Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Kurcze,rekonstrukcja fotela,montaż podłokietnika....zastanawiam się ile jeszcze rzeczy w nowym Foresterze należałoby poprawić żeby stał się godny swojej niemałej ceny :(

WSZYSTKO!

A najlepiej kupic Skode ze wszystkim czego Ci brak w Subaru...... i skrobac sie po glowie jak by tu wstawic do tej Skody i silnik i naped od Subaru.

Aaaa, nie zapomnijmy o absolutnie koniecznej skrzyni dwusprzeglowej. :biglol:

 

Moze jednak bedzie i taniej i lepiej zamiast poplakiwac zebrac sie do kupy, (wszyscy niezadowoleni), i....

Zaprojektowac super auto. Uruchomic produkcje i zalac rynek samochodami tanimi i spelniajacymi wymagania kazdego nawet najbardziej wybrednego klienta.

Oj jak bym chcial zobaczyc salon pod szyldem np. stach1111 :P

 

 

Bardzo łatwo przychodzi pisanie takich szyderstw kiedy samemu ma się możliwość zakupu Subaru za tzw. psie pieniądze,bo jak zdążyłem wykoncypować mieszkasz za Oceanem.

Klasyczny przykład jak byt ludzki kształtuje ludzką świadomość,skąd ja to znamdrapanie_po_glowie.gif A wystarczyłoby trochę wyobraźni i empatii.

 

Dla mnie natomiast,mieszkańca Europy Środkowo Wschodniej,wydatek 150-170 tys. PZL i naprawianie fotela ,bo w opcji nie ma podparcia lub podłokietnik jest nieruchomy jest niewyobrażalne.

 

Gratuluję dobrego samopoczucia.

Wiesz stach1111, bo Twoje ciągłe pełne smutku, troski i rozczarowania pochylanie się nad Nowym Foresterem, zachwalanie przewag DSG, oskarżanie licznika o zaniżanie wyniku o 15% i wyciąganie wszystkich innych dupereli przy całkowitym olaniu wszystkich głosów pełnych szacunku dla tego naprawdę fajnego auta, przestaje być rzeczową krytyką, a zaczyna trącić Madoxową...zawiścią??? Nie przeszkadza Ci przy tym fakt, że autorzy postów piszą o różnych typach Forka, różnych wersjach silnikowych i wyposażenia, w związku z tym ceny?

 

Zauważ, że nikt z ripostujących nie pastwi się nad Twoim Legacy czy Hondą. Oj, a przecież pewnie dałoby się do czegoś przyczepić, prawda? :) Cóż, wierzę, ż po zakupie wymarzonego Levorga gorycz Ci przejdzie.

 

Nie miej za złe tego posta, nie chodzi mi o wywoływanie wojny, tylko od jakiegoś czasu Twoje wpisy w tym wątku są dość monotematyczne, a do tego personalnie pojechałeś po koledze TyrTyr. I wiesz, tak, to typowa Europa Środkowo Wschodnia i ściąganie w dół wszystkiego co wystaje... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie ma sensu żebyśmy stali się towarzystwem wzajemnej adoracji ?

Samochod rzecz nabyta,dziś subaru jutro skoda ;-) po prostu drobne i nie wytlumaczalne uchybienia kompletnie nie pasują do skądinąd świetnego samochodu którym jest forester.

Obiecuję jednak,że więcej o nich nie wspomnę ;-)

 

Dobrze by jednak było ,żebyśmy nie robili Madoxa z każdego kto ma krytyczną opnie o jakimkolwiek subaru.

 

PS.Jeśli chodzi mojego legaca to akurat jechanie po SBD jest zdecydowanie najbardziej popularne na The Forum i ja sie nie obrazam tylko z godnością podejmuje polemikę ;-)

 

A co do hondy to nie ma słabych punktów :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to zależy od sieci, ale mnie się nie udało połączyć bez prefiksu. Po coś te prefiksy chyba są

 

Też się zdziwiłem, ale to faktycznie działało (nawet w USA). Telefon mam w sieci Orange.

