Andrzej Koper Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 I mam obawy że tył mi nie hamuje... proponuje przejażdzkę z 2/3 osobami siedzacymi z tyłu..........powinny zadzialać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 W weekend będę jechać z większą ilością osób więc zobaczę czy tarcza się poprawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 małe pytanko od świeżego użytkownika imprezy 2.0 N/A: jakie klocki i tarcze do codziennej normalnej jazdy...?? bez upalania i bez szaleństw... nie chce iść do sklepu i brać pierwszych lepszych dla tego pytam o jakiś sprawdzony zestaw, który nie rozsypie się za jakiś czas... nie koniecznie najtańszy (bo przeważnie to badziewie) ale znowu bez przesady, bo to tylko 125KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 ...ale znowu bez przesady, bo to tylko 125KM to prawda, ale z drugiej strony, lepiej zahamować pół metra za wcześnie niż 10 cm za późno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 ...ale znowu bez przesady, bo to tylko 125KM to prawda, ale z drugiej strony, lepiej zahamować pół metra za wcześnie niż 10 cm za późno... Z tego powodu nie należy oszczędzać na oponach. A w N/A (GC, czyli nieco lżejszy) sprawdzały mi się TRW, także w Toruniu, Słomczynie czy innej Ornecie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Też polecam TRW Lucas klocki i tarcze. Będzie Pan zadowolony 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 w celicy jeżdźiłem na klockach TRW właśnie i też o nich myślałem... a jak z tarczami?? też TRW?? bo np w toyocie fajnie się sprawdzały nacinane speedmaxy ale gdzieś wyczytałem że do imprezy to troche padaka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Kup TRW albo Brembo gładkie. Chyba że masz trochę więcej kasy to nacinane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Po kilku sugestiach aby nie kupowac brembo , kupiłem TRW i jest dobrze , forek co prawda nie staje dęba ale jest lepiej niż na seryjnych . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 rozpracuj temat czy warto przejść na 4 tłoczek z wrx oraz tył z 2pot wrx o ile chciałbyś zainwestować ew chociaż tarczowy na tył, bo bęben to jakaś kompromitacja po stronie subaru. Pewnie toyota maczała w tym palce ;P Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Kup TRW albo Brembo gładkie. Chyba że masz trochę więcej kasy to nacinane. a możesz mi podać prawidłowe wymiary klocka i tarczy...?? bo w inter carsie mają kilka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 A tam masz dwu tloczki z przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Moja żona stwierdziła, ze coś się zrąbało bo auto hamuje jak dzikie jak nie forester. Dotychczas spowalniało ale na rc5+ to jest zupełnie inna bajka. polecam zestaw RC5+ przód i tył plus tarcze TRW przód tył plus zaciski od wrx 4pot + 2pot. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 A tam masz dwu tloczki z przodu? seria, czyli raczej tak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 (edytowane) I kurde też zgłupiałem. Może ktoś jeszcze Ci pomoże... Edytowane 14 Stycznia 2013 przez ADK90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 (edytowane) I kurde też zgłupiałem. Może ktoś jeszcze Ci pomoże... Przód: Grubość [mm] 17,8 Długosć [mm] 137,6 Wysokość [mm] 59,7 czy Grubość [mm] 17,8 Długosć [mm] 137 Wysokość [mm] 56,8 ??? Tył: Grubość [mm] 14,5 Długosć [mm] 108,4 Wysokość [mm] 41,6 czy Grubość [mm] 14 Długosć [mm] 108,7 Wysokość [mm] 39,5 ??? Edytowane 16 Stycznia 2013 przez wslawex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoink Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Ma ktoś może jakieś doświadczenie z klockami Performance Friction? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geecek Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Mam pytanie odnośnie hamulców a konkretnie chodzi mi o swap złotych brembo sti do wrx 04.(zestaw na przód). Czy moje seryjne zwrotnice przyjmą zaciski? Wiem że trzeba dobrać odpowiednie felgi. Musiał bym wymienić również pompę hamulcową? Czy jest w ogóle sens takiej przeróbki, i co mogło by być jeszcze komplikacją podczas montażu? Na allegro znalazłem taki zestaw : http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-sti-05-zaciski-tarcze-klocki-brembo-i2975023407.html Do tej pory byłem zdecydowany na seryjne wymiary. Tarcze Hawk lub DBA i klocki Hawk. Kwota którą założyłem to ok. 1500 zł. Po małych negocjacjach pewnie stosunkowo niewiele bym dołożył i cieszył się hamowaniem sti. Mam felgi 18" Rota, tylko nie jestem pewien czy wejdą na brembo. Jak mógłbym to stwierdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 przelozysz bez problemow. jedynie sprawdz stan zaciskow bo tloczki i zestawy naprawxze moga mocno podniesc cene. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 klocki brembo ? jest w ogole taki wynalezek ? Te tarcze z ogłoszenia też jakoś inaczej niż brembo wyglądają.... Ogłaszający pewnie nie do końca wie co sprzedaje. Z przełożeniem nie ma żadnych problemów. Praktycznie p&p z tym, że będziesz musiał pilnować odpowiednich felg. Nie wszystkie 17stki pasują...Chyba, że w zimie również na 18stach jeździsz .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 klocki brembo ? jest w ogole taki wynalezek ? gdzieś się spotkałem już z takim klockiem i to nawet nie dawno tylko nie pamiętam gdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geecek Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 klocki brembo ? jest w ogole taki wynalezek ? Te tarcze z ogłoszenia też jakoś inaczej niż brembo wyglądają.... Ogłaszający pewnie nie do końca wie co sprzedaje. Z przełożeniem nie ma żadnych problemów. Praktycznie p&p z tym, że będziesz musiał pilnować odpowiednich felg. Nie wszystkie 17stki pasują...Chyba, że w zimie również na 18stach jeździsz .... Sprzedający to handlarz. Większość części do francuzów. Ma jedno subaru na części. Zgodzę się z tym, że nie do końca wie co sprzedaje. Na innej aukcji wystawia felgi do sti. za którymi widać tarcze...Kondycja tych tarcz jest zastanawiająca. Obawiam się że tarcze i klocki musiał bym kupić nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Witam, nadchodzi pomalutku (raczej szybko) czas decyzji co wsadzić na przednią oś. Napewno zestaw STI nie wchodzi w grę bo chce mieć możliwość zakładania 16". Moim głównym wyborem jest zestaw DBA 4000 + klocki Hawk Performance +......... http://www.subarak.com.pl/hamulce/325-tarcza-hamulcowa-dba-do-subaru-impreza-wrx-forester-xt-przod.html Druga opcja droższa troszkę BREMBO ORO: http://www.traxracing.home.pl/pl/p/Brembo-ORO/358 Jest jeszcze opcja tarcz od outbacka............. Ale jakoś mam ochotę na ten pierwszy zestaw..... jakieś opinie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 To droższe zestawy od oryginału z montażem i wymiana płynu ham. ....no ale ori nie zapewni dodatkowych dzwięków przy ham. ani takiej ilosci pyłu na feldze od nacięć ...bo związku ze skuteczniejszym hamowaniem te nacięcia nie mają... ps. jeżeli już cos kombinować to z gładką tarczą.!...a przy okazji gdyby to kosztowało połowę tego co oryginał...to byc moze bym spróbował - ile km bez bicia na kierownicy to wytrzyma.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 czyli np gładka tarcza brembo lub outbacka bo z tego co słyszałem ma grubsze ścianki..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się