Kordi Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) No więc mianowicie : obejrzałem najpierw test RAV4 i poszło tak jak pójść powinno ale jak zobaczyłem co się dzieje z forkiem to się przeraziłem o tak oczywiście można brać różne parametry pod uwagę no ale nawet pickupy wypadają lepiej.. a troszkę odbiegając od tej klasy to jak zobaczyłem Focus'a (podobno taki genialny) co wy na to ? Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez Kordi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 co wy na to ? widzieliśmy to już i biadoliliśmy w innym(albo tym samym) wątku. Jak dla mnie to niestety wygląda to dramatycznie.Tym bardziej jest to dziwne zachowanie,że nowy forek ma naprawdę utwardzone zawieszenie nie tylko w XT. Zachowanie RAVki bardziej niż poprawne,jestem pozytywnie zaskoczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Niesmaczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Ale co to testuje bo nie bardzo rozumiem? Auto sie nie wywraca więc jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Jestem ciekaw, na jakich oponach był robiony ten test. Czy w nowym forku w dalszym ciągu są Geolandary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 to jest automat i nie potrafi wrocic na kierunek jazdy bo nie ma oczu zaklada jekies kontry ale zaprogramowane i w kazdym aucie moze byc inaczej. W tescie chodzi o to czy auto sie nie przewroci ! tak to rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apacz Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 to jest automat i nie potrafi wrocic na kierunek jazdy bo nie ma oczu zaklada jekies kontry ale zaprogramowane i w kazdym aucie moze byc inaczej. W tescie chodzi o to czy auto sie nie przewroci ! tak to rozumiem. Właśnie tak to wygląda. W przypadku Forka I Foki kontra jest po prostu zbyt mocna lub zbyt długa (czyli zdjęta za późno). Paradoksalnie wskazuje to na większą reaktywność Subaru i Forda moim zdaniem. Kierowca nie reaguje jak komputer (z tą samą siłą, czasem i zakresem ruchu) tylko reaguje na zachowanie auta więc powinien po prostu dostosować moment i zakres ruchu dostosować do zachowania samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 No właśnie o to pytałem bo dla mnie Ravka wypada w tym teście najgorzej, w drugim skręcie koła skręcone a auto jedzie prosto. Jeżeli chodziło o to czy auto pojedzie dalej w kierunku w którym jechało to test jest z dupy bo trzeba było mniej skręcać i forek by pojechał prosto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 to jest automat i nie potrafi wrocic na kierunek jazdy bo nie ma oczu zaklada jekies kontry ale zaprogramowane i w kazdym aucie moze byc inaczej. W tescie chodzi o to czy auto sie nie przewroci ! tak to rozumiem. Auto ma się nie przewrócić i wrócić na swój pas ruchu nie liczy się to w którą stronę jest ustawione auto w teście Forek zaliczył go tak samo jak ravka. To jest automat więc nie potrafi ustawić auta z powrotem w pasie ruchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kordi Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) Znalazłem takie wytłumaczenie tego testu na stronie http://www.euroncap....aee5a2/esc.aspx czyli rozumiem z tego iż każdy samochód ma automatykę ustawioną tak samo czyli każdy samochód jest traktowany tak samo i zobaczymy co się stanie i zamierzenie jest takie aby wrócił na swój tor jazdy (?) i więcej tutaj http://www.thatcham.org/esc/ Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez Kordi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Kierowca nie reaguje jak komputer (z tą samą siłą, czasem i zakresem ruchu) tylko reaguje na zachowanie auta więc powinien po prostu dostosować moment i zakres ruchu dostosować do zachowania samochodu. zapomniales dopisac: DOBRY kierowca natomiast statystyczny kierowca (aka Kowalski) widzac nieoczekiwana przeszkode po prostu wdepnie hamulec do konca, a w najlepszym przypadku - bedzie krecil kierownica "do oporu" aby uniknac zderzenia... pewnie wlasnie dlatego w tym tescie wszystkie auta sa badane przez "automat", ktory kreci kierownica "do oporu" (tak to widze, ale moze / pewnie sie myle ) btw, zobaczcie, jak wypadl Grand Cherokee (ktory ponoc mial problem z testem losia) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MZHWN6U2t7I Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Czyżby fokę testował STIG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się