 

Krogulec trzyma baterie jak zwykły telefon (N9 chyba dobrze trzymał, bo mój znajomy miał), Nokia maps'y będę chodzic ? Przeczytałem, że Androidowe aplikacje zostaną/ły przeniesione, dobre posunięcie. Z względnie 'niszowych' systemów fajna była Bada.

 

Trzyma krócej niż N9, Nokia (Here) Maps są w standardzie, można uruchamiać aplikacje/gry dla Androida, na razie to jednak telefon dla pasjonatów. Nie zaśmiecajmy wątku, odsyłam na mój blog, albo stronę Jolla.com

 

Czy odtwarzaliście muzyke z telefonu, po przez bluetooth ?? Strasznie cicho gra. W telefonie głośność max a i tak musze baaaardzo rozkręcić radio by cokolwiek usłyszeć.

 

U mnie bez problemu, imho wygodnie jednak zgrać po prostu muzykę na pendrive'a - nie zżera baterii przy transmisji i zawsze jest w samochodzie. Osobiście polecam coś takiego: Goodram Point 32GB http://www.goodram.c...l_GOODRAM_POINT (koszt ok. 85 zł) - nie ogranicza pojemności w schowku i jest to bodaj najszybszy pendrive na rynku z tych najmniejszych. Przy pendrive'ach trzeba jedynie pamiętać aby nie kupować większych niż 32GB (bo nawigacja w Forku nie obsługuje partycji typu NTFS, tylko FAT32 do tej właśnie pojemności).

 

po prostu drobne i nie wytlumaczalne uchybienia kompletnie nie pasują do skądinąd świetnego samochodu którym jest forester.

 

Każdy samochód ma swoje wady i zalety - chodzi o to aby, parafrazując klasyka, "minusy nie przesłoniły nam plusów". W Subaru nie ma lampeczki, w Skodzie do niedawna w ogóle nie było dostępnej kamery cofania, w Subaru masz mocną turbobenzynę ze świetnym automatem, w Skodzie takie połączenie w ogóle nie jest dostępne (pomijam 3.6 FSI w Superbie bo to nie turbo i nie ten typ auta), w Subaru były problemy z SBD, w Skodzie z 1.4 TFSI / 2.0 TDI PD, Takie przykłady można by mnożyć. Każdy powinien sobie odpowiedzieć na pytanie co dla niego jest ważne i wybrać zgodnie z własnym zestawem priorytetów. Nie ma co siać fermentu, nie ma też co udawać, że Subaru to auta idealne - ja jestem świadomy mankamentów, mimo to gdybym miał jeszcze raz dokonywać wyborów z przeszłości to nie wahając się ponownie wybrałbym Outbacka, którym jeździłem wcześniej czy Forestera, którym jeżdżę obecnie.

 

Jeśli zaś tyczy się "poprawiania fabryki" to udało mi się w końcu cyknąć kilka fotek, zainteresowanych odsyłam do załączników poniżej lub do albumu w Galerii. Zakres modyfikacji:

- poprawa wyprofilowania podparcia lędźwiowego (nie jest to może widoczne na zdjęciach, ale odczuwalne dla mojego kręgosłupa ;) )

- wymiana fabrycznej tapicerki skórzanej na skórę + alcantarę

- dodatkowe przyciemnienie wszystkich szyb i szyberdachu

- oklejenie środkowej części grilla folią "carbon"

 

