Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

@@Ricardo, U @@ruyvena , ten dźwięk to tak jakby mu pływak swobodnie chlupał w butli, miałem parę samochodów z gazem, ale nie słyszałem takich dźwięków. Nie jest to specjalnie głośne, ale pewnie irytuje :) A co do spalania i wskazań kontrolek na przełączniku B/G to pewnie kwestia złego ustawienia w sterowniku i tak jak piszesz - to poprawienia na wizycie kontrolnej.

Edytowane przez Avic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak: Mój znajomy i sąsiad chce zakładać mi Qboxa - bo coś tam, coś tam, nie znam się.

Wtryski Hana 2000 Niebieskie - tak jak poradziliście.

2 x ACR 01 czarny - tak jak poradziliście.

Wlew w klapce a o zbiorniku zapomniałem pogadać :facepalm:

Subaru już kilka zrobił.

Chłopak bardzo rzeczowy i wyuczony - profesjonalnie podeszedł do rozmowy ze mną.

Usłyszałem za to max. 3200 i jeszcze do sąsiedzkiej rozmowy ;)

...i najważniejsze - dostane na to tyle gwarancji ile auto będzie u mnie.

Brać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie miałem styczności z Q-Boxem, ale wiem, że najlepszy sterownik staga to 300Premium. Posiada bezpośrednie podłączenie do OBD (co dla mnie akurat nie jest potrzebne) i możliwość bardzo dokładnej kalibracji (mapa 2D/3D). Jak pojeździcie trochę podczas kalibracji, to możecie w perfekcyjnie ustawić mapę gazu, korzystając z podglądu przez OBD (korekty/wartość lambda itp).

Proponuję abyś wybrał ten sterownik. I koniecznie trzeba zdjąć kolektor ssący.

 

Warto też ciut "przelać" w OL, celem wydłużenia trwałości zaworów. Ale tylko ciut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponował mi albo 300Premium albo Qbox, który to ma nad nim jedną dodatkową przewagę - w jakimś tam potrzebnym momencie potrafi bardzo krótkim czasem wtrysku dolać benzyny (powtarzam : kiedy zaistnieje taka potrzeba) - są to śladowe ilości (na poziomie 0.5-3%) i nie wyczuwalne dla portfela znacznie. Ale bardzo chwalił tego Qboxa.

Tylko że ja nie wiem sam o czym mówię i nie chcę strzelić jakiego babola ;)

 

I koniecznie trzeba zdjąć kolektor ssący.

Oczywiście robi to - przeczytałem ten wątek i wiedziałem, że mam o to zapytać.

Wysłuchałem 45min. wykładu przez tel. i nie wiele z tego pamiętam i rozumiem tak na prawdę - ale brzmiało sensownie i bardzo rzeczowo oraz profesjonalnie.

Edytowane przez mariost
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak: Mój znajomy i sąsiad chce zakładać mi Qboxa - bo coś tam, coś tam, nie znam się.

Wtryski Hana 2000 Niebieskie - tak jak poradziliście.

2 x ACR 01 czarny - tak jak poradziliście.

Wlew w klapce a o zbiorniku zapomniałem pogadać :facepalm:

Subaru już kilka zrobił.

Chłopak bardzo rzeczowy i wyuczony - profesjonalnie podeszedł do rozmowy ze mną.

Usłyszałem za to max. 3200 i jeszcze do sąsiedzkiej rozmowy ;)

...i najważniejsze - dostane na to tyle gwarancji ile auto będzie u mnie.

Brać ?

Brać. Premium w turbobenzynie to niepotrzebny wydatek. Takie silniki spokojnie można zrobić na Q-boxie lub 4 plus. Reszt gratów jak najbardziej OK.

Podobny zestaw mam u siebie (sterownik STAG 4 Plus).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ruyven to mozesz spoko bezpiecznie powiekszyc o 4L ale musza to recznie ustawic na plywaku bo tylko tak da rade czyli wyjechac lpg do zera i jechac ustawic poduszka powietrzna 4L spoko ci wystarczy

 

 

mariost dopbre parametry i dobra cena jest powiekszona o 2reduktor ale to doskonale rozwiazanie daj znac jak zrobisz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już zdecydowałem się na montaż, znalazłem warsztat (Bolęcin), do którego mam dobry dojazd, jest w przyzwoitej odległości, to mi nieco ręce opadły. Kontakt bardzo w porządku, zaproponowany zestaw chyba też (Stag4+, wtryskiwacze Barracuda i reduktor ACR01 250KM), ale termin, z całym szacunkiem, nieco z kosmosu. Początek marca. :D Do Katowic nie chciałbym jechać, bo mdleję na samą myśl o jeździe „jedynką”. Mam nadzieję, że będziecie mogli mnie nieco poratować w obrębie województwa śląskiego, a najlepiej małopolskiego. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ricardo, jakoś bardzo nie lubię do Katowic jeździć (bez urazy): 500 m światła, 500 m światła, 500 m światła. :) Ale jeśli rzeczywiście warto wybrać się tam, gdzie polecaliście z suberetem, to tak zrobię. Myślałem jeszcze na Piotrem Fickiem w Krakowie, ew. Rafałem Marynowskim w Tarnowie.

 

W okolicach Bielska jest dużaśna firma, ale opinii nie ma najlepszej. :P

 

Krzysztof0430, z tym Imielinem to w sumie całkiem dobry pomysł jest. Dzięki za propozycję, rozeznam sprawę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem, czy nie ma. Dobry sklep w kiepskiej lokalizacji ludzie raczej omijają. A ja w ten sposób omijam drogi. :) Nie przeszkadza mi nadrobienie kilku kilometrów, jeśli ruch będzie mniejszy, a jazda spokojniejsza. Ale przecież nie o tym tutaj mowa.

 

Sprawdzałem już jakiś czas temu proponowaną przez Ciebie firmę, ale na lpg-forum w kilku miejscach znalazłem dość poważne zarzuty starych forumowiczów do właściciela, poniekąd wyśmiewające i szydzące z jego szkoleń. Ja się nie znam, nie wiem też, jaki na tamtym forum panuje klimat i ile z tego wszystkiego jest naganianiem do innych warsztatów forumowych, ale wzbudziło to we mnie pewną dozę obaw, wychodzi na to, że najprawdopodobniej bezzasadnych. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bakkz ten kraj to ciezki kraj,zazdrosnicy,nieudacznicy itd.natomiast tez rozne opinie slyszalem o wlascicielu ktory jest teraz dosc mocny bo ma 4 servisy w roznych miastach na Slasku, przebywa tylko w Bytomiu i 95%ludzi co gadaja nawet go na oczy nie widziala ja zreszta tez :biglol: mnie interesuja pracownicy ktorzy to robia a ci w K=cach sa naprawde dobrzy ,to jest ponoc wolny kraj twoje pieniadze twoja decyzja oby dobra ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ricardo, terminem i Waszymi poleceniami wygrały Katowice. :)

 

Zaproponowano mi: „Staga 4 plus na wtryskiwaczach Hana 2000 i reduktorze ACR01/250, wielozawór extra i przewody 8mm”. Czy warto/trzeba byłoby ewentualnie zmienić sterownik na ISA2 albo Premium?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterownik 300 ISA odpuść. Premium to zbędny wydatek w turbobenzynie. Zestaw taki jak podałeś jest wystarczający. Ale niestety WRX to wymagający samochód do strojenia więc łatwo nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...