capricorn Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Nie ma do tego auta innych klocków?? Kurde aż nie chce mi się wierzyć :roll: No niestety do wyboru oprócz serii mam Red Stuffy albo Green stuff Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FranekDolas Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 No i po wymianie tarcz i klocków na na obie osie (Lucas - TRW ) ptrzejechałem ze 4tys. km i znowu biją tarcze przednie. Poradźcie jakie tarcze założyć żeby pojeździć troszkę bo już mi ręce opadają wzdłuż tułowia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 No i po wymianie tarcz i klocków na na obie osie (Lucas - TRW ) ptrzejechałem ze 4tys. km i znowu biją tarcze przednie. Poradźcie jakie tarcze założyć żeby pojeździć troszkę bo już mi ręce opadają wzdłuż tułowia... Czego się spodziewałeś po takim zestawie? :roll:. Gładkie Brembo byłyby na pewno lepszym rozwiązaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FranekDolas Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Kupię jakiekolwiek aby były trwałe, proszę o jakąś poradę jak ktoś już to przerabiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Gładkie Brembo byłyby na pewno lepszym rozwiązaniem. z pewnoscia... w przeciagu 1,5 roku na moim aucie byly 3 komplety pogietych, gladkich tarcz brembo, bynajmniej nie wjezdzalem rozpedzony w kaluze po nagrzaniu ich do czerwonosci, takze ja po swoich doswiadczeniach te marke odradzam. sam powoli zblizam sie do wymiany tarcz i jeszcze nie wiem co wziac, zimmermann? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Gładkie Brembo byłyby na pewno lepszym rozwiązaniem. z pewnoscia... w przeciagu 1,5 roku na moim aucie byly 3 komplety pogietych, gladkich tarcz brembo, bynajmniej nie wjezdzalem rozpedzony w kaluze po nagrzaniu ich do czerwonosci, takze ja po swoich doswiadczeniach te marke odradzam. sam powoli zblizam sie do wymiany tarcz i jeszcze nie wiem co wziac, zimmermann? :roll: Generalnie wszystkie tarcze da się zajechać (no może nie ceramiczne :razz: ). Wracając do tematu- ja miałem gładkie Brembo i nic się z nimi nie działo (tylko nie śmigam po szutrach itp.). Poza tym kolega szuka chyba tarcz do wolnegossaka- czy mam rację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 grygo, może DBA? Wracając do tematu- ja miałem gładkie Brembo i nic się z nimi nie działo (tylko nie śmigam po szutrach itp.) Na szutrach to akurat najmniej się gną te tarcze. :razz: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Ja ujeżdżam od... 40 tysięcy ( :shock: ) km Tar-ox G88. Dobrze je ułożyłem i są piękne, proste i idealnie działają, a w opisanym powyżej przebiegu przeżyły dwa wyjazdy na Nuerburgring. Polecam bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 wiadomo, ze kazde mozna, na moje akurat wystarczyla dynamiczna jazda po miescie bez wielkich pojezdzawek itp rzeczy FranekDolas do jakiego auta szukasz tarcz i jak ono bedzie eksploatowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Poradźcie jakie tarcze założyć żeby pojeździć troszkę bo już mi ręce opadają wzdłuż tułowia... Problem nie w tarczach tylko w klockach...kup albo serie albo jakies ferodo (normalne tzn homologowane :!: ) , tarcze przetocz i bedzie OK. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Andrzej Koper, znaczy się, TRW zajechały tarcze? :shock: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Andrzej Koper, znaczy się, TRW zajechały tarcze? :shock: :roll: jeździsz na TRW :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 FranekDolas jeździ, a Andrzej sugeruje, że zniszczyły tarczę. A gdybym jeździł to źle? :roll: Jak ktoś nie upala, to w zupełności wystarczają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Andrzej Koper, znaczy się, TRW zajechały tarcze? Nie wiem...ale jak sa miekkie , normalne klocki to najczeście konczy sie problem z tarczami... AK ps.TRW,EBD, ABC :shock: czarnych , zielonych czy czerwonych...ani innych wynalazkow nigdy nie uzywałem wiec nie wiem .Jedyne co od lat sprzedaje to seria i ferodo (premier :?: ) do normalnych aut , do "wyscigowych :cool: " tez ferodo...tylko jakies inne. Tak zdecydowałem pare lat temu , poniewaz mialem dosyc reklamacji... Mit.... :?: .takie brazowe jakies wiem , ze krzywiły tarcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alpin Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 U mnie gładkie zimmermann-y po 10tys są już lekko krzywe, ale czuć (bardzo mało) tylko przy większych prędkościach, pi razy drzwi powyżej 120 klocek Ferodo DS2000, podjeżdżawek nie było, moze ze 2 awaryjne hamowania Wczesniej miałem jakieś juridy bodajże i były tak kiepskie, że bez większych problemów dało się je przegrzać jeżdżąc moim struclem po Warszawie (i to z dwucyfrowymi prędkościami). A pewnego razu zaistniała potrzeba nagłego wyhamowania ze 160 to przy 120 już nie było zupełnie hamulca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Ja ujeżdżam od... 40 tysięcy ( :shock: ) km Tar-ox G88. Dobrze je ułożyłem i są piękne, proste i idealnie działają, a w opisanym powyżej przebiegu przeżyły dwa wyjazdy na Nuerburgring. Polecam bardzo. jakie klocki do tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 jakie klocki do tego? LEGO, kolego :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 jakie klocki do tego? Lego. spóźniłem się trzy minuty :wink: Garnkogłowy polecał kiedyś niebieskie pagidy. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 przy lekkim doscisnieciu hamulca przy szybkosci >90kmh czuje drzenie kierownicy i pedalu hamulca. Przy silniejszym docisnieciu jest ok. Coz to byc moze ? Brembo + ferodo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 i pedalu hamulca. Spr. tył... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 przy lekkim doscisnieciu hamulca przy szybkosci >90kmh czuje drzenie kierownicy i pedalu hamulca. Przy silniejszym docisnieciu jest ok. Coz to byc moze ? Brembo + ferodo. Bijący pedał hamulca = pogięty tył. Bijąca kierownica = pogięty przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Panie Andrzeju, to by sie moglo zgadzac, bo przod jest nowy (2 tyg, 4tys km). A tyl, jak to tyl, zawsze jakos byly wazniejsze sprawy :???: Moze to byc ew. dysproporcja pomiedzy tylem i przodem - tyl seria forester, przod - STi, brembo max + ferodo performance ? dziekuje ! Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 A te brembo max to są nacinane? Jeśli tak - to minimalne drżenie pedału hamulca jest możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aztec Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 A te brembo max to są nacinane? Jeśli tak - to minimalne drżenie pedału hamulca jest możliwe. Są. Widziałem jak je zakładali u Kociałków. :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 A tyl, jak to tyl, Przy okazji warto sprawdzić ... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się