pininfarin01 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 troszkę odgrzebiemy temat,może komu się przydadzą informacje. więc jak ktoś ma objawy kończącego się sprzęgła wiskotycznego ( szarpanie przy manewrowaniu na parkingu po dłużej jeździe lub problemy kontrolą auta na śniegu) to nie warto z tym zwlekać bo uszkodzicie dyfer lub skrzynie, u mnie padł dyferencjał i dopiero jak zacząłem szukać dlaczego tak się stało to na forum znalazłem informacje że to wina sprzęgła wiskotycznego. sprzęgło jest podobno nie rozbieralne ale na allegro znalazłem ogłoszenie http://allegro.pl/wiskoza-subaru-sprzeg ... 86241.html całkowity koszt robi się dość duży(około 900zł pod warunkiem ze sami sobie z tym robimy) bo do tego trzeba doliczyć wymianę oleju a wchodzi go 3,5l (2,0 115km 98r) mi demontaż i montaż zajęło 6 godzin w tym 2 godziny rozłączenie cięgna od drążka zmiany biegów, trzeba zdemontować układ wydechowy,osłony termiczne wał i mocowanie skrzyni biegów oto parę zdjęć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Są sposoby aby zregenerować centralne wisko , potwierdzone 46 tys. Km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Te 150tys km z ogłoszenia to nie lekko zaniżona wytrzymałość :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Te 150tys km z ogłoszenia to nie lekko zaniżona wytrzymałość :?: u mnie 210000km wytrzymało, dużo zależy od tego jak się użytkuje auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Dzieki pininfarin01! Mozesz mi podać Twoj symbol skrzyni? mnie też to czeka :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 1 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Dzieki pininfarin01! Mozesz mi podać Twoj symbol skrzyni? mnie też to czeka :roll: numer bym mógł ci podać dopiero po niedzieli, bo na weekendy mam inne "potworka" jeśli masz do 98r to będziesz miał sprzęgło wiskotyczne takie jak moje(na foto) a jeśli po 99r wzwyż to już będziesz miał drugiej generacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Spoko, własnie bałem sie że rozbiore skrzynie sądząc, że mam phase II a tu będzie zonk. Ale znalazłem pare wskazówek, m in Lucza wspominał że skrzynia z X-em podchodzi juz pod new age, no i symbol 754, ale własnie chce sie upewnić czy to zasada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holub93 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Witam! Proszę o pomoc kupiłem imprezę 2.0 (swap z automatu na manual ogólnie samochód w srednim stanie ale reanimuję ją) Strasznie huczy tylny dyfer (tylny mechanizm jak zwał tak zwał) To nie łożyska w kołach gdyż sa wymienione. Wiem, że reanimacja tego dyfra się nie opłaca ze względów ekonomicznych. Ogólnie w dyfrze olej raczej nigdy nie był zmieniany no i było sporo opiłek na "korku" od oleju. The Question is: Czy po numerze ze skrzyni da rade dojść jaki dyfer mam kupić o jakim przełożeniu ? Na skrzyni przy rozruszniki znalazłem następujące numery 984430 9Y-TY752XRCAA jeśli mam znaleźć jakiś inny numer to proszę powiedzieć gdzie jest zlokalizowany, na dyfrze znalazłem oznaczenie: 314 6Y KN51 Mechanizm ogólnie bardzo pordzewiały i to jedyne numeru które zdołałem odczytać. Vin i rozkodowanie poniżej. Jak widać wcześniej był automat teraz manual więc po samym VINie nie da się dojść jaki dyfer kupić JF1GC8LR5XG080520 Маrka: IMPREZA (G10) Region: Europe Ster: LHD Data: 1998/08/27 Rok modelowy: G ('99MY) Applied model.: GC8GL5R Option: EC : GL Kolor: ROYAL SILVER M (792) Kolor wykoń: LIGHT GRAY (810) Nadwozie: SEDAN (S) Silnik: 2000CC EMPI SOHC NA (EJ201) Napęd: F/T 4WD (F4WD) Skrzynia: AUTOMATIC TRANSMISSION (AT) Opis: GL (GL) Zawias: NOMAL SUSPENSION (N/S) Przeznaczenie: GCC(FROM 95MY),GEN&EUROPE (G&E) Jeśli jest ktoś w stanie określić dyfer o jakim przełożeniu mam kupić to proszę o pomoc. Jeśli potrzebne są jeszcze jakieś informacje to z chęcią je udostępnię. Wiem, że można policzyć przełożenie rozbierająć dyfer licząc zęby ale nie chce tego robić gdyż unieruchomię auto będzie to zrobione w ostateczności Proszę o pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się