Skocz do zawartości

POMOCY WOLNOSSAK WARIUJE!


Adam Panufnik

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM DZIS ZAOBSERWOWALEM DZIWNE ZACHOWANIE MOJEJ IMPREZY PO WCISNIECIU SPRZEGLA NA WYZSSZYM BIEGU WSKAZÓWKA OBROTOW SPADA DO SAMEGO DOLU I CZASEM POTRAFI ZGASNAC AUTO CZASEM PODEJDZIE DO 800 RAZ NAWET CHECK ENGINE SIE ZAPALIL ALE PO KILKU MIN ZGASL. GDY ZAPALAM AUTO CHODZI NORMALNIE TAK JAK TRZEBA JAK JADE ROWNIEZ NIE SZARPIE ITD DODAM ZE WCZORAJ PADL PREDKOSCIOMIERZ I LICZNIK NIE CHODZI MOZE MIEC TO JAKIS ZWIAZEK ZALERZY MI NA DIAGNOZEI PRZEBYWAM W DANII A DO DOMU W NIEDZIELE MAM SIE BAC?? AUTO SUBARU IMPREZA KOMBI 2.0 115KM 1998

Edytowane przez adasSW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Taki sam temat założyłem przedwczoraj. Zgadłem, że dzieje się to tylko w upały? U mnie pomogło czyszczenie przepustnicy + wymiana świec. Nie ma to raczej związku z prędkościomierzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cóż...skoro check sie zapalił to nawet jeżeli już sie nie świeci to błąd jest w pamieci więc trzeba zrobić trick z kostkami pod kierownicą żeby wystukac jaki to błąd i wtedy myśleć co dalej...jeżeli sie myle to niech ktoś mnie poprawi. A jeżeli chodzi o spadanie obroów do zera i gaśnięcie to jedyne co mi się nasuwa to moje clio w gazie w którym tezeba było wyragulować zawory ale on poprostu nierówno chodził a przy dojeżdżaniu do skrżyzowania i wcisnięciu sprzegła lubił zgasnać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Taki sam temat założyłem przedwczoraj. Zgadłem, że dzieje się to tylko w upały? U mnie pomogło czyszczenie przepustnicy + wymiana świec. Nie ma to raczej związku z prędkościomierzem.

gdzies wyczytalem ze wlasnie gdy czujnik swiruje to predkosciomierz odmawia posluszenstwa i na sprzegle moze zgasnac a upalow nie ma dzis 23st

 

cóż...skoro check sie zapalił to nawet jeżeli już sie nie świeci to błąd jest w pamieci więc trzeba zrobić trick z kostkami pod kierownicą żeby wystukac jaki to błąd i wtedy myśleć co dalej...jeżeli sie myle to niech ktoś mnie poprawi. A jeżeli chodzi o spadanie obroów do zera i gaśnięcie to jedyne co mi się nasuwa to moje clio w gazie w którym tezeba było wyragulować zawory ale on poprostu nierówno chodził a przy dojeżdżaniu do skrżyzowania i wcisnięciu sprzegła lubił zgasnać...

tylko ze chodzi rowno jak wczesniej nic nie szarbie poprostu na sprzegle zejdzie do zera i zaraz wroci na 500-800 po chwili ale jednak czasem zgasnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od przepustnicy, to zajęcie na 30 minut i pierwsze co powinno się zrobić gdy ssak wariuje. U mnie check się nie zapalił. Aha, kiedy już odczytasz błąd - wstaw go tu na forum, to przynajmniej na przyszłość będzie wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od przepustnicy, to zajęcie na 30 minut i pierwsze co powinno się zrobić gdy ssak wariuje. U mnie check się nie zapalił. Aha, kiedy już odczytasz błąd - wstaw go tu na forum, to przynajmniej na przyszłość będzie wiadomo.

hehe mechanik ze mnie jak ....;p;p a;le moze chociaz z bleeem poradze trzeba sciagac jakies plastiki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kiepski z Ciebie mechanik to szybciej do serwisu podjechać.