Jeżeli chodzi o fotele to różnica po modyfikacjach jest kolosalna - podparcie kręgosłupa jest bardziej ergonomiczne, alcantara nie pozwala na zsuwanie się moich czterech liter z fotela podczas hamowania, pomaga też przytrzymać plecy w zakrętach, co prawda do ideału (jak pisałem wcześniej) jeszcze trochę brakuje, ale i tak jestem kosmicznie zadowolony. Tym bardziej, że całość fenomenalnie wygląda na żywo (przez kontrast grafit-jasno szary wnętrze nie jest ponure), a skóra i alcantara są bardzo miłe w dotyku i bardzo wysokiej jakości. Nie mniej radości spowodowało dodatkowe przyciemnienie szyb - co prawda tych z przodu nie chciałem przyciemniać aż tak bardzo (inna sprawa, że zdjęcia sporo przekłamują - na żywo nie są aż tak ciemne), ale firma dokonująca modyfikacji na zlecenie ASO nie dysponowała jaśniejszymi foliami. Mimo tego i to wyszło super, z tyłu jest wyraźnie ciemniej, ale nie ma "efektu karawanu" tj. szyby są nadal w pewnym stopniu przejrzyste, a dzięki przyciemnieniu szyberdachu i przednich szyb, mojego dziecka nie razi już tak słońce po oczach, nie ma się też wrażenia "siedzenia w tramwaju". Wisienką na torcie jest oklejenie środkowej części grilla folią carbon dzięki czemu auto wygląda z przodu bardziej rasowo. Do pełni szczęścia pozostało mi jeszcze naklejenie "świnek" na lusterku i klapie bagażnika oraz wymiana żarówek oświetlających tablicę rejestracyjną na Osram Cool Blue Intense Xenon Look - jedne i drugie czekają na chwilę wolnego czasu... Poza tym planuję jeszcze dołożyć światła dzienne w skrzelach (ponoć będą jednak homologowane więc za jakiś czas będzie można je kupić w PL).

 

Uprzedzając ew. pytania - wszystkie modyfikacje były wykonywane za pośrednictwem wrocławskiego ASO Subaru - JM Auto, które gorąco polecam! Z cenami można się dogadać, a przy tym jest pewność, że auta nie oddaje się w ręce amatorów.

 

Gdyby ktoś z forumowiczów chciał zobaczyć jak to wyszło na żywo to nie ma problemu - wystarczy wysłać do mnie PW :)

 

fotele01.jpg

post-11547-0-85605400-1387076917_thumb.jpg

post-11547-0-63575900-1387076919_thumb.jpg

post-11547-0-37235900-1387076921_thumb.jpg

post-11547-0-29905000-1387076923_thumb.jpg

post-11547-0-44439900-1387076925_thumb.jpg

post-11547-0-92102900-1387076927_thumb.jpg

post-11547-0-31036700-1387076929_thumb.jpg

post-11547-0-15325900-1387076931_thumb.jpg

post-11547-0-15913600-1387076933_thumb.jpg

post-11547-0-32184700-1387076935_thumb.jpg

post-11547-0-81170200-1387076950_thumb.jpg

post-11547-0-02604900-1387076953_thumb.jpg

post-11547-0-11020000-1387076955_thumb.jpg

post-11547-0-31719800-1387076957_thumb.jpg

post-11547-0-18081400-1387076959_thumb.jpg

post-11547-0-37109900-1387076961_thumb.jpg

post-11547-0-28389100-1387076963_thumb.jpg

post-11547-0-26350600-1387076965_thumb.jpg

post-11547-0-35318300-1387076968_thumb.jpg

Edytowane przez Krogulec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm. Napiszę tak...

Piękny ten Twój Forek. Podoba mi się wykończenie przednich foteli, naprawdę.. Nie obraź się, ale w tylnej części coś mi nie gra, tak jakby fachowcy się nie przyłożyli. Rozumiem, że nie wymienili całych pleców na alcantarę , by mieć nawiązanie do przednich foteli ? Folia ala carbon zajebis.!!!!

Edytowane przez mkow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam,stęskniliście się? :D

Na placu boju u mnie został nowy Outlander i Forester (spodobał mi się złoty haha),z dużym wskazaniem na Outlandera ,bo ma automat,lepszą cenę i wyposażenie,jeszcze mi chodzi po głowie Outback w automacie,ale cały czas martwię się ,że nie przeżyłbym jego brzydoty,która jest taka ,że nawet nie ma jak jej poprawić,ani felgą ,ani niczym

Choć wczoraj o mały włos nie kupiłem ...nowego modelu Seata Alhambry 12rok krajówka I wł przebieg 26tys dopasiona we wszystko 170km z dsg,panoramadachy ,bixenony,elektryczne z dociąganiem drzwi i klapy,sama parkowała,navi i różne inne cuda za 89tys.Dobra cena,ale poszła natychmiast

Znalazłem dla was taką ciekawostkę-opis wszystkich technicznych zmian w nowym Foresterze,poszukam znajdę i wkleję ,bo gdzieś mi się zawieruszyło

