Skocz do zawartości

Foresterlive - czyli forkiem dookoła świata...


AM78

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Chyba tak źle nie będzie... ;) Swego czasu był "zawodnik" który w 8-letnim foresterze (I generacji) objechał świat (zajęło mu to dwa lata). Czyli sie da. I to bez żadnego wsparcia. Wyprawę nazwał "subaroute" - gdzieś w necie można znaleźć informacje na jej temat - np.

 

albo

.

 

Niestety głowny blog już nie działa.

 

Co do foresterlive mam tylko nadzieję, że to jednak będzie cały czas jeden i ten sam egzemplarz, a nie jakaś podmianka co kontynent...

Edytowane przez AM78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baja, Ty sie nie boj nic, najwyzyej w photoshopie sie dorysuje :cool:

a tak serio to ja bylbym zdziwiony jak z 10-ciu jeden by nie dojechal, napewno serwisowane beda podczas calej wyprawy, wiec jedynie dzwon moze nie pozwolic dojechac do mety :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z okazji pojawienia się nowego Forestera, Subaru zorganizowało ciekawą akcję promocyjną: nowy Forester przez najbliższy rok ma przejechać prawie 100k km na 5 kontynentach - raporty mają się pojawiać na bieżąco o tu: http://foresterlive.com/

 

I fajnie. :) Pozdr

 

Andrzej

 

 

Genialna inicjatywa :!: A Foryś da rade bez problemu :twisted:

 

Trzymam kciuki i dopisuje stronkę do ulubionych :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba tak źle nie będzie... ;) Swego czasu był "zawodnik" który w 8-letnim foresterze (I generacji) objechał świat (zajęło mu to dwa lata). Czyli sie da. I to bez żadnego wsparcia. Wyprawę nazwał "subaroute" - gdzieś w necie można znaleźć informacje na jej temat - np.

 

albo

.

 

Niestety głowny blog już nie działa.

 

Co do foresterlive mam tylko nadzieję, że to jednak będzie cały czas jeden i ten sam egzemplarz, a nie jakaś podmianka co kontynent...

ależ oczywiście z całego serca dopinguje forkowi haha...

 

 

i też sądzę że prędzej by forek I generacji dojechał niż ten nowy :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prędzej by forek I generacji dojechał niż ten nowy

 

Myslałem, że Subaru jednak trzyma klasę i Forester III nie był o wiele bardziej awaryjnym samochodem od poprzedników... Moze to naiwne, ale wierzę, że

 

da rade bez problemu

 

:)

 

.ale tak sie zastanawiam kurcze te 100 tys km to wcale nie brzmi dumnie dla samochodu tej klasy, jakiekolwiek problemy bylyby raczej dziwne

 

Jeśli to będzie 100 tys. po asfalcie to się z Tobą całkowicie zgadzam, mam jednak nadzieję, że przetargają go po porządnych bezdrożach, no a wtedy problemy nie byłyby już takie dziwne. "Ludzie mówio" ;), że kilkaset kilometrów australijskiej albo afrykańskiej tarki potrafi rozkręcić wszystkie śruby w każdym - nie wiadomo jak dobrze przygotowanym - samochodzie.

Edytowane przez AM78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wezcie pod uwage ile przegladow musi przejsc przez te 100.000km! Ciekawe czy beda robili jakies prowizoryczne przeglady czy pelen wymiar... :cool:

 

Tak czy siak fajny projekt :)

haha coś czuję że to będzie wyglądało tak że za każdym z 10 forków będzie jechało 10 wagonów części :D:D a w każdym wagonie będzie siedziało 10 mechaników z których każdy będzie trzymał w ręku 10 kluczy :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wezcie pod uwage ile przegladow musi przejsc przez te 100.000km! Ciekawe czy beda robili jakies prowizoryczne przeglady czy pelen wymiar... :cool:

 

Tak czy siak fajny projekt :)

haha coś czuję że to będzie wyglądało tak że za każdym z 10 forków będzie jechało 10 wagonów części :D:D a w każdym wagonie będzie siedziało 10 mechaników z których każdy będzie trzymał w ręku 10 kluczy :D:D

 

Bez przesady. Na wyprawie mozna zdemolowac auto w moment albo przejechac trase tak aby nie bylo problemow z autem. To kierowca z pilotem decyduja w jakie historie sie zaladuja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady. Na wyprawie mozna zdemolowac auto w moment albo przejechac trase tak aby nie bylo problemow z autem. To kierowca z pilotem decyduja w jakie historie sie zaladuja.

wiem wiem że to wszystko zależy od umiejętności kierującego.... co my tu będziemy gdybać pożyjemy zobaczymy haha :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec sadzac po tej panoramie, to jednak jedzie tylko jeden Forester i to sam ;-)

 

Chyba ze te 10 zapasowych wraz z 10 ciezarowkami czesci schowalo sie tuz przy statywie kamery, to wtedy sa w martwym polu :mrgreen:

 

http://foresterlive.com/report/#0021

Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec sadzac po tej panoramie, to jednak jedzie tylko jeden Forester i to sam ;-)

 

Chyba ze te 10 zapasowych wraz z 10 ciezarowkami czesci schowalo sie tuz przy statywie kamery, to wtedy sa w martwym polu :mrgreen:

 

http://foresterlive.com/report/#0021

@@Than_Junior,ukształtowanie terenu pozwala na ukrycie wielu rzeczy,nawet lawet i ciężarówek. :mrgreen::lol:

trochę chęci, podstawowe umiejętności obsługi Photoshopa i nawet wagon będzie wyglądał jak duży kamień haha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
haha coś czuję że to będzie wyglądało tak że za każdym z 10 forków będzie jechało 10 wagonów części :D a w każdym wagonie będzie siedziało 10 mechaników z których każdy będzie trzymał w ręku 10 kluczy :D

To taka bardzo ... polska opinia :???:

Faktem jest, że importerzy zostali poproszeni o zaktualizowanie list serwisów autoryzowanych na wypadek, gdyby rzeczony Forester musiał przejść przegląd, czy też miałaby zostać usunięta jakaś usterka.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec patrzac na dane dnia, to narazie na pewno testuja wydajnosc klimatyzacji: 37°C ;-)

 

Podoba mi sie aspekt krajoznawczy akcji, w sumie dobrze by pasowalo do dzialu "Nasze podroze" :-)

 

http://foresterlive.com/?lang=en&hash=0033

 

DSC01823.JPG

DSC01810.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to najlepszy z mozliwych wyborow. Nigdy nie wiesz co nalejesz w dziczy do baku a benzynka N/A jest pewnie najmniej wrazliwa na kiepskie paliwo. Sprzet ekonomiczniejszy niz turbo a moc na wyprawie nie jest najwazniejsza, to nie wyscig ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TJ to kopalnia opali w Australi. Kumpel byl tam Landcruzerem i wieczorem strasznie niebezpicznie sie tam zapuszczac. Wszedzie pelno dziur. LC wytrzymal ale silnik 4 Litrowy. Karoserie spawali po wioskach. Outback to nie przelewki bez meldowania sie miedzy odcinkami i satelitentelefonu lebensgefährlich

 

Ciezko powiedziec czy to turbo. W terenie spalanie rzedu 12,8 to i NA zrobi.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Ciezko powiedziec czy to turbo.

przeciez na fotkach widac wyraznie, ze to turbo (patrz. przedni zderzak)

 

 

p.s. pewnie swiadomie wybrali 2.0 DiT, aby nie bylo wtpliwosci co do bezawaryjnosci (w kontekscie roznych doswiadczen z 2.5T :-) )

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...