emotorsport Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 to są zwykłe tuleje metalowo-gumowe, nie powinny kosztować miliona dularów, ale już parę osób się zdziwiło zamawiając graty do Subaru....ale spytać nic nie kosztuje.... na pewno trzeba zacząć od wymiany zużytych gum, a dopiero potem ewentualnie zająć się dyfrem, ale widząc fotkę nie podejrzewam, ze mu coś dolega.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Wymien gumy i zobaczysz jak sie bedzie jezdzic. Po co isc po kosztach i kupowac dyfer? I tak gumy zmienic musisz wiec zacznij od tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 śruby nie były odkręcane, a poduszki mocowania uległy stopieniu przez zagotowanie oleju, wiem jedno ze dyferencjał jest do wymiany bo przy pełnym skręcie słychać jak coś w nim się mieli a przy jeździe na wprost szumi i grzeje się co doprowadza do gotowania oleju wie ktoś czy przy wolnossaku 2,0 było tylko jedno przełożenie czy kilka? 1,6 miało 38-18 1'8 miało 38-17 2,0 miało 38-14 nie wiem skąd masz przelozenia. ale zadne nie jset subarowe 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Panowie czytajcie ze zrozumieniem,przecież kolega napisał że gumy wytopiły się od uszkodzonego i rozgrzanego dyfra,co nie zmienia faktu że trzeba je wymienić.Tak jak carfit, napisał żadne z podanych przełożeń nie należy do subaru.Podaj nr skrzyni albo policz przełożenie po pojemność niema tu wiele do znaczenia,dyfry i przełożenia się zmieniały,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 co do przełożenia to ma być 39 zamiast 38 wyżej dodałem zdjęcie z oznaczeniem na obudowie mostu ,ale chyba nikt mi nie pomorze z oczytaniem przełożenia jakie ja mam. ale z tego co się orientuje to przełożenie dyfra oznacza liczba 314 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Jeszcze raz powtórzę z uporem maniaka,niema czegoś takiego że jedna pojemność miała jedno przełożenie,2.0 silnik miał różne opcje RX,SRX,GL,LX itd, przełożenia zmieniały się wraz ze zmianą wyposażenia,rocznika były z reduktorem i bez dlatego nie da się jednoznacznie określić przełożenia na podstawie rocznika i pojemności.A co oznaczają liczby 39 lub 38? Subaru ma przełożenia np; 3.900, 4.111, 4.444. http://www.gearhack.com/myink/ViewPage. ... on%20Chart Tu masz przełożenia skrzyń ale musisz znać nr. skrzyni,znajduje się na obudowie skrzyni pod rozrusznikiem,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 możesz mieć przełożenie dyfra 4,11 albo 3,9, a wylicza się je dzieląc ilość zębów na kole przez ilość zębów na wałku dyfra, nie wiem, skąd masz te różne dziwne cyfry..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 na ogłoszeniu zamieszczonym w allegro znalazłem taką informację, może liczby te określają ilość zębów? tu jest link do ogłoszenia http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-2 ... 28380.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Jak otworzysz dyfer, to na kole powinno być oznaczone do jakiego przełożenia jest przeznaczone. Przykład w załączniku. 37:9, czyli 37/9=4,(1) --> oznaczane jako 4,111 37 to liczba zębów na kole 9 to liczba zębów na wałku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 wystarczy zdjąć tylko aluminiowy dekielek by odczytać dane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Tak, to koło widać po zdjęciu dekla. Jeżeli masz jeszcze tam olej, to warto robić to w takiej pozycji, aby dekiel był u góry. Odpowietrzenie wyciąga się po prostu na siłę, ale nie można go za bardzo zgniatać, bo to plastik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Aaaaa firma WD,ona na tym forum niema dobrej opinii. 37 to liczba zębów na kole9 to liczba zębów na wałku to chyba najlepsza i najbardziej jasna odpowiedż dla ciebie,sam zresztą też przygarnę :roll: ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 dzięki za informacje, jutro z samego rana biorę się za demontaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Gumy te ostatnio wymienialem cena okolo 100zl za sztuke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Gumy te ostatnio wymienialem cena okolo 100zl za sztuke Lub można iść w poliuretany ~ 65 zł / szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 mam jeszcze takie pytanie; czy da rade z wyjętym dyfrem jeździć bo potrzebuje auta do pracy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 mam jeszcze takie pytanie; czy da rade z wyjętym dyfrem jeździć bo potrzebuje auta do pracy? Na moje raczej się nie da, jeżeli nie masz zaspawanego centralnego mechanizmu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 mam jeszcze takie pytanie; czy da rade z wyjętym dyfrem jeździć bo potrzebuje auta do pracy? Nie da się,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Nie da sie. Jak wymontujesz dyfer to po ptakach nie da sie poruszac samochodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Nie da sie. Jak wymontujesz dyfer to po ptakach nie da sie poruszac samochodem. Pewnie masz rację, ale nie dam głowy obciąć bo już gdzieś widziałem Imprezę kastrata bez tylnego dyfra:idea: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Nie da sie. Jak wymontujesz dyfer to po ptakach nie da sie poruszac samochodem. Pewnie masz rację, ale nie dam głowy obciąć bo już gdzieś widziałem Imprezę kastrata bez tylnego dyfra:idea: FWD ? Były. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 ...nie dam głowy obciąć bo już gdzieś widziałem Imprezę kastrata bez tylnego dyfra... Jak wsadzisz skrzynie z przednionapędowki to wtedy bedziesz mogł jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 ...nie dam głowy obciąć bo już gdzieś widziałem Imprezę kastrata bez tylnego dyfra... Jak wsadzisz skrzynie z przednionapędowki to wtedy bedziesz mogł jezdzic A jednak, co głupiemu po szkołach THX, dzięki za uświadomienie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 valdiiaga, oczywiście dla mnie taki zabieg to niszczenie całkowicie marki Subaru i niezawodnego napędu na 4 koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 ADK90, masz rację.A tak z ciekawości jak zachował by się samochód z ukręconym dyfrem? Bez tylnego napędu nie ruszył by wcale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się