Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Tak niestety dla XT szkolenie jest tylko w dni powszednie :(

Przemekk szkolisz się na torze w Kielcach czy we Wrocku?

 

Zastanawiam się nad jakimś tanim noclegiem dzień przed szkoleniem, bo żeby dojechać tam na 8.50 to musiałbym wyjechać z Warszawy o 6 rano. Wolę się wyspać zamiast przysypiać na szkoleniu.

 

Możecie polecić jakąś tanią i znośną noclegownię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak niestety dla XT szkolenie jest tylko w dni powszednie :(

 

To jak zobaczycie białego XT MY13 Platinum na LU1....., to wiedzcie, że nieszkolony ;).

Z noclegownią nie pomogę, byłem raz w Kielcach, pociągiem, za komuny jeszcze i a propos tam na dworcu naprawdę mocno wiało. Byłem pod wrażeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa, czyli koniec mientkiej gry, będzie masakra Drżyj bakumie!!!

Spokojnie, jeździmy w różnych "kategoriach wagowych" :biglol:

 

Przemekk szkolisz się na torze w Kielcach czy we Wrocku?

W Kielcach

 

poproszę o relację

Myślałem, że cię spotkam na szkoleniu, ale chyba jesteś zajęty SVX-em ;)

Szkolenie super, jeździliśmy w czteroosobowych grupach, więc każde "zadanie" powtarzaliśmy 8-10 razy.

Szkolenie dla Xt-eków to szkolenie SJS I stopnia, + wstęp do II stopnia "na zachętę". Była więc teoria, slalomy, prawidłowy tor jazdy w zakręcie + hamowanie przed przeszkodą, omijanie przeszkody, hamowanie awaryjne w slalomie, przejazd "sekwencji zakrętów" na wewnętrznej pętli toru, przejazd łuku z "poślizgiem pod/nad sterownym". Jeśli do tego dodamy mokrą nawierzchnię, to można było poczuć jak prowadzi się Forek i na ile go stać.

Poza tym była fajna atmosfera tworzona przede wszystkim przez instruktorów (pozdrowienia dla dwóch Piotrków :) ).

 

Myślę, że każdy, nie tylko użytkownik XT-eka, powinien wybrać się na takie szkolenie, daje ono dużo do myślenia, zwraca uwagę na błędy, które nieświadomie popełniamy, i uświadamia co może się dziać z samochodem jadącym "tylko" 50-60km/h (z reguły wszyscy poruszamy się z większymi prędkościami).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja pozdrawiam z pierwszego szkolenia, które właśnie się odbywa. Tor jest mokry i jest super :-)

 

A pytałem, czy ktoś będzie :) Ja też byłem na tym szkoleniu dzisiaj ;) Faktycznie szkolenie rewelacja - człowiek teraz dopiero dowiaduje się, że jest dupa, a nie kierowca :D

 

BTW. Ty pewnie jeździłeś w zespole dwóch Piotrków ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też zapisany 13 lutego, warunki moga być idealne, dzisiaj w Wawie można było potestować Forka zimą :)

13 lutego odbywa się szkolenie SJS dla właścicieli XT, kolejne dopiero w drugiej połowie marca.

Czy ktoś się zapisuje? Ja jadę, może będzie trochę śniegu na torze offroadowym i asfalcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wytrzymałem wskoczyłem o 23:37 do auta. Śnieg za bardzo korcił.

Szkoda, że ESP mimo wyłączenia mocno sié udziela. Ciężko iść bokiem.

Krótko się bawiłem, parking na który pojechałem miał za dużo krawężników by się bawić. Późna godzina więc pojechałem do garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AllRad, wiem, że Ty na 100% jesteś z Warszawy. Parking przy Wólce jak pisałem sporo krawężników. Sam wskoczyłem na nie 2 razy. Szkoda autka, więc miejsce na slalom średni według mnie. Ech pierwsze auto-Golf3 jako tako się wyrabiał. Brzmi to jak narzekanie :-D

Forek jest cool.

Edytowane przez wilkor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim samochodzie w trybie [s#] ESP powinno się normalnie, całkowicie wyłączać! Ja też dzisiaj próbowałem ale po chwili zrezygnowałem bo to nie ma sensu ani frajdy siłować się z komputerem. :(

 

Czy ktoś też przesiadł się na XT z S-Turbo albo może porównać te dwa samochody? Albo to wina opon albo rozdziału momentu obrotowego ale w porównaniu do MY01, XT cały czas traci przyczepność (na zimówkach) na śniegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

Szkoda, że ESP mimo wyłączenia mocno sié udziela. Ciężko iść bokiem.

Witam, znaczy mimo wyłączenia guzikiem nadal działa? :unsure:

 

Mam pytanie, bo nie spojrzałem w salonie, czy w wersji XT te "skrzela" w przednim zderzaku to tylko ozdoba czy rzeczywiste wloty powietrza np. do chłodzenia hamulców? Trochę mnie zdziwiło montowanie w nich świateł do jazdy dziennej (bardzo fajnie to wygląda swoją drogą). :huh:

Jeżeli to tylko ozdoba zwiększająca opór powietrza to chyba wolałbym zwykły zderzak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AllRad, wiem, że Ty na 100% jesteś z Warszawy. Parking przy Wólce jak pisałem sporo krawężników. Sam wskoczyłem na nie 2 razy. Szkoda autka, więc miejsce na slalom średni według mnie. Ech pierwsze auto-Golf3 jako tako się wyrabiał. Brzmi to jak narzekanie :-D

Forek jest cool.

 

Wilkor ja jeszcze nie miałem kiedy wypróbować Forka na śniegu. W poprzednie zimy latałem bokami wieczorem na parkingu w Al. Jerozolimskich 200 w drodze z pracy do domu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, bo nie spojrzałem w salonie, czy w wersji XT te "skrzela" w przednim zderzaku to tylko ozdoba czy rzeczywiste wloty powietrza np. do chłodzenia hamulców? Trochę mnie zdziwiło montowanie w nich świateł do jazdy dziennej (bardzo fajnie to wygląda swoją drogą). :huh: Jeżeli to tylko ozdoba zwiększająca opór powietrza to chyba wolałbym zwykły zderzak...

To chyba wolałbyś zwykły zderzak ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...