Aga Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 bo mi smutno. nie płacz niumen, będzie dobrze :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 bo mi smutno. nie płacz niumen, będzie dobrze :wink: Będzie dobrze, jak przyjedziesz jutro i odbierzesz przesyłkę dla Ciebie, która u mnie leży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Jaką przesyłkę :shock: nic nie wiem, ale jak zapraszasz to ja nie odmawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Aga, jak tam wisienki? to będzie super mod do leśnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIREK Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Aga - masz wisienki? Bo ja chętnie przygarne ze dwie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Wiśnie jeszcze nie zamówione, ale mogę zamówić w sumie, chociaż moje jeszcze pachną 8) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 niumen, głowa do góry . Kupisz sobie lepsze może nawet bez ryzyka padających panewek, pękających tłoków... resztę wymień sobie sam. Aby być szczęśliwym użytkownikiem subaru trzeba mieć: subaru z wiatrakiem, rzadkie wyjazdy, wakacyjne wyjazdy, spoty itp małe auto dupowóz do pracy, jak c1, 500, aygo itp na potrzeby działalności gospodarczej - dacia logan wagon 8) dla drugiej połowy: auto na ropę, co najmniej 4,5 gwiazdki najlepiej 5, sporo poduszek, isofixy,średni bagażnik aby wóżek wlazł 8) przy takim konfigu twoje ulubione subaru przez 10 lat zrobi mniej niż 50kkm co oznacza, że powinno być w niezłej kondycji co do przewagi imprezy nad foresterm. W mieście :?: wolny żart, w drodze między miastami :?: buhahah szczególnie dla pasażera z tyłu, wyjazdy zimowe na narty itp? śmiech na sali . Jedyną czytelną teoretycznie przewagę ma impreza na torze ale tylko jeżeli jeździmy dla wyniku a nie dla funu, wygląd? nowa impreza sti, poprzednia wagon, forek turbo, przy czym największe wrażenie we wstecznym lusterku robi forek turbo. więc, forester wygrał 8) mój forester ma prawie 120kkm. elementy które mnie martwią to kondycja silnika, oraz postępująca korozja na niby ocynkowanym aucie. Silnik? nie wiem, remontu się boję ale cena SB nie jest zachęcająca. Korozja? wszyscy mają tak złą opinię, że aby być zadowolony trzeba to zrobić absolutnie samemu, z materiałami z najwyższej półki. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 AdaSch, co do przewagi imprezy nad foresterm. W mieście :?: wolny żart, w drodze między miastami :?: buhahah szczególnie dla pasażera z tyłu, A jeździłeś kiedyś Imprezą dłużej po mieście czy w trasie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 pliz stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Aby być szczęśliwym użytkownikiem subaru trzeba mieć: subaru z wiatrakiem, rzadkie wyjazdy, wakacyjne wyjazdy, spoty itp małe auto dupowóz do pracy, jak c1, 500, aygo itp na potrzeby działalności gospodarczej - dacia logan wagon 8) dla drugiej połowy: auto na ropę, co najmniej 4,5 gwiazdki najlepiej 5, sporo poduszek, isofixy,średni bagażnik aby wóżek wlazł 8) przy takim konfigu twoje ulubione subaru przez 10 lat zrobi mniej niż 50kkm co oznacza, że powinno być w niezłej kondycji co do przewagi imprezy nad foresterm. W mieście :?: wolny żart, w drodze między miastami :?: buhahah szczególnie dla pasażera z tyłu, wyjazdy zimowe na narty itp? śmiech na sali . Jedyną czytelną teoretycznie przewagę ma impreza na torze ale tylko jeżeli jeździmy dla wyniku a nie dla funu, wygląd? nowa impreza sti, poprzednia wagon, forek turbo, przy czym największe wrażenie we wstecznym lusterku robi forek turbo. więc, forester wygrał 8) NO TO FOCH :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 A ja tam wolę pepsi coca