Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

RXH to złom.Ciężki jak kloc,bez sensu napęd,bez sensu skrzynia.Wystarczyło dać 2.2hdi 205km z gt i automat z gt plus haldexa i było by 10 razy lepiej i taniej.Było by super auto

W awaryjność francuskich aut nie wierzę.Pamiętam jak 15lat temu kupowałem nową Xsarę kombi,zrobiłem 130tys i urwała się klamka.To była JEDYNA awaria.Teraz Laguną III zrobiłem 100tys i nie było ani jednej awarii.Niczego nie wymieniałem.Akcja serwisowa jedna -wymiana napinaczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejeździłem Forkiem SBD 137 tys km i nic się nie działo: ani ze sprzęgłem, ani z DPF, ani z wtryskami nie mówiąc o silniku. Następny właściciel dołożył do tego 15 tys km i auto żyje dalej. A muszę powiedzieć, że Forek nie miał łatwo: 2 x I st na SJS, 3 x II stopień na SJS, 3 x Plejady w 2 x trasa terenowa, rajdy terenowe przynajmniej 5, zabawy w śniegu itp. Coś mi się wydaje, że chcemy pamiętać tylko złe rzeczy - Polaków przywara - a o tych dobrych to się nie mówi. Nie ma co się dziwić, że nasze wypowiedzi są tendencyjne, przecież musi być jakaś przeciwwaga do innych tendencyjnych wypowiedzi. Chcesz to czerń, masz biel.

Właśnie jesteśmy na etapie decyzji i kto wie czy nie będę musiał wrócić do SBD, tzn dokupić do zestawu jeszcze jednego Subaraczka :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

madox zdefiniuj co to znaczy "załatwicie". Mamy napisać petycję w Twoim imieniu do SIP, albo lepiej bezpośrednio do Japonii? A może mamy się złożyć bo Ci brakuje do dobrego samochodu i dlatego szukasz francuskich zamienników. Chcesz rabatu to rozmawiaj ze sprzedawcą, a nie z forumowiczami.

 

Poza tym słowo "załatwić" zawsze kojarzyło mi się pejoratywnie, ale może jestem przewrażliwiony.

 

A tak w ogóle to Twoje posty na początku skłaniały do "polemiki", czasem śmieszyły, później irytowały, potem większość już nie reagowała, a ten ostatni jest po prostu żałosny :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy napisać petycję w Twoim imieniu do SIP, albo lepiej bezpośrednio do Japonii? o.....tak tak tak

No rzucam temat,wszak jest tu dyrekcja ,jakiś dealer,może kto będzie miał co na zbyciu i chciał sprzedać.

Zamienników nie szukam,ale wiesz co to value for money?Z tej przyczyny nie dam 170tys za takie auto,a każdy kto to zrobi powinien przejść gruntowne badania psychiatryczne i oprócz SJS powinno być w schowku skierowanie na takowe badania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To załatwicie tą demówkę?W dobrej cenie.Panie Andrzeju kiedy automat?Bo muszę decydować w ciągu niedługiego czasu,inaczej nie załatwię już Peugota gt z takim rabatem

 

jak Cie nie stać na Subaru to po co się tu udzielasz tak mocno, z tego co widzę to bardzo mocno chciałbyś kupić Subaru z rabatem taki jakie daje Pegeuot bo inaczej tego co piszesz nie można nazwać jak żałosne błaganie (miałem napisać skomlenie) o rabat na poziomie 30%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem co to value for money i dlatego kupiłem ten samochód.

Jeśli Ci nie pasuje to po prostu kup inny, tańszy, lepszy, ale nie obrażaj nabywców Forestera, mówiąc, że są chorzy psychicznie.

 

A jak byłbyś zaradny i koniecznie chciał kupić XT-ka to są demówki za 130-132 tys. Dokładasz skórę za 5 tys. (w dowolnym kolorze łącznie z alcantarą), wkładasz radio z nawigacją za 3 tys. i masz prawie Platinium poniżej 140 tys. To chyba jest okazja nawet dla Ciebie.

