Skocz do zawartości

Problem z dyferencjałem


pininfarin01

Rekomendowane odpowiedzi

to są zwykłe tuleje metalowo-gumowe, nie powinny kosztować miliona dularów, ale już parę osób się zdziwiło zamawiając graty do Subaru....ale spytać nic nie kosztuje....

na pewno trzeba zacząć od wymiany zużytych gum, a dopiero potem ewentualnie zająć się dyfrem, ale widząc fotkę nie podejrzewam, ze mu coś dolega....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

śruby nie były odkręcane, a poduszki mocowania uległy stopieniu przez zagotowanie oleju, wiem jedno ze dyferencjał jest do wymiany bo przy pełnym skręcie słychać jak coś w nim się mieli a przy jeździe na wprost szumi i grzeje się co doprowadza do gotowania oleju

 

wie ktoś czy przy wolnossaku 2,0 było tylko jedno przełożenie czy kilka?

 

1,6 miało 38-18

1'8 miało 38-17

2,0 miało 38-14

 

nie wiem skąd masz przelozenia. ale zadne nie jset subarowe 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czytajcie ze zrozumieniem,przecież kolega napisał że gumy wytopiły się od uszkodzonego i rozgrzanego dyfra,co nie zmienia faktu że trzeba je wymienić.Tak jak carfit, napisał żadne z podanych przełożeń nie należy do subaru.Podaj nr skrzyni albo policz przełożenie po pojemność niema tu wiele do znaczenia,dyfry i przełożenia się zmieniały,pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do przełożenia to ma być 39 zamiast 38

 

wyżej dodałem zdjęcie z oznaczeniem na obudowie mostu ,ale chyba nikt mi nie pomorze z oczytaniem przełożenia jakie ja mam.

 

ale z tego co się orientuje to przełożenie dyfra oznacza liczba 314

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz powtórzę z uporem maniaka,niema czegoś takiego że jedna pojemność miała jedno przełożenie,2.0 silnik miał różne opcje RX,SRX,GL,LX itd, przełożenia zmieniały się wraz ze zmianą wyposażenia,rocznika były z reduktorem i bez dlatego nie da się jednoznacznie określić przełożenia na podstawie rocznika i pojemności.A co oznaczają liczby 39 lub 38? Subaru ma przełożenia np; 3.900, 4.111, 4.444.

http://www.gearhack.com/myink/ViewPage. ... on%20Chart

Tu masz przełożenia skrzyń ale musisz znać nr. skrzyni,znajduje się na obudowie skrzyni pod rozrusznikiem,pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak otworzysz dyfer, to na kole powinno być oznaczone do jakiego przełożenia jest przeznaczone.

Przykład w załączniku.

 

37:9, czyli 37/9=4,(1) --> oznaczane jako 4,111

 

37 to liczba zębów na kole

9 to liczba zębów na wałku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to koło widać po zdjęciu dekla.

 

Jeżeli masz jeszcze tam olej, to warto robić to w takiej pozycji, aby dekiel był u góry.

Odpowietrzenie wyciąga się po prostu na siłę, ale nie można go za bardzo zgniatać, bo to plastik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gumy te ostatnio wymienialem cena okolo 100zl za sztuke

Lub można iść w poliuretany ~ 65 zł / szt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze takie pytanie; czy da rade z wyjętym dyfrem jeździć bo potrzebuje auta do pracy?

 

Na moje raczej się nie da, jeżeli nie masz zaspawanego centralnego mechanizmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da sie. Jak wymontujesz dyfer to po ptakach nie da sie poruszac samochodem.

 

Pewnie masz rację, ale nie dam głowy obciąć bo już gdzieś widziałem Imprezę kastrata bez tylnego dyfra:idea:

 

FWD ? Były. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...