subleo Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Test Volvo V40 CC, w kontekście, jak sprawuje się Haldex V (sic!) generacji: Edytowane 31 Stycznia 2013 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 a ja ta dla odmiany i na marginesie chciałem wspomnieć o jednym z moich kiedyś ulubionych obiektów westchnień którego niestety wtedy nie byłem w stanie posiadać. Mianowicie mam na myśli Outlandera I 2.0 turbo AWD. Kapitalny jak dla mnie samochód,nie za wysoki nie za niski,kompaktowy ale dość pojemny,zwarty, mocny,ze stałym 4X4 z wiskozą a nie jak dzisiejszszy Outl.II i III rozlazły ciężki bez polotu z dopinanym napędem. Dla mnie ten pierwszy model był i jest do dziś najpiękniejszy i najlepszy. Pamiętam jak miałem okazję nim pojeżdzić w zimie po polnych zasypanych drogach wersją 2.0 wolny ssak, i byłem zachwycony co ten samochód potrafi.Turbo nigdy nie jeżdziłem ale to bylo dla mnie marzenie.Również środek lekko spartański z analogowym zegarkiem pośrodku czerwonymi podświetleniami-rewelacja.Jeszcze wszystko w skórze.Dzisiejsze SUVowe Miśki to nie to. Tyle tytułem wspomnień. @@subleo, ten sic! do haldexu to zachwyt czy rozczarowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) @subleo, ten sic! do haldexu to zachwyt czy rozczarowanie? Chyba chodzi o to, że to piąta generacja, bo ja tam nie śledzę, ale myślałem, że czwarta jest najnowsza. Edytowane 31 Stycznia 2013 przez Giechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serweryn Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) @subleo, ten sic! do haldexu to zachwyt czy rozczarowanie? Raczej podkreślenie, że to V generacja EDIT: @@Giechu, "great minds think alike" Edytowane 31 Stycznia 2013 przez serweryn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) @@subleo, ten sic! do haldexu to zachwyt czy rozczarowanie? Oznaczy tylko tyle, że to nie omyłka przy pisaniu i rzeczywiście w tym samochodzie jest Haldex już V-tej generacji (w Yeti jest IV). W każdym razie, na teście prezentuje się bardzo pozytywnie i w podsumowaniu AWD jest ocenione na plus. Zostałem uprzedzony, dzięki Panowie ... . Edytowane 31 Stycznia 2013 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 a OK. rozumiem i w sumie to nie zwróciłem uwagi bo tak sie zastanawiałem oglądając ,że w zasadzie ten niby test nic nie pokazuje oprócz tego że ten volviak sie zakopał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 a ja ta dla odmiany i na marginesie chciałem wspomnieć o jednym z moich kiedyś ulubionych obiektów westchnień którego niestety wtedy nie byłem w stanie posiadać. Mianowicie mam na myśli Outlandera I 2.0 turbo AWD. Kapitalny jak dla mnie samochód,nie za wysoki nie za niski,kompaktowy ale dość pojemny,zwarty, mocny,ze stałym 4X4 z wiskozą (...) sadze, ze FXT MT (szczegolnie 2.5XT) z podobnego rocznika bedzie autem fajniejszym czytasz po rosyjsku moze? tu jest fajny test tej dwojki http://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=98393&SECTION_ID=4802 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 a ja ta dla odmiany i na marginesie chciałem wspomnieć o jednym z moich kiedyś ulubionych obiektów westchnień którego niestety wtedy nie byłem w stanie posiadać. Mianowicie mam na myśli Outlandera I 2.0 turbo AWD. Kapitalny jak dla mnie samochód,nie za wysoki nie za niski,kompaktowy ale dość pojemny,zwarty, mocny,ze stałym 4X4 z wiskozą (...) sadze, ze FXT MT (szczegolnie 2.5XT) z podobnego rocznika bedzie autem fajniejszym czytasz po rosyjsku moze? tu jest fajny test tej dwojki http://www.autorevie...SECTION_ID=4802 Taki