Skocz do zawartości

Zestaw Złoty Brembo STI do Forka. Warto??


bambino5

Rekomendowane odpowiedzi

Ps.Wiecie czy przewody od wrx/sti bedą pasować bo mogę takie zakupić po dobrej cenie( oczywiście w oplocie)?

 

pasowac beda , ale są ciut za krótkie .

 

wystarczy tylko zmienić zaciski STi, reszta jak pompa czy korektor siły hamowania, może zostać Forkowy?

 

tak , korektora w aucie nie masz , za korektor robi ABS :)

 

no tak, tylko czy ona jest na tyle wydajna jak w przypadku Sti ?

 

rozumiem, ze jest tak jak się pisze, wystarczy zmienić zaciski - reszta pozostaje seryjna (w przypadku Forka) i nie ma co szukać ulepszeń...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy zaciski z sti 2011 (czarne) są takie same jak złote brembo? Czy podejdą przód i tył do Forestera? Rozumiem, żeby mieć z tyłu trzeba adaptery, a jak jest z ręcznym?

 

przednie tak, tylne zupełnie inne i trzeba specjalne adaptery ok 300$ żeby je do czegokolwiek zamontowac . Ręczny zostaje z forestera pod warunkiem zastosowania specjalnych tarcz 316 mm i średnicy szczęki 170mm

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy przy tylnych złotych Brembo też jest taka rzeźba?

 

Mniejsza i tańsza , trzeba adaptery ok 300zł , i oczywiscie te same tarcze

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jeśli chodzi o zaciski STI z Lanosa porównując do złotych Brembo czy oba są tej samej wielkości tzn. czy też do nich tak trudno dobrać felgi 17?

 

tak , sa identyczne

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam kolejne pytanie, czy przy felgach STI 17; 7,5 5x100 et53 z tyłu trzeba dać jakieś dystanse - czy ocierają w Forku XT (et48) o amory czy inne części. Kupiłem takie felgi z myślą o zacisku STI i teraz się zastanawiam czy nie będę musiał dawać dystansów, czego chciałbym uniknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie kurcze nie jestem pewien jak wrzucam w kalkulator

http://www.felgi.pl/narzedzia-do-felg/kalkulator-et-felgi

to wychodzi mi że od wewnątrz zabierze 18mm (względem fabrycznych 16, 6,5 et48), czyli sporo i stąd nie wiem na ile nie będzie tarł o amory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja polecam przełożenie tarcz kotwicznych. Łączy się to ze zmianą łożysk ale jest full profi.

Sam mam 4pot i 2pot z wrx plus RC5+ i jet super hiper. Na tył założyłem tarczę kotwiczną od WRX i wszystko wygląda super i działa super. Napiszę tak, że moja żona najbardziej nie lubiła w forku hamulców, ale od momentu posiadania RC5+ stwierdziła, że jest żyleta jak w normalnych autach i nie boi się tym jeździć więc każdemu bardzo polecam. Hamują jak żyleta również przy -7 stC

 

benefity to 16" na zimę

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Chciałbym jeszcze podpytać użytkowników zacisków brembo w Foresterach o zcieranie tarcz z przodu i z tyłu. Generalnie włożenie zacisków brembo na tył to duży skok, jesli idzie o wielkość tarczy, seryjne hamulce z tyłu słabo łapią i mam wrażenie, że głównie przód hamuje. Jak się zachowuje tył z brembo, czy zwiększa się siła hamowania tyłu, jaka jest charakterstyka? Czy w ogóle zuzywają się tarcze z tyłu, czy głównie przód hamuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

ja miałem najpierw EBC Red, niestety trzeba było rozgrzać żeby hamowały

później ATE, bez rewelacji

a teraz RC5+ - zdecydowana poprawa vs powyższe, jedna wada: PISZCZĄ!!!! a jak trochę rozgrzane to PISZCZĄ x2!!!. nie pomaga smarowanie, przekładanie itp itd, ale ponoć TTTM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...