lukass Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 To jeszcze wtedy nie było VAG VW "wchłonął" Audi (Auto Union) w 1965r więc możemy przyjąć że był to już VAG, choć wtedy nie było jakby oficjalnej nazwy grupy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 No to się wychyliłem Wydawało mi się, że to były lata '90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 albo : http://www.autogespo...t-c7/2012/12/30 czy http://www.bentleymo...tinental_gt_v8/ Według mnie S1 quattro to legenda, z którą nie ma co dyskutować. Natomiast te samochody mają na tyle duża konkurencję, że można wybierać, przebierać i każdy znajdzie coś, co lubi . Ja wyznaję zasadę, że dopóki się nie przejedziemy samochodem, możemy wyrazić swoją opinię tylko na temat jego wyglądu, bo wrażenia jazdy mogą być zupełnie zaskakujące i to na plus i na minus . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 No niestety po wchłonięciu przez "najlepszy" koncern na świecie nawet Porsche obniża loty Carrera z salonu przebieg ~5000km i na autostradzie szczela pasek klinowy, bo jedno z kół jest źle wytoczone i zostawili zadzior(SIC). Prawdopodobnie te koła do paska klinowego aby było taniej takie same w Porsche, Audi,Skoda itd. no a dodatkowo aby było taniej nowa Carrera z jest z elektrycznym wspomaganiem. No ale oczywiście nikt nie zaprzeczy że jest to najlepszy i najbardziej innowacyjny, oraz trzymający jakość koncern na świecie (szczególnie ta jakość no ale z tunningiem nie ma problemu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Jeśli chodzi o VAG, to oczywiście, że ma pełno zajebistych samochodów, szczególnie pod marką Audi, nawet nie musi być znaczka RS, bo jest tam wiele innych fajnych silników. Ale z ręką na sercu - nie chciałbym żadnego, z tej prostej przyczyny, że dla każdego znajdę sobie odpowiednik, choćby w BMW I wtedy będę go kochał To trochę na zasadzie, że jesteśmy tu na forum Subaru, a nie EVO Każdy wie, o co mi chodzi. Myślę, że problem w tej dyskusji nie dotyczy tego, czy VAG ma dobre samochody. Chyba chodzi bardziej o to, że padają bardzo negatywne wypowiedzi od osób, które nie mają na dany temat pojęcia, albo gdzieś dzwoni, ale nie do końca wiadomo, gdzie I tu leży hund begraben Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 IMHO problem tej dyskusji ukryty jest jakby w podświadomości nas samych, tzn. czujemy intuicyjnie, że świat motoryzacyjny ucieka, a nasza ukochana marka nie za bardzo ma go czym gonić (póki co, bo wierzę, że to się właśnie zaczyna zmieniać), a ponieważ nie znajdujemy argumentów zaczynamy deprecjonować innych producentów, czasami słusznie, czasami nie... No niestety, ale nie można bronić wszystkiego wyświechtanym faktem w postaci, świetnego skądinąd, SAWD... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 IMHO problem tej dyskusji ukryty jest jakby w podświadomości nas samych, tzn. czujemy intuicyjnie, że świat motoryzacyjny ucieka, a nasza ukochana marka nie za bardzo ma go czym gonić (póki co, bo wierzę, że to się właśnie zaczyna zmieniać), a ponieważ nie znajdujemy argumentów zaczynamy deprecjonować innych producentów, czasami słusznie, czasami nie... No niestety, ale nie można bronić wszystkiego wyświechtanym faktem w postaci, świetnego skądinąd, SAWD... Ja się w pełni identyfikuje z tą opinią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 +2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 PS.hund begraben-heheheheheh nie znałem tego PSII.ja tam sie nie zarzekam.Może kiedyś posiądę VAGinę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 (edytowane) IMHO problem tej dyskusji ukryty jest jakby w podświadomości nas samych, tzn. czujemy intuicyjnie, że świat motoryzacyjny ucieka, a nasza ukochana marka nie za bardzo ma go czym gonić (póki co, bo wierzę, że to się właśnie zaczyna zmieniać), a ponieważ nie znajdujemy argumentów zaczynamy deprecjonować innych producentów, czasami słusznie, czasami nie... No niestety, ale nie można bronić wszystkiego wyświechtanym faktem w postaci, świetnego skądinąd, SAWD... Bardzo słuszna uwaga. Niestety... Edytowane 1 Lutego 2013 przez Amstaff23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Heads Up! Przyjdzie DIT i pozamiata To co cenię w Subaru to stwarzanie rozsądnych cenowo alternatyw. Co z tego że znajdę odpowiedniego dla mnie Audi w którym nie będzie ciasno(A6 lub allroad) ze świetnym 4x4 i dobrym silnikiem3.0D,jeśli Subaru da mi to samo za POŁOWĘ CENY!