sebek Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 (edytowane) był to 2012 Exclusive 1. słupek - mi przeszadzało szyba w XV jest dość położona dla lepszej areodynamiki w 14 poprawili słupki. W outbacku, poprzednim foresterze i obecnym słupki mi nie przeszkadzają 2. to był głowny powód sprzedaży, nawet byłem z tym na gwarancji w 2 serwisach zapewniano mi że to tak jest, może i to prawda mam dobry słuch a wcześniej jeździłem outbackiem 3. w foresterze wspomaganie jest znacznie lepsze, mozesz krecic jednym palcem, w XV opony 225 są zdecydowanie za szerokie 4. przełożenie tzn że musisz wykonać głebszy ruch kierownicą żeby zachować tor jazdy na zakręcie w porównaniu do forestera, nie wiem czy to jest zrozumiałe dla was... 5 & 6 to kwestia słabego światełka i materiałowej czarnej tapicerki która je pochłania (skóra odbija światło), forestera mam szarego w skórze z szarą podłogą (od 2013 podłoga już jest czarna) i światło w suficie jest mocniejsze, outbacka też miałem z jasnym środkiem jeszcze jedna wada: - słabsze xenony niż w forestrze, dają mniej światła Edytowane 20 Września 2015 przez sebek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 - słabsze xenony niż w forestrze, dają mniej światła Raczej wyższe położenie reflektorów w Forku daje wrażenie że jest 'więcej światła'. Przerobiłem temat z XV, Foresterem i OBK-iem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 (edytowane) ja staram sie nie kupowac aut z pierwszych lat produkcji - zawsze te pierwsze modele maja jakies wady wieku dzieciecego i sa poprawiane... Teraz wchodzi levorg ale IMO wart bedzie zainteresowania dopiero po pierwszym liftingu Edytowane 20 Września 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 XV jest słabo wykonany to jego główna wada o ile samo Subaru nie jest jakimś wyjątkowo "starannie wykonanym" - średni japoński standard - autem to w przypadku XV znacząco obniżyli poprzeczkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 XV jest słabo wykonany to jego główna wada o ile samo Subaru nie jest jakimś wyjątkowo "starannie wykonanym" - średni japoński standard - autem to w przypadku XV znacząco obniżyli poprzeczkę znacząco obniżyli poprzeczkę - otóż to - dlatego kupiłem starszego forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 A konkretnie - na czym polega to obniżenie poprzeczki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 No wlasnie na czym? kokpit taki sam jak w forku, boczki drzwi inne z twardymi plastikami ale forek tez takie ma. Sposoób montazu elementów jak w forku. To ze wyciszenie jest słabe to fakt ale ja praktycznie zadnych roznic w wykonczeniu tych dwóch aut nie zauwazyłem - i nie porównuje do Xt'ka tylko do zwykładego 2.0i albo sbd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 (edytowane) nie porównuje do Xt'ka tylko do zwykładego 2.0i albo sbd XT chyba się jakoś szczególnie pod tym względem nie różni od reszty Foresterów pomijając deskę rozdzielczą, którą niedługo będę demontował rozebrałem całego XV do gołej blachy co nieco o tym aucie wiem a nie jest to jedyne auto jakie dane mi było poznać, nie bez powodu we wcześniejszych moich wypowiedziach porównuje go do Dacii natomiast trzeba przyznać, że bardzo prosto wnętrze XV-ła się demontuje jak i składa ponownie, fabrycznego XV można ogołocić od klapy bagażnika, przez drzwi jak i wnętrze (bez deski rozdzielczej) w 15-20 min Edytowane 20 Września 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik1981 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 pomijając deskę rozdzielczą, którą niedługo będę demontował rozebrałem całego XV do gołej blachy A co budujesz jeśli można spytać? Czyżby XV 2.0 DIT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 A co budujesz jeśli można spytać? Czyżby XV 2.0 DIT? temat umarł, żadnych poważniejszych inwestycji w to auto przy okazji degradowania car-audio muszę poprawić luźno latające instalacje i inne elementy pod deską rozdzielczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 oprócz skrzypiącego daszku wrócę do tej starej wypowiedzi obstawiam nie tyle daszek co listwę masująca montowana "na wcisk" za daszkiem (nawiew na szybę czołową) w trakcie jak miałem wyjęta deskę rozdzielczą wydawało mi się, ze zająłem się nią wystarczającą ale chyba się przeliczyłem dzisiaj w ramach testu na szybko ją wyciągnąłem przejeżdżając krótki testowy odcinek z wysunięta na około 1 cm i ucichło, po wciśnięciu na miejsce dźwięki pojawiły się ponownie nawet nieco bardziej wyraźne piski to jednak nie wspomniana listwa maskująca a najpewniej oryginalna wypraska przylegająca do ściany grodziowej, jest ona pokryta od strony blachy gąbką, która piszczy przy lekkim pocieraniu pomalowana farbę, niestety zdjęcie jej i poprawienie całości jest zbyt pracochłonne, choć miejsca wyraźnie piszczące są dwa a może wręcz jedno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Osobiście wszelkie piski mnie również irytują, natomiast paradoksalnie dobrze, że co do zasady w Subaru przeważają tylko drobiazgi (z wyjątkiem wcześniejszych roczników SBD). Najlepsze odniesienie mają mechanicy z autoryzowanych serwisów dealerskich, które obsługują kilka marek. I tak ulubieniec Europy Nissan QQ zaliczył łącznie w wersji 1 i 2 około 30 akcji