Herostrates Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 (edytowane) Marcin ja dzisiaj będę miał w końcu zrobiony przód i tył, będziesz mógł się przekonać jak hamuje zacisk sti w forku. Adasch i tzd chyba ma z wrx, niech on się wypowiedzą. Niemniej wrx - tańszy zestaw w zakupie i utrzymaniu, nie musisz zmieniać felg lub kombinować z dystansami zacisk sti - wiadomo felgi lub dystanse, droższe w zakupie i utrzymaniu, na pewno jednak lepiej hamują Edytowane 25 Lipca 2013 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 oczywiście jest różnica, ale przy dobrze dobranych komponentach do zacisków WRXa i do jazdy po mieście - spokojnie wystarczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Wsadzone zostały TRW. Różnica kolosalna, ale to co kupiłem to praktycznie nie hamowało. Teraz liczę na coś lepszego, choć boje się o efekt TRW "szału nie robi" ... spróbuj porządnych klocków np. Ferodo, Hawk, lub CL .... może wcale nie potrzebujesz zmieniać zacisków ? No może rzeczywiście musze sprawdzić. Najlepsze niepiszczące to? Hawk HP+? Fajnie by było jakby ktoś kto założył np. wrxowe wypowiedział się czy jest znacząco lepiej :-) Miałem Winmaxy na starej tarczy a teraz mam Hawk HPS na nowej tarczy. i IMHO najlepiej by było Winmax na nowej tarczy Kurcze ten Winmax super fajny klocek Jeśli miałbym zmieniac to na złote albo dobry klocek na serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy145 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 A można tak w skrócie co trzeba wymienic przy zaciskach z STI a co przy zaciskach WRX ?? jeszcze jedno z jakiego roku modelowego pasuja do Forka MY03. dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Generalnie złote brembo z sti z my01 do my07, z przodu p&p, z tyłu potrzebne adaptery oraz specjalne tarcze dba pod ręczny o średnicy forester/wrx, ale chyba do tylnych wrx też potrzebne adaptery, choć tarcze już dowolne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Generalnie złote brembo z sti z my01 do my07, z przodu p&p, z tyłu potrzebne adaptery oraz specjalne tarcze dba pod ręczny o średnicy forester/wrx, ale chyba do tylnych wrx też potrzebne adaptery, choć tarcze już dowolne tarcze pod ręczny też inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Generalnie złote brembo z sti z my01 do my07, z przodu p&p, z tyłu potrzebne adaptery oraz specjalne tarcze dba pod ręczny o średnicy forester/wrx, ale chyba do tylnych wrx też potrzebne adaptery, choć tarcze już dowolne tarcze pod ręczny też inne. Czy są jakieś specjalne tarcze z tyłu do wrx? Bo dotychczas myślałem, że po wstawieniu tylnych zacisków z wrx wchodzą tarcze do normalnego wrx (bo bębny chyba takie same jak w foresterze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 (edytowane) Wielkie dzięki za wszystkie podpowiedzi. Herostrates, właśnie widziałem dziś Twojego forka w warsztacie . Chyba pójdę w złote zaciski. Dziś spec powiedział mi że klocki mam już na wykończeniu (po 5 tyś) Mam kilka pytań, czy takie adaptery ze zdjęcia potrzebuję na tył pod złote zaciski? Jakie przewody kupić do złotych zacisków założonych w forku? Do forestera czy do STI? No i gdzie dostać te dystanse do felg i jakie? 5mm? Pozdrawiam Edytowane 25 Lipca 2013 przez owad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Kurcze ten Winmax super fajny klocek a nie mówiłem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Kurcze ten Winmax super fajny klocek a nie mówiłem Piszczą? A gdzie je dostać? Czytałem że ciężko z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 zaraz się okaże że komuś piszczą ;-) u mnie czasami piszczały (ale to nie jest aż taki pisk jak DS2500 czy RC5+) jak się trochę "zastał" tył i przód miał wtedy więcej pracy przy hamowaniu, po wyczyszczeniu jest cisza, a hamują uważam lepiej od DS2500 .... tylko jest kłopot z dostępnością, popytaj, może gdzieś jeszcze są .... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Mam Brembo z felgą OEM, kupiłem dystanse 5mm z Rzeszowa firma ATC 80 pln z przesyłką www.srubydofelg.pl Średnica otworu 57 mm, pod zamówienie 56 mm za 90 pln. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Mam Brembo z felgą OEM, kupiłem dystanse 5mm z Rzeszowa firma ATC 80 pln z przesyłką www.srubydofelg.pl Średnica otworu 57 mm, pod zamówienie 56 mm za 90 pln. Dziękuję A możecie mi powiedzieć jaka jest różnica miedzy złotymi zaciskami na tył z takim kółeczkiem i bez? Po co to w ogóle jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 A jaka powinna być średnica otworu 56 czy 57? I czy można na przykład u nich zamówić np. 2 lub 3 mm? Marcin pamiętaj abyś nie brał czarnych tył z sti od my08 bo adaptery są inne (kosztują dużo kasy) i będzie ciężko je dorobić. Po co te kółeczka nie mam pojęcia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 A jaka powinna być średnica otworu 56 czy 57? I czy można na przykład u nich zamówić np. 2 lub 3 mm? Marcin pamiętaj abyś nie brał czarnych tył z sti od my08 bo adaptery są inne (kosztują dużo kasy) i będzie ciężko je dorobić. Po co te kółeczka nie mam pojęcia. No ale na przód też nie mogę tych czarnych? : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Przód jak najbardziej - bierz z my08 i nie wal się z proszkowym malowaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Subaru ma 56.1 mm. Myślę, że w takiej dużej firmie zrobią każdy wymiar, ale to już telefon do miłej pani wyjaśni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Zeby nie koniecznosc zmiany 2kpl kol juz pewnie zlote brembo by siedzialo a w zestaw z wrx nie chce isc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Zeby nie koniecznosc zmiany 2kpl kol juz pewnie zlote brembo by siedzialo a w zestaw z wrx nie chce isc A nie chcesz założyć dystansów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Panowie, pytam o doświadczenia z tyłem brembo w Forku. Otóż po żmudnej instalacji na tylnej osi, okazuje się, że klocek nie bierze pełnego zakresu tarczy, jak na zdjęciu. Przejechałem po zmianie jakieś 250 km, wczoraj i dzisiaj już pozwoliłem sobie na mocne hamowanie, niestety nic to nie dało. Jakie Wasze doświadczenia, ułoży się? Jak rozumiem adaptery niestety nie dają idealnego umiejscowienia zacisku i stąd nierówno biorą, pytanie tylko czy klocek się wyrobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 (edytowane) Panowie, pytam o doświadczenia z tyłem brembo w Forku. Otóż po żmudnej instalacji na tylnej osi, okazuje się, że klocek nie bierze pełnego zakresu tarczy, jak na zdjęciu. Przejechałem po zmianie jakieś 250 km, wczoraj i dzisiaj już pozwoliłem sobie na mocne hamowanie, niestety nic to nie dało. Jakie Wasze doświadczenia, ułoży się? Jak rozumiem adaptery niestety nie dają idealnego umiejscowienia zacisku i stąd nierówno biorą, pytanie tylko czy klocek się wyrobi. Na obu kolach tak się dzieje? I jak jest po drugiej stronie tarczy? Kacpero, ty chyba masz tył z STI? Używasz adapterów? Edytowane 5 Sierpnia 2013 przez owad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się