Skocz do zawartości

Wątek imprez wolnossących


Dyziek

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Tak sobie myślę, że chciałbym czasem pogadać na forum z kimś z podobną mocą do mojej ;) a że nas posiadaczy subaru bez wiatraków jest sporo zakładam oto ten wątek...

Wypowiadać się mogą jedynie posiadacze wolnychssaków... ciekawe czy przejdzie ten regulamin :]

 

Sam chciałbym znaleźć tutaj odpowiedź na kilka pytań, a raczej poznać Wasze zdanie w tematach ...

- czy subaru bez turbo to tez prawdziwe subaru?

- czy bulgot zarezerwowany jest tylko dla turbawek? (w sensie czy wypada bulgotac N/A bo to, że można to wiadomo :))

- czy maska z wlotem w N/A to wiocha?

na razie tyle :D

 

1267991429_by_mjfoto_500.jpg

 

Ogólnie mam kombiaka 97... ta buda strasznie mi się podoba :)

Nie mam turbo, mam gaz... nie raz słyszałem od kolegów, że brakuje suszarki ale oni jeżdżą golfami więc się nie przejmuję ;) Sam miałem golfa wcześniej ale ja zmądrzałem :)

Bulgot to dla mnie dźwiek boksera więc brak turbo nie przeszkadza :)

Nie ukrywam, że chciałbym GT'ka ale puki co nie jestem gotowy... finansowo :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

z podobną mocą do mojej a że nas posiadaczy subaru bez wiatraków

Doprecyzuj, bo na Imprezie Subaru się nie kończy. ;) Ja mam Subaru wolnossące z seryjną mocą ~ 2x większą od Twojego ;):mrgreen:

 

-- 21 lip 2012, o 10:51 --

 

A jeśli chodzi o Imprezę. :wink:

- czy subaru bez turbo to tez prawdziwe subaru?

Dla mnie prawdziwą radość z jazdy czuje sie dopiero w Imprezie Turbo. Niestety osiągi wolnossących wersji są marne ..

- czy bulgot zarezerwowany jest tylko dla turbawek?

Wolnossące z zmodyfikowanym wydechem coś tam bulgoczą, ale to nie jest "to"

- czy maska z wlotem w N/A to wiocha?

Moja pierwsza Impreza MY97, kupiona jako samochód wystawowy w Niemczech była wolnossąca , z wlotem i resztą z GT. ;) Nie starałem się jednak nikomu wmawiać, że jest to prawdziwe GT. Inna sprawa, że wtedy Imprez w naszym kraju było naprawdę niewiele i mało kto wiedział, co to jest GTek :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolnyssak to też prawdziwe subaru,nie o silnik się rozchodzi a o napędy i prowadzenie się auta na zakrętach.

Jako posiadacz wanny masz reduktor i wiesz że z załączonym reduktorem da się ostro poupalać nawet wolnymssakiem. :twisted:

Co do LPG powiem tak jeździsz ile chcesz i jak chcesz a przy tankowaniu banan na gębie :D bo płacisz 50% tego co byś płacił na Pb.

W mojej wannie po zagazowaniu zniknęło bez śladu zamulanie pomiędzy 2-3k rpm więc jeszcze dodatkowy plus :lol:

Bulgot musi być i już nieważne czy to wiatrak czy n/a,oczywiście wiatraki mają w standardzie a my musimy sie deko pomęczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- czy subaru bez turbo to tez prawdziwe subaru?

- czy bulgot zarezerwowany jest tylko dla turbawek?

- czy maska z wlotem w N/A to wiocha?

 

- Tak.

- Nie. Dobry dziurawy wydech robi robotę. :lol:

- Nawet jeżeli, martwi Cię to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm mam 2.0 na LPG z dodatkami od GT więc chyba pasuje do:

 

1267991429_by_mjfoto_500.jpg

 

Sam chciałbym znaleźć tutaj odpowiedź na kilka pytań...

- czy subaru bez turbo to tez prawdziwe subaru?

- czy bulgot zarezerwowany jest tylko dla turbawek?

- czy maska z wlotem w N/A to wiocha?

 

1 - jak byłem mały, Subaru od zawsze kojarzyło mi się z boxerem i napędami

2 - chyba nie, moja wiele razy jest mylona z GTekiem, pobulgocze, pobuczy, postrzela czasem więc chyba jest ok :)

3 - mam, czy jest to wiocha, hmm niektórzy mówią, że LPG w Subaru to wiocha, wszystko kwestia gustu;)

 

Zawsze chciałem mieć Subaru, obecna sytuacja nie pozwala mi na zakup GTeka czy tez WRXa (o STI to nawet nie mówię...), tankuję do niego LPG dzięki czemu nie "robię na paliwo" więc chyba nie jest źle:) a w zimie frajda jest:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru NA też może być fajne. 2.5 NA jak dla mnie całkiem sprawnie się odpycha i jako dupowóz do miasta sprawdza się. W trasie też się zbytnio nie trzeba spinać z wyprzedzaniem itp. manewrami. Zimą oczywiście jest 1000000x fajniej :mrgreen: No może, gdyby jeszcze nie paliło tyle co WRX :roll: Osobiście polecam zainwestować w większe hamulce, grubsze staby i geometrię. Witek Grzywaczewski ma jeszcze u siebie tylny dyfer z WRX i chwalił sobie tą modyfikację. Ja chcę zawias z STi zamontować 8) Co do bulgotu, MissPiggy nie bulgocze, bo ma równoodległościowy koletor. Ale za to ryczy, jak mała rajdóweczka. A to tylko dzięki backbox'owi Invidii. Kocham ten dźwięk :oops: No i nie można zapominać o niezawodności jednostki NA. Jak wiadomo turbo to dużo moc, ale też i dużo większe prawdopodobieństwo awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mam podobnie... napędy i silnik boxer sprawiają, że już czuję sie wyjątkowo ;) wspomniana wyżej japońska niezawodność to kolejny plus w porównaniu z innymi dupowozami... tak "dupowozami" bo tak traktuję swoją wannę...