Jak chcesz robić wg instrukcji serwisowej, to musisz zdjąć filtr powietrza i 'chamber' - tłumik szmerów (to pudło które jest w miejscu intercoolera). Potem w stronę silnika jest przepustnica którą delikatnie należy umyć specjalnym płynem lub benzyną. Ją też należy odczepić i umyć z obu stron. Pamiętaj, żeby aku nie odłączać, bo komputer się oduczy i będzie rzeźnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kiepski z Ciebie mechanik to szybciej do serwisu podjechać.

Jak chcesz robić wg instrukcji serwisowej, to musisz zdjąć filtr powietrza i 'chamber' - tłumik szmerów (to pudło które jest w miejscu intercoolera). Potem w stronę silnika jest przepustnica którą delikatnie należy umyć specjalnym płynem lub benzyną. Ją też należy odczepić i umyć z obu stron. Pamiętaj, żeby aku nie odłączać, bo komputer się oduczy i będzie rzeźnia.

jutro sprobuje zajrzec/ moje pytanko jeszcze skoro auto podczas jazdy zachowuje sie ok to czy odpuscic temat i gdzac na pl?? a tam moj magic sprawi ze bedzie git

 

cóż...skoro check sie zapalił to nawet jeżeli już sie nie świeci to błąd jest w pamieci więc trzeba zrobić trick z kostkami pod kierownicą żeby wystukac jaki to błąd i wtedy myśleć co dalej...jeżeli sie myle to niech ktoś mnie poprawi. A jeżeli chodzi o spadanie obroów do zera i gaśnięcie to jedyne co mi się nasuwa to moje clio w gazie w którym tezeba było wyragulować zawory ale on poprostu nierówno chodził a przy dojeżdżaniu do skrżyzowania i wcisnięciu sprzegła lubił zgasnać...

tylko z kostek mam 2 zielone 1 czarna i 2 male biale?? a powinny byc czarne 2????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamietam jak mialem podobne objawy w Eclipse N/A, pomogla regulacja wolnych obrotow, trzeba bylo ustawic polozenie 1 pinowego czujnika przepustnicy biegu jalowego i jeszcze jakiegos czujnika "tps" odpowiednie wartosci w voltach no i srobka do regulacji wolnych obr. to wszystko w trybie serwisowym. Czyscilem tez krokowca. Nie wiem jak to sie robi w imprezach ale mozesz powiedziec mechanikowi zeby ogarna te sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj czarnych,na pewno są,zawsze związane razem z zielonymi,może się podwinęły albo są szkotem zaklejone.

 

Moderator połącz jego dwa tematy bo bałaganik się robi i postonabijacz ;) ,pozdro.

ale kiedy tłumacze ze u mnie sa one koloru bialego to sa te bo po zlaczeniu udalo sie zczytac bledy moze akurat wyjatkowo umnie dali biale;p;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj czarnych,na pewno są,zawsze związane razem z zielonymi,może się podwinęły albo są szkotem zaklejone.

 

Moderator połącz jego dwa tematy bo bałaganik się robi i postonabijacz ;) ,pozdro.

ale kiedy tłumacze ze u mnie sa one koloru bialego to sa te bo po zlaczeniu udalo sie zczytac bledy moze akurat wyjatkowo umnie dali biale;p;p

 

U mnie też są tylko białe, chociaż ich nie używałem. Czy sprawdzenie przez interfejs OBDII nie daję takich samych błędów czy lepiej robić trick z kostkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też są tylko białe, chociaż ich nie używałem. Czy sprawdzenie przez interfejs OBDII nie daję takich samych błędów czy lepiej robić trick z kostkami?

TE kostki są w autach które nie mają złącza OBDII :idea:

Dzięki za wyjaśnienie, to do czego służą białe kostki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...