szfagir Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Witam! Nadszedł czas, gdy dużo jeżdżę z rana gdy jeszcze jest ciemno i wracam do domu gdy zmrok zapada. Wg mnie światło jakie dają oryginalne żarówki/lampy są słabe i tutaj pojawia sie pytanie do Was. Czy macie jakieś żaróweczki godne polecenia, które w pewnym stopniu poprawiają pole widzenia/jakość oświetlania drogi? Zastanawiam się czy jest możliwość zamontowania w Forku 2004 lamp bi-ksenonowych samopoziomujących. Nie interesują mnie HIDy - wolę odłożyć kosiarkę i w jakimś konkretnym warsztacie zrobić sobie dobre oświetlenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Sam byłem blisko i chyba ciągle jestem zainstalowania soczewek biksenon u siebie. Koszt profesjonalnej instalacji na częściach Hella ok 2000-2500 zł. Niestety bez samopoziomowania, spryskiwacze lampy mamy. Trzeba jednak pamiętać, że to niezgodne z homologacją naszej lampy, możesz zrobić taki mod, ale zagrożenie, że policja zabierze dowód. Podobno sprawdzają od razu oznaczenia lampy i dupa. Potem ciężko wrócić do fabrycznej lampy. Zatem myślę. Na razie kupiłem Philips X-treme http://www.philips.pl/c/car-lamps/x-tremevision-h4-12-v-55-w-12342xvb1/prd/ zainstaluję, ustawię światła i powiem czy jest różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 + polerka lamp, jezeli sa zmatowione 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Klosze i odblaski mam w bardzo dobrym stanie. Głównie interesowało mnie czy są jakieś adaptacje biksenona do Forka - nie chćę kombinować jak się da to się da, a jak nie to trudno poszukam dobrych żarówek:) Herostrates zatem czekam na Twoją opinie na temat Philipsa:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 tungsram megalight +60% to takie wypośrodkowanie żywotności i ilości światła, a jak olać trwałość to +90% albo i 120% Ja osobiści używam 60 i jestem zadowolony. Fajne są też osramy bilux ale trudniej je dostać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 (edytowane) Wsadziłem i ustawiłem Philips X-treme 100% jest naprawdę duża różnica w oświetleniu, a wcześniej miałem też Philipsa Vision, niemniej do ksenonu w soczewce temu daleko :-) Przy okazji zbadałem poziom spalin i diagnosta nie miał uwag, widać sportowy katalizator robi różnicę :-) Edytowane 1 Października 2013 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 (edytowane) Jak regulujesz światła, żeby nie oślepiać?? Masz jakąś sprawdzoną metodę? Edytowane 1 Października 2013 przez szfagir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Diagnosta :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 I wszystko jasne:) Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Ja wrzuciłem osram nightbreaker i jest ok, choć faktycznie nie jest to mistrzostwo swiata. Na nocne wojaże mam dodatkowe 2 halogeny na zderzaku i w nocy one robią kolosalna różnice. Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 W 2.0XT próbowałem różnych "cudownych" żarówek i w sumie chyba nie warto, bo kosztowały dużo, spalały się szybko a nie świeciły aż tak dobrze. Do xenonów i tak się nie umywały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Cała prawda, choć mi przez 2 lata nie spaliła się ani jedna. Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 A może ktoś się wypowie czy w wersji 2.5 xt z 2005 ue lub USA nie było ksenonow? Bo to byłaby szansa na zaadaptowanie lampy z homologacją i oznaczeniem na ksenon w naszych 2.0xt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Idąc za ciosem wyregulowałem światła na stacji diagnostycznej i zamontowałem żarówki Tungsram 120% (skusiła mnie cena i liczę się z tym, że mogą szybko przestać świecić). Zdecydowanie lepiej niż na seryjnych, ale do ładnej bieli im brakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 A może ktoś się wypowie czy w wersji 2.5 xt z 2005 ue lub USA nie było ksenonow? Bo to byłaby szansa na zaadaptowanie lampy z homologacją i oznaczeniem na ksenon w naszych 2.0xt Dobrze kombinujesz. Dołączam się do pytania. Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Zdecydowanie lepiej niż na seryjnych, ale do ładnej bieli im brakuje. im bardziej białe światło tym gorsza skuteczność na mokrym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Z czystym sumieniem polecam Osram night braker. Wytrzymały co prawda rok, ale świało bardzo fajne . Teraz skusiłem się na biksenony w miejsce oryginalnych H4 i różnica jest kolosalna. Oczywiście dałem do wypolerowania szkło lampy z przodu i dobrze je ustawiłem pierw u diagnosty, a później w terenie by nie oślepiać nikogo z naprzeciwka. Jeżeli nie będziesz kombinował z barwą światła za bardzo i weźmiesz temperaturę barwy 4300k lub ewentualnie 5000k (taką mam u siebie) to gliniarz Ci się raczej nie skapnie że to ksenon. Świeci jak dobrej jakościowo żarówka philipsa lub osram z tym że w nocy o niebo lepiej . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 lgi_666 hmmm a jak długo jeździsz na tych biksenonach? daj w nielegalu jakieś fotki jak to wygląda w tej lapmoe, napisz też gdzie robiłeś tego moda i hał macz zapłaciłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Fotki postaram się jutro wstawić. Robiłem sam bo wszystko jest dziecinnie proste. Trzeba sobie pokombinować z gumkami osłaniającymi żarówki bo żarniki się troche nie mieszczą. Do zrobienia dla zwykłego laika bez problemu. Kupiłem ten zestaw: http://allegro.pl/hid-zestaw-cyfrowy-bixenon-bi-xenon-slim-h4-hi-lo-i3517144846.html Jeżdżę na nim miesiąc czasu. Jedną kontrole przeżyłem i nie było problemu. I mówię dla tych co się bardziej boją. Temperatura 4300k i święci jak dobrej klasy zwykła żarówka z tym że w porównaniu do niej faktycznie świeci . Podkreślę jeszcze raz że koniecznie szkło gładkie bez żadnych pęknięć musi być. Warto spolerować dla własnego spokoju lampę żeby potem nie było zdziwienia. Ksenon jest na to podatny i bardzo łatwo o niepożądany refleks No i przede wszystkim dobrze ustawić lampę. Pozdrawiam A i jeszcze jedna ważna rzecz. Przetwornica koniecznie musi być cyfrowa. W tedy żarnik nie będzie mrugał i nie będzie dużych zakłóceń w CB itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Dzięki za info, fajny mod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 ja uzywam Tungsram Megalight Ultra i jest ok Kiedys jeszcze mialem Narva Range Power White, ale one nie maja homologacji na EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Jedną kontrole przeżyłem i nie było problemu A sprawdzali światła czy nie zwrócili uwagi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Jedną kontrole przeżyłem i nie było problemu A sprawdzali światła czy nie zwrócili uwagi? Przeszli auto do okoła gdy były włączone i w ogóle sie nimi nie zainteresowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tichy Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Fotki postaram się jutro wstawić. Robiłem sam bo wszystko jest dziecinnie proste. Trzeba sobie pokombinować z gumkami osłaniającymi żarówki bo żarniki się troche nie mieszczą. Do zrobienia dla zwykłego laika bez problemu. (...) Jeżdżę na nim miesiąc czasu. Jedną kontrole przeżyłem i nie było problemu. I mówię dla tych co się bardziej boją. Temperatura 4300k i święci jak dobrej klasy zwykła żarówka z tym że w porównaniu do niej faktycznie świeci . Podkreślę jeszcze raz że koniecznie szkło gładkie bez żadnych pęknięć musi być. Warto spolerować dla własnego spokoju lampę żeby potem nie było zdziwienia. Ksenon jest na to podatny i bardzo łatwo o niepożądany refleks No i przede wszystkim dobrze ustawić lampę. (...) A ksenony to nie powinny mieć automatycznej stabilizacji wysokości? Fajnie jest myśleć o sobie, extra, a może dla odmiany też czasem o innych? Czy ja mogę w takim razie sobie założyć stadionowe jupitery i przyświecić Ci nimi po oczach na trasie? Potem jadę i ślepnę albo nie wiem, gdzie jadę, bo mnie różni "wynalazcy" oślepiają systemami światła, które w żadnym wypadku nie powinny być zamontowane. A jest to zmorą ostatnich lat na polskich drogach. Oczywiście ludzie ze zwykłymi, seryjnymi lampami i żarówkami też potrafią dawać po oczach, gdy mają źle ustawione światła albo źle założone żarówki. Nie wiem, jak można tego nie widzieć albo widzieć i olewać? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Przeczytaj sobie moje posty bo widze ze nie zrobiles tego, albo zrobiles to bez zrozumienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się