Jump to content

Czerwona Babcia ;)


viorica

Recommended Posts

Witam.

Posiadam takie cuś ;) Sporo mi się nie podoba, ale ogólnie autko super. Wcześniej miałam Opla i Audi więc doświadczenia brak z Subaru ;)

W aucie sporo do zrobienia, żeby jakoś w miarę wyglądało. Nie będę ładować wiele pieniędzy, ale chcę aby mi się przez jakiś czas w miarę dobrze jeździło.

Do zmiany jest na pewno srebrny grill i wlot, halogeny kwadratowe oraz naklejki, alee... naklejki raczej zostaną, bo lakier jest w tragicznym stanie, więc wolę naklejeczki niż po ich odklejeniu inny odcień lakieru.

Karoseria jest w opłakanym stanie, są wgnioty, rysy, dużo szpachli i inne takie, ale auto jest i na razie będzie, więc się nie będę rozczulać ;)

I tak jest sporo lepsze od poprzedniego, zwłaszcza jeśli chodzi o komfort jazdy ;)

 

Muszę zrobić podświetlenie tablicy i coś z szybą. Po odpaleniu otwieram szybę i nie mogę jej zatrzymać i zjeżdża do końca. Jak chcę ją zamknąć, muszę zgasić i ponownie odpalić auto. Do zrobienia również amortyzator z tyłu i nie działają halogeny z przodu te okrągłe, bo kwadratowe też nie, ale ich nie będzie.

Autko było puknięte w przód na pewno, bo jest przesunięta maska, więc zapewne coś tam jest nie tak. I to chyba na razie tyle ;)

Z góry dzięki za wszelkie sugestie :)

 

 

dsc00816m.jpg

dsc00814mx.jpg

dsc00817m.jpg

dsc00821my.jpg

dsc00819mu.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeżeli jest to 1.8 to wszelkie wloty i inne badziewia co są na masce zdejmij( bo to nie wersja turbo) czerwony grill, zdjąc kwadratowe halogeny, odkleic naklejki (może nie będzie śladu po nich) i te z klapy bagażnika też (chodzi mi o ''4x4'' i ''turbo'')

do tego fajna felga, biała szprychowana naprzykład :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, no żeby pozbyć się wlotów, musiałabym zmienić całą maskę na co niestety brak funduszy. Grill chciałabym inny, nie ten który jest, można zmienić?

Kwadraty polecą, naklejki tak jak pisałam raczej zostawią ślad, bo lakier jest tragiczny.

Felga fajna szprychowa, ale raczej czarna ;) Biała tu zupełnie nie spasuje bo jest czarny dach ;)

Link to comment
Share on other sites

Lewa lampa jest po lifcie a prawa przed (ta jest właściwa) :shock: ,ściągnij nalepki za pomocą suszarki do włosów a potem daj przepolerować lakier i powinno być git,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czy dobrze widzę ale chyba masz rejestrację SBI?

Jeśli tak to obserwuj ten temat i jak się coś urodzi to wpadaj na spota:

viewtopic.php?f=10&t=114284&start=8800

 

 

Lewa lampa jest po lifcie a prawa przed (ta jest właściwa) :shock:

 

Mam analogiczna sytuację tylko że mam GT MY98 i z brakulaku jakiś czas temu kupiłem(po małe stłuczce) lewą lampę przed liftową więc moglibyśmy się zamienić i wtedy i u mnie i u Ciebie będzie wszystko grało :D

Link to comment
Share on other sites

Lewa lampa jest po lifcie a prawa przed (ta jest właściwa) :shock: ,ściągnij nalepki za pomocą suszarki do włosów a potem daj przepolerować lakier i powinno być git,pozdro.

 

Która lampa? Z przodu czy z tyłu?

 

Lakier jest tak tragiczny, jest sporo szpachli na nadkolach. prawe tylne drzwi są w innym odcieniu, że się naprawdę nie opłaca ładować kasy w polerkę. Zwłaszcza, że jeszcze muszę ubezpieczenie zapłacić pod koniec sierpnia ;)

W nadkolach z tyłu były dziury i zrobione jest to zupełnie nieprofesjonalnie (ja tego nie robiłam, takie już było), ale wiem jak auto wyglądało wcześniej.

Nalepki obawiam się, że mogą zostawić jasne?/ciemne? ślady a bez polerki będzie to wyglądać okropnie. Auto na zdjęciach wygląda naprawdę ok w porównaniu z tym co jest na żywo niestety :(

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czy dobrze widzę ale chyba masz rejestrację SBI?

