Piskoor Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Z Foresterka po zapaleniu... woda z rury sobie od czasu do czasu kapnie Z Outbacka...w zasadzie leci.... po 2 minutowym postoju mam niewielka kałużę pod każdą z rur To normalne ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoowty Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 oczywiscie ze normalne to woda kondensacyjna nie bardzo jest sie czym przejmowac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo40 Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Jeśli zasilany LPG to tej wody będzie więcej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiotrekMK Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 różnice temperatur będą powodowały trochę skroplin to normalne tak jak pisali poprzednicy i przynajmniej wiesz że wydech masz szczelny Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiertar Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 Witam. Kilka dni temu zauwazylem ze przy temperaturze okolo 5stopni moje legacy lekko kopci, nie jest to dym czarny ani niebieski, raczej taki bialoprzezroczysty. Czy to bedzie poprostu woda z wydechu? Co prawda nie zrobilem testu lusterka ale stanalem tak ze wydech mialen na krawezniku i kilka razy mocno przegazowalem, po wyjsciu z samochodu zobaczylem dwie male kaluze, raczej z samej wody, takie jak na zalacOnym obrazu. Chyba nie mam sie czego obawiac? Jezdze raczej delikatnie, o czym moze swiadczyc ze komputer pokazuje mi srednie zuzycie paliwa na poziomie 8,2-8,6l na 100km Link to comment Share on other sites More sharing options...
bvb Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 Jak spojrzysz jesienią lub zimą po ulicy, to Subary należą do czołówki ziejących parą samochodów. W skrajnych wypadkach (wilgotno i zimno, czyli blisko punktu rosy) robi się mały parowozik i wszystko wskazuje na to, że tak ma być Jeśli nie ubywa płynu, to nie ma się czym przejmować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yarro Posted October 11, 2016 Share Posted October 11, 2016 Nic nie przebije mojej Rx-7 w czasie niskich temperatur. Samochód z tyłu jest za mgłą. Woda ze spalonym olejem robi swoje he he. A OBK ze swojej dwururki też wyróżnia się w korku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szamot Posted October 11, 2016 Share Posted October 11, 2016 Jak spojrzysz jesienią lub zimą po ulicy, to Subary należą do czołówki ziejących parą samochodów. U mnie też parowóz dwururowy. Właściwie z czego to wynika ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yarro Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 (edited) U mnie też parowóz dwururowy. Właściwie z czego to wynika ? Chuchnij na szybę a osadzi się para. Pierdnie silnik na blachę i też się para osadzi tyle, że zaraz musi ponownie przejść w stan gazowy na gorącym tłumiku. No i dymek leci, widocznie bokserki mają cieplejsze spaliny. Edited October 12, 2016 by yarro Link to comment Share on other sites More sharing options...
szamot Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 widocznie bokserki mają cieplejsze spaliny. no właśnie to zjawisko mnie zastanawia, inne znam i rozumiem.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piwozniak Posted October 13, 2016 Share Posted October 13, 2016 szamot to przez gaz i ciemna folie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzy1989 Posted October 14, 2016 Share Posted October 14, 2016 W chłodniejsze poranki, też mam wrażenie że jadę parowozem, ale jak się już dobrze zagrzeje, to przestaje buchać Link to comment Share on other sites More sharing options...
szamot Posted October 15, 2016 Share Posted October 15, 2016 szamot to przez gaz i ciemna folie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
piwozniak Posted October 16, 2016 Share Posted October 16, 2016 szamot to przez gaz i ciemna folie Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 widocznie bokserki mają cieplejsze spaliny. no właśnie to zjawisko mnie zastanawia, inne znam i rozumiem.. nie ma powodu ,żeby układ cylindrów wpływał na ilość pary wodnej w wydechu. Najbardziej wilgotność i temperatura powietrza oraz silnika z wydechem , bo silnik zasysa wilgoć , i w postaci pary ją wyrzuca , a widok tej pary też zależy od wilgotności powietrza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szamot Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 nie ma powodu ,żeby układ cylindrów wpływał na ilość pary wodnej w wydechu to może ilość cylindrów i pojemność Ostatnio w ilości pary miałem dobrą konkurencję - audi 3.0 - skurczybyk parował chyba lepiej niż mój czarnuch Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAV Posted January 2, 2018 Share Posted January 2, 2018 Coby nowego tematu nie zakładać - u mnie leje się po postoju w garażu ale tylko z prawej rury. Na zdjęciu powyżej tez widzę prawy wylot (u mnie własnie z prawego) Ten typ tak ma? Wcześniej miałem tylko Subaru z jedną rurą Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now