AM78 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Z okazji pojawienia się nowego Forestera, Subaru zorganizowało ciekawą akcję promocyjną: nowy Forester przez najbliższy rok ma przejechać prawie 100k km na 5 kontynentach - raporty mają się pojawiać na bieżąco o tu: http://foresterlive.com/ I fajnie. Pozdr Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAJA Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 fajnie fajnie tylko jest pytanie czy to na pewno dobry pomysl na promocje bo moze sie okazac ze wjedzie 10 forkow a dojedzie 1 ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AM78 Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) Chyba tak źle nie będzie... Swego czasu był "zawodnik" który w 8-letnim foresterze (I generacji) objechał świat (zajęło mu to dwa lata). Czyli sie da. I to bez żadnego wsparcia. Wyprawę nazwał "subaroute" - gdzieś w necie można znaleźć informacje na jej temat - np. albo . Niestety głowny blog już nie działa. Co do foresterlive mam tylko nadzieję, że to jednak będzie cały czas jeden i ten sam egzemplarz, a nie jakaś podmianka co kontynent... Edytowane 15 Listopada 2012 przez AM78 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Baja, Ty sie nie boj nic, najwyzyej w photoshopie sie dorysuje :cool: a tak serio to ja bylbym zdziwiony jak z 10-ciu jeden by nie dojechal, napewno serwisowane beda podczas calej wyprawy, wiec jedynie dzwon moze nie pozwolic dojechac do mety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Z okazji pojawienia się nowego Forestera, Subaru zorganizowało ciekawą akcję promocyjną: nowy Forester przez najbliższy rok ma przejechać prawie 100k km na 5 kontynentach - raporty mają się pojawiać na bieżąco o tu: http://foresterlive.com/ I fajnie. Pozdr Andrzej Genialna inicjatywa :!: A Foryś da rade bez problemu Trzymam kciuki i dopisuje stronkę do ulubionych :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_20vt Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 pomysl fajny....ale tak sie zastanawiam kurcze te 100 tys km to wcale nie brzmi dumnie dla samochodu tej klasy, jakiekolwiek problemy bylyby raczej dziwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Ważne aby numer rejestracyjny ten sam dojechał W sumie to Forek I gen miał znacznie większe szanse objechać świat niż, nie daj Boże, współczesny diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAJA Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Chyba tak źle nie będzie... Swego czasu był "zawodnik" który w 8-letnim foresterze (I generacji) objechał świat (zajęło mu to dwa lata). Czyli sie da. I to bez żadnego wsparcia. Wyprawę nazwał "subaroute" - gdzieś w necie można znaleźć informacje na jej temat - np. albo . Niestety głowny blog już nie działa. Co do foresterlive mam tylko nadzieję, że to jednak będzie cały czas jeden i ten sam egzemplarz, a nie jakaś podmianka co kontynent... ależ oczywiście z całego serca dopinguje forkowi haha... i też sądzę że prędzej by forek I generacji dojechał niż ten nowy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Wezcie pod uwage ile przegladow musi przejsc przez te 100.000km! Ciekawe czy beda robili jakies prowizoryczne przeglady czy pelen wymiar... 8) Tak czy siak fajny projekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AM78 Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 (edytowane) prędzej by forek I generacji dojechał niż ten nowy Myslałem, że Subaru jednak trzyma klasę i Forester III nie był o wiele bardziej awaryjnym samochodem od poprzedników... Moze to naiwne, ale wierzę, że da rade bez problemu .ale tak sie zastanawiam kurcze te 100 tys km to wcale nie brzmi dumnie dla samochodu tej klasy, jakiekolwiek problemy bylyby raczej dziwne Jeśli to będzie 100 tys. po asfalcie to się z Tobą całkowicie zgadzam, mam jednak nadzieję, że przetargają go po porządnych bezdrożach, no a wtedy problemy nie byłyby już takie dziwne. "Ludzie mówio" , że kilkaset kilometrów australijskiej albo afrykańskiej tarki potrafi rozkręcić wszystkie śruby w każdym - nie wiadomo jak dobrze przygotowanym - samochodzie. Edytowane 16 Listopada 2012 przez AM78 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAJA Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Wezcie pod uwage ile przegladow musi przejsc przez te 100.000km! Ciekawe czy beda robili jakies prowizoryczne przeglady czy pelen wymiar... :cool: Tak czy siak fajny projekt haha coś czuję że to będzie wyglądało tak że za każdym z 10 forków będzie jechało 10 wagonów części :D a w każdym wagonie będzie siedziało 10 mechaników z których każdy będzie trzymał w ręku 10 