serwisowych, a i inne niektóre tradycyjnie "japońskie" marki nie grzeszą super jakością. Także osobiście podtrzymuję, że dokonałem prawidłowego wyboru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszael Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 W sumie to ilość akcji serwisowych dobrze świadczy o marce. Oznacza to, że nie wstydzi się swego produktu. Nie zamiata problemu pod dywan i nie próbuje wmawiać wszystkim wokół, że tak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Ale bez przesady - a kto zapłaci za permanentnie tracony czas plus koszty dojazdu do częstokroć odległego serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 obstawiam nie tyle daszek co listwę masująca montowana "na wcisk" za daszkiem (nawiew na szybę czołową) w trakcie jak miałem wyjęta deskę rozdzielczą wydawało mi się, ze zająłem się nią wystarczającą ale chyba się przeliczyłem dzisiaj w ramach testu na szybko ją wyciągnąłem przejeżdżając krótki testowy odcinek z wysunięta na około 1 cm i ucichło, po wciśnięciu na miejsce dźwięki pojawiły się ponownie nawet nieco bardziej wyraźne piski to jednak nie wspomniana listwa maskująca a najpewniej oryginalna wypraska przylegająca do ściany grodziowej, jest ona pokryta od strony blachy gąbką, która piszczy przy lekkim pocieraniu pomalowana farbę, niestety zdjęcie jej i poprawienie całości jest zbyt pracochłonne, choć miejsca wyraźnie piszczące są dwa a może wręcz jedno teraz hit pojawiają się regularnie gdy auto wyschnie np. po paru suchych dniach żeby znikły wystarczy użyć ... ... spryskiwacza przedniej szyby, tak szybko jak płyn ścieknie z szyby wszystko ustaje lekkie trzaski jak i piski pochodzą z szyby czołowej, miejscem powstawania jest prawdopodobnie uszczelka lub uszczelka jak i dolna listwa maskująca podszybie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) takich kwiatkow to u mnie nie ma. Moj o dziwo przestal trzeszczec pomimo ze jest na dworze chlodno. ( swoja droga pare miejsc spsikalem silikonem w sprayu do form wtryskowaych bo mam go pod dostatkiem ) i w chwili obecnej jest to na prawde przyjemne auto. A jak tylko XV 2016 pojawi sie w salonach ide podotykac Edytowane 22 Grudnia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 Na stronie Subaru.at opublikowano nowy cennik dla modeli dostępnych w Austrii. Dla Modelu XV oferowane są dwie wersje z SBD - Comfort - skastrowana do 109KM (!) i Exclusive - 147KM. http://www.subaru.at/getattachment/c0f2cb74-9fcb-48f3-93f9-c96a5de856f6/SUBARU-XV.aspx/ Wiem jedno: na Exclusive szkoda mi pieniędzy, a zdławioną wersją jeździć nie będę, bo pali tyle samo, a osiągi są do bani: max. 175km/h i 11,2s. od 0-100km/h. W takiej sytuacji pozostaje 2.0i MT lub CVT (jeśli skrzynia działa jak w innych nowych modelach) lub w podobnej cenie przesiadka na Levorga. Jednakże skoro na SBD+CVT nie ma co w "niższych" modelach liczyć, oferta nie wygląda zachęcająco. Cały czas zachodzę w głowę czy mógłby być Outback 2.0D w niższej specyfikacji, czy Forester 2.0D CVT Comfort lub Comfort-S. Tak długo jak w ofercie Subaru nie ma dla mnie rozsądnego samochodu, XV zostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 nie bylo wczesniej wersji 2.0i?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 Nie, tylko 1.6i MT i CVT. Sporadycznie u niektórych dilerów pojawiały się sztuki z 2.0i CVT i 2.0i MT, których oficjalnie nie było w cennikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Tak długo jak w ofercie Subaru nie ma dla mnie rozsądnego samochodu, XV zostaje. zawsze mozesz obecnego xv sbd zamienic na nowego poliftingowego XV sbd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 pytanie co w tym nowym XV będzie lepsze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Po wyciszeniu XV moje auto lepiej jest wyciszone jak seryjne, więc nie wiem, na co bym się zdecydował. XV SBD vs XV 2.0i 6MT lub XV 2.0i CVT, ale pod warunkiem, że symuluje zmianę biegów jak OBK. XV mi bardzo odpowiada. Jedynie życzyłbym sobie lepszych świateł oraz bardziej precyzyjnego układu kierowniczego. Wyciszenie to absolutna podstawa, bo dużo poruszam się po autostradach i hałas, szum powietrza mi przeszkadza. --------- Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 XV mi bardzo odpowiada. Jedynie życzyłbym sobie lepszych świateł oraz bardziej precyzyjnego układu kierowniczego. Wyciszenie to absolutna podstawa, bo dużo poruszam się po autostradach i hałas, szum powietrza mi przeszkadza. Golf Alltrack "ukochany" diesel z automatem, dobre światła, całkiem niezły na autostradę a i układ kierowniczy jak i całe prowadzenie lepsze jak w XV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) "blizniaczy" seat leon xperience, skoda scout. A co ciekawe w tym roku (2016) Seat wypuszcza swojego pierwszego SUV'a : http://moto.onet.pl/premiery/seat-20v20-pierwszy-suv-marki-genewa-2015/lvdem ktory jezeli bedzie wyposazony w mocnego diesla np 2.0 184koni mechanicznych, haldexa i 23cm przeswit bedzie niezla alternatywa dla xv Edytowane 27 Grudnia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 co ciekawe w tym roku (2016) Seat wypuszcza swojego pierwszego SUV'a ja tam się będę upierał, że XV to jednak nie jest SUV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się