ppmarian Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Jaki silnik? Bo jeśli np 2.5 sohc to dziwne Zapytam jeszcze raz dlaczego nie słychać na forach US o problemach rozrzadem jesli w Europie jest taki problem z przekroczeniem 130kkm Co do autostrad to holendrzy mają podobną specyfikę ruchu jak w stanach duzo autostrad i jazda ok. 60mil/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 A co Panie i Panowie powiecie na fakt że identyczne silniki w US jak w EU mają zalecana wymiane rozrządu co 160kkm lub 7lat silnik z UE na rozrzadzie ( od nowosci ) przejechal 128 tyś drugi przypadek 134 tyś . W pierwszym przypadku rolka była "bez lozyska" w drugim kawalek z rantu paska stukal o obudowę....oba dojechaly na kołach celem ustalenia przyczyny.....odgłosów ps. ale oczywiscie mozna probować dobic do 160 tyś. ......tym bardziej , ze mamy juz troche autostrad... A odnośnie kryterium czasowego... Najlepiej wymienić po 7 latach, ale od daty produkcji samochodu czy pierwszej rejestracji i wyjazdu samochodu z salonu? Pytam, bo w moim przypadku jest to spora różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 znam klienta który zapomniał wymienić rozrządu i pasek pękł przy 240kkm po kilkunastu latach. legacy 2.5l chyba sohc czyli pasek ma łatwiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 ja napisze tak: rozrząd to podstawa w sprawnym silniku... nie oszczedzać a wymieniać... nie tak dawno po kilku miesiącach odpalałem drugiego gacka i uszom ukazał sie waląco-dudniący dzwiek (przebieg 150kkm)... obstawiałem panewki a okazało sie, że napinacz powiedział papa... rozrzad zmieniony, silnik chodzi jak igła... gdybym był bardziej nadgorliwy to wtopiłbym kilka tys euro na remont... wymieniać.. nie dyskutować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 @@saszynski,Ty się nie znasz i jeździsz na lepszym paliwie. Nie bez kozery,w każdej instrukcji autka są zalecenia wymiany rozrządu,biorące przebieg albo czas za podstawę jego wymiany.Dochodzą do tego jeszcze indywidualne parametry użytkowania auta,trasa,miasto,raz na miesiąc itp.Nie ma jednej recepty na wszystko,nawet jeśli chodzi o kaca. A Sasza i tak się nie zna,miałbyś nowy silniczek i stawiałbyś na Plejadach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Ale ciekawią mnie też argumenty przeciw wymianie Np. Taki Peugot 508. Pasek do wymiany co 240tkm lub co 120m-cy Wniosek: Subaru gorsze od Puga Wcale nie jest gorsze. 100 tyś na pasek to i tak jest dużo a tym bardziej zależy jak auto jest użytkowane. Lepiej wymienić 10km wcześniej, niż kilometr za późno Peugot 508 ale z jakim motorem? Mazda 3 2.0 ben też ma dobry przebieg paska- 220kkm albo 10 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 A co Panie i Panowie powiecie na fakt że identyczne silniki w US jak w EU mają zalecana wymiane rozrządu co 160kkm lub 7lat silniki 2.5 US maja inny pasek rozrządu (trochę szerszy jak pamietam?) niż UE...tak przy okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 silniki 2.5 US maja inny pasek rozrzą oba moje 2.5 sohc US MY08 i EU MY05 maja identyczny pasek w/g tego katalogu http://www.auto-parts.spb.ru/cat/su/su2.mycat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 @saszynski,Ty się nie znasz i jeździsz na lepszym paliwie. cicho.. bo sie wyda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 US MY08 i EU MY05 maja identyczny pasek w/g tego katalogu http://www.auto-part...at/su/su2.mycat można załozyć UE do US....ale wg. nr Kat. pasek US ma inny nr. niż UE i byc może stąd wymiana po 160 tyś ( szerszy jak pamiętam ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 apropo rozrzadu w foresterze mam takie pytanie. czy mozna gdzies w serwisie po vinie lub jakos inaczej sprawdzic czy rozrzad byl wymieniany jezeli ksiazka byla prowadzona do konca? auto ma 129000 przebiegu a do 120000 bylo serwisowane w niemczech w aso. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się