test aż się sam narzuca,dwaj godni siebie rywale,nie dam rady przeczytać bo musiałbym chyba ze dwa dni nad tym siedzieć a to zdaje sie w dodatku po Ukraińsku :PAle już samo to że są ze sobą porównywane mówi samo za siebie.Ja bym wybrał Miśka bo ładniejszy,kwestia gustu jak znasz wynik testu to mógłbyś streścić. Chodziło mi o ten niby prosty zegarek,coś pięknego PS.poza tym w tamtym czasie to chyba wogóle u mnie nie było salonu Subaru,więc dostępność równa zeru,wiadomości jedynie z prasy więc ciężko się zakochać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 U nas do dzisiaj nie ma ani salonu ani ASO subaru Gdzie ja mieszkam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 U nas do dzisiaj nie ma ani salonu ani ASO subaru Gdzie ja mieszkam? a najbliższy gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Poznań - 140 km Wrocław - 160 km Dzierżoniów - 200 km Oczywiście najbliższy jest Dzierżoniów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Poznań - 140 km Wrocław - 160 km Dzierżoniów - 200 km Oczywiście najbliższy jest Dzierżoniów to może załóż? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Poza możliwościami... różnymi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (...) jak znasz wynik testu to mógłbyś streścić. FXT zwyciezyl, bo lepiej jezdzi, jest lepiej wyposazony i praktyczniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 wywnioskowac ze przy takiej mocy droga hamowania sie raczej nie skroci Droga hamowania zależy od wielu czynników, ale nie wiedziałem, że również od mocy. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) http://cdn3.worldcar...41004776049.jpg http://www.topgearru...eme-600x399.jpg http://www.topgearru...t-3-520x331.jpg Concept Fiata Bravo Xtreme. 1.4 16v T-Jet - 255 KM. Fiat jeszcze nie podjął decyzji, czy auto trafi do produkcji. A mogłoby, bo jest przepiękne... Edytowane 31 Stycznia 2013 przez Jachu93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 http://cdn3.worldcar...41004776049.jpg http://www.topgearru...eme-600x399.jpg http://www.topgearru...t-3-520x331.jpg Concept Fiata Bravo Xtreme. 1.4 16v T-Jet - 255 KM. Fiat jeszcze nie podjął decyzji, czy auto trafi do produkcji. A mogłoby, bo jest przepiękne... Wygląda jak... bravo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) BartZ jakby Ci to powiedzieć... bo to jest Bravo tu jest jeszcze ruchomy Edytowane 31 Stycznia 2013 przez Jachu93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 A poważnie, no coś w sobie ma, mnie bynajmniej się podoba Trochę mnie silnik przeraża... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 A poważnie, no coś w sobie ma, mnie bynajmniej się podoba Przynajmniej. Albo "bynajmniej się nie podoba". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 BartZ pod jakim względem przeraża? Za duża moc, czy awaryjny? Jeżeli to drugie, to nie ma się czego bać! Nie jest z nim tak źle, montowany był już w poprzednim Bravo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Żeby pogodzić co poniektórych obrzucających się błotem i szmelcwagenami. W dobie dzisiejszej globalizacji, unifikacji i pogoni za obniżeniem kosztów nie ma już miejsca na auta bezawaryjne Dotyczy to wszystkich marek od A do Z. Są jedynie auta troche mniej usterkowe i te bardziej, ale wynika tobardziej z stopnia skomplikowania konstrukcji niz konkretnej marki. Statystycznie mozna przyjąć że proste auta psują się rzadziej, bo jest ograniczona ilość urządzeń które mogą sie zepsuć - a wiadomo że jak nie mamy turbo to się ono raczej nie zepsuje . A wracając do tych osób (mnie), które