adamusmax Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 czolem, wczoraj bylem na regulacji turbinki na Bajecznej. Wg nich stuka mi panewka Chlopaki powiedzieli, ze zeby to porzadnie zrobic to trzeba wymienic oczywiscie panewki, zrobic przynajmniej szlif walu (najlepiej wymienic) szlif cylindrow, wymienic tloki i pierscienie, zregenerowac korbowody, oczywiscie komplet uszczelek, simeringow itp. wymienic pompe oleju, calosc naprawy ok 8-9k PLN co wy na to? oczywiscie nie chcialbym tyle zaplacic. cos ktos kiedys cos w takiej sprawie mial doswiadczenia? prosilbym o jakies komentarze itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Jak się regeneruje korbowody?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 ja sie nie znam ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 wg mnie zupelnie bez sensu byloby robic taki remont, zeby wracac do serii (szczegolnie przy takiej kwocie). albo kupic caly shortblock, albo zrobic remont tego uzywajac mocniejszych podzespolow. podjedz do janka lub czopera i zobacz co ci zaproponuja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Pewnie 2.5L w tej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Bajeczna zawsze miała bajeczne ceny W moim Legacy 2.2 za wymianę wału i panewek zapłaciłem 4800 zł na Robotniczej Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Akurat na Bajecznej ceny są bardzo dobre. adamusmax, w twoim przypadku najlepiej będzie zmienić shortblock na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Akurat na Bajecznej ceny są bardzo dobre. adamusmax, w twoim przypadku najlepiej będzie zmienić shortblock na nowy. jakas propozycja? chodzi mi o to zeby ta kwote, ktora mi Zbyszek podal zbic jak najbardziej mialbys moze taki shortblock 2.0 STI do zalatwienia i za ile? a moze to nie panewka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Ja zapłaciłem troche więcej za mój block :wink: marcin@klubsubaru.pl ma w ofercie 2,5L w dobrej cenie http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... ath=1_5_15 do tego bloku pasuje twój osprzęt, musiałbyś tylko zapłacić za wymiane, uszczelki no i zmapować potem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 adamusmax, Eeeee chłopaki trochę za bardzo pojechały. Nic nie rozebrały a zrobiły pełna wycene. To sytuacja extremalna ja się panewka obróci lub spiłuje ja całkiem tak ze wypadnie wtedy się zgodzę ze trzeba robić tulejowanie cylindrów wymianę tłoków z pierścionkami i korbowodów. W Normalnym przypadku szlif wału i wymiana panewek powinny załatwić sprawę. Jeśli coś grubiej to tylko zakuwać inaczej nie opłaca się robić, ale wydaje mi się żeby podejmować decyzje trzeba najpierw rozebrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Jeśli grubsza sprawa to tylko tak jak mówi mati, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 jako zem zielony jeszcze co wchodzi w sklad shortblock'u? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Zanim kupilem Si 1,6 to ogladalem GTeka 96' za 23k i on mial wymieniony wal i panewki, (sprowadzili go z uszkodzonym silnikiem) z tego co sie pytalem to koszt walu+panewek kolo 3,5-4 tyle mi powiedzial Gawin (spec od subarek). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Remanufactured 98-99 Impreza Short Block List Price $1893.51 - 1936.41 Our Price $1,851.66 - $1,893.62 Noteables: 01/97-3/98 DOHC=2 threaded studs/2 bolt holes, 3/98-6/98 DOHC=2 threaded studs/ 6 bolt holes, 12/97-6/99 SOHC non threaded pipe for PCV 9mm oil pump, water pump is w/o oil cooler pipe. Core charge is $200.00 additional to listed price. Core return is customer responsibility. Cores must be retained with all items as recieved for full credit. a takie cus? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 jako zem zielony jeszcze co wchodzi w sklad shortblock'u? Tłoki, wał, korby, panewki, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 turdziGT, w Subaru problem ze szlifem wału jest taki że jest tylko jeden podwymiar i to dość bliski nominałowi, często brakuje niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Stage 1: Not so crazy that it can’t be driven on the street but strong enough to handle almost anything that can be throw at it, the Gruppe-S 2.5 Stage One Motors are designed to reduce the compromise between high horsepower and reliability. Available as either a short block or long block that utilizes either your USDM STi’s AVCS heads or WRX EJ20 heads off of your own motor (includes custom gaskets for proper compression ratios), this motor is essentially a beefed up version of the USDM STi motor. Derived from our extensive experience building and tuning both race and street cars, our Stage 1 eliminates the failure points of the stock STI engine. We have replaced the stock hyper-cast pistons with our custom forged units by Wiseco. Wiseco Pistons were selected due to their versatility for both street and race applications; they eliminate the compromise of a "loose" race piston by retaining a better operating range. The factory bearings have also been replaced with coated race units that eliminate the spun / seized bearing issue we often see in high power applications. The longblock utilizes Cometic gaskets and ARP Head Studs to affix the heads to the block. Finally, the entire assembly is professionally balanced and assembled to race specifications (within 1 gram). When coupled with the lighter forged pistons, the is a redline that has been raised to 7500RPM. We recommend this short-block for all Subaru owners making in excess of 460HP. Can the stock motor hold more power? Yes, but based on our experience building and tuning literally hundreds of Subarus, the reliability of the engine becomes questionable at those power levels. Assembly time is generally 3-4 weeks. For the Long block option, we require a core charge for the heads which will be refunded if you heads are in good working order. Features: -Gruppe-S / Wiseco Forged Pistons -Gruppe-S Coated High Performance Rod & Crankshaft bearings -ARP Headstuds (on long-block option) -Cometic Head Gaskets (on long-block option) -Professionally balanced rotating assembly (recommended 7500 RPM redline) -Rehoned cylinder walls -Capable of up to 535HP Operation -Final Displacement 2.48L -Compression ~8.5 : 1 $2599 for short-block $3099 for long-block (+$1500 core charge) znalazlem takie cosik. koszt transportu moge sobie zatalwis po taniosci ( z racji wykonywanego zawodu :wink: ) co o tym sadzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 turdziGT, w Subaru problem ze szlifem wału jest taki że jest tylko jeden podwymiar i to dość bliski nominałowi, często brakuje niestety. wiec moze wymienic wal na ten od Macka i juz? no i oczywiscie panewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 adamusmax, ile ma auto przejechane? To jest 1997 rok, ma już swoje lata, po rozebraniu silnika pewnie się każe że tloki juz luźne, pierścienie też pozostawiają do zyczenia itp. Co Ty wolisz. Ja lubie opcje z pełnym remontem ale to drogie, ale wtedy wiesz co masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 auto ma 190kkm no wlasnie kombinuje. i pewnie skonczy sie tak ze zrobie teraz panewki na 3 korbowodach - przez miske, zajezdze ten silnik i zbieram budzet na shortblock Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 a czy shortblock JDM rozni sie od tych USDM albo EUDM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 a czy shortblock JDM rozni sie od tych USDM albo EUDM? Tak, nie ma USDM i EUDM bo subaru jest japońską firmą i istnieje tylko JDM, reszta to EU SPEC i US SPEC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 no i widzisz Aflinta, czlowiek sie ciagle uczy no to czy czyms sie roznia? bo po prostu planuje sciagnac shortblock'a z USA albo Japonii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 adamusmax, Ja bym sie wstrzymał do monentu ze sie motoru nie rozbierze i pomierzy no chyba ze masz luzne 10k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Aczkolwiek jest jeszcze ryzyko ze auto było przygotowane do sprzedaży (czego ci absolutnie nie życzę) i ktoś już skrobał wał i wsadzili badziewie panewki a ty doświadczasz efektów tej reanimacji. Z drugiej jednak strony jak zrobisz dobrą kapitałkę to motor masz na 200% i do tego jeszcze zakuty a to ware jest wydania wiecej grosza zwłaszcza jak bedziesz chciał troche tym Gtekiem pojezdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi