jorgen Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 dzisiaj zalalem benzyne premium 99 wszystko bylo dobrze do momentu kiedy chcialem sprawdzic moja sonde lambda, (ecuexplorer nie pokazywal bledow ale cos nierowno chodzil na jawowym) odlaczylem sonde, (zadnych zmian) podlaczylem ponownie i oczwiscie pokazal sie blad sondy zrobilem reset ecu i teraz swieci mi sie check i miga crusie. Ecuexplorer pokazuje w histori blad sondy ale czy to jest powodem? czy da sie wykasowac historie bedow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 czy da sie wykasowac historie bedow? Da się,rozejrzyj się po Ecuexplorerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 czy da sie wykasowac historie bedow? Da się,rozejrzyj się po Ecuexplorerze. F7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 F7 @@piter ale laufrem?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 F7 @@piter ale laufrem?! może być nawet wieżą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 f7 to jest reset a to juz robilem i nadal bad jest ale w historii i nie wiem czy jest skasowany czy nie, ale nadal swieci mi se check Ecuexplorer pokazuje błąd w historii a na current nic nie pokazuje. Nadal świeci sie check i miga cruise. Co moze byc przyczyna czy odlaczenie lamby podczas pracy silnika moglo ja uszkodzić? Ale mysle ze wtedy błąd w ecuexplorer był by w current a nie w historii. Czy to to może to paliwo niby 99? Ale to tez bym mial jakiś błąd. Moze ecuexplorer nie widzi tego błędu? To jest dla mnie problem bo najbliższy serwis subaru jest 60 mil od mojego miasta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 f7 to jest reset a to juz robilem i nadal bad jest ale w historii i nie wiem czy jest skasowany czy nie, ale nadal swieci mi se check Jeśli faktycznie resetowałeś ecu i masz nadal check i inne światełka na desce,to jest problem.Przez neta możemy się pozdrowić a nie usprawnić autko,wizyta w serwisie może się okazać niezbędna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Dziwne ale po jeździe po autostradzie zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu wszystko jest ok nie swici sie juz check. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Dziwne ale po jeździe po autostradzie zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu wszystko jest ok nie swici sie juz check. Może jak przegoniłeś auto po autostradzie, to się w katalizatorze coś dopaliło i już nie świeci? Albo zalałeś inne paliwo w międzyczasie? Jak się znowu się zapali, to tak jak koledzy z Łodzi pisali, do serwisu i do sprawdzenia katalizatory i sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harek Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Odświeżę temat - może ktoś skorzysta z moich doświadczeń. W moim FXT MY07 - zaświeciły się kontrolki: migająca cruise i check engine - po samoistnym wyłączeniu zapłonu/ silnika przez system alarmowy ( pracujący silnik, otwarte drzwi - zadziałał antynapad). Zauważyłem, że tuż przed zgaśnięciem silnik jakby się zakrztusił i zgasł. Prawdopodobnie zostało to zapisane jako jakiś błąd. Już kiedyś miałem podobną sytuację i mimo, iż kontrolki same zgasły - mocno wystraszony zgłosiłem się do swojego serwisu. Uzyskałem informację, że o ile jest to sytuacja jednorazowa to po 5-6 uruchomieniem silnika kontrolki same gasną. Pozdrawiam Marek p.s. niestety nie pamiętam jaki błąd został zapisany w pamięci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Trzeba podpiąć pod komputer, to może oznaczać różne błędy. Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrlFor Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Jezeli do rego jeszcze ESP świeci to jest VDC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Jezeli do rego jeszcze ESP świeci to jest VDC Ale toć przecie podobne systemy,tylko nazwa różna. Faktycznie miganie kilku kontrolek,może oznaczać przynajmniej kilka błędów i bez diagnostyki nie ma co wróżyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nieduży Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 U mnie po wymianie żarówek w zegarach, zaświeciły się check i cruizer , po podłączeniu pokazuje błąd alternatora, a alternator ładuje, po skasowaniu kontrolki gasną po czym znowu sie pojawiają przy następnym uruchomieniu silnika. Narazie nikt nie wie o co chodzi ...... ??? Może ktoś wie????!