KACPERO_1 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Ps.Wiecie czy przewody od wrx/sti bedą pasować bo mogę takie zakupić po dobrej cenie( oczywiście w oplocie)? pasowac beda , ale są ciut za krótkie . wystarczy tylko zmienić zaciski STi, reszta jak pompa czy korektor siły hamowania, może zostać Forkowy? tak , korektora w aucie nie masz , za korektor robi ABS no tak, tylko czy ona jest na tyle wydajna jak w przypadku Sti ? rozumiem, ze jest tak jak się pisze, wystarczy zmienić zaciski - reszta pozostaje seryjna (w przypadku Forka) i nie ma co szukać ulepszeń... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Pompa ABS - u jest inna , ale nie przeszczepisz jej z STI od tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 ale rozumiem że wszystkie elementy w Forku, są na tyle wydajne żeby "obsłużyć" zaciski Brembo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 bez problemów , przecież nawet SIP sprzedawał BBK do foresterów i LEG/OBK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 A czy zaciski z sti 2011 (czarne) są takie same jak złote brembo? Czy podejdą przód i tył do Forestera? Rozumiem, żeby mieć z tyłu trzeba adaptery, a jak jest z ręcznym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 A czy zaciski z sti 2011 (czarne) są takie same jak złote brembo? Czy podejdą przód i tył do Forestera? Rozumiem, żeby mieć z tyłu trzeba adaptery, a jak jest z ręcznym? przednie tak, tylne zupełnie inne i trzeba specjalne adaptery ok 300$ żeby je do czegokolwiek zamontowac . Ręczny zostaje z forestera pod warunkiem zastosowania specjalnych tarcz 316 mm i średnicy szczęki 170mm 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 A czy przy tylnych złotych Brembo też jest taka rzeźba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Zdaje się, że albo adaptery - ale tańsze albo zwrotnice wrx czy sti. Mądrzejsi poprawią jeśli się mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 A czy przy tylnych złotych Brembo też jest taka rzeźba? Mniejsza i tańsza , trzeba adaptery ok 300zł , i oczywiscie te same tarcze 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Swoją drogą przy cenie 300$ czy nie opłacało by się już w polsce dorobić adaptery na zamówienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Pewnie że tak , miałem je w ręku ale dwa dni i nie zdążyłem bo musiałem zamontowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 A czy jeśli chodzi o zaciski STI z Lanosa porównując do złotych Brembo czy oba są tej samej wielkości tzn. czy też do nich tak trudno dobrać felgi 17? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 (edytowane) A czy jeśli chodzi o zaciski STI z Lanosa porównując do złotych Brembo czy oba są tej samej wielkości tzn. czy też do nich tak trudno dobrać felgi 17? tak , sa identyczne Edytowane 5 Stycznia 2013 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Mam kolejne pytanie, czy przy felgach STI 17; 7,5 5x100 et53 z tyłu trzeba dać jakieś dystanse - czy ocierają w Forku XT (et48) o amory czy inne części. Kupiłem takie felgi z myślą o zacisku STI i teraz się zastanawiam czy nie będę musiał dawać dystansów, czego chciałbym uniknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 tył nie, potrzebne są tylko adaptery i ewent odpowiednia tarcza ze względu na hamulec ręczny problem dla felg, stanowią zaciski przednie Brembo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 No właśnie kurcze nie jestem pewien jak wrzucam w kalkulator http://www.felgi.pl/narzedzia-do-felg/kalkulator-et-felgi to wychodzi mi że od wewnątrz zabierze 18mm (względem fabrycznych 16, 6,5 et48), czyli sporo i stąd nie wiem na ile nie będzie tarł o amory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 ja polecam przełożenie tarcz kotwicznych. Łączy się to ze zmianą łożysk ale jest full profi. Sam mam 4pot i 2pot z wrx plus RC5+ i jet super hiper. Na tył założyłem tarczę kotwiczną od WRX i wszystko wygląda super i działa super. Napiszę tak, że moja żona najbardziej nie lubiła w forku hamulców, ale od momentu posiadania RC5+ stwierdziła, że jest żyleta jak w normalnych autach i nie boi się tym jeździć więc każdemu bardzo polecam. Hamują jak żyleta również przy -7 stC benefity to 16" na zimę Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 A czy rozwiązanie tutaj wyżej w przypadku tyłu brembo opisane czyli tarcze dba i specjalne adaptery nie są profi rozwiązaniem? Są jakieś minusy takiego rozwiązania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Są jakieś minusy takiego rozwiązania? jedynie cena tarcz jest "minusem" ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Chciałbym jeszcze podpytać użytkowników zacisków brembo w Foresterach o zcieranie tarcz z przodu i z tyłu. Generalnie włożenie zacisków brembo na tył to duży skok, jesli idzie o wielkość tarczy, seryjne hamulce z tyłu słabo łapią i mam wrażenie, że głównie przód hamuje. Jak się zachowuje tył z brembo, czy zwiększa się siła hamowania tyłu, jaka jest charakterstyka? Czy w ogóle zuzywają się tarcze z tyłu, czy głównie przód hamuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 najważniejszy przód ! rozkład moim zdaniem to ok 80/20 i tylne Brembo jest dobrym uzupełnieniem przodu, ale generalnie najlepiej zainwestować w przedni zestaw, a z czasem dokupić tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Panowie mam pytanie czy takie adaptery na 100% będą pasować do brembo tył w Forku? zdjcie2141.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambino5 Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 (edytowane) Dzięki Bambo Pytanie jeszcze do właścicieli Forków z Brembo - jakie klocki włożyliście do takiego zestawu? Podzielcie się doświadczeniem, bo nie wiem co kupić? Edytowane 6 Maja 2013 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big_Mac Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 ja miałem najpierw EBC Red, niestety trzeba było rozgrzać żeby hamowały później ATE, bez rewelacji a teraz RC5+ - zdecydowana poprawa vs powyższe, jedna wada: PISZCZĄ!!!! a jak trochę rozgrzane to PISZCZĄ x2!!!. nie pomaga smarowanie, przekładanie itp itd, ale ponoć TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się