Jeśli chodzi o osiągi to moje 115KM całkiem nieźle radzi sobie z tym dość ciężkim samochodem ciągnącym do tego stale na 4 kapcie. Miałem porównanie z golfem III 2.0 115KM i powiedzmy, że dałem radę :) delikatnie ale jednak :D

 

A co do spalania - jeśli chodzi o LPG to u mnie latem max 13l w zimie z lekkim ślizgankiem 15'... minimum jakie osiągnałem to 9,5 ale właściwie mało realne podczas zwykłego użytkowania.

I tutaj kolejne pytanie do Was - czy takie spalanie jest ok czy z moim gadem coś nie tak bo słabo to wyglada na tle allegrowych foresterów które spalaja 9l LPG w mieście :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie, gdyż miałem coś takiego (i wspominam z dużym sentymentem):

w400_dsc_9264.jpg

 

- czy subaru bez turbo to tez prawdziwe subaru?

- czy bulgot zarezerwowany jest tylko dla turbawek?

- czy maska z wlotem w N/A to wiocha?

1. Zdecydowanie tak. Jeśli nie wierzysz, poczekaj na zimę. :mrgreen:

2. Nie. Dowód - dawno temu, na Chlejadach, RX Artiego grał lepiej niż większość turbo (kolektor z Legacy, backbox Prodrive).

3. Oj tak... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jpol, no ładna, ładna :)

Doprecyzuję swoje pytanie o bulgot... wiem, że się da bo sam mam kolektor z legasia tylko nie raz juz słyszałem że "gada jak turbo a turbo nie ma"... z tym, że wczesniej te same osoby mówiły, że to boxer a nie gada jak boxer :D

Jak juz wspomniałem wyżej dla mnie to dźwięk boxerka nie koniecznie turbo dlatego mój bulgocze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ponad 300 konną Imprezę Type-R, obecnie mam Imprezę - wolnossaka MY93 1.8 103 konie i cholernie mi się podoba jazda. Troszkę dłużej się napędza :mrgreen: ale fun z jazdy jest wielki, śmiem twierdzić że skręca lepiej niż mój ex Type-R, dużo mniej podsterowny i co mnie zaskoczyło, czuć jego lekkość ( a środek jest cały seria) a w dowodzie ma wbite 1130 kg! :shock: Myślałem że ważą coś pod 1250 kg.

 

Pierwszy i drugi bieg, szału nie ma ale potem nawet rześko reaguje. I nie ma turbo dziury :twisted:

 

Będzie miał parapet, wlot na masce, bulgoczący wydech, koła 17" i nie ważne że ledwo co będzie się odpychał, będzie rewelacyjnym dupowozem (przy okazji będzie dla mnie zarabiał) i będzie mi dawał mnóstwo radości, a na potfora jeszcze przyjdzie czas 8)

 

P.S. Czekam na zimę :twisted:

 

P.S2. Jeśli będę miał Imprezę z silnikiem 3.3l z SVX'a to też będę mógł tutaj pisać? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja żonka ma lanosa 2.0 wolnossaka a ja mam wrxa 2004.I ma porównanie lanos jest nie zawodny czy jedziesz w podróż 100km czy 1000 wiesz że nic nie padnie.Niestety mój wrx już mnie parę razy zawiódł.Może i zabawa jest fajniejsza w wrxe bo wiadomo większa moc ale jeśli chodzi o wolnossaka to komfort podróżowania i niezawodność jest o niebo lepsza.Takie jest moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maf1evo, ta buda w tym lakierze to dla mnie nr 2 zaraz po GF8 :D Daj znać gdybyś chciał się zamienić :]

 

SLIWA, ja swojego posadziłem, też mam 17" maski z wlotem nie odważę sie załozyć :D i też czekam na zimę... i nie chodzi juz nawet o zabawę ale o bezpieczeństwo i wygodę! Żadna ośka nie dorównuje! I tutaj juz faktycznie kazdy N/A sobie radzi :)

 

A skoro juz wklejamy foty to...

556237_284426568322411_1399476969_n.jpg

99b42d23833f0874.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam forka 2.5 NA i mam (subiektywne) wrażenie, że lepiej się odpycha od 2.0 z wiatrakiem

nie ma problemów z turbiną (chłodzenie), tańszy serwis, mniejsze spalanie a moc podobna.

ale wiadomo, że moje jest najmojsze :wink:

co do bulgotu to niestety brak, przy wyższych obrotach gwiżdże jak stary borewicz :mrgreen:

może ktoś ma wykresy z hamowni dla tych 2 silników bo wydaje mi się, że 2.5 ma lepszy dół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego ten wątek jest w OT się pytam, pytam się ???

Ponieważ jeszcze żaden mod nie przeniósł go we właściwe miejsce. :wink:

Pewnie każdy mod ma Turbinkę i tu nie zagląda :D

 

A tak serio to mamy umowę, że jak dobije do 100 stron to zostanie przeniesiony... :]

 

koziolek, w lampach namieszłem, namodziłem jak mogłem... poniewaz i tak przeciekały to się pobadiłem, środki podłubałem i zrobiłem postój na 2 żarówki (po lewej stronie jedna z nich ma 2 włókna - dla przeciwmgielnego). Niestety z daleka nie świci jak na foto tylko widać 2 punkty jakby 2 osobne komory były :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...