niumen Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 26696FE050 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 dzieki z tymi numerami duzo prosciej znalezc czesci a ciezko znalezc ja w necie bo duzo jest rozbieznosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FranekDolas Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Poradźcie gdzie dostanę tarcze Brembo oryginalne 277mm średnica ? Szukam i na allegro nie widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 FranekDolas, :arrow: pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Szybkie pytanko- Czy przewody hamulcowe z WRX'a US pasują do zacisków z wersji EU? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Szybkie pytanko- Czy przewody hamulcowe z WRX'a US pasują do zacisków z wersji EU? :roll: tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 dzięki Jacek! :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Prośba o poradę w zakupie lepszych tarcz niż seria do Forestera MY06 (bez turbo) Oryginały przy mojej średnio dynamicznej jeździe (powiedzmy kilka mocnych dohamowań ze 140 do 80 km/h) zostały totalnie zwichrowane. Które tarcze i klocki będą trwalsze i wytrzymają normalną (nie wyczynową) jazdę tak jak w przypadku samochodów innych marek (pierwszy raz pogiąłem tarcze a jeżdżę już 14 lat różnymi markami) Brembo + Ferodo - podobno Brembo są warte tyle samo co seria w Subaru - prawda to??? Zimmerman + Ferodo - wentylowane/wiercone czy zwykłe? Jaka jest między nimi różnica w użytkowaniu? ATE + Ferodo? Co będzie pasowało do mojego modelu, które poprawią hamowanie i które nie pokrzywią się przy kilku awaryjnych dohamowaniach? Chciałbym wydać nie więcej niż 700 - 1000 zł za komplet 2 tarcz i klocków (tył bębny) czyli bez żadnych większych przeróbek. Tarcza o jakiej średnicy wejdzie najszersza do felgi 16"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 IMO --> gładkie zimmer+Ferodo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 IMO --> gładkie zimmer+Ferodo A jaka jest tak naprawdę różnica między gładkimi a nawiercanymi? Jak ją odczuję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 A jaka jest tak naprawdę różnica między gładkimi a nawiercanymi?Jak ją odczuję? Przede wszystkim w kieszeni i uchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Różnica w cenie to dokładnie 110 zł na sztuce. Nawiercane piszczą?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Nawiercane piszczą?? Szumieją. Kup gładkie a resztę zainwestuj w klocki albo płyn hamulcowy. Można też inaczej spożytkować... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITERd Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 pytanie zwiazane z hamulcami potrzebuje pomalowac zacisk jaka farbe wybrac? ma ktos z tym doświadczenie oczywiscie chciałbym zeby zacisk byl złoty tak jak w oryginale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 jak beda sie spisywaly tarcze przod/tyl Tarox Sport Japan + klocki DS25000 :?: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 PITERd, nie wiem czy dostaniesz gdzieś złotą :roll: Ja swoje co prawda na czerwono walnąłem - motopi w spreju - i osobiście raczej nie polecam - no chyba że gruntownie zaciski pod malowanie przygotowane tzn ze "zmyciem" oryginalnej farby do żywego metalu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Brembo + Ferodo - podobno Brembo są warte tyle samo co seria w Subaru - prawda to??? Niezla bzdura. Polecam Brembo nacinane + Ferodo DS2500 - bedzie mega skutecznie, tyle, ze lekko piszczaco (DS). No i pomysl o dobrym, sportowym plynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Nawiercane piszczą?? Słyszałem, że lubią pęknąć sobie przy jakimś ostrzejszym upalanku. :roll: No i pomysl o dobrym, sportowym plynie. AllRad, no i jeszcze o przewodach w oplocie nie zapomnij - naprawdę warto. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 AllRad, no i jeszcze o przewodach w oplocie nie zapomnij - naprawdę warto. Powiem Tobie, ze mialem i zadnej roznicy nie czulem. Ale mowia, ze duzo daje, to do Evo tez kupilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 JED, może w STI tego aż tak nie było czuć - ale np WRXie jest dosyć znaczna różnica - nawet jak kumpel się przesiadł ze swojego WRXa do mojego i po chwili stwierdził, że hebel jakoś lepiej chodzi w porównaniu do niego - dopiero po chwili powiedziałem mu, że zmieniłem przewody. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daab Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Pozwoliłem sobie wstawić zebraną wiedzę na temat klocków i tarcz którą otrzymałem od jednej z firm zajmujących się na co dzień dobieraniem i sprzedażą tarcz i klocków. Mi to kompendium pomogło . Jeżeli nie jest to zgodne z zasadami forum proszę o moderację :roll: Treść wiadomości:Witam Poszukuję zestawu do SUBARU FORESTER 2.5 XT felga 17- 5x100. Wchodzi w grę również powiększenie tarcz Witam serdecznie, Niestety przy powiększaniu tarcz trzeba zwykle zmieniać również zaciski. Najtaniej jest znaleźć STI na części z tej samej generacji. Można również kupić zaciski sportowe, ale koszt jest spory, no i trzeba dorobić do nich odpowiednie mocowania (jarzma, aby idealnie pasowały do tarczy). Mamy w ofercie zaciski Taroxa, podstawowy zacisk 6-tłoczkowy na przód kosztuje około 500 euro. Podaje ceny tarcz 294mm do tego modelu: - tarcza przód Zimmermann (gładka) 530.2458.00 - 194zł - tarcza przód Zimmermann Sport (wiercona) 530.2458.50 - 308zł + tarcza przód EBC Standard (gładka) D972 - 382zł + tarcza przód EBC TurboGroove (nacinana i nawiercana) TGD972 - 654zł + tarcza przód EBC Ultimax (nacinana) USR972 - 654zł - tarcza przód Tarox SportJapan (nacinana i nawiercana) 2703 - 676zł - tarcza przód Tarox G88 (nacinana) 2703 - 676zł - tarcza przód Tarox F2000 (nacinana) 2703 - 676zł Dla ułatwienia wyboru załączam przykładowe zdjęcia sportowych tarcz. Jeżeli chodzi o dostępność to części które są na miejscu (dostępne od zaraz bądź dzień po zamówieniu) oznaczone są "+", a pozostałe możemy sprowadzić na zamówienie. Kolejny transport Zimmermann zaplanowany jest na 22 października. Na części Tarox czeka się maksymalnie 14 dni. Najtańszy wariant i sposób na poprawienie osiągów układu hamulcowego to oczywiście gładkie tarcze i dobrej jakości klocki (nawet sportowe). Tarcze Zimmermann są tutaj chyba najlepszą propozycją pod względem stosunku jakości do ceny. Tarcza Zimmermann Sport to już produkt z wyższej półki - bardzo dobrej jakości stop i otwory do redukcji gazów znacznie poprawiają hamowanie przy wyższych prędkościach i zapobiegają przegrzaniu układu. Dodatkowo brak nacięć powoduje, że tarcza ta jest bardzo cicha. EBC TurboGroove dają jeszcze większą siłę hamowania i odporność na wysokie temperatury. Nacięcia pomagają szybko usuwać brud z powierzchni tarczy i klocka, a otwory redukować poduszkę gazową pomiędzy współpracującymi elementami. Tarcza ta może być głośniejsza od standardowych produktów (zwłaszcza na początku użytkowania). EBC Ultimax to kompromis pomiędzy komfortem a polepszonymi właściwościami ciernymi. Hamuje skuteczniej od zwykłej tarczy i jest od niej cichsza. Dodatkowo polakierowana jest na czarno dzięki czemu nie rdzewieje. Tarox to najwyższa półka i ekspert w tej dziedzinie (firma współpracuje z Formułą 1). Oferowane są trzy modele tarcz o różnych wzorach dla najbardziej wymagających kierowców. Wyprodukowane są z tego samego, pierwszej jakości stopu. Wybór tarczy zależy głównie od preferencji kierowcy - czy kładzie nacisk na komfort, czy na jeszcze większą skuteczność swoich hamulców. Podane wyżej ceny dla tarcz dotyczą jednej sztuki. Jeżeli są jakiekolwiek pytania proszę o kontakt. Pozdrawiam, Marcin Dziża brakes.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Dodatkowo polakierowana jest na czarno dzięki czemu nie rdzewieje. :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Dodatkowo polakierowana jest na czarno dzięki czemu nie rdzewieje. :shock: Coraz więcej firm zabezpiecza antykorozyjnie części tarczy, które nie pracują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 AllRad napisał/a: Brembo + Ferodo - podobno Brembo są warte tyle samo co seria w Subaru - prawda to??? Niezla bzdura. Polecam Brembo nacinane + Ferodo DS2500 - bedzie mega skutecznie, tyle, ze lekko piszczaco (DS). JED kolega Allrad pytał raczej o te najzwyklejsze brembo co są do kupienia za ~400pln za komplet na przód (mowa o 294mm). Od kilku osób już słyszałem nie najlepsze opinie o tych tarczach i ponoć lepiej już kupić serię. Nacinane brembo sport to inna bajka, ale też inny koszt. Alternatywą do tych standardowych (gładkich) brembo są tarcze zimmerman sport (nieco droższe, ale ponoć niezłe). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 raczej o te najzwyklejsze brembo co są do kupienia za ~400pln za komplet na przód (mowa o 294mm). Od kilku osób już słyszałem nie najlepsze opinie o tych tarczach i ponoć lepiej już kupić serię. jesli nie miales mnie na mysli to ja jestem kolejna osoba potwierdzajaca ta teze i odradzajaca zwykle bręęęębo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się