Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Tylko co z tego, skoro wydłuża nam się czas jazdy, przyjemności zero
 

 

czasami tak się układa ruch na drodze, że trzeba tak jechać np. cześć starej 4 między Tarnowem a Dębica gdzieniegdzie się wyprzedza a w niektórych miejscach nie ma ku temu możliwości bo pasy są fizycznie oddzielone 

jedziesz w sznurze aut 50 czy 70 i nic nie da się zrobić

 

dlatego takie silniki mają sens mogą spalić mało jadąc oszczędnie lub tez wykrzesać z siebie dużo więcej oczywiście kosztem wzrostu spalania 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

czasami tak się układa ruch na drodze, że trzeba tak jechać np. cześć starej 4 między Tarnowem a Dębica gdzieniegdzie się wyprzedza a w niektórych miejscach nie ma ku temu możliwości bo pasy są fizycznie oddzielone jedziesz w sznurze aut 50 czy 70 i nic nie da się zrobić

 

W takich warunkach na tempomacie Forester XT spala poniżej 7l bez większego wysiłku - po prostu robi to sam :)

Przypomnę swój test na trasie Warszawa - Radom / prędkość 100km/h przez 90 km / spalanie z dystrybutora 6,9l

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

czasami tak się układa ruch na drodze, że trzeba tak jechać np. cześć starej 4 między Tarnowem a Dębica gdzieniegdzie się wyprzedza a w niektórych miejscach nie ma ku temu możliwości bo pasy są fizycznie oddzielone jedziesz w sznurze aut 50 czy 70 i nic nie da się zrobić

 

W takich warunkach na tempomacie Forester XT spala poniżej 7l bez większego wysiłku - po prostu robi to sam :)

Przypomnę swój test na trasie Warszawa - Radom / prędkość 100km/h przez 90 km / spalanie z dystrybutora 6,9l

 

 

Przy 100km/h w LVG jest około 6.2, 6.0, czyli dystrybutorowe +- 6.5... Jest ciut lżejszy i ma niższy cx. Coraz bardziej jestem przekonany, że 2.0 nie różniłby się wynikami realnego spalania od 1.6 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam pytanie , czy jest jakaś możliwość podniesienia Levorga o ok. 5-6 cm żeby uzyskać prześwit ok. 180 - 185 mm ?

 

Pytam zupełnie poważnie. Levorg bardzo mi się podoba ale z tym prześwitem 130 mm niestety odpada.

 

Zrobiłbym taki " tuning " nawet kosztem utraty gwarancji.  Mam Subaru i wiem że się nie psuja i ta gwarancja na nic się nie przyda. :)

 

Może ktoś z Forumowiczów albo Dyrekcja mi coś doradzi.

 

Pozdrawiam wszystkich

Edytowane przez karlin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podkladki pod amorki i po sprawie (dosc popularny tani mod w starszych Legacy)

 

lub zakładając sprężyny oraz amortyzatory z XV choć nie wiem jak ze zwrotnicami tyle że to nie będzie do 180-185mm

 

jaki jest rozstaw śrub koła w Levorgu ?

 

zawsze jeszcze pozostaje jakieś zawieszenie "aftermarket" a tych do Levorg-a pewnie się trochę pojawi, pewnie łatwiej będzie trafić coś co obniży jak podniesie ale wychodzi na to że każdy zestaw do STI podejdzie do Levorga

 

 

Kup forka
 

 

dostaniesz 2w1 

 

prześwit i atrakcyjniejszy silnik 

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Podniesiony Levorg wyglądałby pewnie jak idź stąd i nie wracaj.
 

 

o gustach ....

 

do tego co by nie powiedzieć OBK to też podniesione Legacy kombi 

 

w przypadku Levorg-a samo podniesienie to jedna sprawa do tego jeszcze koła z wyższym profilem no i takie detale jak np,. zderzak przedni który chyba schodzi dość nisko z samego swojego przodu 

 

mnie koncepcja Levorga Outback by się podobała i uznałbym ja za auto bardzo praktyczne


 

 

Ja bym go za to chętnie trochę utwardził. Zawieszenie z STI powiadacie. 
 

 

akurat w ta stronę to nie powinno być problemem 

 

tylko o co ?  

 

twardo niedobrze, sprężyście cacy  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat także bym poszedł w opcje utwardzenia Levorga bo już parę ładnych razy podskakiwałem w aucie, a jak go jeszcze podnieść to już w ogóle przyjemności z jazdy po ulicach by nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest dziurawa jak ser to wiadomo, że nie ma sensu bo i trzeba jechać wolno ale jak droga jest nierówna albo jest tam łata na łacie to jednak odrobinę twardsze zrobiłoby tam różnice oczywiście jeżdżąc dynamicznie :D Mam taki odcinek codziennie do pokonania i Hondą Civic z twardszym zawiasem to jeździło tam się np. 100km/h i auto się lepiej prowadziło niż przy tej samej prędkości Levorg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat także bym poszedł w opcje utwardzenia Levorga bo już parę ładnych razy podskakiwałem w aucie, a jak go jeszcze podnieść to już w ogóle przyjemności z jazdy po ulicach by nie było.

Myślałem, że problem dotyczy tylko mojego egzemplarza, ale pasażerowie tylnej kanapy uderzają głową w podsufitkę... Tłumienie w tym aucie nie istnieje :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Myślałem, że problem dotyczy tylko mojego egzemplarza, ale pasażerowie tylnej kanapy uderzają głową w podsufitkę... Tłumienie w tym aucie nie istnieje
 

 

to teraz pytanie czemu pasażerowie uderzają głową w podsufitkę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisaliście, szczególnie na poprzecznych nierównościach, auto zaczyna podskakiwać, jak w przypadku niesprawnych amortyzatorów. Wrażenie oderwania się od ziemi. Podobno z tyłu czuć to jeszcze bardziej, szczególnie przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające, nawet bardzo powoli. Dupsko dobija a potem podskakuje jak w pustym pick-upie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...