według niektórych dyskutantów z tego wątku, muszą tuningować auta, żeby zrekompensować sobie niedostatki we własnym ego ( tutaj podziekowania dla bukmacerek za wspaniałą diagnozę - dzięki temu zaoszczędziłem na psychologu i starczyło mi na chipowanie ), to oznajmiam że "brzydal" jest juz po zabiegu. Wg danych fabrycznych powinno być 211KM i 280NM. Pomiar serii dał wynik 229KM i 300NM. Program bezpieczny na paliwie 95 ( sporo podróżuję i nie wszędzie jest 98 więc zostało 95 na moje życzenie) dał wynik 256KM i 370NM. Wg Rogala na 98 spokojnie byłoby 270KM i 390NM. Wynik ten został uzyskany na całkowitym seryjnym osprzecie silnika - cooler, turbo, wydech z katami, dolot i układ paliwowy nie był ruszany. Do tego doszedł odpowiedni pod moc soft do DSG i auto zbiera się wyraźnie lepiej. Z pozdrowieniami zza kierownicy "brzydala" od juz mniej sfrustrofanego i mniej znerwicowanego posiadacza małego ego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Żeby pogodzić co poniektórych obrzucających się błotem i szmelcwagenami. W dobie dzisiejszej globalizacji, unifikacji i pogoni za obniżeniem kosztów nie ma już miejsca na auta bezawaryjne Dotyczy to wszystkich marek od A do Z. Są jedynie auta troche mniej usterkowe i te bardziej, ale wynika tobardziej z stopnia skomplikowania konstrukcji niz konkretnej marki. Statystycznie mozna przyjąć że proste auta psują się rzadziej, bo jest ograniczona ilość urządzeń które mogą sie zepsuć - a wiadomo że jak nie mamy turbo to się ono raczej nie zepsuje my to juz dawno wiemy , ale jak widac sa ludzie ktorzy nie do konca sa tego swiadomi A wracając do tych osób (mnie), które według niektórych dyskutantów z tego wątku, muszą tuningować auta, żeby zrekompensować sobie niedostatki we własnym ego ( tutaj podziekowania dla bukmacerek za wspaniałą diagnozę - dzięki temu zaoszczędziłem na psychologu i starczyło mi na chipowanie ), to oznajmiam że "brzydal" jest juz po zabiegu. Wg danych fabrycznych powinno być 211KM i 280NM. Pomiar serii dał wynik 229KM i 300NM. Program bezpieczny na paliwie 95 ( sporo podróżuję i nie wszędzie jest 98 więc zostało 95 na moje życzenie) dał wynik 256KM i 370NM. Wg Rogala na 98 spokojnie byłoby 270KM i 390NM. Wynik ten został uzyskany na całkowitym seryjnym osprzecie silnika - cooler, turbo, wydech z katami, dolot i układ paliwowy nie był ruszany. Do tego doszedł odpowiedni pod moc soft do DSG i auto zbiera się wyraźnie lepiej. Z pozdrowieniami zza kierownicy "brzydala" od juz mniej sfrustrofanego i mniej znerwicowanego posiadacza małego ego Wynik bardzo fajny zwlaszcza seria i zwlaszcza ze to na paliwie 95.Ja lece troszke grubiej bo z katalizatorem i troszke wiekszym IC wiec bedzie to taki stage 2+ tak ze moze przy odrobinie szczescia trojka sie z przodu pokaze ale to dopiero na wielkanoc. Test Volvo V40 CC, w kontekście, jak sprawuje się Haldex V (sic!) generacji: widzialm juz u ziebie na zywo super auto , fajnie ze w koncu volvo zaczyna robic troszke bardziej ekscytujace samochody , z tutesknieniem czekam jeszcze na powrot aut w stylu 850 / V70 T5R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 lukass śmieszny jesteś. Na seryjnych hamulcach i zawieszeniu takie kosmiczne moce. Zresztą... za pare dni i tak Ci się wszystko rozsypie. Kabaret... a najlepsze, że najbardziej spinają się świeżynki z BD pod maską... starzy forumowicze, chyba przestali już tu zaglądać. I nie mówie o tym temacie, tylko w ogóle o forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 swieta prawda :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się