ketivv Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Tylko co z tego, skoro wydłuża nam się czas jazdy, przyjemności zero czasami tak się układa ruch na drodze, że trzeba tak jechać np. cześć starej 4 między Tarnowem a Dębica gdzieniegdzie się wyprzedza a w niektórych miejscach nie ma ku temu możliwości bo pasy są fizycznie oddzielone jedziesz w sznurze aut 50 czy 70 i nic nie da się zrobić dlatego takie silniki mają sens mogą spalić mało jadąc oszczędnie lub tez wykrzesać z siebie dużo więcej oczywiście kosztem wzrostu spalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 czasami tak się układa ruch na drodze, że trzeba tak jechać np. cześć starej 4 między Tarnowem a Dębica gdzieniegdzie się wyprzedza a w niektórych miejscach nie ma ku temu możliwości bo pasy są fizycznie oddzielone jedziesz w sznurze aut 50 czy 70 i nic nie da się zrobić W takich warunkach na tempomacie Forester XT spala poniżej 7l bez większego wysiłku - po prostu robi to sam Przypomnę swój test na trasie Warszawa - Radom / prędkość 100km/h przez 90 km / spalanie z dystrybutora 6,9l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 czasami tak się układa ruch na drodze, że trzeba tak jechać np. cześć starej 4 między Tarnowem a Dębica gdzieniegdzie się wyprzedza a w niektórych miejscach nie ma ku temu możliwości bo pasy są fizycznie oddzielone jedziesz w sznurze aut 50 czy 70 i nic nie da się zrobić W takich warunkach na tempomacie Forester XT spala poniżej 7l bez większego wysiłku - po prostu robi to sam Przypomnę swój test na trasie Warszawa - Radom / prędkość 100km/h przez 90 km / spalanie z dystrybutora 6,9l Przy 100km/h w LVG jest około 6.2, 6.0, czyli dystrybutorowe +- 6.5... Jest ciut lżejszy i ma niższy cx. Coraz bardziej jestem przekonany, że 2.0 nie różniłby się wynikami realnego spalania od 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Też tak sądzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Coraz bardziej jestem przekonany, że 2.0 nie różniłby się wynikami realnego spalania od 1.6 na bezrybiu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Potwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlin Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) Witam, Mam pytanie , czy jest jakaś możliwość podniesienia Levorga o ok. 5-6 cm żeby uzyskać prześwit ok. 180 - 185 mm ? Pytam zupełnie poważnie. Levorg bardzo mi się podoba ale z tym prześwitem 130 mm niestety odpada. Zrobiłbym taki " tuning " nawet kosztem utraty gwarancji. Mam Subaru i wiem że się nie psuja i ta gwarancja na nic się nie przyda. Może ktoś z Forumowiczów albo Dyrekcja mi coś doradzi. Pozdrawiam wszystkich Edytowane 4 Lutego 2016 przez karlin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Kup forka Getapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 podkladki pod amorki i po sprawie (dosc popularny tani mod w starszych Legacy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) podkladki pod amorki i po sprawie (dosc popularny tani mod w starszych Legacy) lub zakładając sprężyny oraz amortyzatory z XV choć nie wiem jak ze zwrotnicami tyle że to nie będzie do 180-185mm jaki jest rozstaw śrub koła w Levorgu ? zawsze jeszcze pozostaje jakieś zawieszenie "aftermarket" a tych do Levorg-a pewnie się trochę pojawi, pewnie łatwiej będzie trafić coś co obniży jak podniesie ale wychodzi na to że każdy zestaw do STI podejdzie do Levorga Kup forka dostaniesz 2w1 prześwit i atrakcyjniejszy silnik Edytowane 4 Lutego 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 ketivv, v Levorgu jest 5x114,3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 v Levorgu jest 5x114,3 to tym lepiej bo to tak jak w WRX/STI więc gama rozwiązań "aftermarket" będzie szersza swoją droga to jakie są różnice w samych zwrotnicach dla mocowania kola 5x100 a 5x114,3 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Podniesiony Levorg wyglądałby pewnie jak idź stąd i nie wracaj. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Poza tym nie zauważyłem problemu z prześwitem, a jeżdżę drogami różnej kategorii. Ja bym go za to chętnie trochę utwardził. Zawieszenie z STI powiadacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Podniesiony Levorg wyglądałby pewnie jak idź stąd i nie wracaj. o gustach .... do tego co by nie powiedzieć OBK to też podniesione Legacy kombi w przypadku Levorg-a samo podniesienie to jedna sprawa do tego jeszcze koła z wyższym profilem no i takie detale jak np,. zderzak przedni który chyba schodzi dość nisko z samego swojego przodu mnie koncepcja Levorga Outback by się podobała i uznałbym ja za auto bardzo praktyczne Ja bym go za to chętnie trochę utwardził. Zawieszenie z STI powiadacie. akurat w ta stronę to nie powinno być problemem tylko o co ? twardo niedobrze, sprężyście cacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Akurat także bym poszedł w opcje utwardzenia Levorga bo już parę ładnych razy podskakiwałem w aucie, a jak go jeszcze podnieść to już w ogóle przyjemności z jazdy po ulicach by nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 bujało czy podskakiwało ? jak gładko jak stół to może to "twarde" ma sens, faktem jest, ze coraz więcej dróg w Polsce ma coraz lepsze nawierzchnie ale jednak coś tam zawieszenie wybrać musi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Jest trochę za miękkie, w sensie, że buja. Na równej drodze nie ma problemu, ale na dziurawych drogach wolę mieć twardszy zawias. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 nie wiem dla mnie im droga gorsza tym na 100% nie twardsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Jeżeli jest dziurawa jak ser to wiadomo, że nie ma sensu bo i trzeba jechać wolno ale jak droga jest nierówna albo jest tam łata na łacie to jednak odrobinę twardsze zrobiłoby tam różnice oczywiście jeżdżąc dynamicznie Mam taki odcinek codziennie do pokonania i Hondą Civic z twardszym zawiasem to jeździło tam się np. 100km/h i auto się lepiej prowadziło niż przy tej samej prędkości Levorg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Akurat także bym poszedł w opcje utwardzenia Levorga bo już parę ładnych razy podskakiwałem w aucie, a jak go jeszcze podnieść to już w ogóle przyjemności z jazdy po ulicach by nie było. Myślałem, że problem dotyczy tylko mojego egzemplarza, ale pasażerowie tylnej kanapy uderzają głową w podsufitkę... Tłumienie w tym aucie nie istnieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Myślałem, że problem dotyczy tylko mojego egzemplarza, ale pasażerowie tylnej kanapy uderzają głową w podsufitkę... Tłumienie w tym aucie nie istnieje to teraz pytanie czemu pasażerowie uderzają głową w podsufitkę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Tak jak pisaliście, szczególnie na poprzecznych nierównościach, auto zaczyna podskakiwać, jak w przypadku niesprawnych amortyzatorów. Wrażenie oderwania się od ziemi. Podobno z tyłu czuć to jeszcze bardziej, szczególnie przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające, nawet bardzo powoli. Dupsko dobija a potem podskakuje jak w pustym pick-upie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 porównanie Levorga i Alltracka http://moto.pl/MotoPL/1,88389,19569407,subaru-levorg-vs-volkswagen-golf-alltrack.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 porównanie Levorga i Alltracka http://moto.pl/MotoPL/1,88389,19569407,subaru-levorg-vs-volkswagen-golf-alltrack.html "Kompaktowy Volkswagen nie jest segmentowym konkurentem Levorga" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się