Jeśli tak to obserwuj ten temat i jak się coś urodzi to wpadaj na spota:

viewtopic.php?f=10&t=114284&start=8800

 

 

Lewa lampa jest po lifcie a prawa przed (ta jest właściwa) :shock:

 

Mam analogiczna sytuację tylko że mam GT MY98 i z brakulaku jakiś czas temu kupiłem(po małe stłuczce) lewą lampę przed liftową więc moglibyśmy się zamienić i wtedy i u mnie i u Ciebie będzie wszystko grało :D

 

Rejestracja na razie SBI ale będzie SW , ale to i tak niedaleko. W razie czego na spota się piszę :)

 

Nie wiem w jakim stanie jest ta lampa, to byś musiał ocenić sam :)

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czy dobrze widzę ale chyba masz rejestrację SBI?

Jeśli tak to obserwuj ten temat i jak się coś urodzi to wpadaj na spota:

viewtopic.php?f=10&t=114284&start=8800

 

 

Lewa lampa jest po lifcie a prawa przed (ta jest właściwa) :shock:

 

Mam analogiczna sytuację tylko że mam GT MY98 i z brakulaku jakiś czas temu kupiłem(po małe stłuczce) lewą lampę przed liftową więc moglibyśmy się zamienić i wtedy i u mnie i u Ciebie będzie wszystko grało :D

 

Rejestracja na razie SBI ale będzie SW , ale to i tak niedaleko. W razie czego na spota się piszę :)

 

Nie wiem w jakim stanie jest ta lampa, to byś musiał ocenić sam :)

 

Jeżeli nie ma pourywanych zaczepów(a podejrzewam że skoro była wymieniona to jest ok).

Jestem na etapie docierania silnika i robię bez celu wiele kilometrów tak więc mógłbym podjechać we wskazane miejsce- ocenić stan, wymontować a nawet zamontować Ci moją(lampa jest cała i bez uszkodzeń) :D

Link to comment
Share on other sites

Lakier jest tak tragiczny, jest sporo szpachli na nadkolach. prawe tylne drzwi są w innym odcieniu, że się naprawdę nie opłaca ładować kasy w polerkę.

 

viorica, możesz spróbować przepolerować ręcznie, kupujesz pastę tempo za parę zeta i jazda, potem ewentualnie jakiś wosk i subarynka nie do poznania :D

Link to comment
Share on other sites

viorica, jeśli nie chcesz dużo wydawać, przemaluj kółka na czarno- podpasują dachowi i lusterkom.

Nie bój się znowu już tak bardzo tych naklejek. Podgrzej i powoli odrywaj- będzie git. Co do znaczków, to zgodzę się z przedmówcami :wink:

Tuning czas zacząć, czyli przywrócić auto do poprawnego stanu 8) :D

 

A, i ściągnij te berety z zagłówków :lol: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Osobiście zmieniłbym kolor wszystkich wlotów (maska, grill) na czarny - tak mnie by to raziło, że w przypadku braku kasy zrobiłbym to nawet "po prostu" czarnym sprayem. Będzie pasowało do dachu i pozostałych listew. No i zdjąłbym te kwadratowe światełka z przodu...

 

Nalepki oczywiście również. Coś takiego wpływa na "otoczenie" i każda beema będzie się chciała ścinać. Poza tym uważam, że nie wypada...

 

Jakby trochę kasy było - na wstępie zmieniłbym felgę na dużo większą. Jednak wydatek spory - mniejszym kosztem - przemalować na czarno lub biało...

Link to comment
Share on other sites

Osobiście zmieniłbym kolor wszystkich wlotów (maska, grill) na czarny - tak mnie by to raziło, że w przypadku braku kasy zrobiłbym to nawet "po prostu" czarnym sprayem. Będzie pasowało do dachu i pozostałych listew. No i zdjąłbym te kwadratowe światełka z przodu...

 

Nalepki oczywiście również. Coś takiego wpływa na "otoczenie" i każda beema będzie się chciała ścinać. Poza tym uważam, że nie wypada...

 

Jakby trochę kasy było - na wstępie zmieniłbym felgę na dużo większą. Jednak wydatek spory - mniejszym kosztem - przemalować na czarno lub biało...

 

Hej, tu się wpasowałeś w to co ja myślę. Chciałam zmienić te wloty na czarne (z czerwonym będzie problem) , tak samo zmienię grill na czarny i inny niż ten. Światełka kwadratowe polecą a i nalepki jak się uda to też. Wprawdzie żadna beema jeszcze nie chciała się ścinać, ale też mi się to nie podoba ;)

 

Jak na razie to felgi będę malować na czarno raczej, mam dostęp do malowania proszkowego za free, więc spoko ;) Na przyszłe lato jakby co, będą większe i inne.

 

 

I jak już jesteśmy w temacie to jaka felga by tu pasowała? Rozmiar, rodzaj? Jaki rozstaw śrub jest? Wnioskuję, że 5x100 jak na taki stary model...

