GiGuS Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Mam Wrx 2004r. i chcial bym sie dowiedziec jak jest dyfrem jest w nim szpera czy nie bo chcial bym zeby byla bardziej odczuwalna i auto szlo bokiem... ktos mowil ze plytkowa od gt trza dac i bedzie git jak to jest panowie? moze ja nie mam wogole ? pomoze ktos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Pudełko Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 zacznij po pierwsze pisać po ludzku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 WTF?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 (edytowane) Kolega chcę się dowiedzieć czy ma u siebie szperę. W wrx-ie 04 Edytowane 16 Kwietnia 2013 przez siwiutki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 WRX 2004 ma tylną szperę wiskotyczną, tylko niezbyt mocną Dokładnie taką samą jak w GT. Jeśli GT miały płytkowe, to tylko w jakiś wypasionych wersjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Masz dwie szpery, z tyłu i w centralnym dyfrze. Obie wiskotyczne. W GT nigdy nie było płytki jeśli dobrze pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Znaczy auto ma iść tak? http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hIZA40-tkPg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiGuS Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Sory ... namotalem .. tak chce zeby chodzil tak bokiem a teraz nie bardzo to wychodzi .... wiec co radzicie? co wsadzic i od czego podejdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Type R z dccd........... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiGuS Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 (edytowane) no taa... a podejdzie sam dyfer i bedzie git? Edytowane 17 Kwietnia 2013 przez GiGuS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 kup sti - obojętne czy samochód czy napęd zrób sobie "dużo" więcej mocy niż wrx ma w serii. Zaczniesz od szpery, a zaraz zabraknie Ci mocy (i nie mów mi, że nie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 A najtaniej - weź sobie jakieś zimowe oponki do zabicia. Lata bokami jak ta lala Wybacz pytanie, ale na ile długo jeździsz WRXem? Bo czterołapem jeździ się jednak zauważalnie inaczej niż ośką, również w kwestii poślizgu. Zauważalne jest "plucie" przodem przy technice jazdy przeniesionej z osiek, na pewno inaczej składa się w latanie bokiem w porównaniu do RWD. Niestety, do takich zabaw, jakie widzi się w wykonaniu rajdówek, najlepszy jest STI, który ma trzy szpery i najmocniejszy układ przeniesienia napędu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiGuS Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Ja rozumiem ze STI byl by lepszy .. ale mam WRXa i dlatego pytam co z tego moge zrobic zeby ladnie szedl bokie, "Fx" jesli chodzi o moc obecnie mam 324km i w miare dobrze to lata i chcialem zeby tez efektownie i przyjemnie dla mnie jezdzilo bokami jak sie bawie... WIem dobrze ze Wrx idzie inaczej niz oska w zakrecie i przod moze uciekac, to jest logiczne ... tylko Ktos mi doradzil zeby wsadzic dyferek tylko ze szpera i podobno ma byc duzo lepiej... Wiec z tad wzielo sie pytanie do was bo znacie sie na tym co gdzie i jak Fajnie by bylo jak by wszedl bez zmiany polosi .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 obecnie mam 324km jakim .... sposobem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Moc jak moc. Twoje 324 KM ładnie wyglądają w wrx'ie ale za chodzenie bokami to przecież Nm nisko osiągany odpowiada. Zakładam, że skrzynia 5MT więc jeżeli przyjmuje te konie to tylko się cieszyć i zastanowić się czy nie dobijemy jej szperą btw ile masz Nm i w jakich obrotach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiGuS Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 wieczorem wrzuce skan z hamowni... tak skrzynia 5mt i pewnie sie meczy , z momentem tez nie jest zle bo to 2.5... myslisz ze szpera roz.... caly ten naped z WRX? "piter" w sposob wydobywczy mam te 324 ? Chyba zakonczy sie to tym ze zakupie STI na dccd ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 (edytowane) 324 KM jeśli to jest na seryjnych jakiś gratach to długo to nie pojeździ chyba... (obym się mylił). Co do szpery u mnie została zastosowana szpera płytkowa. Edytowane 17 Kwietnia 2013 przez mrowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiGuS Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 (edytowane) nie na seryjnych ... byle kto tego nie robil ile pochodzi to sie zobaczy juz 10 tys jezdzi i jest git... Tez bym chcial plytkowa. Nie wiem czemu jak sie zada pytanie na forum to wiekszosc radzi wymienic samochod lub ze za malo mocy lub wogole doszukuje sie ze samochod jest edycja moderatora OCB. Ja tylko chce porady... Edytowane 17 Kwietnia 2013 przez tzd : wulgaryzm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 (edytowane) 324km jaaa na skrzyni 5MT szacun men.....ja mam o sporo mniej i momentu tez pewnie i nie odważyłbym sie zwiekszać nic na tej skrzyni. Więc przy tych osiągach nie mowiąc o silniku to wynieniłbym cały układ napędowy na STI i będzie po sprawie.....juz sie do swojej 5MT modlę aby na plejadach sie nie denerwowała.. jak nie chcesz aby inni mieli wątpliwości to podaj dokładne parametry auta ludzie tu (nie mowie o sobie) przerabiali juz nie jedno i ich wątpliwości mają uzasadnienie z natury wziete..... Przyjmuje sie że w wrx bezpiecznie na 5MT to ok. 250KM i 350 Nm aby to żyło.......te skrzynie poprostu są nie do dużych osiągów.. Edytowane 17 Kwietnia 2013 przez wichercat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Przyjmuje sie że w wrx bezpiecznie na 5MT to ok. 250KM i 350 Nm aby to żyło Bez przesady, jeździ mnóstwo WRX-ów 2,5t ze Stage I (czyli ok. 400nm) i po kilkadziesiąt tys. lub nawet ponad sto tysięcy zrobione mają i śmigają aż miło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 może i tak ale kwestia jeszcze czy użytkownik używa czy jeździ bo to zmienia postać rzeczy.........tak czy siak 5MT na dłuższą metę padnie albo półosie albo coś innego a 6MT to już inna bajka. Jak kolega chce aby jego chodził bokami jak ten z filmiku no to chyba że w tych warunkach z filmu bo na suchym.............. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 nie na seryjnych ... byle kto tego nie robil ile pochodzi to sie zobaczy juz 10 tys jezdzi i jest git... Tez bym chcial plytkowa. Nie wiem czemu jak sie zada pytanie na forum to wiekszosc radzi wymienic samochod lub ze za malo mocy lub wogole doszukuje sie ze samochod jest zjebany OCB. Ja tylko chce porady... Gigus. Generalnie w WRX masz skrzynie serii TY754 i dyfer wiskotyczny w skrzyni taki jak w GT czyli kolo talerzowe R160 mm. STI type R mialy dyfer R180 wyposazony w szpere plytkowa. Mozesz miec to samo ale pod warunkiem ze kupisz szpere plytkowa do dyfra R160. Takie szpery kosztuja co prawda 3 tys zl ale nic nie musisz zmieniac poza szpera - reszta pozostaje bez zmian. Kazdy powiatowy inteligent powie ze potrzebujesz sporo Nm. Owszem ale masz dwa sposoby. Zrobienie remapu jak wiekosc radzi, lub zmiane skrzyni na 4.44. Nie wzrosnie moment na silniku ale wzrosnie moment na polosiach, a to to przeciez chodzi. Mozesz to przeliczyc seria 290 Nm * 3,9 VS 290 Nm * 4,44. Dojdziesz do wniosku ze moment na polosiach wzrosie o 13% czyli o jakies 40 Nm bez dotykania silnika. Dla twojego 340 km wzrost bedzie wiekszy. Nie jest prawda ze type R czy STI ma najlepsze dyfry. STI w swoim katalogu akcesorii dokladnie opisuje co jeszcze mozna dolozyc do type R poprawiajac jego trakcje. To czego nie ma type R czy seryjne STI to przednia szpera plytkowa. Auto upgradujesz pod siebie i koniec. Nie sluchaj postow o wymianie auta na STI bo sie wkur........isz. Masz 340 KM wiec na poczatek szukaj samej plytki do dyfra R160 - carbonetic, cusco itd. Poza tym plytka ma bardzo wazna rzecz tj. pomaga przy hamowaniu ustawiona na 1.5 way czego nie zrobi helical czy wiskoza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Tylko nigdzie nie wyszukalem gdzie kolega chce to szpere wsadzić? Na przód, tył czy na środek? Może od tego zacznijmy. Druga rzecz to czy warto bawić sie w płytki przy napadzie z WRX-a? Czy nie lepiej zapiac cos z JDM gc8 tak żeby już przejść na 180 - łatwiej do tego dokupić płytki i spinac to mocniej, a i na 6mt łatwiej potem przejść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiGuS Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Jak widze poprostu sa podzielone opinie 2.5 na 5MT przy mojej naprawde nie delikatnej jezdzie i nic sie nie dzieje.... chcialem szpere wsadzic na tyl.. ale czytam opinie co lepsze i sie teraz zasanawiam ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 4mamut szacun za tego powiatowego inteligenta - w moich oczach zasługujesz na tytuł tekstu miesiąca ! Cały Twój post jest bardzo ładny, dużo teorii ale chyba mało praktyki... Wsadzenie szpery za 2k-3k bardzo fajnie wygląda z pozycji sprzedawcy, bo liczy się obrót, a że w aucie, które jest wystrojone na 324 KM i pewnie min. 450 / 500 Nm długo skrzynia nie pożyje to już inna kwestia, prawda? Tylko nigdzie nie wyszukalem gdzie kolega chce to szpere wsadzić? Na przód, tył czy na środek? Może od tego zacznijmy. Jeżeli mowa o chodzeniu bokami to założyłem tylny Druga rzecz to czy warto bawić sie w płytki przy napadzie z WRX-a? Czy nie lepiej zapiac cos z JDM gc8 tak żeby już przejść na 180 - łatwiej do tego dokupić płytki i spinac to mocniej, a i na 6mt łatwiej potem przejść I o to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się