ketivv Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 naprawdę nie trzeba 3.6 żeby "jechało z dołu" porównanie momentu obrotowego dla 2 silników VW o praktycznie takiej samej mocy EA855 jednostka wolnossąca EA888 - to 1.8 TSI np. ten montowany w aktualnej Octavii III Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) no wlasnie o to mi chodzi. Zalezy od obszaru uzytkowania. Jezdzac po autostradach lub w miescie nie potrzebujesz jakis wielkich przyspieszen. Jadac szosa lub mieszkajac w gorach sprawa jest calkiem inna. Podejzewam ze taki Levorg 1,6 CVT jest dynamiczniejszy od OBK 2,5 moze byc tez dynamiczniejszy od SBD bo maksymalny moment jest od 1800 - 5000 u/min Wlasnie tak jak na wykresie powyzej. 1,6 turbo Boxer ma takie parametry jak standartowy 1,8 tfsi i dla auta o wymiarach Levorga jest silnikiem jak najbardziej odpowiednim. Taki 2 DIT wrecz juz za duzym i dla normalnego uzytkownika za mocnym silnikiem Edytowane 25 Lutego 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 tyle, że przy Twoich prędkościach przelotowych to trochę drożej wyjdzie. Nie mówiąc już o braku elastyczności 2.5N/A vs. SBD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Mialem OBK 2,5 i jezeli go odpowiednio krecilem to byl szybszy od SBD. Nowy OBK 2,5 CVT ma Vmax 210 a OBK BD 200. z racji wielkości niech przykładem będzie nowy VW Passat kombi 1.4 TSI 4-Motion 0-100 km/h - 8,9 s 80-1200 km/h na 4 biegu - 8,0 s prędkość maksymalna - 213 km/h tyle, że przy Twoich prędkościach przelotowych to trochę drożej wyjdzie to by trzeba było sprawdzić ale obawiam się, że różnice mogą nie być aż tak dramatyczne w europejskiej ofercie Subaru brakuje nowoczesnego, doładowanego silnika, który teoretycznie posiadają 1.6 czy 2.0 DIT obecne diesle w konfrontacji z takimi jednostkami nie okazują się już tak atrakcyjne Edytowane 25 Lutego 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 80-1200 km/h na 4 biegu - 8,0 s Szacun - prędkość poddźwiękowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Passat jest chyba o 20 cm nizszy od OBK i ma FWD (niby 4 motion ale wiadomo na proste bez uslizgu) to jest kolosalna roznica. Subaru maja duza powierzchnie czolowa i straty na naped sa wieksza ten 1,4 tsi ma moc podobna do OBK 2,5 wiec i Vmax jest podobna. Elastycznosc ma wieksza bo wiekszy moment obrotowy. Ale te 2 s roznic od 80-120 na autostradzie nie sprawia roznicy. Ja jednak nie kupie 1,4 tsi bo dzwiek tego silnika mnie denerwuje. brzmi jak wiertarka szybkoobrotowa. Przyspieszenie OBK moze czasami denerwowac to dzwiek 1,4 tsi denerwuje permanentnie. Edytowane 25 Lutego 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 80-1200 km/h na 4 biegu - 8,0 s 80-120 ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 to by trzeba było sprawdzić ale obawiam się, że różnice mogą nie być aż tak dramatyczne nie doceniasz Haubi65 On nie jeździ w kapeluszu a przy prędkościach +150km/h 2.5n/a wypije i to sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 no wlasnie a taki 1,6 lub 2 DIT > 150 km/h tez odpowiednio chlusnie. Jedyne rozsadne rozwiazanie to SBD CVT Decyzja zapadla Legacy zostaje i poczekamy jaki Levorg wejdzie do EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) On nie jeździ w kapeluszu a przy prędkościach +150km/h 2.5n/a wypije i to sporo. podniesiony Subaru OBK powyżej 150 km/h to spali "mało" ? XV SBD przebieg średniego spalania 180-190 km/h zjazd z autostrady po powrocie na autostradę ok 170 km/h co jak co ale OBK czy każde inne uniesione Subaru to nie są auta do śmigania po autostradach Edytowane 25 Lutego 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 No to z palety Subaru na autostrady pozostaje jedynie BRZ lub ... STI. Czekamy tylko na autostradowe wersje z SBD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 On nie jeździ w kapeluszu a przy prędkościach +150km/h 2.5n/a wypije i to sporo. podniesiony Subaru OBK powyżej 150 km/h to spali "mało" ? XV SBD przebieg średniego spalania 180-190 km/h zjazd z autostrady po powrocie na autostradę ok 170 km/h co jak co ale OBK czy każde inne uniesione Subaru to nie są auta do śmigania po autostradach Daj spokój. Ile razy będziesz jeszcze wklejał to samo zdjęcie ? Tyle osób już sugerowało żebyś podjechał do serwisu i sprawdził XV bo spalanie masz na nienormalnym poziomie. Decyzja zapadla Legacy zostaje i poczekamy jaki Levorg wejdzie do EU 1.6T będzie na pewno. Premiera w Genewie. Ciekawe jak go wycenią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 na autostrady pozostaje jedynie BRZ całkiem zapomniałem o BRZ, ktory to w jakimś teście autostradowym własnie wygrał prędkość (przepisowe 140 km/h) vs. spalanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Na szwajcarskiej stronie Subaru,ch juz jest Levorg. Jeszcze tylko nie ma z jakim silnikiem wejdzie. Troche to dla mnie irytujace. To co nie wiedza z jakim wejdzie ? Jest przeciez tylko 1,6 lub 2,0 co za pokrecone tajemnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Daj spokój. Ile razy będziesz jeszcze wklejał to samo zdjęcie ? Tyle osób już sugerowało żebyś podjechał do serwisu i sprawdził XV bo spalanie masz na nienormalnym poziomie. wiem wiem na nienormalnym z chęcią dokonam konfrontacji z innymi SBD z mojego rocznika, płacę za fatygę i paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Na szwajcarskiej stronie Subaru,ch juz jest Levorg. Jeszcze tylko nie ma z jakim silnikiem wejdzie. Troche to dla mnie irytujace. To co nie wiedza z jakim wejdzie ? Jest przeciez tylko 1,6 lub 2,0 co za pokrecone tajemnice zadzwoń do nich, poszprechaj i może coś Ci ujawnią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Tam jest informacja, że Levorg ma swoją premierę na jesień 2015 i że sam prospekt prześlą przed wprowadzeniem samochodu na rynek Czyli enigma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 5 -15 marca są targi w Genewie i tam ma być premiera Levorga. Pewnie nowego OBK również. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Na szwajcarskiej stronie Subaru,ch juz jest Levorg. Jeszcze tylko nie ma z jakim silnikiem wejdzie. Troche to dla mnie irytujace. To co nie wiedza z jakim wejdzie ? Jest przeciez tylko 1,6 lub 2,0 co za pokrecone tajemnice zadzwoń do nich, poszprechaj i może coś Ci ujawnią No to wychodzi na to, że co poniektórzy oglądali to auto bez silnika Będzie co ma być Panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 a skąd Ty masz takie szpiegowskie fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Levorg jest bardzo interesujacym autem. Ciekaw jestem pozycjonowania cenowego jezeli taki Forek XT oraz OBK kosztuja powiedzmy od 36 t€ to ile moze kosztowac Levorg 1,6 DIT 28t€ a 2.0 DIT 33 t€. I tyle jestem sklonny wydac na takie auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Owoc - przerzuć może fotkę do wątku o Levorgu ? Nie będziemy zaśmiecać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) co do Levorga to na stronie Subaru.ch byl opisany jako supersportliches Kombi a potem zmieniono na sportlich. Wniosek 2 DIT nie wejdzie tylko 1,6 DIT. ale rzeczywiscie pasuje bardziej do watku o Levorgu Edytowane 25 Lutego 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Owoc - przerzuć może fotkę do wątku o Levorgu ? Nie będziemy zaśmiecać Ok A foto ze Szwajcarii To jeszcze dorzucę, takie info świadczące o tym, że co jak co samochody Subaru są w jakimś tam stopniu prestiżowe, że względu na to, iż w tym roku zakładana jest wielkość sprzedaży wynosząca ok. 300 szt. egzemplarzy Outbacka oraz łącznie ok. 1500 szt. wszystkich aut marki. Niestety przydział dla naszego kraju jest limitowany przez koncern w Japonii, a wynika to z ograniczonych możliwości produkcyjnych zakładów Subaru Tak więc ten kto ma dość masówki zwłaszcza tej europejskiej tak czy siak kupi, a reszta tak czy siak nadal będzie tylko dyskutować Edytowane 25 Lutego 2015 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Nowy OBK jest przepiękny. Dziś miałem okazję sobie go dokładnie pooglądać, niestety jeszcze nie pojeździć. I choć nawiewów na tylną część nie znalazłem, to ma automatycznie otwierane/zamykane wszystkie szyby i wszystkie przełączniki do szyb są podświetlone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się