Link to comment
Share on other sites

Malowanie takich felg na czarno to raczej kiepski pomysł, zleją się z oponą i znikną w nadkolach moim zdaniem.. Jak chcesz zmienić felgi to poszukaj oryginalnych 16 z GTka, są tanie, mocne i pasują do auta. Obecne sobie zostaw na zimówki może. Z tego co wiem, to czerwony jest mało wdzięcznym kolorem do malowania, ale może podjedź do mieszalni i niech Ci dobiorą kolorek na kurnik i wloty, może się uda pomalować na czerwono. Jak się nie uda - to zawsze zostaje czarny ;) Koszt niewielki.

Czy mi się wydaje, czy przód stoi wyżej niż tył? Może pora wymienić sprężyny z tyłu?

Link to comment
Share on other sites

Malowanie takich felg na czarno to raczej kiepski pomysł, zleją się z oponą i znikną w nadkolach moim zdaniem.. Jak chcesz zmienić felgi to poszukaj oryginalnych 16 z GTka, są tanie, mocne i pasują do auta. Obecne sobie zostaw na zimówki może. Z tego co wiem, to czerwony jest mało wdzięcznym kolorem do malowania, ale może podjedź do mieszalni i niech Ci dobiorą kolorek na kurnik i wloty, może się uda pomalować na czerwono. Jak się nie uda - to zawsze zostaje czarny ;) Koszt niewielki.

Czy mi się wydaje, czy przód stoi wyżej niż tył? Może pora wymienić sprężyny z tyłu?

 

Obecne felgi zostaną właśnie na zimówki, tak jak pisałam na przyszłe lato będą większe i inne felgi. Co do malowania, to tak jak pisałam mam malowanie proszkowe za free, ale tam mi mieszać nie będą ;) Idzie na czarno, innej opcji nie ma, a wolę czarne niż srebrne, bo teraz to porażka.

 

Do wymiany jest tylny amortyzator prawy.

Link to comment
Share on other sites

Malowanie takich felg na czarno to raczej kiepski pomysł, zleją się z oponą i znikną w nadkolach moim zdaniem.. Jak chcesz zmienić felgi to poszukaj oryginalnych 16 z GTka, są tanie, mocne i pasują do auta. Obecne sobie zostaw na zimówki może. Z tego co wiem, to czerwony jest mało wdzięcznym kolorem do malowania, ale może podjedź do mieszalni i niech Ci dobiorą kolorek na kurnik i wloty, może się uda pomalować na czerwono. Jak się nie uda - to zawsze zostaje czarny ;) Koszt niewielki.

Czy mi się wydaje, czy przód stoi wyżej niż tył? Może pora wymienić sprężyny z tyłu?

 

Obecne felgi zostaną właśnie na zimówki, tak jak pisałam na przyszłe lato będą większe i inne felgi. Co do malowania, to tak jak pisałam mam malowanie proszkowe za free, ale tam mi mieszać nie będą ;) Idzie na czarno, innej opcji nie ma, a wolę czarne niż srebrne, bo teraz to porażka.

 

Do wymiany jest tylny amortyzator prawy.

 

białe na lato rób!

Link to comment
Share on other sites

Malowanie takich felg na czarno to raczej kiepski pomysł, zleją się z oponą i znikną w nadkolach moim zdaniem.

 

Felgi dostały czarny kolor już w pierwszym tygodniu od zakupu i nie żałuję. Nikt jeszcze nie powiedział, że źle wygląda, wręcz przeciwnie.

Zlewa się cuś? :D Mam też czarne lusterka i grill a będzie i czarny dach - IMO 1500x lepiej jak poprzednio :D

 

niedzielasubaraktumik06.jpg

 

Idzie na czarno, innej opcji nie ma, a wolę czarne niż srebrne, bo teraz to porażka.

Słusznie, tylko w mat u Ciebie będzie lepiej, bo masz reszte w macie :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kubeusz, viorica ma dostęp do czarnego proszku, dlatego nie ma innej opcji. Przynajmniej tak to zrozumiałem.

 

W necie można poszukać jak to wygląda :wink:

[ http://farm4.static.flickr.com/3393/4600962210_b43d26721b.jpg ]

 

Nie, nie :) Dostęp do białego proszku też jest, ale do czerwonego nie bardzo :)

I pisałam o wlotach i grillu, że muszą być czarne, bo czerwone nie będą. A felgi to przemyślę :) Na pewno pomaluję, ale czy na czarno czy biało to nie wiem. Te moje to 15-tki więc nie wiem jak by to wyglądało (czarne/białe) ?

 

To na zdjęciu wygląda super, ale to już chyba 17? 18?

U mnie jest czarny dach i wszystkie dodatki, łącznie z wlotami niedługo więc nie wiem jak by się komponowały przy tym białe felgi.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...