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 U mnie po wymianie żarówek w zegarach, zaświeciły się check i cruizer , po podłączeniu pokazuje błąd alternatora, a alternator ładuje, po skasowaniu kontrolki gasną po czym znowu sie pojawiają przy następnym uruchomieniu silnika. Narazie nikt nie wie o co chodzi ...... ??? Może ktoś wie????!!!!! miałem podobnie: wymiana żarówek w zegarach później check a po przejechaniu 200m gasną kontrolki i przymusowy postój(objawy-padł alternator) po wizycie u elektryka okazało się że alternator jest jak nówka nic więcej nie sprawdzali pewnie sami nie wiedzieli co się dzieje ale objawy minęły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 U mnie w Imprezie dziś niestety to nastąpiło. Zaświecił się Check, migający Cruise i kontrolka z wyłączonego ESP. Samochód normalnie jeździ, niemniej jest to irytujące. Kilka razy gasiłem/odpalałem i nic. Na noc odpiąłem plus i zobaczę jutro. Jeśli nie ustąpi, to gdzie szukać pomocy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 o, hej, to pewnie plaga jakaś, mam to samo od wczoraj i jutro wybieram się w celu uzyskania diagnozy, zobaczymy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 U mnie w Imprezie dziś niestety to nastąpiło. Zaświecił się Check, migający Cruise i kontrolka z wyłączonego ESP. Samochód normalnie jeździ, niemniej jest to irytujące. Kilka razy gasiłem/odpalałem i nic. Na noc odpiąłem plus i zobaczę jutro. Jeśli nie ustąpi, to gdzie szukać pomocy?Kupić interfejs lub zajechać na serwis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 U mnie w Imprezie dziś niestety to nastąpiło. Zaświecił się Check, migający Cruise i kontrolka z wyłączonego ESP. Samochód normalnie jeździ, niemniej jest to irytujące. Kilka razy gasiłem/odpalałem i nic. Na noc odpiąłem plus i zobaczę jutro. Jeśli nie ustąpi, to gdzie szukać pomocy? Pewnie błąd sondy / katalizatora, jeżeli pierwszy raz się zdarzyło po przebiegu kilkadziesiąt tys. km, powinno pomóc wgranie nowego softu, bardziej "tolerancyjnego" na poziom zanieczyszczenia spalin. Miałem tak w Imprezie GH z silnikiem 2,0 i pomogło. Poprawiony fabryczny soft mają w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Na szczęście obyło się wyłącznie na skasowaniu błędów. Sonda/kat OK. Samochód ma dopiero 70tkm przebiegu. Choć komp wychwycił wypadanie zapłonu na 4 cylindrze i być może zaczyna cewka umierać... Choć i tak wierzę, że to z powodu zatankowania LPG na stacji Auchan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 I dopiero teraz napisałeś że masz LPG? tak jakby to nie miało kompletnie żadnego znaczenia, np u mnie miało. Wierz w co chcesz, ale samo kasowanie błędu bez dokładnego poszukania przyczyny (coś tam może lub nie może?) to proszenie się o dalsze kłopoty, ale to może tylko ja jestem przesadnie przezorny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zaworki kochany do regulacji:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 I dopiero teraz napisałeś że masz LPG? tak jakby to nie miało kompletnie żadnego znaczenia, np u mnie miało. Wierz w co chcesz, ale samo kasowanie błędu bez dokładnego poszukania przyczyny (coś tam może lub nie może?) to proszenie się o dalsze kłopoty, ale to może tylko ja jestem przesadnie przezorny To nie tak do końca. Po pierwsze primo samochód był u nas na warsztacie i został prześwietlony i zrobiony wywiad co było ostatnio robione. Wobec uzyskanych informacji, również drogą diagnostyki komputerowej, skasowaliśmy błąd i Markus miał pojeździć żeby zobaczyć czy usterka się powtórzy. W momencie powtórzenia usterki samochód ma wrócić na warsztat. Tak to jest, że nie zawsze trzeba od razu strzelać do muchy z armaty jak można użyć laćka. Zaworki kochany do regulacji:) Podciśnienie 0,34 bar, więc jeszcze jest ok. Zawory będą robione przy okazji wymiany rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Od kiedy masz lpg i podaj kod silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 hmm niedopowiedziane ale jak kolega trafił do Katowic we właściwe ręce to odszczekuję że cokolwiek pominięto, tożto byłaby potwarz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się