cola jest dla mnie za słodka Adash jakbym uważał, że forek jest dla mnie lepszy to bym nim jeździł Nakręciłem po polskich drogach kilkaset kkm różnymi autami i mnie suv-y na trasie nie pasują. Dyskusja imreza vs forek IMO bez sensu :roll: Pepsi lepsza bo niebieska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Przypomina mi to dyskusję pomiędzy posiadaczami Porsche 911 a Boxterem. Clarkson w Top Gear fajnie to podsumował: "każdy kto kupił Boxtera w pierwszych słowach zawsze tłumaczy się dlaczego nie kupił 911" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Dyskusja imreza vs forek IMO bez sensu Dokładnie, jak i tak wszyscy wiedzą, że EVO lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 HAHA, I Niuman jako jedyny złapał o co chodzi. wiadomo, że dyskusja jest bez sensu, bo każdy a inne potrzeby i patrzy przez inny pryzmat. Więc póki co cieszcie się ile możecie 8) mnie niestety to ominęło i już nie raczej nie przewiduję wracać do tego etapu. Cóż pozostało pozazdrościć imprezowiczom i tyle a samemu sobie dla dobrego samopoczucia w ciskać i udowadniać , że forek jest lepszy HA :!: a co Ciała dałem i tyle, trzeba było dawno temu kupić tego buga bo to był ten okres. (ale się nie przyznaję ) Także, cieszcie się, ganiajcie, hałasujcie, upalajcie itd. zegar cyka Kropek, proszę o stosowną fotę, zawsze masz coś na każdą okazję p.s. tzd, czy uważasz to za dobrą ofertę pomimo że bez tłoków? ja na 99% nie będę jednak nic robił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 prosz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 tzd, czy uważasz to za dobrą ofertę pomimo że bez tłoków? właściwie, to nie wiem czemu ten remont miałby służyć. Możesz jeszcze raz objaśnić, po co miałbyś otwierać silnik? boisz się rozwalonego tłoka? to wówczas do tej kwoty doliczyć trzeba koszt tłoków itd. czy coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Aleee się dyskusja wywiązała, a wszystko zaczęło się od wolnossącego primiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Aleee się dyskusja wywiązała, a wszystko zaczęło się od wolnossącego primiego. wolnessaki budzą po prostu emocje Szczególnie te niebieskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 właściwie, to nie wiem czemu ten remont miałby służyć. Możesz jeszcze raz objaśnić, po co miałbyś otwierać silnik? boisz się rozwalonego tłoka? to wówczas do tej kwoty doliczyć trzeba koszt tłoków itd. czy coś jeszcze? już objaśniam przy przebiegu 68kkm jadąc z 2k rpm coś jakby w tle stuka. Podobne to jest do łomotów ale nie wiem czy to jest to. usłyszał to dawno temu Niumen. Do tego czasu (prawie 70kkm) absolutnie nic się nie zmieniło. przy 95kkm usłyszłem ten dziwny łomot po raz pierwszy - ten sławny którego źródła nikt nie potrafi znaleźć. Byłem z tym nawet u kopera i jego spece "może panewka główna" ale nie ma pewności ale ja z tym łomotem jeżdżę już od dawna. Ostatnio dawno go nawet nie było i to na oleju 5w30 acea a5 którego zeżarł 0,5 może nawet 0,7 litra na 1000km a wg właśnie ww to wtedy powinno wszystko stukać i walić a tak nie robi. Tego oleju bierze jak wściekły ale to jest wybitnie mało lepki olej. Generalnie mój forek miał przebłyski nie brania, głównie przy świeżym oleju, ale czym dalej tym gorzej i średnia wychodziła 0,3l na 1000. Ponieważ rozpocząły mi się łomoty które burzą moją "estetykę" chciałem to naprawić. Nikt nie potrafi jednak tego zrobić. Co więcej :!: pomiary panewek i itp mogą wykazać, że wszystko jest ok i w grę wchodzi mały luz!. co do stuków przy 2k rpm tylko przy dodawaniu gazu nie ma tego na w miarę zimnym silniku. Przy nagrzanym jest i nie zmienia się od bardzo dawna. po prostu mnie to wkurza i