Karas Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 obnizony forester- jestem na nie . Nie dosc ze traci się uniwersalnosc auta ( a przeciez po to kupuje się forestera ) to w dodatku wyglada jak obladowany minivan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioxy Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Też wybieram większym prześwicie auta niż wygląd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Kolejna wersja Forestera z Japonii - Advantage Line Przyciemnione przednie klosze, srebrne lusterka, srebrne felgi, niebieskie akcenty we wnętrzu oraz większe Navi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Kolejna wersja Forestera z Japonii - Advantage Line Przyciemnione przednie klosze, srebrne lusterka, srebrne felgi, niebieskie akcenty we wnętrzu oraz większe Navi. Poza LED'ami (które w ogóle mnie nie przekonują w nowym Forku) to baardzo mnie się ta wersja podoba. Wreszcie trochę stylistycznego smaczku, nie dużo, ale zawsze to coś. No i reflektory super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Ciekawe czy byłaby opcja zamówić przez SIP np. takie reflektory albo lusterka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 (edytowane) Kolejna wersja Forestera z Japonii - Advantage Line Bardzo gustownie wersja sie prezentuje. Felgi w wersji srebrnej bardzo ładne, ale myślę, że te srebrno-czarne są praktyczniejsze, bo mniej na nich widać pył z klocków Reflektory z przyciemnianymi oprawami są montowane w różnych wersjach Forka (poza PL). Edytowane 5 Czerwca 2014 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Wersja stonowana, a zarazem bardzo elegancka. Niebieskie przeszycia i wstawki pasują idealnie, fotele ( z fotki 03 ) wydają się być połączeniem skóry i alcantary. Zmienione są też pokrętła regulacji nawiewu / klimy. Osłona silnika wydaje się być czarna, a nie srebrna. Przyciemnione klosze na plus. Nie wiem co to za wihajster przy luterku kierowcy ( z fotki nr 01 ) . Wstawki przy przyciskach sterowania z kierownicy są czarne, ładniejsze od naszych srebrnych. Ogólnie - brałbym . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 ... Wstawki przy przyciskach sterowania z kierownicy są czarne.No i brak sterowania na lewym ramieniu kierownicy.Faktycznie, rewelacja ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 No i brak sterowania na lewym ramieniu kierownicy. Tam powinny być guziki do tempomatu. Są gdzie indziej czy tempomatu brak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Jeśli jest eyesight to powinien być aktywny tempomat. Dziwne. Natomiast ten "purchel" jest na lusterku pasażera, bo to wersja japońska. Też początkowo myślałem że to może jakiś dodatek do martwego pola. Bardzo elegancka wersja, może nawet skusiłbym się na czarnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Bardzo elegancka wersja ...W końcu zrobili chromowaną listwę dookoła okien.Krzywo co prawda, ale jakiś postęp jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Listwy już były, tylko nie na nasz rynek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Są na rynku japońskim, np. Forester z wyprawy ForesterLive takie miał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Nie wiem co to za wihajster przy luterku kierowcy ( z fotki nr 01 ) Nie kierowcy, tylko pasażera; RHD to bardzo praktyczne lusterko w którym widać koła po stronie pasażera służące do parkowania przy krawężniku na mikrometry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Są na rynku japońskim ... Nie wiedziałem, znam tylko wersje EU i US. Tak przy okazji, sąsiadka wróciła z US i na mienie ściągnęła XT w wersji Premium, generalnie bieda wersja coś jak u nas Comfort. Różnica tylko taka, że za auto z transportem do PL zapłaciła 26500 USD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Brutto czy netto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 xv cvt ale to jest calkowity koszt z clami podatkami i innymi opłatami? ( nie wiem jak wyglada sprawa opłat przy sprowadzaniu nie bitego auta z USA) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Brutto czy netto? Brutto, to całkowity koszt. xv cvt ale to jest calkowity koszt z clami podatkami i innymi opłatami? Na mienie nie ma innych opłat. Warunek to posiadanie auta więcej niż 6 m-cy. Miała fakturę starszą niż pół roku i rejestrację czasową. Faktycznie auto stało u dealera bo jeżdziła