Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

W końcu się doczekałem : biały XT platinum

Wrażenia z jazdy : rewelacja , jak bym płyną a nie jezdził po drogach ( jest to równiez opinia znajomych ,których zabrałem na jazdę testową )

Czuje się potęgę MOCY ,wszystko działa bez zarzutu.

Kontakty z telefonu przegrane bez najmniejszego problemu ( sony Xperia Z )

Z uwagi na te jazdy testowe po mieście to o spalaniu może nie wspomnę ( ponad 14 l. )

Mam wrazenie że jedyny taki w Opolu ( poprawcie mnie jeżeli się mylę )

Pozdrawiam

Pewnie masz rację, wydaje mi się, że to DRUGI nowy Forester w Opolu. Tak czy siak - gratulacje !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich

W końcu się doczekałem : biały XT platinum

Wrażenia z jazdy : rewelacja , jak bym płyną a nie jezdził po drogach ( jest to równiez opinia znajomych ,których zabrałem na jazdę testową )

Czuje się potęgę MOCY ,wszystko działa bez zarzutu.

Kontakty z telefonu przegrane bez najmniejszego problemu ( sony Xperia Z )

Z uwagi na te jazdy testowe po mieście to o spalaniu może nie wspomnę ( ponad 14 l. )

Mam wrazenie że jedyny taki w Opolu ( poprawcie mnie jeżeli się mylę )

Pozdrawiam

Pewnie masz rację, wydaje mi się, że to DRUGI nowy Forester w Opolu. Tak czy siak - gratulacje !

 

Witaj Woszkowaty

Czy to nie Twój stoi na Orzeszkowej przy Ekonomiczniaku ??

 

@@marekardio, Gratulacje! niech ci dobrze służy. :) Pamiętaj nakleić świnkę ;)

@@Woszkowaty, jakim paliwem karmisz swojego Forka, 95, 98, czy V-Power?

Ja leję 98 ( pewnie z czasem przejdę na 95 )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Woszkowaty

Czy to nie Twój stoi na Orzeszkowej przy Ekonomiczniaku ??

 

 

Witaj Marku !

Dokładnie tak, a już konkretnie - żona do pracy dojeżdża, wzbudzając zainteresowanie uczniów ekonomiczniaka i elektryczniaka .

 

mechanik - tankuję 95 :) .

Edytowane przez Woszkowaty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam, że walczę z zamarzającymi czujnikami parkowania z przodu. Non stop widzą przeszkodę i piszczą. Szału można dostać.

Wiktor

Wyłącz sam przód

Montując czujniki powinieneś mieć odłączenie przednich

Jeżeli tego nie masz to jedź do serwisu niech poprawią

Pozdro

 

 

Witaj Woszkowaty

Czy to nie Twój stoi na Orzeszkowej przy Ekonomiczniaku ??

 

 

Witaj Marku !

Dokładnie tak, a już konkretnie - żona do pracy dojeżdża, wzbudzając zainteresowanie uczniów ekonomiczniaka i elektryczniaka .

 

mechanik - tankuję 95 :) .

 

Dobrze mieć nową bratnią duszyczkę w mieście

Pozdrawiam Was gorąco

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze znalazłem na temat głębokości brodzenia:

 

Od 2:48. Ciekawe jak głęboko tam było. Ja bym powiedział, że na wysokość koła albo prawie. W każdym razie te 500 mm głębokości brodzenia wygląda realnie o ile samochód nie był specjalnie spreparowany do tego filmu propagandowego. :rolleyes:;)

 

EDIT: zmieniony link do filmu w inne miejsce.

Edytowane przez wojtek_pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam, że walczę z zamarzającymi czujnikami parkowania z przodu. Non stop widzą przeszkodę i piszczą. Szału można dostać.

W temacie zamarzania. Nie wiem czy zauważyliście ale nawiew przedniej szyby nie dochodzi z obu stron do słupków. Od strony kierowcy to nie przeszkadza, bo wycieraczka robi półkole akurat w tym miejscu ale od strony pasażera długo jest zamarznięte i za każdym razem niszczy pióro wycieraczki (wiem, że powinno się zdrapać lód, po prostu nadmieniam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wojtek-pl - film nie bangla - konto usunięte .

Szkoda. Działał wcześniej. Pokazywali i trochę opowiadali o testach przedprodukcyjnych i był przejazd wzdłuż specjalnego kanału wypełnionego wodą.

 

Tu jest:

 

Tytuł filmu: Chapter 4 - 2014 Subaru Forester Development

Edytowane przez wojtek_pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa dotyczy użytkowania skrzyni CVT - moje watpliwości dotyczą głównie jak się zachować stojąc dłuższy czas na skrzyżowaniu/ korku w całkowitym bezruchu - tak ok. powyżej 1 - 3 minut - czy tylko mieć nadal cały czas wciśnięty hamulec nożny? czy może ustawić na N albo może jednak na P ?Mam tutaj totalny mentlik w głowie... - stąd prośba o sugestie lub przekierowanie do właściwego wątku na forum...

Przy krótkich postojach nie jest celowym zmiana z D na P ( czy też N ); powyżej minuty jak najbardziej można zmienić ( P: samochód nie będzie się toczył, gdy na nierównym, bo skrzynia zablokowana, przy N może się potoczyć = jak w N przy manualu ). Zdecydowanie nie można włączać P, gdy samochód jeszcze w ruchu !

A i jeszcze hamowanie silnikiem - z tego ci się zorientowałem przekładnia CVT nie hamuje silnikiem w taki sposób jak klasyczne skrzynie - czy to oznacza, iż zostaję mi do dyspozycji znowu tylko hamulec nożny - czy też wspomagać się łopatkami przy kierownicy ale czy tez w trybie D czy tylko M?
Najwygodniej redukować manetkami. Dopóki nie dodamy gazu będzie dalej hamował silnikiem - dopiero gdy dodamy gazu przejdzie po chwili w tryb D. Trybu M zasadniczo używamy, gdy chcemy jeździć jak ze skrzynią ręczną - tyle że bez sprzęgła ( nota bene zmiana przełożeń jest ... bardzo szybka :) Sugeruję wypróbować ).

 

Pozdrowienia

 

 

Ok no i już łapie co nieco więcej - dziękuję kolegom i Szanownej Dyrekcji!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena auta w Niemczech jest wyższa o 900EUR, więc o tyle, o ile kosztuje u nas wykupienie dodatkowej gwarancji. :)

 

Nie wspomnę już o zeszłorocznej promocji SIP-u na XT-ka.

Edytowane przez przemekka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena auta w Niemczech jest wyższa o 900EUR, więc o tyle, o ile kosztuje u nas wykupienie dodatkowej gwarancji. :)

 

Nie wspomnę już o zeszłorocznej promocji SIP-u na XT-ka.

 

gwarancja producenta a dodatkowe ubezpieczenie oferowane przez SIP różnią się znacząco.

Wystarczy przeczytać wyłączenia w warunkach ubezpieczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...