tyle. Spece od kopera chyba mają rację, deptać, nie przejmować się, lać olej ile wlezie. Jak się zepsuje to się zepsuje. Wtedy nowy SB. Tyle że 11k na samą myśl mnie wnerwia ale z drugiej strony to podobną kwotę wywaliłem na przeglądy, plus różne wymiany flaków, amorów i innego badziewia w tym "bezawaryjnym aucie" oraz po zakupie stilo za 20k wydałem chyba już 7 na różne różności a jeszcze czeka mnie dwumasa sprzęgło i docisk czyli następne 3k. więc wydając i tak sporo, gdzie moja kieszeń na tym okrutnie cierpi to teoretycznie te 11k powinienem przeżyć. I tu nagle wchodzi mój osobisty minister finansów zakładając szlaban na wszystko :!: Pozwala mi na dokończenie "uzdatniania stilo" ale od forestera mam się odczepić. Pewnie ma racje. ale jak bym założył w budgecie domowym SB to mogło by się to źle skończyć. Jak umrze silnik to co innego. Co do uszkodzeń tłoku, lub panewki to moim błędem było to, że lałem shell 5w30, i wymieniałem go co 15kkm kiedy on już dawno umarł. Pierwszy raz motula zalałem przy 75kkm ale zminiałem i tak co 15kkm Robiłem tak do przebiegu 100kkm. Kiedyś nawet jeździłem przy oleju minimum bo nie uważałem tako za super istotne bo się mieściło między min a max. Teraz z perspektywy czasu wiem że to jest błąd i że absolutnym minimum to zmiana oleju co 7,5kkm i tylko na olej PAO/ESTER. Shell to zwykły HC. teraz to już po ptakach, Nie wiadomo w jakim stanie jest silnik, tłoki, panewki i tuleje. Jedynie co wiadomo, że we wszystkich garach jest takie samo sprężanie, i to że dźwięki które wydaje to wydają tak również inne 2.5t podczas obrotów jałowych. i to wszystko przy nędznych 100kkm. oto cała historia :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Spece od kopera chyba mają rację, deptać, nie przejmować się, lać olej ile wlezie. Jak się zepsuje to się zepsuje. Wtedy nowy SB. Tyle że 11k na samą myśl mnie wnerwia ale z drugiej strony A nie wnerwia Cię wydawanie 5000zł na jeżdżącą, nic niedziejącą się furę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Przypomina mi to dyskusję pomiędzy posiadaczami Porsche 911 a Boxterem. Clarkson w Top Gear fajnie to podsumował: "każdy kto kupił Boxtera w pierwszych słowach zawsze tłumaczy się dlaczego nie kupił 911" tego postu nie zauważyłem, dokładni tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 łomoty które burzą moją "estetykę" To jest bardzo prosta do rozważenia kwestia. Jeśli wyceniasz swoją estetykę na kilka-kilkanaście tysięcy złotych, i to bez gwarancji, że po remoncie silnik nie będzie wydawał innych być może burzących estetykę dźwięków, to robisz remont. W tej wycenie własnego samopoczucia nikt, no może poza osobistym ministrem finansów, Ci nie pomoże Nie wiadomo w jakim stanie jest silnik, tłoki, panewki i tuleje. Jedynie co wiadomo, że we wszystkich garach jest takie samo sprężanie Otóż to, jak jesteś ciekawy, to go otwieraj. A jak masz trochę silnej woli, to po prostu go zajeździj i wtedy naprawisz. Koszty nie będą jakoś zasadniczo większe, bo albo wydasz teraz 6-7k pln (w te 4,5 po prostu nie wierzę, zawsze wychodzi coś ekstra) albo później te naście k pln, jednak dyskontując to do wartości bieżącej oraz mając czas na zarobienie i odłożenie kasy... A może wcale nie będzie takiej potrzeby, bo nic mu się nie stanie, przynajmniej w najbliższej przyszłości. Twoja decyzja. Twoja historia pokazuje tylko, że są osoby, które czepiają się auta, nawet jeśli nic w nim się nie dzieje, i na dodatek nawet jeśli jest to ich auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 [ http://2.bp.blogspot.com/_8yYV271usCU/S8n98EM-q8I/AAAAAAAAABY/Rs7U2RVliXs/s1600/piana.JPG ] fu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się