służbówką. Auto kosztowało 23900 po niewielkich negocjacjach i było zwolnione z podatków stanowych plus zapłaciła 2600 za dostawę. W PL dodatkowo tłumaczenie dokumentów i opłata recyklingowa. O ile o czymś nie zapomniałem to wszystkie koszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Nie wiem co to za wihajster przy luterku kierowcy ( z fotki nr 01 )Nie kierowcy, tylko pasażera; RHD to bardzo praktyczne lusterko w którym widać koła po stronie pasażera służące do parkowania przy krawężniku na mikrometry Jak to, po co? Przecież parkując Forka nie zwraca się uwagi na krawężniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 A co sądzicie o takich LED DRL? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 A co sądzicie o takich LED DRL? Mnie niestety te akcesoryjne LED'y nie biorą. Przepraszam, ale dla mnie wyglądają jak garażowa doróbka. LED'y pozycyjne w reflektorach powinny mieć funkcjonalność dziennych i wtedy byłoby super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 A co sądzicie o takich LED DRL? Mnie niestety te akcesoryjne LED'y nie biorą. Też mam takie zdanie o tych ledach; powiedzmy, że nie wyglądają za szczególnie, a na pewno nie tak dobrze jak ledy w skrzlach w XT. A biorąc pod uwagę cenę, lepiej tę kasę odłożyc na przegląd, a Subarakowi zafundowac dobry olej - na pewno Forek będzie zadowolony LED'y pozycyjne w reflektorach powinny mieć funkcjonalność dziennych i wtedy byłoby super. Dokładnie, tak jak ringi BMW, ale niestety w dziennym swietle te pozycje w Forkach są prawie niewidoczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 (edytowane) Wiem, że już było o oponach, ale wiedzieliście że oryginalne opony z XT BRIDGESTONE DUELER H/L 400 to są oponami całorocznymi i nie potrzeba ich zmieniać? Tak przynajmniej twierdzi strona producenta http://www.bridgestonetire.com/tire/dueler-hl-400/p225-55r18 natomiast według oponeo jest to opona letnia. http://www.oponeo.pl/dane-opony/bridgestone-dueler-400-225-55-r18-98-v#62820224 Ciekawe kto ma racje, producent czy sprzedawca? Na mienie nie ma innych opłat. Warunek to posiadanie auta więcej niż 6 m-cy. Miała fakturę starszą niż pół roku i rejestrację czasową. Faktycznie auto stało u dealera bo jeżdziła służbówką. Auto kosztowało 23900 po niewielkich negocjacjach i było zwolnione z podatków stanowych plus zapłaciła 2600 za dostawę. W PL dodatkowo tłumaczenie dokumentów i opłata recyklingowa. O ile o czymś nie zapomniałem to wszystkie koszty No to biorę dwa jak będę wracał, jeden na siebie drugi na żonę Edytowane 7 Czerwca 2014 przez sapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Wiem, że już było o oponach, ale wiedzieliście że oryginalne opony z XT BRIDGESTONE DUELER H/L 400 to są oponami całorocznymi i nie potrzeba ich zmieniać? Opony przeznaczone do jazdy rownież w lekkim terenie mają standardowo oznaczenie M+S (mud + snow = błoto i snieg) nie nadają się jednak do używania jako opony zimowe. Prócz ruszania i jazdy na wprost trzeba też pokonywać zakrety i sprawnie hamować, a na tym polu opony uniwersalne niestety sobie nie radzą.Jako 'oficjalne' oznaczenie opon zimowych promowana jest obecnie śnieżynka. Bardziej szczegółowa odpowiedź na temat stosowania opon M+S zimą jest tu: http://www.opony.autko.pl/x_C_X__P_SAS__P2_5810.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 (edytowane) Wiem, że już było o oponach, ale wiedzieliście że oryginalne opony z XT BRIDGESTONE DUELER H/L 400 to są oponami całorocznymi i nie potrzeba ich zmieniać?Opony przeznaczone do jazdy rownież w lekkim terenie mają standardowo oznaczenie M+S (mud + snow = błoto i snieg) nie nadają się jednak do używania jako opony zimowe. Prócz ruszania i jazdy na wprost trzeba też pokonywać zakrety i sprawnie hamować, a na tym polu opony uniwersalne niestety sobie nie radzą.Jako 'oficjalne' oznaczenie opon zimowych promowana jest obecnie śnieżynka. Bardziej szczegółowa odpowiedź na temat stosowania opon M+S zimą jest tu: http://www.opony.autko.pl/x_C_X__P_SAS__P2_5810.html Zgodzę się z tym, jeśli ktoś mieszka na Podhalu, gdzie jest głęboki śnieg. Mieszkańcy Warszawy, Poznania czy Gdańska maja trochę inne warunki zimowe, większość czasu drogi są czarne i nieoblodzone. W każdym razie stosowałem już opony całoroczne i się sprawdzały. Edytowane 7 Czerwca 2014 przez sapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się