dunlop Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Witam, szukałem, ale jakoś nie znalazłem.. Chciałbym zapytać Was o żywotność silnika montowanego w imprezie (ta akurat rocznik 2006) o pojemności 2.0 i mocy 160 km... Czy 200 tys przebiegu w przypadku tej jednostki do już bardzo dużo?? Dodam, że samochód cały czas był regularnie serwisowany w ASO Subaru. pzdr.Dunlop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klepa Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Ja mam 2.0 GT 99r 218 koni , salon polska serwisowany do 120.000 aktualnie troche ponad 200tysiecy na szafie i silnikowo bez zarzutu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zofx Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 nie wiem jak jest ze 160 KM ale 116 i 125 to pancerniaki Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmarcin Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 dunlop sporo zależy od tego jak dbasz. wolnossące jednostki ciężko popsuć, ale wszystko można. bardziej na temat - mój NA (160KM) pod 100k km przebiegu podchodzi i tylko serwis co 15k km jak do tej pory. a kupiłem go właśnie ze względu na niezawodność. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Witam, szukałem, ale jakoś nie znalazłem.. Chciałbym zapytać Was o żywotność silnika montowanego w imprezie (ta akurat rocznik 2006) o pojemności 2.0 i mocy 160 km... Czy 200 tys przebiegu w przypadku tej jednostki do już bardzo dużo?? Dodam, że samochód cały czas był regularnie serwisowany w ASO Subaru. pzdr.Dunlop Bardzo dobra, bezawaryjna jednostka. Jeżeli rzeczywiście był regularnie wymieniany olej i filtry, nie powinno się z nim nic niedobrego dziać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike85 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 @@dunlop nie gadaj tyle tylko kupuj - na pewno będziesz zadowolony. Oczywiście w zależności od egzemplarza i dbałości o niego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amstaff23 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Miałem, polecam, super silnik ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KratekPL Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 również polecam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amstaff23 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Jak będzie zamulał w przedziale 2,5-3,5k obrotów, to jeszcze nie znaczy, ze szrot Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunlop Posted March 14, 2013 Author Share Posted March 14, 2013 Jak będzie zamulał w przedziale 2,5-3,5k obrotów, to jeszcze nie znaczy, ze szrot Czytałem sporo na tym forum właśnie o problemie/przypadłości "mulenia".. To druga rzecz (po przebiegu), która mnie niepokoi.. Czy w końcu jest jeden sprawdzony sposób na to "mulenie", bo z tego co się wczytywałem to nie do końca... było kilka koncepcji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amstaff23 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Raczej nie ma. Ale tego problemu akurat bym sie nie obawiał (przy założeniu, ze to mulenie wynika z ...w sumie nie wiem z czego powiedzmy z TTTM ). Sprawdź jak z rozrzadem i innymi rzeczami eksploatacyjnymi, żeby sie ewentualnie na dzień dobry w koszty nie wladowac. Jak wszystko git to brać, bo to fajna jednostka (pokręcisz sobie do 7,5k ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reds87 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Gdzie Ty znalazłeś ten model z takim przebiegiem ? Chyba, że tylko pytasz czy takowy przebieg zdoła wyjeździć Kupiłem i nie żałuję. Popieram przedmówcę, kpl rozrząd powinien być wymieniany co 105 tys. mnie niestety czeka wymiana teraz w weekend Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunlop Posted March 14, 2013 Author Share Posted March 14, 2013 Gdzie Ty znalazłeś ten model z takim przebiegiem ? Chyba, że tylko pytasz czy takowy przebieg zdoła wyjeździć Kupiłem i nie żałuję. Popieram przedmówcę, kpl rozrząd powinien być wymieniany co 105 tys. mnie niestety czeka wymiana teraz w weekend Nie pytam teoretycznie, tylko jest do kupienia.... przebieg 201 tys. od początku do teraz serwisowany w jedym ASO w Warszawie (więc cała historia do sprawdzenia). Stąd właśnie moje pytanie odnośnie żywotności tego silnika.. przy takim "już" przebiegu..... no, ale chociaż w tym przypadku jest pewność, że przebieg jest prawdziwy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