(wiem wiem 3.0 jest duuużo lepszy ) A w dodatku będę się obróżniał od rodaków mających obsesję posiadania OOOO,i to wszystko jedno w jakim stanie ,może być nawet zespawany z dwóch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Heads Up! Przyjdzie DIT i pozamiata To co cenię w Subaru to stwarzanie rozsądnych cenowo alternatyw. Co z tego że znajdę odpowiedniego dla mnie Audi w którym nie będzie ciasno(A6 lub allroad) ze świetnym 4x4 i dobrym silnikiem3.0D,jeśli Subaru da mi to samo za POŁOWĘ CENY!(wiem wiem 3.0 jest duuużo lepszy ) A w dodatku będę się obróżniał od rodaków mających obsesję posiadania OOOO,i to wszystko jedno w jakim stanie ,może być nawet zespawany z dwóch Miotła jest w wyposażeniu standardowym nowego Forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Zauważyłem, że w całej tej dyskusji, nawet jako o alternatywie dla vag-a, czy innych szkopów nikt nie wspomniał o lexusie. Jak dla mnie to marka, która pomimo tego, że istnieje bardzo krótko, to zdążyła sporo nadrobić i jej samochody mogą śmiało konkurować jak równy z równym z niemcami, ostatnio nawet pod względem designu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Zauważyłem, że w całej tej dyskusji, nawet jako o alternatywie dla vag-a, czy innych szkopów nikt nie wspomniał o lexusie. Jak dla mnie to marka, która pomimo tego, że istnieje bardzo krótko, to zdążyła sporo nadrobić i jej samochody mogą śmiało konkurować jak równy z równym z niemcami, ostatnio nawet pod względem designu . Osobiście uważam, że to marki niemieckie mogą konkurować z lexem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 lex jasne.Ale kasa kasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 lex jasne.Ale kasa kasa Premium fura premium kasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 (edytowane) pod wzgledem jakosc Lexus jest OK ale w tych rejonach liczy sie Image. Nikt z fabrykantow nie jezdzi lexusem to po prostu sie nie godzi. Nawet A8 uwazany byl do niedawna za proletariacki. Audi to byla marka rolnikow teraz zrobila sie troche yupi ... (chlopcy na zelu itp. ) . dlatego Pheaton nie odniosl sukcesu. jest za wiesniacki dla pewnych kregow. tu cena nie gra az tak wielkierj roli i tak za auto placi firma Edytowane 1 Lutego 2013 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 No to ja może trochę pójdę pod prąd, bo mimo, że bardzo mi się podobają Lexusy, bardzo fajnie się nimi jeździ, (szczególnie IS), to nie do końca bym je zaliczył do klasy premium. Dla mnie osobiście jest duża różnica choćby w materiałach w środku, jeśli porównamy np BMW lub Audi do Lexa. A w tej klasie i przy tych pieniądzach to już ma duże znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 lex jest super ale pregrywa na jednym polu brak kombi w wiekszosci modeli jak i AWD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 IS to prawda byl troche Japonski brak AWD i kombi tez wada dla prywatnego kierowcy. W srodku inny jak BMW a przyzwyczajenie tez sie liczy. Lexus jest za bardzo "techniczny" dla wielu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 IS to prawda byl troche Japonski brak AWD i kombi tez wada dla prywatnego kierowcy. W srodku inny jak BMW a przyzwyczajenie tez sie liczy. Lexus jest za bardzo "techniczny" dla wielu Lexusy z AWD są dostępne np. Lexus GS350 AWD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Ale ma za to RWD, a to tez jest zajebista sprawa* * nie dotyczy zimy w ruchu ulicznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 (edytowane) IS to prawda byl troche Japonski brak AWD i kombi tez wada dla prywatnego kierowcy. W srodku inny jak BMW a przyzwyczajenie tez sie liczy. Lexus jest za bardzo "techniczny" dla wielu Lexusy z AWD są dostępne np. Lexus GS350 AWD. IS250, LS i RX też były z AWD. Edytowane 1 Lutego 2013 przez Wielki Szu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 jak dodadzą do oferty ISa AWD to nawet się przejadę do salonu IS to piękna sztuka szczególnie w bieli. RWD na zime to porażka,wiem z doniesień właścicieli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się