P.S nadal nic nie wiadomo o automacie w dieslu i mocniejszym motorze?I powiedzcie mnie,jakby boxa założył do diesla, to pewnie rozwali wał i sprzęgło od razu,nie?Powiem wam,że Toyota na ten przykład,montuje,jeśli ktoś chce, boxy v-techa i uwzględnia normalnie gwarancję

Edytowane przez madox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Krogulec ja też chyba wejdę w ten carbon. Ja zamówiłem czarnego i zastanawiam się na pomalowaniu felg na czarno. Jak przyciemniłeś przednie boczne szyby to musisz jeździć z jakimś zaświadczeniem dla "policjanta" ? Fajnie to wygląda ale czy jak się trafi na jakiegoś służbistę czy nie będzie kłopotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie obraź się, ale w tylnej części coś mi nie gra, tak jakby fachowcy się nie przyłożyli.

 

Tak miało być - to nie tylko nawiązanie do przednich foteli, alcantara jest po prostu w tych samych miejscach gdzie fabrycznie jest perforowana skóra. Według mnie tak wygląda lepiej. Moi dwaj znajomi mają w Subaru XV fotele obszyte czarno-czerwoną skórą właśnie w ten sposób o którym piszesz tj. czerwona skóra z tyłu jest od góry do dołu i moim zdaniem efekt jest gorszy.

 

Ja zamówiłem czarnego i zastanawiam się na pomalowaniu felg na czarno.

 

Samo zaczernienie felg przy czarnej budzie nie da chyba pełnego efektu - musiałbyś to zrobić kompleksowo (grill, obwódki reflektorów, listwy przy szybach, oznaczenia na klapie). Ja bym się chyba w to nie bawił (poza grillem rzecz jasna). Natomiast dociemnienie szyb przy czarnym lakierze dałoby na pewno super efekt (pomijając ryzyko o czym poniżej).

 

Jak przyciemniłeś przednie boczne szyby to musisz jeździć z jakimś zaświadczeniem dla "policjanta" ?

 

Zaświadczenia nie mam - zresztą i tak by nic nie pomogło, bo przednie boczne szyby muszą mieć min. 70% przepuszczalności światła, więc właściwie tylko naklejenie prawie przeźroczystej folii antywłamaniowej wchodzi w grę (bo szyby fabrycznie są już odrobinę przyciemnione, choć być może na pierwszy rzut oka tego nie widać) - tylko wówczas taki certyfikat ma sens. Tymczasem u mnie przód jest przyciemniony folią 50%. Krótko mówiąc nastawiam się, że w razie czego będę "drapać", mam jednak nadzieję, że do tego nie dojdzie bo tył jest też dociemniony więc nadal jest spora różnica pomiędzy przodem, a tyłem więc na pierwszy rzut oka wygląda jakby to było przyciemnienie fabryczne. W praktyce przednie szyby nie wydają się zresztą aż tak ciemne bo Forek ma duże powierzchnie szyb i olbrzymi szyberdach, który nawet po przyciemnieniu nadal istotnie rozjaśnia wnętrze.

 

Generalnie gdyby ktoś miał ochotę na podobną modyfikację to polecałbym poszukać firmy, która okleja foliami dającymi 70% przenikalności światła (firma współpracująca z ASO we Wrocławiu nie dysponuje takimi foliami). Wówczas, nawet biorąc pod uwagę fabryczne przyciemnienie przednich bocznych szyb, norma nie powinna być istotnie przekroczona jest więc duża szansa, że podczas ew. kontroli nikt nie będzie się czepiać (ponoć w wielu autach fabrycznie przednie szyby nie trzymają norm). Modyfikacja powinna być przeprowadzana łącznie z tyłem (u mnie była to folia 35% przenikalności). Dach też przyciemniałem folią 35%, mimo to wyszedł na mój gust jeszcze odrobinę za jasny - teraz gdybym to zlecał prawdopodobnie okleiłbym folią 20%. Trzeba też zwrócić uwagę, że część firm podaje oznaczenia cyfrowe bazujące na przenikalności światła, a część na stopniu przyciemnienia - trzeba więc uważać aby efekt nie był odwrotny od zamierzonego ;)

Edytowane przez Krogulec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie to mnie odstrasza od przyciemniania przodu :( Jak przyciemniałem szyby w swoim obecnym, to ten fachowiec tłumaczył właśnie mi głupotę policjantów. Zatrzymują cie na drodze wyciągają jakiś tajemniczy "światłomierz" i wydają wyrok drapać. Podobno profesjonalne badanie nie może być wykonane na "ulicy" tylko w jakiejś ciemni czy coś takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Madox , nie wytargowales w Mercedesie tej e klasy? Coś jeszcze wspominałeś ,ze z bomby dostałeś rabat na q5...już nie chcesz? Heheh

Nie ,bo założyłem max budżet 130koła,a te wszystkie 160-170 po rabacie(Audi rabat 12%,Volvo promocja minus 22% ,Bmw rabat 20% na nowe)

Outlander może być nówka, Forek ,jakieś świeże demo (przebieg 1-2tys km)diesla w wersji Exclusiv-jedyne takie się łapie na mój budżet,reszta ma chore ceny-zdania nie zmieniam w tej kwestii.Jak do maks wersji Forka diesla dołoży automat, wyjdzie 170koła - za to mam xc60,q5,x3.Może być ,że troszkę słabiej wyposażone (tylko xc60 byłby full),ale na pewno szybsze i ogólnie lepsze.Ale o tym już było i bym nie chciał wracać,bo zaś mnie zbanują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamietaj max moment jest od 2200 rpm, nie oczekuj cudow wczesniej.
@@TyrTyr, rozumiem, ale tu nie chodzi o kres możliwości silnika, znam wykres momentu,

Nie oczekuję od mojego Forka osiągów z XT. Mam wrażenie że chodzi tu raczej o mapę silnika, a efekt jest tak wyczuwalny bo nadmiaru ani maocy ani momentu 2.0 wolny ssak nie ma.

Co do wartości obrotów, może byłem nieprecyzyjny. :P:)

 

Aaaa, czekaj, czekaj.

Ja myslalem ze masz i mowisz o XT (dwa litry turbo, 250 koni)

Nie mialem okazji prowadzic, nawet przez moment, Forestera z 2.0i (150 koni).

Ale jezdzilem XV z tym silnikiem i bylem zawiedziony. Przypomne ze bylo to dlugo przed przymiarko do Forestera XT.

Myslalem sobie tak, w Outbacu mam 170 koni, to 150 w samochodzie o 200 kg lzejszym tez bedzie dobrze.

Ale okazalo sie ze jednak nie jest.

Teraz chyba rozumiem o czym mowisz.

 

Moze nie daja na Polske wersji z 2.5i bo kosztowal by strasznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@madox, z całym szacunkiem, ale nazwa wątku to "Nowy Forester", a nie "ciekawe co kupi Madox", i szczerze mówiąc, myślę, że niewielu z nas nie interesuje to co sobie kupisz.

 

Więc kup sobie tego Outlandera, ma w końcu ładny design, nie to co Forester, wybierz wersję 2WD, będzie taniej, i ciesz się jazdą, i zaoszczędzonymi tysiącami.

 

Jeśli interesuje Cię Forester i masz w związku z tym, konstruktywne pytania, to pewnie każdy z nas udzieli Ci odpowiedzi, ale jeśli chcesz tylko siać ferment i zaśmiecać wątek, to znajdź inne forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooooo przepraszam,ale widać wyraznie w treśći niniejszego wątku ,że zostałem brutalnie sprowokowany przez kolegę mkow

Jesteście niesprawiedliwi

Kiedyś szczytem głupoty było wsadzenie parasola w 4 litery i próba jego otwarcia,dziś,za szczyt głupoty uznaję zakup suva 2wd,więc takiego na pewno nie kupię

Mam pytanie ,jak gra radio w wersji Exclusiv Forestera (nie wiem skąd ta nazwa przy tym wyposażeniu,ale trudno)kiedyś był tam sub ,teraz chyba nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zaś tyczy się "poprawiania fabryki" to udało mi się w końcu cyknąć kilka fotek, zainteresowanych odsyłam do załączników poniżej lub do albumu w Galerii (gdy zostanie zatwierdzony). W ramach modyfikacji wykonano:

- poprawę wyprofilowania podparcia lędźwiowego (nie jest to może widoczne na zdjęciach, ale odczuwalne dla mojego kręgosłupa ;) )

- wymianę fabrycznej tapicerki skórzanej na skórę + alcantarę

- dodatkowe przyciemnienie wszystkich szyb i szyberdachu

- oklejenie środkowej części grilla folą "carbon"

 

Bardzo fajny i jednocześnie praktyczny tuning! W fabryce powinni się przyjrzeć, jak trzeba robić fotele... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za oceanem a moze nie. Jesli tak to za ktorym?