impreza555 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 jeżeli przebieg oryginalny i serwis to nie ma niepokoju prawie 30tys rocznie normalnie to auto użytkowe a nie do upalania Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtas. Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 (edited) Mam takiego z przebiegiem 215 tysi i wszystko OK. Nie ma do czego sie przyczepić,pracuje równo i cicho,rozrząd zrobiłem i gdyby nie to że na świat przyszedł "Junior" to napewno bym jeździł i nie myślał o sprzedaży i kupnie Outbacka. polecam! Edited March 14, 2013 by wojtas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek_gdynia Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Mam ten silnik. Przebieg 95 tys. Przechodziłem już przez typowe choroby czyli zamulanie 2,5-3,5 i walka z EGR. Obie bitwy póki co wygrane. Po EGR pozostał mi tik nerwowy, mianowicie często spoglądam w okolice zegarów czy nie wyświetla mi się taka żółta ikonka skrzyni biegów :D Co do osiągów to nie jest źle jak na ssaka. Kolega, który na codzień jeździ turbodziadkiem z przebiegiem 60 tys km od nowości był pozytywnie zaskoczony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Pancerne silniki , mam gościa co ma w tej chwili 285 tys. 1 raz wymieniane SLS-y , jeden raz sprzegło , i nic kompletnie , mało tego ma firmę co buduje drogi , jakies mielioracyjne rzeczy . wiec auto czesto wjezdza na bezdroza Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Tak z ciekawości zapytam: to była najmocniejsza wersja 2.0 N/A? i jaka jest różnica między 160 a 150 KM? Link to comment Share on other sites More sharing options...
boqu Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Gdzie Ty znalazłeś ten model z takim przebiegiem ? Chyba, że tylko pytasz czy takowy przebieg zdoła wyjeździć Kupiłem i nie żałuję. Popieram przedmówcę, kpl rozrząd powinien być wymieniany co 105 tys. mnie niestety czeka wymiana teraz w weekend Nie pytam teoretycznie, tylko jest do kupienia.... przebieg 201 tys. od początku do teraz serwisowany w jedym ASO w Warszawie (więc cała historia do sprawdzenia). Stąd właśnie moje pytanie odnośnie żywotności tego silnika.. przy takim "już" przebiegu..... no, ale chociaż w tym przypadku jest pewność, że przebieg jest prawdziwy. u mnie przy 200 klocki i tarcze przód i tył , przy 203 tys sprzegło sie skonczyło - wymienione (ASO) , 210tys -rozrząd (ASO) - teraz juz z 215 ------jak ktos sprzedaje przy 201 --- to miej na uwadze że kilka kosztownych rzeczy przed tobą jak kupisz ale naprawde warto - wiec zbijaj cene Tak z ciekawości zapytam: to była najmocniejsza wersja 2.0 N/A? i jaka jest różnica między 160 a 150 KM? ukłon w strone ekologów i chyba tylko tyle Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Też potwierdzam niezawodność tych aut. Jeżeli zadbany i nie katowany na zimno - na pewno będzie jeszcze długo służył. Link to comment Share on other sites More sharing options...
velocity Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Trwałość przy spokojnej eksploatacji to jedno. Ale czy ten silnik jest równie dobrze znosi trzymanie w okolicach odcięcia jak np. V-TEC ? Widziałem wykres z hamowni dla Imprezy 2.0r i muszę powiedzieć że jestem mile zakoczony charakterystyką tego boxera Krzywa momentu jest płaska praktycznie w całym zakresie obrotów, nawet powyżej 7000obr/min ciągle trzyma wysoki moment. Czy ta efektywna praca w górnej części obrotomierza przekłada się jakoś na dużą odporność na upalanie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now