Skocz do zawartości

Hamulce - klocki, tarcze itp.


Patryk55XL

Rekomendowane odpowiedzi

małe pytanko od świeżego użytkownika imprezy 2.0 N/A:

 

jakie klocki i tarcze do codziennej normalnej jazdy...?? bez upalania i bez szaleństw...

 

nie chce iść do sklepu i brać pierwszych lepszych dla tego pytam o jakiś sprawdzony zestaw, który nie rozsypie się za jakiś czas... nie koniecznie najtańszy (bo przeważnie to badziewie) ale znowu bez przesady, bo to tylko 125KM :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ale znowu bez przesady, bo to tylko 125KM :D

 

to prawda, ale z drugiej strony, lepiej zahamować pół metra za wcześnie niż 10 cm za późno... ;)

 

Z tego powodu nie należy oszczędzać na oponach.

 

A w N/A (GC, czyli nieco lżejszy) sprawdzały mi się TRW, także w Toruniu, Słomczynie czy innej Ornecie.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozpracuj temat czy warto przejść na 4 tłoczek z wrx oraz tył z 2pot wrx o ile chciałbyś zainwestować

 

ew chociaż tarczowy na tył, bo bęben to jakaś kompromitacja po stronie subaru. Pewnie toyota maczała w tym palce ;P

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja żona stwierdziła, ze coś się zrąbało bo auto hamuje jak dzikie :D jak nie forester. Dotychczas spowalniało ale na rc5+ to jest zupełnie inna bajka.

 

polecam zestaw RC5+ przód i tył plus tarcze TRW przód tył plus zaciski od wrx 4pot + 2pot.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I kurde też zgłupiałem. Może ktoś jeszcze Ci pomoże...

 

Przód:

Grubość [mm] 17,8 Długosć [mm] 137,6 Wysokość [mm] 59,7

 

czy

 

Grubość [mm] 17,8 Długosć [mm] 137 Wysokość [mm] 56,8

 

???

 

Tył:

Grubość [mm] 14,5 Długosć [mm] 108,4 Wysokość [mm] 41,6

 

czy

 

Grubość [mm] 14 Długosć [mm] 108,7 Wysokość [mm] 39,5

 

???

Edytowane przez wslawex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam pytanie odnośnie hamulców a konkretnie chodzi mi o swap złotych brembo sti do wrx 04.(zestaw na przód). Czy moje seryjne zwrotnice przyjmą zaciski? Wiem że trzeba dobrać odpowiednie felgi. Musiał bym wymienić również pompę hamulcową?

Czy jest w ogóle sens takiej przeróbki, i co mogło by być jeszcze komplikacją podczas montażu? Na allegro znalazłem taki zestaw :

http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-sti-05-zaciski-tarcze-klocki-brembo-i2975023407.html

 

Do tej pory byłem zdecydowany na seryjne wymiary. Tarcze Hawk lub DBA i klocki Hawk. Kwota którą założyłem to ok. 1500 zł. Po małych negocjacjach pewnie stosunkowo niewiele bym dołożył i cieszył się hamowaniem sti. Mam felgi 18" Rota, tylko nie jestem pewien czy wejdą na brembo. Jak mógłbym to stwierdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klocki brembo ? jest w ogole taki wynalezek ? Te tarcze z ogłoszenia też jakoś inaczej niż brembo wyglądają.... Ogłaszający pewnie nie do końca wie co sprzedaje.

Z przełożeniem nie ma żadnych problemów. Praktycznie p&p z tym, że będziesz musiał pilnować odpowiednich felg. Nie wszystkie 17stki pasują...Chyba, że w zimie również na 18stach jeździsz ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klocki brembo ? jest w ogole taki wynalezek ? Te tarcze z ogłoszenia też jakoś inaczej niż brembo wyglądają.... Ogłaszający pewnie nie do końca wie co sprzedaje.

Z przełożeniem nie ma żadnych problemów. Praktycznie p&p z tym, że będziesz musiał pilnować odpowiednich felg. Nie wszystkie 17stki pasują...Chyba, że w zimie również na 18stach jeździsz ....

 

 

Sprzedający to handlarz. Większość części do francuzów. Ma jedno subaru na części. Zgodzę się z tym, że nie do końca wie co sprzedaje. Na innej aukcji wystawia felgi do sti. za którymi widać tarcze...Kondycja tych tarcz jest zastanawiająca. Obawiam się że tarcze i klocki musiał bym kupić nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

nadchodzi pomalutku (raczej szybko) czas decyzji co wsadzić na przednią oś. Napewno zestaw STI nie wchodzi w grę bo chce mieć możliwość zakładania 16". Moim głównym wyborem jest zestaw DBA 4000 + klocki Hawk Performance +.........

 

http://www.subarak.com.pl/hamulce/325-tarcza-hamulcowa-dba-do-subaru-impreza-wrx-forester-xt-przod.html

 

Druga opcja droższa troszkę BREMBO ORO:

 

http://www.traxracing.home.pl/pl/p/Brembo-ORO/358

 

Jest jeszcze opcja tarcz od outbacka.............

 

Ale jakoś mam ochotę na ten pierwszy zestaw..... jakieś opinie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To droższe zestawy od oryginału z montażem i wymiana płynu ham. :facepalm: ....no ale ori nie zapewni dodatkowych dzwięków przy ham. ani takiej ilosci pyłu na feldze od nacięć :) ...bo związku ze skuteczniejszym hamowaniem te nacięcia nie mają...

ps. jeżeli już cos kombinować to z gładką tarczą.!...a przy okazji gdyby to kosztowało połowę tego co oryginał...to byc moze bym spróbował - ile km bez bicia na kierownicy to wytrzyma....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...