Paweł_P Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Zawsze tak sobie myślałem, że posiadanie takich aut jak Impreza czy Evo niejako wymusza od kierowcy dobrej techniki jazdy, nie chodzi mi tu bynajmniej o to, że auta tak wyrywają do przodu że trzeba umieć je okiełznać tylko o Wasze umiejętności techniczne w posługiwaniu się takimi autami, czyli czy jadąc sobie gdzieś w góry po mokrym asfalcie potraficie brać zakręty bokiem itp. Jeszcze na tyle Was nie znam żeby wiedzieć kto z Was jest startującym rajdowcem więc od razu proszę powiedzieć czy jesteście amatorami czy zawodnikami :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Każde z tych aut nadaje się do cywilnej jazdy i nie wymusza na kierującym ponadprzeciętnych umiejętności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Posiadanie Imprezy lub Evo wymusza posiadanie wlasnej stacji benzynowej A bokiem po asfalcie? W jaki celu? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 A bokiem po asfalcie? W jaki celu? Bo tak? Też chyba dobry powód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murzyn Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Cytat:A bokiem po asfalcie? W jaki celu? Just 4 Fun ale przyznam ze evo i sti nadaja sie do "prawie" cywilnej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Azrael, jak kazdy inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 ano właśnie... Ja potrafię zapiąć boka na suchutkim asfalcie i jechacna okrągło po śniegu, zaleznie od nastroju jak gdzieś jadę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murzyn Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 i tu mi sie przypomnialy czasy jak dosiadalem Sierre RS RWD :roll: az sie lezka w oku kreci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Azrael, a Altonena potrafisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Wiesz każdym autem można pojechać bokiem, nawet Subaru a raczej zwłaszcza Subaru( nawet kombi co nam np. Vert na CS II pokazał ) a tak poważnie czy evo i subaru wymagaja ponadprzeciętnych umięjętności to zalezy do czego, jesli chcesz wykorzystać możliwości tych aut nawet w 80% to tak , ponieważ tylko kilku gości w naszym kraju portafi z tych aut wykrzesać prawie wszystko(Kuzi i jeszcze kilku), a wśród nas uzytkowników tego forum prowdopodobnie nie znajdziemy nikogo kto potrafiłby wykorzystać te auta nawet w80 % ich mozliwości. Od nas normalnych uzytkowników tych aut, wymagane jest oponowanie i rozsądek, ponieważ te samochdy od świateł do świateł potrafią się rospędzić do prawie 200 km/h, gdzie inni magą najwyzej 100-120 km/h, tak więc mozliwosci są duże ale trzeba mierzyć siły na zamiary, bo inaczej szybko sobie i innym kuku mozna zrobić. Podobnie z jazdą po zakrętach , jeżdżą bardzo szybko i jeszcze szybciej i wydaje nam się że granica utraty przyczepnosci jest daleko, a wystarczy pojechać o 2 km/h za szybko i przekroczenie tej granicy jest faktem i wtedy albo wie jak z tej pułapki się wyratować albo poważny dzwon nie daj Boże z jakimś baobabem. Jazda takim samochodem wymaga żelaznych nerwow i dużej pokory w zkresie własnych umiejetności, a jazdę poslizgami radzę trenować na placach bo na publicznych drogach mamy innych uczestników,którzy nierzadko zadania nam nie ułątwią. Sa dwa rodzaje jazdy tymi samochodami - efektowna i efektywna, ja jestem zwolenikiem tej drugiej. POzdr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 tomekg, całkowicie sie zgadzam. W takich autach traci się poczucie prędkości skupiając się na wrażeniach z jazdy. Rok temu w zimie miałem okazję jeździć Audi S2 280KM. Na odcinku gdzie normalnym autem dałbym radę rozpędzić się do 100km/h wcisnąłem gaz do podłogi i jakież było moje zdziwienie jak trzeba było hamować a budzik pokazywał 180km/h. Raz w życiu podziękowałem Bogu za to, że w aucie był ABS bo latarnie wzdłuż drogi już czekały na ofiarę. To że był tam napęd quattro w takiej sytuacji jest mało istotne (droga jak się okazało niby sucha ale kilka zamrożonych kałuż było). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murzyn Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 To dla udowodnienia teorii, ze kazdym autem mozna jechac bokiem ( nawet w FWD nie stanowi to zadnego problemu), lecz nie kazdy potrafi. Tak skonczyla moja poprzednia niunia, prowadzona przez kolege ktoryemu sie wydawalo ze potrafi, a okazalo sie ze "PRAWIE" potrafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 wiesz, troche sie bawie w KJSy, na spocie 2005 w Kisielinie siedzialem na prawym u kilku forumowiczow, kazdy jezdzil inaczej, bylem zachwycony, wtedy wlasnie pierwszy raz sam poprowadzilem WRXa no i.... hm jazda oska o malej mocy to zupelnie cos innego niz 265Psow i 4x4, wstyd i zaliczone zaspy, no coz jak sie pierwsza jazde od bokow zaczyna to chyba tak jakos wychodzi :roll: ale oczy mi sie otwarly na SJSie gdzie taki mily pan (niestety nie pamietam nazwiska ale wygrywal "Rajd Zubrow") na koniec kursu powozil mnie troche GTkiem :shock: , tak jak Ci juz inni pisali te auta wymagaja bardzo bliskiego zaprzyjaznienia sie z nimi i wielu godzin treningow najlepiej pod okiem kogos kto wie jak sie tym sprzetem poruszac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 No proszę, styk starego ruczaju z cegielnianym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murzyn Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 No proszę, styk starego ruczaju z cegielnianym Smile no pieknie...zgadles do dzis sie zastanawiam jak mozna wypasc z tego zakretu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 chojny, zapewne chodzi Ci o Andrzeja Lenczowskiego. Murzyn, W sumie na mokrym da się tam z drogi wydostać (szczególnie od strony Tesco) - zależy jaka prędkość i jakie opony. Ja akurat najczęściej jadę tamtędy od Grota Roweckiego prosto w Brożka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 chojny, zapewne chodzi Ci o Andrzeja Lenczowskiego. zdaje sie ze tak, Pana Andrzeja, thx bardzo ciekawy czlowiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 O proszę, nawet kilka fotek z SJS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murzyn Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Murzyn, W sumie na mokrym da się tam z drogi wydostać (szczególnie od strony Tesco) - zależy jaka prędkość i jakie opony. predkosc nie wiem, bo nie jechalem wtedy(pozyczylem na chwilke tylko to auto koledze), opony 195/50 R15 noweczki bridgestone potenza 720, zawieszenie gleba 3cm einbach/bilstein....buffy i sy4u jezdzili tym autkiem to wiedza, jak sie malenstwo kleilo do drogi.... Pan Andrzej Lenczowski-swietny czlowiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 O proszę, nawet kilka fotek z SJS tak teraz jestem pewien to jest ten Pan, a Focusa to mi sie lekko przytarlo o oponki na wyjciu z zakretu :roll: ale M. Wislawski sie tylko usmiechal na prawym sej sie lepiej trzyma drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 WRC fan, mysle ze Pan Andrzej by i tym skuterkiem lepsze czasy wykrecil niz ja SEicento Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 chojny, jestem tego samego zdania ;-) A ja na tym skuterku jeździłem Z resztą nie tylko ja, nie Aflinta ?;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murzyn Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 mysle ze Pan Andrzej by i tym skuterkiem lepsze czasy wykrecil niz ja SEicento Mr. Green przypomnialo mi sie jak wracalem za Panem Andrzejem z Kielc (Yarisek 1.0 ) i nie bylo szans go dogonic...hehe mialem za freeko kurs jazdy defensywnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Murzyn, ciesz się że Yarisem a nie Maluchem - przynajmniej kompromitacja mniejsza :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.