Adam Panufnik Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 (edytowane) WITAM DZIS ZAOBSERWOWALEM DZIWNE ZACHOWANIE MOJEJ IMPREZY PO WCISNIECIU SPRZEGLA NA WYZSSZYM BIEGU WSKAZÓWKA OBROTOW SPADA DO SAMEGO DOLU I CZASEM POTRAFI ZGASNAC AUTO CZASEM PODEJDZIE DO 800 RAZ NAWET CHECK ENGINE SIE ZAPALIL ALE PO KILKU MIN ZGASL. GDY ZAPALAM AUTO CHODZI NORMALNIE TAK JAK TRZEBA JAK JADE ROWNIEZ NIE SZARPIE ITD DODAM ZE WCZORAJ PADL PREDKOSCIOMIERZ I LICZNIK NIE CHODZI MOZE MIEC TO JAKIS ZWIAZEK ZALERZY MI NA DIAGNOZEI PRZEBYWAM W DANII A DO DOMU W NIEDZIELE MAM SIE BAC?? AUTO SUBARU IMPREZA KOMBI 2.0 115KM 1998 Edytowane 5 Lipca 2013 przez adasSW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peku33 Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Witaj. Taki sam temat założyłem przedwczoraj. Zgadłem, że dzieje się to tylko w upały? U mnie pomogło czyszczenie przepustnicy + wymiana świec. Nie ma to raczej związku z prędkościomierzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 cóż...skoro check sie zapalił to nawet jeżeli już sie nie świeci to błąd jest w pamieci więc trzeba zrobić trick z kostkami pod kierownicą żeby wystukac jaki to błąd i wtedy myśleć co dalej...jeżeli sie myle to niech ktoś mnie poprawi. A jeżeli chodzi o spadanie obroów do zera i gaśnięcie to jedyne co mi się nasuwa to moje clio w gazie w którym tezeba było wyragulować zawory ale on poprostu nierówno chodził a przy dojeżdżaniu do skrżyzowania i wcisnięciu sprzegła lubił zgasnać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Panufnik Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Witaj. Taki sam temat założyłem przedwczoraj. Zgadłem, że dzieje się to tylko w upały? U mnie pomogło czyszczenie przepustnicy + wymiana świec. Nie ma to raczej związku z prędkościomierzem. gdzies wyczytalem ze wlasnie gdy czujnik swiruje to predkosciomierz odmawia posluszenstwa i na sprzegle moze zgasnac a upalow nie ma dzis 23st cóż...skoro check sie zapalił to nawet jeżeli już sie nie świeci to błąd jest w pamieci więc trzeba zrobić trick z kostkami pod kierownicą żeby wystukac jaki to błąd i wtedy myśleć co dalej...jeżeli sie myle to niech ktoś mnie poprawi. A jeżeli chodzi o spadanie obroów do zera i gaśnięcie to jedyne co mi się nasuwa to moje clio w gazie w którym tezeba było wyragulować zawory ale on poprostu nierówno chodził a przy dojeżdżaniu do skrżyzowania i wcisnięciu sprzegła lubił zgasnać... tylko ze chodzi rowno jak wczesniej nic nie szarbie poprostu na sprzegle zejdzie do zera i zaraz wroci na 500-800 po chwili ale jednak czasem zgasnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peku33 Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Zacznij od przepustnicy, to zajęcie na 30 minut i pierwsze co powinno się zrobić gdy ssak wariuje. U mnie check się nie zapalił. Aha, kiedy już odczytasz błąd - wstaw go tu na forum, to przynajmniej na przyszłość będzie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Panufnik Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Zacznij od przepustnicy, to zajęcie na 30 minut i pierwsze co powinno się zrobić gdy ssak wariuje. U mnie check się nie zapalił. Aha, kiedy już odczytasz błąd - wstaw go tu na forum, to przynajmniej na przyszłość będzie wiadomo. hehe mechanik ze mnie jak ....;p;p a;le moze chociaz z bleeem poradze trzeba sciagac jakies plastiki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peku33 Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Jak kiepski z Ciebie mechanik to szybciej do serwisu podjechać. Jak chcesz robić wg instrukcji serwisowej, to musisz zdjąć filtr powietrza i 'chamber' - tłumik szmerów (to pudło które jest w miejscu intercoolera). Potem w stronę silnika jest przepustnica którą delikatnie należy umyć specjalnym płynem lub benzyną. Ją też należy odczepić i umyć z obu stron. Pamiętaj, żeby aku nie odłączać, bo komputer się oduczy i będzie rzeźnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Panufnik Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Jak kiepski z Ciebie mechanik to szybciej do serwisu podjechać. Jak chcesz robić wg instrukcji serwisowej, to musisz zdjąć filtr powietrza i 'chamber' - tłumik