Jump to content

Żywotność silnika 2.0 160 km...


dunlop
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

szukałem, ale jakoś nie znalazłem..

Chciałbym zapytać Was o żywotność silnika montowanego w imprezie (ta akurat rocznik 2006) o pojemności

2.0 i mocy 160 km... Czy 200 tys przebiegu w przypadku tej jednostki do już bardzo dużo??

Dodam, że samochód cały czas był regularnie serwisowany w ASO Subaru.

 

pzdr.Dunlop

Link to comment
Share on other sites

dunlop sporo zależy od tego jak dbasz. wolnossące jednostki ciężko popsuć, ale wszystko można.

bardziej na temat - mój NA (160KM) pod 100k km przebiegu podchodzi i tylko serwis co 15k km jak do tej pory.

a kupiłem go właśnie ze względu na niezawodność. :)

Link to comment
Share on other sites

Witam,

 

szukałem, ale jakoś nie znalazłem..

Chciałbym zapytać Was o żywotność silnika montowanego w imprezie (ta akurat rocznik 2006) o pojemności

2.0 i mocy 160 km... Czy 200 tys przebiegu w przypadku tej jednostki do już bardzo dużo??

Dodam, że samochód cały czas był regularnie serwisowany w ASO Subaru.

 

pzdr.Dunlop

 

Bardzo dobra, bezawaryjna jednostka.

Jeżeli rzeczywiście był regularnie wymieniany olej i filtry, nie powinno się z nim nic niedobrego dziać.

 

Link to comment
Share on other sites

Jak będzie zamulał w przedziale 2,5-3,5k obrotów, to jeszcze nie znaczy, ze szrot ;)

 

Czytałem sporo na tym forum właśnie o problemie/przypadłości "mulenia".. To druga rzecz (po przebiegu), która mnie niepokoi..

Czy w końcu jest jeden sprawdzony sposób na to "mulenie", bo z tego co się wczytywałem to nie do końca... było kilka koncepcji.

Link to comment
Share on other sites

Raczej nie ma. Ale tego problemu akurat bym sie nie obawiał (przy założeniu, ze to mulenie wynika z ...w sumie nie wiem z czego :) powiedzmy z TTTM :) ). Sprawdź jak z rozrzadem i innymi rzeczami eksploatacyjnymi, żeby sie ewentualnie na dzień dobry w koszty nie wladowac. Jak wszystko git to brać, bo to fajna jednostka (pokręcisz sobie do 7,5k :) ).

Link to comment
Share on other sites

Gdzie Ty znalazłeś ten model z takim przebiegiem ? :o Chyba, że tylko pytasz czy takowy przebieg zdoła wyjeździć :P Kupiłem i nie żałuję.

Popieram przedmówcę, kpl rozrząd powinien być wymieniany co 105 tys. mnie niestety czeka wymiana teraz w weekend :)

Link to comment
Share on other sites

Gdzie Ty znalazłeś ten model z takim przebiegiem ? :o Chyba, że tylko pytasz czy takowy przebieg zdoła wyjeździć :P Kupiłem i nie żałuję.

Popieram przedmówcę, kpl rozrząd powinien być wymieniany co 105 tys. mnie niestety czeka wymiana teraz w weekend :)

 

Nie pytam teoretycznie, tylko jest do kupienia.... przebieg 201 tys. od początku do teraz serwisowany w jedym ASO w Warszawie (więc cała historia do sprawdzenia). Stąd właśnie moje pytanie odnośnie żywotności tego silnika.. przy takim "już" przebiegu..... no, ale chociaż w tym przypadku jest pewność, że przebieg jest prawdziwy.

Link to comment
Share on other sites

Mam takiego z przebiegiem 215 tysi i wszystko OK.

Nie ma do czego sie przyczepić,pracuje równo i cicho,rozrząd zrobiłem i gdyby nie to że na świat przyszedł "Junior" to napewno bym jeździł i nie myślał o sprzedaży i kupnie Outbacka.

 

polecam!

Edited by wojtas.
Link to comment
Share on other sites

Mam ten silnik. Przebieg 95 tys. Przechodziłem już przez typowe choroby czyli zamulanie 2,5-3,5 i walka z EGR. Obie bitwy póki co wygrane. Po EGR pozostał mi tik nerwowy, mianowicie często spoglądam w okolice zegarów czy nie wyświetla mi się taka żółta ikonka skrzyni biegów :D :D :D

Co do osiągów to nie jest źle jak na ssaka. Kolega, który na codzień jeździ turbodziadkiem z przebiegiem 60 tys km od nowości był pozytywnie zaskoczony.

Link to comment
Share on other sites

Pancerne silniki , mam gościa co ma w tej chwili 285 tys. 1 raz wymieniane SLS-y , jeden raz sprzegło , i nic kompletnie , mało tego ma firmę co buduje drogi , jakies mielioracyjne rzeczy . wiec auto czesto wjezdza na bezdroza :)

Link to comment
Share on other sites

Gdzie Ty znalazłeś ten model z takim przebiegiem ? :o Chyba, że tylko pytasz czy takowy przebieg zdoła wyjeździć :P Kupiłem i nie żałuję.

Popieram przedmówcę, kpl rozrząd powinien być wymieniany co 105 tys. mnie niestety czeka wymiana teraz w weekend :)

 

Nie pytam teoretycznie, tylko jest do kupienia.... przebieg 201 tys. od początku do teraz serwisowany w jedym ASO w Warszawie (więc cała historia do sprawdzenia). Stąd właśnie moje pytanie odnośnie żywotności tego silnika.. przy takim "już" przebiegu..... no, ale chociaż w tym przypadku jest pewność, że przebieg jest prawdziwy.

 

u mnie przy 200 klocki i tarcze przód i tył , przy 203 tys sprzegło sie skonczyło - wymienione (ASO) , 210tys -rozrząd (ASO) - teraz juz z 215 ------jak ktos sprzedaje przy 201 --- to miej na uwadze że kilka kosztownych rzeczy przed tobą jak kupisz ale naprawde warto - wiec zbijaj cene

 

Tak z ciekawości zapytam:

to była najmocniejsza wersja 2.0 N/A?

i jaka jest różnica między 160 a 150 KM?

 

ukłon w strone ekologów i chyba tylko tyle

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Trwałość przy spokojnej eksploatacji to jedno. Ale czy ten silnik jest równie dobrze znosi trzymanie w okolicach odcięcia jak np. V-TEC ? Widziałem wykres z hamowni dla Imprezy 2.0r i muszę powiedzieć że jestem mile zakoczony charakterystyką tego boxera :) Krzywa momentu jest płaska praktycznie w całym zakresie obrotów, nawet powyżej 7000obr/min ciągle trzyma wysoki moment. Czy ta efektywna praca w górnej części obrotomierza przekłada się jakoś na dużą odporność na upalanie?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...