że białostockie ASO Grafix lepiej się zna niż Producent, który w instrukcji napisał co innego. Sam nie wiem, co o tym wszystkim myśleć! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Jak rozumiem części muszą być homologowane do auta, mogą nie istnieć nawet w planach w momencie badania nowego modelu samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 - jeśli chodzi o specyfikację to też się zdziwiłem, jak zobaczyłem na fakturze, jaki olej mi zalali... i zapytałem doradcę serwisowego "dlaczego?", a ta pani powiedziała, że 5w40 jest do silników turbodoładowanych lepszy...Dziwne, wygląda na to, że białostockie ASO Grafix lepiej się zna niż Producent, który w instrukcji napisał co innego. Sam nie wiem, co o tym wszystkim myśleć! Myśl pozytywnie, krzywdy autu nie chcieli zrobić i nie zrobią, a wręcz przeciwnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 czyli rzeczywiście 5W40 lepszy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Myślę, że z uwagi na ochronę silnika troszkę tak. Wątek olejowy zamknięty, więc kopalnia wiedzy ( ) niedostępna, a zagwozdkę subarowo - olejową ostatnio usłyszałem. Otóż dotarła do mnie informacja, której oczywiście nie mam jak zweryfikować, że specyfikacje zalecanych olejów do Subaru bywają odmienne w różnych krajach. Edytowane 9 Września 2014 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 dziś moje auto miało 1 wymianę oleju: przebieg 3888, koszt 400pln. Nie wiem, czy to dużo czy mało. Oczywiście jeszcze wymienili filtr oleju. a Olej to Lotos Quazar 5w40. Hej! Miałeś jakiś powód żeby robić tą wymianę? Bo wg tabeli przeglądów pierwszy jest po 15 kkm, ale drugie pytanie jeszcze bardziej mnie nurtuje... Czemu zalałeś inny olej niż to wynika z dokumentacji do auta, bo tam jest wskazany o ile pamiętam 5w30? W swoim też wymieniłem po 5tys.km - dla mojego świętego spokoju. Zaleca nawet Dyrekcja w którymś z postów. Jak dobrze pamiętam - to zalany jest fabrycznie 0W20 . czyli rzeczywiście 5W40 lepszy ? Wrzucam dwa zdjęcia - będzie bardziej obrazowo. Masz wyższą letnią klasę lepkości. Znalazłem : http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/1016-docieranie-subaru-pierwsze-kilometry/?hl=docieranie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Napewno krzywdy mu nie zrobili zalewajac taka oliwe. Do silnikow 2.0i w ASO leja 5w30 zamiast 0w20 wedlug manuala. Ja sie pytam SIP'u czy to tak trudno zmienic 1 strone w manualu badz nawet dorzucic do manuala dodatkowa karteczke z informacja ze na nasz klimat zalecane jest taka a nie inna oliwa??? Napewno uspokoiloby to wielu posiadaczy nowych Subaryn. A tak ASO kaze dokladnie zapoznac sie z manualem jak odbierasz samochod, Uzytkownik to robi, poczym przyjezdza na wymiane oleju i wlewaja mu inny olej niz powinien byc wedlug manuala mowiac ze do naszego klimatu Subaru taki zaleca ( i komu wierzyc w tym momencie instrukcji czy ASO )... - troche to nie powazne wedlug mnie Edytowane 9 Września 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Ja z kolei pytałem przy jednej z wymian, czy nie zalać na lato 5W40 (zwłaszcza w kontekście wyjazdu wakacyjnego), i uzyskałem odpowiedź, że można, ale silnik w Forku tego nie odczuje pracując w zakresach temperatur, w jakich pracuje. Nie wiem ile udało się wam uzyskać maks. temp oleju, ale u mnie maks było 116 st. a z reguły temp nie przekracza 100st., więc może coś w tym jest. Jak widać co ASO to inna opinia, co więcej w Manualu dopuszczone jest używanie 5W40 w XT-ku jednak maks. na jedną wymianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Ja już 123 stopnie zaliczyłem. I jednak wolałbym mieć stale olej o wyższym parametrze niż 30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Moim zdaniem ASO w związku z tym, że w warunkach gwarancji jest o tym, że masz zapoznać z manualem i do niego stosować, nie może zalać innego oleju niż to wynika z instrukcji BEZ TWOJEJ ZGODY, ja w każdym razie zareklamowałem takie coś w Hondzie (u importera) i kazali ASO wymienić na koszt ASO olej na taki jak jest w instrukcji, motywując to tym, że ASO nie miało mojej zgody na zalanie innego, niż z tej instrukcji wynika. Myślę, że z uwagi na ochronę silnika troszkę tak. Wątek olejowy zamknięty, więc kopalnia wiedzy ( ) niedostępna, a zagwozdkę subarowo - olejową ostatnio usłyszałem. Otóż dotarła do mnie informacja, której oczywiście nie mam jak zweryfikować, że specyfikacje zalecanych olejów do Subaru bywają odmienne w różnych krajach. a to Kolego chyba nic nowego? inne temperatury panują w Norwegii a inne w Sudanie, ale Kolega Adamisko75 jak rozumiem ma polską instrukcję, więc chyba kupił model przeznaczony na polski rynek w SIP? Edytowane 9 Września 2014 przez Tiger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 No wlasnie bo sie napalilem na sparco pro corsa a ona jest tylko w szerokosci 7,5 cala, widzialem na forach UK forka na czarnych takich i wygladal mega fajnie. Dostalem juz jednak dokument ze sparco homologujacy ta fegle pod forka xt wiec chyba jest ok. Swoja droga dziwne jest ze auto wskazuje na inna homologowana szerokosc niz producenci felg. daj jakiegoś linka do tej felgi, bo sam nie wiem co kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) a to Kolego chyba nic nowego? inne temperatury panują w Norwegii a inne w Sudanie, ale Kolega Adamisko75 Zgoda, tylko, że to dotyczyło krajów o bardzo zbliżonym, o ile nie identycznym klimacie Edytowane 9 Września 2014 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Adasko nie Adamisko HEHE Edytowane 9 Września 2014 przez Adasko75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Adasko nie Adamisko HEHE sorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) W ASO w Radomiu zapłaciłem za pierwszy przegląd po 15tys trochę ponad 800 zł. Za co te ceny w Poznaniu czy Bydgoszczy? Jutro pierwszy przegląd daj znać na PW jaki koszt, bo dzwoniłem w kilka miejsc i są bardzo duze rozbieżności Też jestem przez I przeglądem i ustaliłem tyle: ASO Poznań - 1988,00zł brutto ASO Bydgoszcz - 1460,00zł brutto Zatem fakt rozrzut jest spory i warto podzwonić W Lublinie po "rabatach" dla stałego klienta powiedzieli około 1500 PLN, w Radomiu potwierdzam na Millersie lub Motulu około 800 PLN, z kawą , herbatą, regulacją świateł , myciem samochodu - hala jest przeszklona, poza tym można też siedząć w fotelu i popijając kawę obserwować czynności serwisowe na monitorze. Kosmiczne róźnice w cenach dają do myslenia ... Edytowane 9 Września 2014 przez jaszyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się