 

Z mojego punktu siedzenia. W prawo czy w lewo, jeden pies. :biglol:

Przepraszam.

 

Pozwole sobie pociagnac temat kupowania za "psie pieniadze".

Kilka razy na tym forum podejmowano probe porownania Forestera US i Forestera EU.

Zwykle na poczatek pisano o slabym zawieszeniu wersji US i dobrym EU.

Generalnie diagnoza byla ze na EU Forestery sa lepsze.

- LEPSZE KOSZTUJE WIECEJ !

 

teraz tak;

Forester XT jest w wersji Comfort i Paltinium.

W US tez sa dwie wersje. Porownajmy wiec Comfort i Premium.

Aluminiowe pedaly

elektryczne otwieranie pokrywy bagaznika

podgrzewane fotele

klimatyzacja automatyczna dwustrefowa

czujnik deszczu i automatyczne wycieraczki

lusterka elektrycznie skladane i podgrzewane

przednia szyba podgrzewana pod wycieraczkami

ksenony

szkolenie SJS

Tego wszystkiego nie ma w US. Moze wiec roznica w cenie ma swoje uzasadnienie.

Do tego malo kto zdaje sobie sprawe o ile wiecej naprawde trzeba zaplacic - kazdy widzi cene na internecie ktora jest bez podatkow i wszystkich innych oplat.

 

Prosze wiec o zdjecie konskich okularow (stach111) porzucenie postawy noworysza i uczciwe podejscie do tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny i jednocześnie praktyczny tuning! W fabryce powinni się przyjrzeć, jak trzeba robić fotele... ;)

 

W zasadzie to nie musza się przyglądać - wystarczyłoby dać fotele z Outbacka albo choćby z BRZa i nie przesadzać tak z uszczęśliwianiem wszystkich podwyższaniem pozycji za kierownicą :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś wie,czy poczyniono jakieś zmiany w silniku diesla i problem pękających wałów został wyeliminowany?Podobne pytanie o sprzęgło

Toyota pozwala wkładać box od v-techa w Subaru nie może być o tym mowy i nie ma żadnych planów,by to zmienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwole sobie pociagnac temat kupowania za "psie pieniadze".

Kilka razy na tym forum podejmowano probe porownania Forestera US i Forestera EU.

Zwykle na poczatek pisano o slabym zawieszeniu wersji US i dobrym EU.

Generalnie diagnoza byla ze na EU Forestery sa lepsze.

- LEPSZE KOSZTUJE WIECEJ !

 

teraz tak;

Forester XT jest w wersji Comfort i Paltinium.

W US tez sa dwie wersje. Porownajmy wiec Comfort i Premium.

Aluminiowe pedaly

elektryczne otwieranie pokrywy bagaznika

podgrzewane fotele

klimatyzacja automatyczna dwustrefowa

czujnik deszczu i automatyczne wycieraczki

lusterka elektrycznie skladane i podgrzewane

przednia szyba podgrzewana pod wycieraczkami

ksenony

szkolenie SJS

Tego wszystkiego nie ma w US. Moze wiec roznica w cenie ma swoje uzasadnienie.

 

 

Większość z tych dodatków jest w wersji Touring

 

To się nazywa świadome mijanie z prawdą

http://usnews.rankin...Touring-356385/

 

W dodatku za cenę ok. 30tys.USD, więc za mniej więcej 90 tys.PZL co w stosunku nawet do naszej uboższej wersji Comfort czyli jakieś 164tys.PLZ ma się jak koszmarny żart.

http://usnews.rankin...orester/prices/

 

 

TyrTyr,skoro na tym Forum "udowodniłeś" już,że włączona klima powoduje zmniejszenie spalania,Hołek nie dopiął pasów na rajdzie,Indie nie są mocarstwem ekonomicznym,podłokietnik stanowi zagrożenie dla kierowcy,to też nie dziwię się ,że udowadniasz,że samochody w USA kosztują tyle co w Europie i są gorzej wyposażone.

