Loucyphre Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Jako, że interesuje mnie w/w temat, to proszę tych z Was, którzy mieli "okoliczność" z takowym pojazdem o opinie i trwałości napędu, typowych usterkach, zaletach i wadach zastosowanych w nim rozwiązań i na co szczególnie zwrócić uwagę przy "oglądaniu". Za wszystkie merytoryczne wypowiedzi z góry dziękuję ;-) P.S. Dotyczy roczników '97-'02 P.S2. Głupie odpowiedzi typu: zwrócić uwagę na kolor, blachy, przebieg itp., możecie sobie darować ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Generalnie fura daje rade. Nie ma co sie przyczepiac. W kilku egz. ktore znam szwankuje klima. Nie warto brac FWD, bo mozna trafic na slabszy silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 słabe strony : pompa wtryskowa, zawieszenie przód ( wielowahaczowe aluminiowe) na polskich drogach nie daje rady zalet ma dużo więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 łabe strony : pompa wtryskowa Możesz rozwinąć ? - z góry dzięki ;-) zawieszenie przód ( wielowahaczowe aluminiowe) Wymienia się całe wahacze, a nie tuleje met.- gumowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Michal jakie tam jest rozwiązanie przeniesianie napędu w quattro ? Co sie tam może upsuć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Nie bój się Audi wymyśliło quattro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Niezawodność bardzo wysoka, prawie jak Subaru J Wersja A4 2,5 TDI Quattro był moim marzeniem, ale niestety przejechałem się twoim Lucek Subaru i marzenie prysło jak bańka mydlana Ceny serwisu w ASO jak Subaru, napęd 4x4 jak w Subaru. Mało pali jak to diesel zawirusowana fura w trasie daje rade natomiast w zakrętach nie da się jej ustawiać za bardzo Ten diesel z przodu kupę wazy i mega strasznie pluje przodem P.S. Użytkowo będziesz zadowolony natomiast z upalania nici Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Michal jakie tam jest rozwiązanie przeniesianie napędu w quattro ? Co sie tam może upsuć ? Torsen tam jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 P.S. Użytkowo będziesz zadowolony natomiast z upalania nici Eee no to ma być fajny dupowóz, a nie do upalania ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Michal jakie tam jest rozwiązanie przeniesianie napędu w quattro ? Co sie tam może upsuć ? Torsen tam jest. Tyle to i ja wiem ;-) Chodzi mi jak tym sie jeździ i czy nie "klęka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 P.S. Użytkowo będziesz zadowolony natomiast z upalania nici Eee no to ma być fajny dupowóz, a nie do upalania ;-) W sumie 4x4 to ci się tylko zima przyda, wiec biorąc pod uwagę że tam u Ciebie jest zima 9 miesięcy w roku to może to być dobry wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 W 2.5 TDI do 99 roku, była montowana pompa wtryskowa która jest dosyć wadliwa, po 99 jest lepiej, a zawieszenie niestety w całości alumniowe wahacze jest ich 4 szt, na jędna stronę + łącznik razem 10 elementów często wymienialnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Aaa no zapomniałbym...czy da sie wyłączyć całkowicie kontrole trakcji ? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 NIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 NIE A chociaż troszkę ? Tzn. bardzo upierdliwa jest ? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Michal jakie tam jest rozwiązanie przeniesianie napędu w quattro ? Co sie tam może upsuć ? A6 ma torsena. Jest O.K. Co prawda zadnych szper, wiec zbytnio poszalec sie nie da. Aaa no zapomniałbym...czy da sie wyłączyć całkowicie kontrole trakcji ? ;-) Zalezy od rocznika. Starsze w ogole nie mialy W nowszych mozesz oglupic ESP i latac boczurami dosc ostro. Sam tak starlem komplet opon na Bemowie. Nie da sie w pelni wylaczyc ESP, ale poszalec mozna. W Allroadzie nieco gorzej, bo tam ESP nawet oglupione jest znacznie bardziej czule na wyhyly. Co do aluminiowych elementow racja. Ostro sie sypia i to nie tylko w A6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Żadnego bezpiecznika wyjąć się nie da? Niemiecki szmelc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Żadnego bezpiecznika wyjąć się nie da? Niemiecki szmelc! Żebyś Ty widzial oczy sprzedawcy, jak zapytałem się o to samo w Lexusie, na jeździe próbnej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Żadnego bezpiecznika wyjąć się nie da? Niemiecki szmelc! Da sie, tylko po co. Najlepiej odpiac pompe ABSu i wtedy nic nie dziala, bo ESP bierze dane z czunikow ABSu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Hehe. Dokładnie - odpięcie pompy pewnie pomaga. Bezpiecznik ma tą zaletę, że bez klucza i brudnych rąk da się sprawę załatwić. Tak trochę OT - w Legacy kontrola trakcji baaardzo brutalnie wkracza do akcji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 pedro, a nie da się jej wyłączyć? Na szczęscie manuale tego nie mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Jako, że interesuje mnie w/w temat A miał być estiajek... Jak tak dalej pójdzie, to od Gala będziesz musiał na zimę fotel bujany i kocyk na kolanka pożyczyć! Bo kominek to już musisz sobie sam zapewnić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 aflinta - a da się. nawet specjalny guzior w tym celu zainstalowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 A miał być estiajek... STI będzie wcześniej czy później... Na razie kombinuję jak Mnietka zmienić na coś nieco lepszego ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 aflinta - a da się. nawet specjalny guzior w tym celu zainstalowali Ale czy działa? W części marek jest tak, że przycisk do ściągania kagańca niby jest, ale jak przyjdzie co do czego i elektronika wykryje jakiś poślizg to i tak elektroniczna uzda zostanie zaciągnięta. A jak jest w tym przypadku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się