Skocz do zawartości

Hamulce - klocki, tarcze itp.


Patryk55XL

Rekomendowane odpowiedzi

niumen, no to masakra z tymi HPS'ami :???: Dobrze, że ich jeszcze nie kupiłem :mrgreen:

 

elmo, przejechałem właśnie pierwsze 50 km na zestawie DBA 4000 i właśnie Hawki ale HP+. Na razie hamowania delikatne ale efekt niesamowity - hamuje rewelacyjnie. Natomiast piszczą jeszcze bardziej rewelacyjnie. To zestaw dla hardkorów :mrgreen:

 

U mnie wszystko pierdzi, grzmi, kwiczy to jeszcze dojdzie jeden "dramatyczny" dźwięk :cool:

 

Pozdrawiam

Onomatopeiczny Grzegorz :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niumen,

nie, to chyba HT (które są odpowiednikiem DS3000) tak mają. Delikatne hamowania coby klocek ładnie z tarczą ułożyć a więc się chyba specjalnie zagrzać nie miał szans i hamuje ww. zestaw naprawdę luks.

Choć z drugiej strony przy układaniu kurnia zawsze to wszystko jest takie gorące :mrgreen:

 

Piszczą jak na filmie czyli bania pęka :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niumen,

jeszcze się wstrzymaj chwilę, pojeźdzę z tydzień to dam bardziej miarodajny opis.

Może to piszczenie będzie ciut mniejsze, no i trzeba kilka razy mocno zhamować , zobaczymy. Wstrzymaj się chwilę - zestaw ma na pewno potencjał ale niech się wykaże.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, to ja tez czekam na dokładną relację, jeżeli jakosc jest adekwatna do ceny to piszczenie przeżyje. Osobiście skłaniam sie do HPS, bo do DBA serii street i miejskiej jazdy raczej styknie. DS Performance to koszt 560PLN, więc padaka. A Carbon Lorrain RC6 to chyba przesada. Jest jeszcze jakas alternatywa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaciski "czerwone" sa gladkie, natomiast zaciski "czarne" sa wypukle - maja odlany napis "SUBARU", ktory wystaje na jakies 3-4mm... oby nie okazalo sie, ze zabraknie wlasnie tych kilku mm'ow :wink: :grin:

 

Chodzi raczej nie o kolor tylko o rocznik (bez wytłoczonego napisu były od 2006go, może 2 połowy 2005go, roku). Te nowsze zawsze były czerwone, a starsze czarne? (...)

uzylem skrotu myslowego: "czarne" (odlany napis) to pre-MY'05, "czerwone" (naklejki) - MY'05-07 :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja juz sie pogubiłem. U Witka Grzywaczewskiego do prawie identycznego auta polecono DS 2500/ DS 2000. Opcją niezłą jest też Carbon Lorrain RC6, ale te podobno zabijają co zwyklejsze tarcze. Hawki skuteczne, ale piszczą. DS Performance rzekomo marne sa, jak na te pieniądze. No i OMP, opcja najbardziej budżetowa i chyba najsłabsza. Poczekam, aż Grzesiek_67 sie wypowie po testach Hawków. Jak narazie to wciąz zacisków upolowac nie moge :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Czy ktoś miał styczność z klockami MRT Performance??
Wszystko co robi ta firma jest z reguły na wysokim poziomie ale o klockach nawet nie słyszałem. A nie wolisz klocków bardziej popularnych w Polsce i już przetestowanych?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos szybciutko poratuje zebym nie musial przeszukiwac watek?

Chodzi o WRX MY06 Euro: rozmiary tarcz, rozstaw szpilek w kolach i ET. Cos jeszcze powinienem wiedziec?

Muchas gracias amigos y amigas :cool:

7x17 ET55, PCD 5x100, CB 56,1 :mrgreen:

 

To temat, który mnie też interesuje. Przy okazji - czy w tą felgę wejdą większe niż w serii tarcze i zaciski np. takie jak w STI (pomjając oczywiście sprawę różnego rozstawu śrub)? Chyba powinny skoro STI ma większe też w 17-tkach, a ET w WRX-ie całkiem duże z tego co napisałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To temat, który mnie też interesuje. Przy okazji - czy w tą felgę wejdą większe niż w serii tarcze i zaciski np. takie jak w STI (pomjając oczywiście sprawę różnego rozstawu śrub)? Chyba powinny skoro STI ma większe też w 17-tkach, a ET w WRX-ie całkiem duże z tego co napisałeś ?

 

Temat wałkowany setki razy. Zaciski Brembo z STi są dużo większe i wchodzą tylko pod niektóre felgi. Na pewno nie wchodzą pod seryjne felgi WRXa. Zerknij do wątku http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=119221

 

Przy okazji podpiję swoje pytanko :lol: -

 

- Czy przewody Goodridge'a do WRX'a EU (2002) mają oznaczenie kodowe SSU0500-4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To temat, który mnie też interesuje. Przy okazji - czy w tą felgę wejdą większe niż w serii tarcze i zaciski np. takie jak w STI (pomjając oczywiście sprawę różnego rozstawu śrub)? Chyba powinny skoro STI ma większe też w 17-tkach, a ET w WRX-ie całkiem duże z tego co napisałeś ?

 

Temat wałkowany setki razy. Zaciski Brembo z STi są dużo większe i wchodzą tylko pod niektóre felgi. Na pewno nie wchodzą pod seryjne felgi WRXa. Zerknij do wątku http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=119221

 

Może i wałkowany, ale wierz mi, że od tygodnia czytam to forum codziennie po kilka godzin i nie jest łatwo wysupłać szukaną informację z tego oceanu wiedzy, jeśli się tu nie siedziało 3 lata :roll:

Szukam więc dalej, czy uda mi się zwiększyć średnicę tarczy w tej feldze nie wydając kupy kasy...

 

W każdym razie dzięki za odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie tarcze do klockow Ferodo DS2500 na przod do 4 tloczkow gtkowskich? auto raczej na pojezdzawki sporo lewa hamuje i nie chcialbym zeby tarcza sie pogiela po pierwszych jazdach. ewentualnie czy isc w kierunku DS3000? brembo odpada po tym jak pogialem 3 komplet z rzedu :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...