W związku z tym zobowiązuję sie do pomocy dla Ciebie w sprowadzeniu Subaru z Lublina do USA przez mój zaprzyjaźniony serwis.Póki co sporo tych " amerykańskich" jeździ po naszych ulicach-pewnie hobby.

 

Przepraszam za OT,musiałem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwole sobie pociagnac temat kupowania za "psie pieniadze".

Kilka razy na tym forum podejmowano probe porownania Forestera US i Forestera EU.

Zwykle na poczatek pisano o slabym zawieszeniu wersji US i dobrym EU.

Generalnie diagnoza byla ze na EU Forestery sa lepsze.

- LEPSZE KOSZTUJE WIECEJ !

 

teraz tak;

Forester XT jest w wersji Comfort i Paltinium.

W US tez sa dwie wersje. Porownajmy wiec Comfort i Premium.

Aluminiowe pedaly

elektryczne otwieranie pokrywy bagaznika

podgrzewane fotele

klimatyzacja automatyczna dwustrefowa

czujnik deszczu i automatyczne wycieraczki

lusterka elektrycznie skladane i podgrzewane

przednia szyba podgrzewana pod wycieraczkami

ksenony

szkolenie SJS

Tego wszystkiego nie ma w US. Moze wiec roznica w cenie ma swoje uzasadnienie.

 

 

Większość z tych dodatków jest w wersji Touring

 

 

:facepalm: Facet, pomysl troche.

Co z tego ze jest w wersji Touring?

W obu miejscach sa dwie wersje A i B.

Glupota jest porownywanie wersji A z jednego miejsca z wersja B z drugiego.

No chyba ze uprawiamy brezniewke.

Porownalem tansze wersje i tu i tam.

Lepszy, badziej wypasony samochod musi kosztowac wiecej.

Naprawde nie ogarniasz tego?

Widze ze nie. Szkoda. Placz sobie dalej.

Nie interesuje mnie koniec tej historii.

 

stach1111, portafisz zinterpretowac podane liczby?

 

Srednia z Lipiec, Sierpien, Wrzesien = 8.6 l/100km

a juz Pazdziernik i Listopad = 9.3 l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny i jednocześnie praktyczny tuning! W fabryce powinni się przyjrzeć, jak trzeba robić fotele... ;)

 

W zasadzie to nie musza się przyglądać - wystarczyłoby dać fotele z Outbacka albo choćby z BRZa i nie przesadzać tak z uszczęśliwianiem wszystkich podwyższaniem pozycji za kierownicą :P

 

No, teraz masz i wysoko i wygodnie i do tego ładnie, więc jakaś nauka by z tego była ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

stach1111, portafisz zinterpretowac podane liczby?

 

Srednia z Lipiec, Sierpien, Wrzesien = 8.6 l/100km

a juz Pazdziernik i Listopad = 9.3 l/100km

 

Nie potrafię.U mnie tak nie ma.W ogóle różnice sezonowe to jedynie ok.0,2l/100km.Może masz coś nie tak z samochodem,ale to temat do innego wątku.

Dajmy już spokój proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Srednia z Lipiec, Sierpien, Wrzesien = 8.6 l/100km

a juz Pazdziernik i Listopad = 9.3 l/100km

 

Zakończyłem test spalania dla opcji z 10kkm - średnia z komputera 9.2 l/100km, a rachunków 9.8 l/100km

 

Teraz 10kkm z mieszanymi opcjami i ;)

 

Mała uwaga odnośnie ISRu - serwis przewoził samochód na lawecie, obsługa stacji zadzwoniła natychmiast.

Dzisiaj jechałem na polowanie ok 6.30 wjechałem w dołek "lekko" podrzuciło i po chwili dzwoni telefon " ... czy wszystko w porządku"

Zaczynam bardzo pozytywnie postrzegać "ten" system.

Edytowane przez MUrsus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...