kluczy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Wezcie pod uwage ile przegladow musi przejsc przez te 100.000km! Ciekawe czy beda robili jakies prowizoryczne przeglady czy pelen wymiar... :cool: Tak czy siak fajny projekt haha coś czuję że to będzie wyglądało tak że za każdym z 10 forków będzie jechało 10 wagonów części :D a w każdym wagonie będzie siedziało 10 mechaników z których każdy będzie trzymał w ręku 10 kluczy :D Bez przesady. Na wyprawie mozna zdemolowac auto w moment albo przejechac trase tak aby nie bylo problemow z autem. To kierowca z pilotem decyduja w jakie historie sie zaladuja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAJA Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Bez przesady. Na wyprawie mozna zdemolowac auto w moment albo przejechac trase tak aby nie bylo problemow z autem. To kierowca z pilotem decyduja w jakie historie sie zaladuja. wiem wiem że to wszystko zależy od umiejętności kierującego.... co my tu będziemy gdybać pożyjemy zobaczymy haha :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 (edytowane) No wiec sadzac po tej panoramie, to jednak jedzie tylko jeden Forester i to sam ;-) Chyba ze te 10 zapasowych wraz z 10 ciezarowkami czesci schowalo sie tuz przy statywie kamery, to wtedy sa w martwym polu http://foresterlive.com/report/#0021 Edytowane 17 Listopada 2012 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 @@Than_Junior,ukształtowanie terenu pozwala na ukrycie wielu rzeczy,nawet lawet i ciężarówek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAJA Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 No wiec sadzac po tej panoramie, to jednak jedzie tylko jeden Forester i to sam ;-) Chyba ze te 10 zapasowych wraz z 10 ciezarowkami czesci schowalo sie tuz przy statywie kamery, to wtedy sa w martwym polu http://foresterlive.com/report/#0021 @@Than_Junior,ukształtowanie terenu pozwala na ukrycie wielu rzeczy,nawet lawet i ciężarówek. trochę chęci, podstawowe umiejętności obsługi Photoshopa i nawet wagon będzie wyglądał jak duży kamień haha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 19 Listopada 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 haha coś czuję że to będzie wyglądało tak że za każdym z 10 forków będzie jechało 10 wagonów części a w każdym wagonie będzie siedziało 10 mechaników z których każdy będzie trzymał w ręku 10 kluczy To taka bardzo ... polska opinia :???: Faktem jest, że importerzy zostali poproszeni o zaktualizowanie list serwisów autoryzowanych na wypadek, gdyby rzeczony Forester musiał przejść przegląd, czy też miałaby zostać usunięta jakaś usterka. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 No wiec patrzac na dane dnia, to narazie na pewno testuja wydajnosc klimatyzacji: 37°C ;-) Podoba mi sie aspekt krajoznawczy akcji, w sumie dobrze by pasowalo do dzialu "Nasze podroze" :-) http://foresterlive.com/?lang=en&hash=0033 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Wybrali do wycieczki Forka N/A. Musi dojechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Bo to najlepszy z mozliwych wyborow. Nigdy nie wiesz co nalejesz w dziczy do baku a benzynka N/A jest pewnie najmniej wrazliwa na kiepskie paliwo. Sprzet ekonomiczniejszy niz turbo a moc na wyprawie nie jest najwazniejsza, to nie wyscig Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Chyba jednak turbo Moreover, the stability and power of the "DIT" TURBO engine will help you enjoy driving on long winding roads. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Po spalaniu wygląda na Turbo: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 (edytowane) TJ to kopalnia opali w Australi. Kumpel byl tam Landcruzerem i wieczorem strasznie niebezpicznie sie tam zapuszczac. Wszedzie pelno dziur. LC wytrzymal ale silnik 4 Litrowy. Karoserie spawali po wioskach. Outback to nie przelewki bez meldowania sie miedzy odcinkami i satelitentelefonu lebensgefährlich Ciezko powiedziec czy to turbo. W terenie spalanie rzedu 12,8 to i NA zrobi. Edytowane 20 Listopada 2012 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Haubi65, akurat w tym dniu (#2) pokonali ponad 400 km, prostymi, pustymi drogami Australii, beż żadnego terenu. A ponadto Turbo ma inny przedni zderzak, z wlotami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 (edytowane) (...) Ciezko powiedziec czy to turbo. przeciez na fotkach widac wyraznie, ze to turbo (patrz. przedni zderzak) p.s. pewnie swiadomie wybrali 2.0 DiT, aby nie bylo wtpliwosci co do bezawaryjnosci (w kontekscie roznych doswiadczen z 2.5T :-) ) Edytowane 20 Listopada 2012 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się