waka Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Cześć, zahamowałem gwałtownie żeby nie puknąć psa i teraz mam dziwne zachowanie przy skręcaniu. Np na ciasnym rondzie lub przy skręcaniu pod kątem 90stopni kierownica jakoś dziwnie się zachowuje. Chodzi jakby lżej,a auto jest mniej stabilne.Jak myslicie co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Być może coś z geometrią. Podjedź na jakąś SKP i sprawdź czy jakiś luz się pojawił i przy okazji sprawdzą Ci zbieżność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Jak zblokowałeś opony to mogłeś je przytrzeć. Tak jak w F1... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 eee nie mam pirelli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Jak zblokowałeś opony to mogłeś je przytrzeć ma chyba w aucie ABS to nie przytarł, raczej przy tym przeciążeniu podczas hamowania mógł pojawic sie jakis luz w zawieszeniu. Pojechac na podnośnik i obejrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Może, Ci Pan Kaziu,Czegoś Tam, Nie Dokręcił. Zrobił, się Luz, i coś Tam Dygocze ?? No, bo Raczej po Hamowaniu. Nawet Profi. Wszystko Powinno Banglać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Pan kaziu Carfit chyba wszystko dokrecil;) to raczej co innego. Jutro sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Nie lekceważ, bo takie nagłe zmiany to jakieś poluzowaniwe lub urwanie może. W forkach były problemy z pękajacymi wahaczami z przodu, nie pamiętam roczników. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Pan kaziu Carfit chyba wszystko dokrecil;) to raczej co innego. Jutro sprawdze Miałem podobnie w 2.0 fxt - po skręcie kierownica lekko zostawała przestawiana w lewo lub prawo, podjechalem do ASO i wymienili jakieś 2 gumy za śmieszne pieniądze chyba na maglownicy czy coś. Objaw był taki że kierownica byla prosto a po skręcie mocniejszym na większej szybkości w prawo nie wracała idealnie do oryginalnego położenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się