Skocz do zawartości

Jacys chetni ?


555

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem to byłoby coś jakby Kuchar jeździł subaru, alternatywą też mógłby być Hołek. Przecież wkońcu to on miał największe sukcesy właśnie subarakiem i zna te autka na wylot :twisted:

A jeśli chodzi o autka to ja znalazłem jeszcze coś takiego

 

http://www.closeratio.com/asp/default.a ... ls&id=1414

 

Ciekawe gdzie taką można znaleźć subarynkę, chętnie bym też taką znalazł ale w Polsce to chyba mało prawdopodobne aby była?? no i nie wiem czy znajdzie się z kierownicą po lewej stronie :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos, nie wiecie gdzie poszła ta polska 22B LHD? Nic już o niej nie słyszałem po tym, jak pojawiła się do sprzedania za 115 tys zł.

Niedawno widziałem też do sprzedania 22b nr 1/400, stan kolekcojnerski.

 

imprezaSTi22b_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogłoszenie pojawiło się ok.2 lata temu w Motomagazynie, miesiąc po tym, jak to auto było tam opisywane. Znalazłem je całkiem niedawno zresztą przy okazji remontu :) Obawiam sie jednak, że już nie jest aktualne :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos, nie wiecie gdzie poszła ta polska 22B LHD? Nic już o niej nie słyszałem po tym, jak pojawiła się do sprzedania za 115 tys zł.

Niedawno widziałem też do sprzedania 22b nr 1/400, stan kolekcojnerski.

Faktycznie jest to jedyny egzemplarz 22B w Polsce.

Sprowadził go do Polski Marek Gieruszczak, a jeszcze niedawno jezdziła tym autem jego żona. Przekładka kierownicy (i nie tylko) była robiona przez chłopaków od Kopra -> Piotrka i Adama.

Nie znam dalszej historii tego auta, ale niewykluczone, że Gieruszczak jest cały czas jego właścicielem.

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rok temu sprzedawał się w komisie przy rondzie Zesłańców Syberyjskich w DC, stał tydzień po czym został kupiony za cenę za jaką był wystawiony - 88k PLN.

Z tym, że ten ST22B miał jeden problem. Po załatwieniu seryjnej, miał założoną krótką N-kową skrzynię, która kończyła się na 180 km/h. Paweł Trela sprawdzał ten egzemplarz na prośbę przyszłego właściciela i stwierdził, że to jedyna wada tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym, że ten ST22B miał jeden problem. Po załatwieniu seryjnej, miał założoną krótką N-kową skrzynię, która kończyła się na 180 km/h. Paweł Trela sprawdzał ten egzemplarz na prośbę przyszłego właściciela i stwierdził, że to jedyna wada tego auta.

 

wada? jaka wada? chyba, ze szybko trzeba bylo zmieniac na nowa... po co V-max wiekszy niz 180? juz 120 miedzy wipsowem, a ruszajnami starczy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przez taką skrzynie to chyba lepsze przyspieszenie jest, prawda? :wink:

Niekoniecznie. Podczas wyscigu na cwiartke raczej wiecej czasu pojdzie na machanie kijem niz bedzie zysku. Za to krotka skrzynia daje mozliwosc lepszego dobrania przelozenia podczas jazdy na wyjsciu z zakretu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno Kuzaj sprzedaje auto ponieważ w przyszłym roku nie będzie samochodów WRC w mistrzostwach polski.

 

Wczoraj Komisja Rajdowa PZM przeglosowala zakaz startow aut A8.

Powroci za to Formula 2, czyli potezne oski z dwu litrowym silnikiem. Mysle, ze takie posuniecie w wiekszym stopniu poprawia atrakcyjnosc rajdow jak i walke o MP. A co do Kuzaaj to w zaistnialej sytuacji...hmm trudno powiedziec, w ME nie bedzie juz mozna jezdzic WRC tak jak i w Polce. Zobaczymy co wyjdzie z tymi Regional Rally Cars. Kuzi jeszcze wspominal, ze jakby nie wypalily starty w przyszlym roku ma zamiar zalozyc cos w stylu stajni rajdowej ktora skladalaby sie z dwoch N-grupowych Imprez...Pozyjemy zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przez taką skrzynie to chyba lepsze przyspieszenie jest, prawda? :wink:

 

W naszej Imprezie jak się jechało na reduktorze i się odpowiednio szybko machało lewarkiem, przyspieszenia były lepsze niż na standardowych przełożeniach.

 

Z tego co pamiętam w jakiejś gazecie była opisana ta 22B i prędkość podana była właśnie 180km/h i chyba 3.8 s do 100km/h :shock: ale nie wiem ile w tym prawdy.

 

Ps. Mógłby mi ktoś wyjaśnić działanie reduktora w Subaru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...