To był mój ostatni wpis na ten temat , ponieważ tytuł wątku to "Nowy Forester", a nie "Rabaty na Forestera"

Edytowane przez przemekka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.nmr.pl/in...articles&id=521

 

www.swistowskionline.pl

 

i tu też

 

PS u Świstowskiego na stronie nie znalazłem, ale mają w katalogu :)

 

OK dobrze wiedzieć że w ogóle takowe istnieją, pewnie gorzej z dostępnością i trzeba by samemu kupować i nosić do wulkanizatora ;) Przy następnej wymianie opon spytam z ciekawości u swojego, czy mają :)

 

Wracając do tematu felg 18'' - będę celował w taki deseń:
Ładne :) . A nie warto na zimę pomyśleć o 17". I opony troche tańsze i troche komfortu...

Co do stronki zapisalem sobie jakby co ;)

 

Ja bym kupił 18-tki na lato, wtedy oryginalne 17-tki zostają pod zimówki, a fabryczne geolandary idą tam gdzie ich miejsce czyli na śmietnik :biglol:

Oczywiście jak komuś nie przeszkadza dodatkowy wydatek rzędu 2-3k PLN na letnie opony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a fabryczne geolandary idą tam gdzie ich miejsce czyli na śmietnik
Aż tak źle :huh: ? .

Tak wiem, są wątki o sławetnych Geolandarach ale z tego co ja wnioskuję Geo są po prostu lekko uniwersalne i nadają się również w lekki teren. Nic dziwnego w tym, że opona terenowa zachowuje sie gorzej niż wersja stricte na asfalt z jakimś kosmicznym indeksem predkości np W (270km/h).

Forek 2,0n/a ma Vmax w granicach 190km/h i w zimówkach indeks T wystarczy w zupełności a w letnich V.

Chm.. szczerze mówiąc to tyle sie o tych Geolandarach naczytałem psioczenia, że aż nie wiem czy nie jestem przez to mimo szczerych chęci do nich uprzedzony :question:

Ja Forkiem mam zamiar pojeździć w lekkim terenie i nie chciałbym mieć delikatnych, miękkich opon rodem z Formuły 1, które zniszczę na szutrze, pozapycham błotem w pierwszej kałuży i zwyczajnie będzie nimi żal zjażdżać z asfaltu by używać je zgodnie z przeznaczeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik jeżeli chcesz trochę pojeździć w terenie, to Geo będą OK, są miękkie więc nadadzą się na wszystkie warunki, nie trzeba też się spieszyć w wymianą na zimówki bo w lekką zimę też dają radę. Za to nie nadają się kompletnie na jakąkolwiek ostrzejszą jazdę na asfalcie, a na mokrym na zakręcie masz wręcz wrażenie że odlatujesz w kosmos. Do tego w lecie piszczą niemiłosiernie. Chyba że coś po latach poprawili, albo większy rozmiar coś pomoże (ja miałem 215/60/16) - trzeba by potestować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba będzie skołować ciężarki black matt ;)

Z lotniskowcem w dwa dni byłby mały kłopot, ale z ciężarkami ...

http://felgeo.pl/product-pol-5076-Ciezarki-klejone-FE-100szt-5-10-60g-Czarne.html

http://www.wyposazeniewarsztatow24.pl/sklep/ciarki-klejone/ciarek-alu-klejony-stalowy-czarny?vmcchk=1

jest tego od czorta, nie muszą mieć identycznego RAL-u jak felgi .

 

Wracając do tematu felg 18'' - będę celował w taki deseń:
Ładne :) . A nie warto na zimę pomyśleć o 17". I opony troche tańsze i troche komfortu...

Co do stronki zapisalem sobie jakby co ;)

Mam już zimowe gumy 18'' :)

 

 

Ja bym kupił 18-tki na lato, wtedy oryginalne 17-tki zostają pod zimówki, a fabryczne geolandary idą tam gdzie ich miejsce czyli na śmietnik :biglol:

Oczywiście jak komuś nie przeszkadza dodatkowy wydatek rzędu 2-3k PLN na letnie opony

W wersji Platinum masz oryginalne 18'' + opony Bridgestone :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...