alunetik Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Nowy klocek ma 14,7mm grubości. Nie robiłbym scen, ale warto się rozejrzeć za czymś. Niech leżą już na półce. PZDR BOdek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Może ktoś podpowiedzieć jaki nr katalogowy mają gładkie tarcze DBA serii 4000 do WRX 2006 US (4 tłoczki z przodu)? Próbowałem wyklikać na stronie dba, ale jakieś dziwne rzeczy mi wychodzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 4650 o ile chodzi Ci o przednie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 4650 o ile chodzi Ci o przednie... Dzięki - chodziło mi o przednie i zgadza się z tym co sam ustaliłem. A na tył DBA4653? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 4650 o ile chodzi Ci o przednie... Dzięki - chodziło mi o przednie i zgadza się z tym co sam ustaliłem. A na tył DBA4653? Jeśli masz 290 mm. Chociaż powinieneś mieć chyba 2 tłoczki z przodu i 266 tarcze z tyłu jeśli to US... Ale ja się nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 4650 o ile chodzi Ci o przednie... Dzięki - chodziło mi o przednie i zgadza się z tym co sam ustaliłem. A na tył DBA4653? Jeśli masz 290 mm. Chociaż powinieneś mieć chyba 2 tłoczki z przodu i 266 tarcze z tyłu jeśli to US... Ale ja się nie znam. Ja mam WRX 2006 US i tam idą już 4 tłoczki na przód i 2 na tył. Dzięki raz jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 ferrodo podróbki jakieś? Oryginały to Ferodo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 A ja właśnie na zimę na przód założyłem OEMowe klocki STIajowe (z logo Brembo ) - nufki sztuki dostałem w cenie 550 pln (ze wszystkimi blaszkami itp). Na wiosnę będzie wymiana tarcz chyba na DBA to i klocki DS2500 założę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Może ktoś przybliżyć temat tarcz dwuczęściowych i pływających? Które bardziej podpasują do codziennej jazdy w Imprezie STi. Będę najprawdopodobniej szukał alternatywy dla seryjnych tarcz i chciałbym coś porządnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alunetik Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Do codzienniej jazdy bez upalania: to zwykłe brembo. Dwuczęściowe tarcze dla mnie to raczej świetny wymysł marketingowy. Tarcze pływające są naprawdę ok. Nadają się do jazdy na codzień. PZDR BOdek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Dwuczęściowe tarcze dla mnie to raczej świetny wymysł marketingowy. Dlaczego? Podobno też są odporniejsze na krzywienie i przekazują mniej ciepła na piasty i łożyska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alunetik Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Co do odporności na krzywienie: nie wiem dlaczego miałby być bardziej odporne niż zwykłe tarcze. Też są na sztywno mocowane. Zalety 2-cz to głównie mniejsza waga i łatwość zmiany na nowe tarcze (w sensie tańszych tarcz). Co do przekazywania mniejszej ilości na piasty i łożyska: nie są to znaczące różnice. Tak jak mówię: świetny chwyt marketingowy i raczej tani kuzyn pływających. PZDR Bodek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Do Forestera 2.0 S-Turbo, 1998 r. do spokojnej jazdy, głównie w mieście co byście polecili? Póki co oglądałem sprzęt : TEXTAR, TRW i ATE. One są w miarę rozsądnej cenie - ten czynnik będzie dla mnie (niestety) bardzo istotny. Muszę wymienić wszystko - tarcze + klocki na przód i tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alunetik Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Pomijając fakt, że na hamulcach nie warto oszczędzać. Lepiej przebiedować miesiąc więcej i kupić coś lepszego. Z trójki producentów których wymieniłeś najlepsze mimo wszystko jest ATE. Sprawdziłbym jeszcze cenę brembo, bo mogą być nie wiele droższe. Co do klocków: zależy jak jeździsz autem. Jak w miarę spokojnie, do DS performance będzie spełnieniem ambicji. Jeżeli upalasz to oczywiście DS2500 albo CL. Forek to duże i ciężkie auto. Przy zwykłych aftermarketowych klockach niestety ma tendencję do szklenia klocków (głównie te najtańsze). Postaram Ci się w poniedziałek sprawdzić jak to wygląda cenowo. PZDR BOdek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Dzięki, będę czekać na info :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Co do klocków: zależy jak jeździsz autem. Jak w miarę spokojnie, do DS performance będzie spełnieniem ambicji. Jeżeli upalasz to oczywiście DS2500 albo CL. Wszystko zgoda, jeno dla pełnego obrazu dorzuciłbym jeszcze HP+. Doświadczyłem i w komplecie z tarczą DBA 4000 uważam, że są przynajmniej równorzędne (o ile nie lepsze) od CL w mieszance RC5+. Naprawdę polecam ;-) Jak teraz zjadę CL, na pewno wracam do Hawka HP+. Jak się trafi tanio DS2500 (pod zacisk WRX) to może, doświadczalnie, się skuszę (nie jeżdziłem jeszcze na tej mieszance Ferodo ale oczywiście wiele dobrego słyszałem). Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alunetik Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Niestety Grześku się z Tobą nie zgodzę. Wszyscy moi klienci przerzucali się właśnie z HAWKa na Ferodo. Po przejściach. Co do Ferodo, znam kogoś, kto ma tanio PZDR BOdek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Co do Ferodo, znam kogoś, kto ma tanio Skontaktujemy się :wink: Niestety Grześku się z Tobą nie zgodzę. Wszyscy moi klienci przerzucali się właśnie z HAWKa na Ferodo. Po przejściach. No właśnie, ja miałem i bardzo sobie chwalę. Fakt, Hawka HP+ trzeba naprawdę starannie ułożyć, później się odwdzięcza 8) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Grzesiek, to te ktore u Ciebie tak piszczaly ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Adam., piszczały, piszczały. Jak zmieniliście łożyska to przestały. Cisza kompletna, aż mi źle było, bo ten pisk, taki profesjonalny był Bryka się lepiej zapytaj, jak to-to hamowało, mówił, że R-E-W-E-L-A-C-J-A. Pozdrawiam Grzegorz PS. A Ten IC dla barbie to już masz, czy olałeś mnie zupełnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiepuczi Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Niestety Grześku się z Tobą nie zgodzę. Wszyscy moi klienci przerzucali się właśnie z HAWKa na Ferodo. Po przejściach. Co do Ferodo, znam kogoś, kto ma tanio PZDR BOdek Wątpię by doświadczony kierowca przesiadł się z HT-10 albo DTC-60 z powrotem na Ferodo. Hawk to kilkanaście mieszanek trochę czasu jeszcze minie zanim każdy będą się swobodnie poruszać miedzy nimi znajdując produkt odpowiedni dla siebie. Niektórym starcz HP + inni wymagają HT-10. Grzegorz dobrze napisał, Hawk , Carbotec czy inne współczesne klocki sprostające wymaganiom współczesnych sportów motorowych to innowacyjne technologie, niestety nie każdy potrafi to docenić i zada sobie trochę trudu by choć przeczytać instrukcję docierania. Na ten okres jesienno-zimowy dla szukających dobrego hamulca na ulice , Ułęż i Kilece niekoniecznie twardego i wymagającego rozgrzewania polecam zdecydowanie HP Plus lub Blue9012. te ostatnie mogą trochę niszczyć tarcze jak RC6, Blue9012 to ulubione klocki treningowe wielu naszych klientów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alunetik Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Proponuję poczytać posty na evo.org i klientów którzy używali HAWKa. PZDR Bodek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Proponuję poczytać posty na evo.org i klientów którzy używali HAWKa. PZDR Bodek a ja proponuje zjeździć kilka mieszanek CL i FERODO i wtedy porównać, dla mnie pomimo że ferodo handluje , to do CL porównanie jest co najmniej śmieszne :roll: jakakolwiek mieszanka CL w porównaniu z ferodo , zabija ją śmiechem :roll: Oczywiście CL ma też swoje wielkie wady, piszczy i na klockach typu RC6, RC8 , RC8R felgi są nie do wyczyszczenia, ale skuteczność zabija ferodo i inne, w każdym calu :roll: I jeszcze jedno, jak Ty proponujesz czytanie innych for, to ja proponuje wywiad środowiskowy pomiedzy kierowcami/zespołami RSMP kto i na czym jeździ :roll: FERODO niestety zostało w podziemiach i jest tylko czynne w PZMOT czyli w autach budżetowych, z dużą dostepnościa itp. w RSMP jak i w autach S2000 nikt tego nie używa, bo ferodo zatrzymało i niestety nie rozwija sie. W pierwszej lidze w polsce i na świecie , jest CL, ENDLESS, AP , BREMBO , PAGID, MINTEX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiepuczi Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Proponuję poczytać posty na evo.org i klientów którzy używali HAWKa. PZDR Bodek Bodek, masz na myśli osobę której któremu mechanik powiedział ze wyczynowych klocków się nie dociera, i zakłada się na spalona tarcze mechanik który podobno " zęby zjadł na EVO " , założył mu wyczynowe klocki na zniszczona tarczę , znów spalił wszystko gotując płyn hamulcowy po raz kolejny tym razem na Hawku. Tylko klocka nic nie ruszyło jakoś : ) tez mi opiniotwurcza śmietanka. też myślę ze większość produktów Hawka nie ma co porównywać co Ferodo , więkoszść wyczynowych mieszanek hamuje nawet poza zakresem zalecanych temperatur stad łatwo do awarii w w użytkowaniu przez mniej doświadczonych kierowców kiedy nie odejmie im pedału hamulca jak się spodziewają. Oczywiście niektórym może przeszkadzac to że piszczą czy pylą nadmiernie. niestety kompromisów w hamowaniu nie ma. ktoś kto kupuje DTC-70 wie ze po bułki tym jezdził nie będzie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Proponuję poczytać posty na evo.org i klientów którzy używali HAWKa. PZDR Bodek Bodek, masz na myśli osobę której któremu mechanik powiedział ze wyczynowych klocków się nie dociera, i zakłada się na spalona tarcze mechanik który podobno " zęby zjadł na EVO " , założył mu wyczynowe klocki na zniszczona tarczę , znów spalił wszystko gotujac płyn hamulcowy tylko klocka nic nie ruszyło : ) tez mi opiniotwurcza śmietanka. też myślę ze większość produktów Hawka nie ma co porównywać co Ferodo , więkoszść wyczynowych mieszanek hamuje nawet poza zakresem zalecanych temperatur stad łatwo do awarii w w użytkowaniu przez mniej doświadczonych kierowców kiedy nie odejmie im pedału hamulca jak się spodziewają. Oczywiście niektórym może przeszkadzac to że piszczą czy pylą nadmiernie. niestety kompromisów w hamowaniu nie ma. ktoś kto kupuje DTC-70 wie ze po bułki tym jezdził nie będzie . kiepuczi , szkoda sie wysilac ja klocków HAWK nie znam i sie nie wypowiadam, natomiast alunetic zarabia na chleb sprzedając ferodo , wiec co ma mówić :?: pomyśl :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się