szmerów (to pudło które jest w miejscu intercoolera). Potem w stronę silnika jest przepustnica którą delikatnie należy umyć specjalnym płynem lub benzyną. Ją też należy odczepić i umyć z obu stron. Pamiętaj, żeby aku nie odłączać, bo komputer się oduczy i będzie rzeźnia. jutro sprobuje zajrzec/ moje pytanko jeszcze skoro auto podczas jazdy zachowuje sie ok to czy odpuscic temat i gdzac na pl?? a tam moj magic sprawi ze bedzie git cóż...skoro check sie zapalił to nawet jeżeli już sie nie świeci to błąd jest w pamieci więc trzeba zrobić trick z kostkami pod kierownicą żeby wystukac jaki to błąd i wtedy myśleć co dalej...jeżeli sie myle to niech ktoś mnie poprawi. A jeżeli chodzi o spadanie obroów do zera i gaśnięcie to jedyne co mi się nasuwa to moje clio w gazie w którym tezeba było wyragulować zawory ale on poprostu nierówno chodził a przy dojeżdżaniu do skrżyzowania i wcisnięciu sprzegła lubił zgasnać... tylko z kostek mam 2 zielone 1 czarna i 2 male biale?? a powinny byc czarne 2???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 tak 2 czarne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Panufnik Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 tak 2 czarne tak 2 czarne to chuba u mnie je ktos wymienil bo juz po ptakach lacze biale i check pokazuje;p;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Szukaj czarnych,na pewno są,zawsze związane razem z zielonymi,może się podwinęły albo są szkotem zaklejone. Moderator połącz jego dwa tematy bo bałaganik się robi i postonabijacz ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Pamietam jak mialem podobne objawy w Eclipse N/A, pomogla regulacja wolnych obrotow, trzeba bylo ustawic polozenie 1 pinowego czujnika przepustnicy biegu jalowego i jeszcze jakiegos czujnika "tps" odpowiednie wartosci w voltach no i srobka do regulacji wolnych obr. to wszystko w trybie serwisowym. Czyscilem tez krokowca. Nie wiem jak to sie robi w imprezach ale mozesz powiedziec mechanikowi zeby ogarna te sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Panufnik Opublikowano 10 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Szukaj czarnych,na pewno są,zawsze związane razem z zielonymi,może się podwinęły albo są szkotem zaklejone. Moderator połącz jego dwa tematy bo bałaganik się robi i postonabijacz ,pozdro. ale kiedy tłumacze ze u mnie sa one koloru bialego to sa te bo po zlaczeniu udalo sie zczytac bledy moze akurat wyjatkowo umnie dali biale;p;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetag Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Szukaj czarnych,na pewno są,zawsze związane razem z zielonymi,może się podwinęły albo są szkotem zaklejone. Moderator połącz jego dwa tematy bo bałaganik się robi i postonabijacz ,pozdro. ale kiedy tłumacze ze u mnie sa one koloru bialego to sa te bo po zlaczeniu udalo sie zczytac bledy moze akurat wyjatkowo umnie dali biale;p;p U mnie też są tylko białe, chociaż ich nie używałem. Czy sprawdzenie przez interfejs OBDII nie daję takich samych błędów czy lepiej robić trick z kostkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 U mnie też są tylko białe, chociaż ich nie używałem. Czy sprawdzenie przez interfejs OBDII nie daję takich samych błędów czy lepiej robić trick z kostkami? TE kostki są w autach które nie mają złącza OBDII Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetag Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 U mnie też są tylko białe, chociaż ich nie używałem. Czy sprawdzenie przez interfejs OBDII nie daję takich samych błędów czy lepiej robić trick z kostkami? TE kostki są w autach które nie mają złącza OBDII Dzięki za wyjaśnienie, to do czego służą białe kostki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Dzięki za wyjaśnienie, to do czego służą białe kostki? białe kostki w Twoim aucie służą do komunikacji z ECU w "trybie serwisowym" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Polecam sprawdzić jeszcze przewody WN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Potwierdzam, czytałem w odpowiedzialnych papierach -kostki mogą być białe( chyba zamiast zielonych). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się